Daar kom je niet onderuit. Zit hij niet in het commentaar hok staat die op het podium...quote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef trein2000 het volgende:
Waarom is iedereen hier zo blij? Die Jan Smit is nou niet echt mijn definitie vanzeg maar
Omdat Jan Smit een 'moetje' was, denk dat iedereen vooral blij is met Chantal en Edsiliaquote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef trein2000 het volgende:
Waarom is iedereen hier zo blij? Die Jan Smit is nou niet echt mijn definitie vanzeg maar
Die nemen we op de koop toequote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef trein2000 het volgende:
Whoop whoop.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:32 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOS twitterde op woensdag 04-12-2019 om 17:32:02Edsilia Rombley, Chantal Janzen en Jan Smit presenteren Songfestival https://t.co/urrdkBoBmm reageer retweet
Goed plaatje welquote:
Ah. Duidelijk.quote:
Het was net ook al op Tijd voor Max!!quote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef Meke het volgende:
Maar wel lullig als ze nu een goede bekendmaking gepland hadden en het nu ineens door Boulevard gespoild is
Omdat er toch iemand van de avrotros bij moestquote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef trein2000 het volgende:
Toch vind ik het een leuke combinatie zo!quote:
Ahh en was daar nog een tof filmpje ofzo bij? Of was het gewoon 'dit zijn de presentatoren'?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:36 schreef summer52 het volgende:
[..]
Het was net ook al op Tijd voor Max!!
Ik schreef Chantal en niet Jan hè.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:32 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Edsilia heeft geen presentatie ervaring, ja misschien klein dingetje ooit op tv. Ik begrijp het allemaal niet zo. Jan Smit kan niet eens engels en ging voor schut bij presentaties van alles wat hij deed voornamelijk Televiziering Ring. Hij is zo'n beetje de slechtste presentator die er is.
Het werd bekend gemaakt in Tijd voor Max. Het zijn Chantal Janzen, Edsilia Rombley en Jan Smit.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:58 schreef Greys het volgende:
WETEN WE HET ECHT VANAVOND OMG
*blaast in zak*
Omdat we edsiel en Chantal ook hebben.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:34 schreef trein2000 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |