Dank voor het melden goed nieuws jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Caland het volgende:
Goed nieuws trouwens
Vanaf nu kijk ik ook
Geen, maar dat Calimero-gejank is nogal tekenend voor de PSV-supporter.quote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een parodie?
Ik ben zelfs voor Ajax. Wat een haat hieroquote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een parodie?
Ja hey, dat kon ik er niet uithalen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik ben zelfs voor Ajax. Wat een haat hiero
Zat jij net niet te huilen dat het geen vasthouden was?quote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Geen, maar dat Calimero-gejank is nogal tekenend voor de PSV-supporter.
Jij kan er ook wat van zeg. (zuigen)quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rustig, volgens JR zijn de 3 punten al binnen.
Doe die prive opmerkingen in een DM.quote:
En goed schoppen kan ie ook.quote:Op zondag 1 december 2019 21:40 schreef Ramboetan het volgende:
Die Bijl kan goed voetballen alleen jammer dat hij niet kan verdedigen.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zat jij net niet te huilen dat het geen vasthouden was?
quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef Linkse_krijger het volgende:
Is gewoon rood, maar mag worden weggestreept tegen die afgekeurde goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Bommel heeft gewoon een hekel aan hem.quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef gniffie het volgende:
Waarom zien we niets meer van Pereiro. Die schoot nog best wat belangrijke erin de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is het verschil tussen een konijn en Mark van Bommel...?hi ha hoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is het verschil tussen een konijn en Mark van Bommel...?Doe dit maar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Bommel heeft gewoon een hekel aan hem.
Ja Hans, dat was een grapje, omdat ik PSV inclusief de supporters een kansloze kneuzenclub vind.quote:
Daar had PSV goud mee in handen na de eerste actie die hij uitvoerde.quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
Hey die Griek die er niks van kan staat erin
Heeft San Marco aan de lijn.quote:
itwasmerelyanact.jpgquote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ja Hans, dat was een grapje, omdat ik PSV inclusief de supporters een kansloze kneuzenclub vind.
Iets met een aflopend contract en niet willen verlengen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef gniffie het volgende:
Waarom zien we niets meer van Pereiro. Die schoot nog best wat belangrijke erin de afgelopen jaren.
En toch zit je er zondag avond naar te kijkenquote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ja Hans, dat was een grapje, omdat ik PSV inclusief de supporters een kansloze kneuzenclub vind.
Denk dat van bommels contract eerder afloopt dan die van Pereiro zoquote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Iets met een aflopend contract en niet willen verlengen.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter. De programmering is nogal matig.quote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch zit je er zondag avond naar te kijkenDat zegt wel veel.
Van Bommel speelt toch ook niet?quote:Op zondag 1 december 2019 21:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
Denk dat van bommels contract eerder afloopt dan die van Pereiro zo
Leedvermaak.quote:Op zondag 1 december 2019 21:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En toch zit je er zondag avond naar te kijkenDat zegt wel veel.
quote:FC Emmen incasseerde dit seizoen zes tegentreffers vanaf de 85e minuut, samen met RKC en Heracles het meeste van alle Eredivisie-clubs; PSV maakte dit Eredivisie-seizoen meer doelpunten vanaf deze minuut dan elke andere ploeg (7).
Ik moest lachenquote:Op zondag 1 december 2019 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kakpo struikelt altijd over z'n eigen stelten
Botte bijl erinquote:
Ajax is ook jarenlang uitgelachen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
Maar goed, we hebben jarenlang gelachen om Feyenoord.
Nu is PSV aan de beurt.
Vier seizoenen geen prijs enzoquote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is ook jarenlang uitgelachen.
"Eerste helft was uitstekend, het plan was goed"quote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga de Van Bommel-bingokaart erbij pakken.
Tot de 1-1 was er eigenlijk niks aan de hand.quote:Op zondag 1 december 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Eerste helft was uitstekend, het plan was goed"
Je doet jezelf hier tekort.quote:Op zondag 1 december 2019 21:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tot de 1-1 was er eigenlijk niks aan de hand.
"Als Emmen een rode kaart krijgt heb je een hele andere wedstrijd"quote:Op zondag 1 december 2019 21:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Tot de 1-1 was er eigenlijk niks aan de hand.
Ik denk dat het nu ook wel een keer gebeurd is, als ze niet winnen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar het zou toch lachwekkend zijn als Van Bommel nu nog steeds niet ontslagen wordt?
PSV is een lachwekkende club.quote:Op zondag 1 december 2019 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar het zou toch lachwekkend zijn als Van Bommel nu nog steeds niet ontslagen wordt?
Dat heb ik nou nooit het idee bij anderen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:51 schreef Zorro het volgende:
Die commentator wekt de schijn van partijdigheid.
Bert..quote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef Caland het volgende:
Ah daar was de altijd onsympathieke Thijs Slegers
Ik schakel om 22:00 weer over naar Ziggy.qquote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
We blijven allemaal zitten voor het interview van Mark van Bommel.
Cringe.quote:Op zondag 1 december 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
We blijven allemaal zitten voor het interview van Mark van Bommel.
De Lach-of-ik-schiet-showquote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef fetX het volgende:
Als de Eredivisie een circus zou zijn, zouden Feyenoord en PSV de clowns zijn.
Atletico - Barca trekt mijn interesse niet zoveel eigenlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schakel om 22:00 weer over naar Ziggy.q
Mij ook niet.quote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Atletico - Barca trekt mijn interesse niet zoveel eigenlijk.
Emmen was briljant.quote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb de tweede helft gemist. Lek dus niet boven.
Was het slecht?
Barça schoot pas na 25 minuten voor het eerst (lol).quote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja, niet gewend aan goed voetbal hèquote:
Nog meer centen voor ONS ALLER AJAXquote:
"Soms moet je een beetje geluk hebben, dat hadden wij vandaag niet"-genotquote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef Shreyas het volgende:
Ik zal bij deze maar alvast ruiterlijk toegeven dat ik er naast zat met mijn voorspelling. Ik had echt verwacht dat PSV deze wedstrijd makkelijk zou winnen.
Ben wel benieuwd wat Mark Van Bommel nu als oorzaak gaat aanwijzen, want zowel Malen als Bergwijn speelden vandaag mee.
Jij vindt Barca goed voetballen?quote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, niet gewend aan goed voetbal hè
Kunstgrasquote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef Shreyas het volgende:
Ik zal bij deze maar alvast ruiterlijk toegeven dat ik er naast zat met mijn voorspelling. Ik had echt verwacht dat PSV deze wedstrijd makkelijk zou winnen.
Ben wel benieuwd wat Mark Van Bommel nu als oorzaak gaat aanwijzen, want zowel Malen als Bergwijn speelden vandaag mee.
Ja dat zal wel een schaakwedstrijd zijn, geloof ik wel allemaal.quote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Barça schoot pas na 25 minuten voor het eerst (lol).
Schaakwedstrijd valt mee, maar het is niet het aangluren waard nee.quote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel een schaakwedstrijd zijn, geloof ik wel allemaal.
Of de #2 het wel of niet haalt scheelt maar 3 miljoen ofzo tegenwoordig.quote:Op zondag 1 december 2019 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog meer centen voor ONS ALLER AJAX
Welnee, ik vind zelfs AZ leuker voetballen dan Barcelonaquote:
Beide zaadploegen. Vind de wedstrijden in de Premier League leukerquote:Op zondag 1 december 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik niet ontkennen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beide zaadploegen. Vind de wedstrijden in de Premier League leuker
Waarom? Dan zou je slechts 1 punt minder hebben gehad. Het is erger dat je nu twee punten verliest.quote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef Zorro het volgende:
Ik ben nu wel bijzonder blij dat die goal van de debiel van een Bijl afgekeurd is.
Ach hebben PSV en Feyenoord ook in die situatie.quote:
Omdat ik het die lul niet gun. Wat een walgelijke idioot.quote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom? Dan zou je slechts 1 punt minder hebben gehad. Het is erger dat je nu twee punten verliest.
Meer intensiteit zal Ten Haggod zeggen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af na de 2-0 van Twente, ik vroeg me vervolgens af waar ze na de 2-3 gebleven waren.quote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar komen al die mensen in eens vandaan?
Debiel? Omdat hij beter is dan de helft van psv?quote:Op zondag 1 december 2019 21:56 schreef Zorro het volgende:
Ik ben nu wel bijzonder blij dat die goal van de debiel van een Bijl afgekeurd is.
Ik overwoog een moedergrapquote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waar komen al die mensen in eens vandaan?
Oh da's voor jullie wisselgeld inderdaadquote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of de #2 het wel of niet haalt scheelt maar 3 miljoen ofzo tegenwoordig.
Vind het echt jammer dat eigenlijk geen enkele Spaanse topclub meer leuk speelt. Tikkie takka van Barca of mooie omschakelvoetbal van Real paar jaar terug was genotquote:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 21:57:27PSV staat inmiddels 13 punten achter op Ajax en 7 op AZ. Zelfs plek twee is uit zicht. De ploeg ligt uit Europa en verloor na een prijsloos seizoen ook nog de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Het is voor de supporters een periode om van te gruwelen. reageer retweet
Ligt er ook aan welke wedstrijd, voor United - Tottenham ga ik ook niet zitten.quote:Op zondag 1 december 2019 21:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens Verweij gaat Ajax volgend jaar weer een poging wagen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:58 schreef Bugno3 het volgende:
Bergwijn gaat zo een potje grienen in de kleedkamer.
Nwah, ik vind het wel meelijwekkend dat (sub)(top)clubs met gemak hun trainers wegsturen in Europa en Van Bommel glashard blijft ontkennen dat er een probleem is. Eerst worden Lozano en De Jong niet gemist - de selectie is beter dan vorig jaar volgens hem; Malen en Bergwijn zijn als Messi en Ronaldo die je door een blessure mist. Als het tegenzit, roept hij toch weer dat Lozano en De Jong worden gemist. Die man is een fraud.quote:
Zou het dan leuker vinden als AZ het haalt en ook flink wat geld heeft waarmee ze kunnen groeien.quote:Op zondag 1 december 2019 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh da's voor jullie wisselgeld inderdaad
De bass, de kick, de snare, de hi hatquote:Op zondag 1 december 2019 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
We gaan gewoon door
Spookrijder gespot
@GGMMquote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
Als je dit allemaal ziet, kan je niet anders concluderen dat Ajax de komende 10 jaar met gemak kampioen word.
Kennerquote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De bass, de kick, de snare, de hi hat
genot.
Mwah, dat zal wel meevallen, die krijgen ook wel ergens weer een keer een minder jaar.quote:Op zondag 1 december 2019 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
Als je dit allemaal ziet, kan je niet anders concluderen dat Ajax de komende 10 jaar met gemak kampioen word.
Dt hè? Ja kut.quote:
Helemaal niet leuk. Als ze geen Europese punten pakken, moeten de andere clubs nog meer playoffs spelen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:03 schreef Drekkoning het volgende:
Prachtig toch juist als vBommel blijft zitten.
Verneuken ze de EL playoffs dalijk ook nog
De opvolger van Ten Hag wordt al een probleem.quote:Op zondag 1 december 2019 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat zal wel meevallen, die krijgen ook wel ergens weer een keer een minder jaar.
Dit, dus.quote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De opvolger van Ten Hag wordt al een probleem.
Dan krijg je zo weer wat figuren uit het bedrijfsleven aan het roer door wat engnekken uit de ledenraad en het is weer 2000-2011 galore.
Henniegod heeft al een opvolger uit zijn kringetjequote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je zo weer wat figuren uit het bedrijfsleven aan het roer door wat engnekken uit de ledenraad en het is weer 2000-2011 galore.
Wat boeit mij die andere clubsquote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk. Als ze geen Europese punten pakken, moeten de andere clubs nog meer playoffs spelen.
Gewoon van genieten zo lang het duurt.quote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heitinga Inside.quote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henniegod heeft al een opvolger uit zijn kringetje
Ajax heeft geld.quote:Op zondag 1 december 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die gozer vond dat hij daadwerkelijk goed beleid voerde zo rond 2008quote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henniegod heeft al een opvolger uit zijn kringetje
Sta je al op de Herdgang ouwe reus?quote:
Doe ik ook hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 22:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon van genieten zo lang het duurt.
In de zomer maar weer een bootlading buitenlanders kopen en ze presenteren als eigen jeugdgenot .quote:
Geld kan je zo verbrassen door wanbeleid hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax heeft geld.
Oh ja, mijn oom is in ieder geval niet de opvolger van Ten Hag. Kwam hem vorige week tegen
Eerst even een beursgangetje regisseren met Praagstrontquote:Op zondag 1 december 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die gozer vond dat hij daadwerkelijk goed beleid voerde zo rond 2008![]()
Al die machtsspelletjes als het met de club goed gaat zodat het niemand opvalt
De transferzomer in 2015quote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de zomer maar weer een bootlading buitenlanders kopen en ze presenteren als eigen jeugdgenot .
Benieuwd of hij zelf nog perspectief ziet.quote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan PSV niet meer serieus nemen als Van Bommel morgenavond nog trainer is. Of hij stapt zelf op of hij moet eruit worden gemieterd.
Ik heb een tijd geleden bij Varkenoord gestaan. Is wel even goed zo.quote:Op zondag 1 december 2019 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sta je al op de Herdgang ouwe reus?
Hij kan ook nog een Japie doen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of hij zelf nog perspectief ziet.
Gio mocht na 7 nederlagen ook blijven zitten. Genot.quote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongetwijfeld... Hij is zelf ook niet zo goed in kwaliteit herkennen als je het mij vraagt. Vorig jaar met z'n vriendjes Sainsbury en Behich. Wat een gruwel was dat al.quote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij straks wel met zijn arrogante kop vertellen dat hij nog perspectief ziet.quote:Op zondag 1 december 2019 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dijks, Gudelj, Sanogo. Peak Banter Ajax.quote:
Was dat ook niet de verlenging gepresenteerd als aankoop van Siggy?quote:Op zondag 1 december 2019 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dijks, Gudelj, Sanogo. Peak Banter Ajax.
Met vuurwerk erbij als het even kan.quote:Op zondag 1 december 2019 22:07 schreef hjansen82 het volgende:
Gaan ze de bus nog opwachten in Eindhoven?
Dijks was wel altijd pispaaltjequote:Op zondag 1 december 2019 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen waren we treurig genoeg blij dat Siggy een blessure opliep tegen Willem II. Als dat niet was gebeurd, had de carriere van Milik niet zo'n treinvaart genomen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat ook niet de verlenging gepresenteerd als aankoop van Siggy?
quote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Gio mocht na 7 nederlagen ook blijven zitten. Genot.Maar bij PSV is het nu al een heel kalenderjaar matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat is nog het meest schrijnende van oud-topvoetballers, die zouden toch met uitstek wel moeten herkennen wat voor talent iemand heeft.quote:Op zondag 1 december 2019 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld... Hij is zelf ook niet zo goed in kwaliteit herkennen als je het mij vraagt. Vorig jaar met z'n vriendjes Sainsbury en Behich. Wat een gruwel was dat al.
Ja of die transferzomer met Van der Hoorn en Duartequote:Op zondag 1 december 2019 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zimlingquote:Op zondag 1 december 2019 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of die transferzomer met Van der Hoorn en Duarte
Vitesse wint.quote:Op zondag 1 december 2019 22:18 schreef El-Stinho het volgende:
Vitesse v Feyenoord wordt ook een treurige pot.
Twee keer Linssen.quote:
Dat is het enige waar ik nog voor kijk.quote:
Dat was zo ongelooflijk ellendig, gewoon een vol stadion plus alle volgers die zien dat een andere keuze beter is behalve de trainerquote:Op zondag 1 december 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen waren we treurig genoeg blij dat Siggy een blessure opliep tegen Willem II. Als dat niet was gebeurd, had de carriere van Milik niet zo'n treinvaart genomen.
"Kolbeinn heeft nog een streepje voor"quote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was zo ongelooflijk ellendig, gewoon een vol stadion plus alle volgers die zien dat een andere keuze beter is behalve de trainer
Ze moeten voortaan een hele wedstrijd goed gaan voetballenquote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Wie geeft mij een samenvatting van het interview van Bommel
Heeft hij er toch meer kijk op dan wij allemaal denkenquote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten voortaan een hele wedstrijd goed gaan voetballen
Theo Janssen/Enoh boven Anita kiezen. Nu nog nachtmerries vanquote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was zo ongelooflijk ellendig, gewoon een vol stadion plus alle volgers die zien dat een andere keuze beter is behalve de trainer
quote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft hij er toch meer kijk op dan wij allemaal denken
Schöne en Boilesen als buitenspelers.quote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Theo Janssen/Enoh boven Anita kiezen. Nu nog nachtmerries van
Die Anita heeft ook maar een bijzondere carrière trouwensquote:Op zondag 1 december 2019 22:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
Theo Janssen/Enoh boven Anita kiezen. Nu nog nachtmerries van
Boilesen met halve hamstrings z'n rentre laten maken tegen Barcaquote:Op zondag 1 december 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne en Boilesen als buitenspelers.
11 tegen 11. De bal is rond. De ene helft is de andere niet. Goed druk zetten. Kansen benutten. Op de rit krijgen en als je garantie wil moet je een wasmachine kopen.quote:Op zondag 1 december 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Wie geeft mij een samenvatting van het interview van Bommel
Boilesen tegen PSG(?) was ook wel mooi.quote:Op zondag 1 december 2019 22:26 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Boilesen met halve hamstrings z'n rentre laten maken tegen Barca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |