Objectieve verslaggever.quote:Op zondag 1 december 2019 19:45 schreef T3hTommay het volgende:
Mark is fan van Cristian, je merkt het aan zijn manier van communiceren.
Is toch leuk een competitie net als Duitsland, Frankrijk en Italiequote:Op zondag 1 december 2019 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
Op Ajax na kunnen we de hele Eredivisie beter opdoeken
Dank je wel, Champions Leaguequote:Op zondag 1 december 2019 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is toch leuk een competitie net als Duitsland, Frankrijk en Italie
Goed voor de Eredivisie!quote:Op zondag 1 december 2019 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
Op Ajax na kunnen we de hele Eredivisie beter opdoeken
ALWEER ????quote:
@psvclquote:Op zondag 1 december 2019 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt PSV altijd uit? KNJB
Bijnaquote:Op zondag 1 december 2019 20:03 schreef Zorro het volgende:
En, zou de inmiddels kenmerkende tegengoal-binnen-10-minuten weer gaan vallen vandaag?
Schuld van je iPhone?quote:
Dan scoort Emmen dus 4 keer.quote:Op zondag 1 december 2019 20:09 schreef Doublepain het volgende:
Heb ook echt een Europees voetbal gevoel
Gooi jezelf wegquote:
quote:Op zondag 1 december 2019 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat de keeper daar wel behoorlijk gehinderd wordt.
quote:Op zondag 1 december 2019 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat de keeper daar wel behoorlijk gehinderd wordt.
quote:
Rosario was gewoon een blok aan het zetten op de keeper, dat lijkt mij niet toegestaan.quote:
Ok. Klaar.quote:
Hij houdt echt wel vast aan het shirt.quote:Op zondag 1 december 2019 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
En het nu afkeuren door dat duwtje (lol)
Ok, ik begin weer met wachten.quote:
Was wel een wereldgoal ja, Wie schoot m erin?quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef Tagliano het volgende:
Hm, ja, is wel vasthouden
Zonde van die goal joh
Wow, en toen?quote:Op zondag 1 december 2019 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk even, zie ik psv op 0-1 staan. En ogenblik later alweer gelijk.
Glenn Bijl, die ook de overtreding maaktequote:Op zondag 1 december 2019 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wel een wereldgoal ja, Wie schoot m erin?
Niet voor Emmenquote:
Mooi jaquote:Op zondag 1 december 2019 20:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Flashscore met 'Houston, we have a problem!'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat dacht, ik al.quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 20:25 schreef Longcat. het volgende:
[..]
ben je blind ofzo, je zag toch hoe hard aan het shirtje werd getrokken
Het is wat!quote:Op zondag 1 december 2019 20:25 schreef Longcat. het volgende:
[..]
ben je blind ofzo, je zag toch hoe hard aan het shirtje werd getrokken
Waarom zou het mazzel zijn als een goal terecht wordt afgekeurd?quote:Op zondag 1 december 2019 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax supporters zijn mad dat PSV mazzel heeft.
Jullie staan 8 punten voor, laat lekker gaan joh. Tis niet alsof het echt belangrijk is
Een overtreding om precies te zijn, dat is het.quote:
Dat zie ik ook niet, maar sommige mensen interpreteren het nu eenmaal als zodanig.quote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou het mazzel zijn als een goal terecht wordt afgekeurd?
Dat vond ik dus niet.quote:Op zondag 1 december 2019 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een overtreding om precies te zijn, dat is het.
Ik vond het vooral jammer dat die goal dan niet telde omdat hij zo fraai was.quote:Op zondag 1 december 2019 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax supporters zijn mad dat PSV mazzel heeft.
Jullie staan 8 punten voor, laat lekker gaan joh. Tis niet alsof het echt belangrijk is
Hmm, zonder dat ie hem aan z'n shirtje trok had ik het hiermee eens kunnen zijn.quote:
PSV is gelukkig uitstekend in vorm.quote:
Wat een mogool ben je, trekken = overtreding.. GGMM is een type die klaagt over 1cm buitenspel gevallenquote:
Hardop gelachen. Wat een uitleg.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2019 om 19:44:32Van Bommel over zijn keuze voor Schwaab in plaats van Baumgartl bij PSV op Fox Sports: "Ik denk dat het elftal Daniel nu nodig heeft." reageer retweet
Je hoeft niet te schelden hoor.quote:Op zondag 1 december 2019 20:30 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Wat een mogool ben je, trekken = overtreding.. GGMM is een type die klaagt over 1cm buitenspel gevallen
Omdat Emmen wel van minder niveau is dan die andere ploegen.quote:Op zondag 1 december 2019 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij hebt de laatste wedstrijden toch ook gezien? Waarom zou PSV hier wel even gaan winnen?
Dat dacht ik bij Sparta ookquote:Op zondag 1 december 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat Emmen wel van minder niveau is dan die andere ploegen.
mad jelly het zit diepquote:Op zondag 1 december 2019 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik geniet in stilte van dit topic
Ga zo door mensen
Ik ookquote:Op zondag 1 december 2019 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik geniet in stilte van dit topic
Ga zo door mensen
Geen idee dat duurt nog lang. Nee niet noaquote:Op zondag 1 december 2019 20:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Staan er in de 89e minuut nog 22 spelers op het veld mensen?
Jatogquote:Op zondag 1 december 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The strength of the team is the team.
Lekker zuipen.quote:Op zondag 1 december 2019 20:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gern idee dat duurt nog lang. Niet niet noa
Ziedendquote:Op zondag 1 december 2019 20:41 schreef leolinedance het volgende:
Marsman en Berghuis douchen wel samen denk ik. Lekker insoppen.
De tweede keer vond je het nog grappiger?quote:Op zondag 1 december 2019 20:41 schreef leolinedance het volgende:
Marsman en Berghuis douchen wel samen denk ik. Lekker insoppen.
Waarom noem jij homo's grappig? Homofoobquote:Op zondag 1 december 2019 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De tweede keer vond je het nog grappiger?
En dan is de eerste helft nog niet goed ook.quote:Op zondag 1 december 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
Best treurig dat het benoemd moet worden dat PSV een goede helft lijkt te spelen tegen een van de gehandicaptenbroeders in de Eredivisie.
Nee je moet zeggen dat het kut is als het best goed is.quote:Op zondag 1 december 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
Best treurig dat het benoemd moet worden dat PSV een goede helft lijkt te spelen tegen een van de gehandicaptenbroeders in de Eredivisie.
We zitten dan ook allemaal te wachten op de 1-1.quote:
Dat lijkt me gezien het spelbeeld onwaarschijnlijk. Maar wie weet.quote:Op zondag 1 december 2019 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
We zitten dan ook allemaal te wachten op de 1-1.
Gezien de resultaten van PSV lijkt dat zeer waarschijnlijk.quote:Op zondag 1 december 2019 20:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat lijkt me gezien het spelbeeld onwaarschijnlijk. Maar wie weet.
Wie weetquote:Op zondag 1 december 2019 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Gezien de resultaten van PSV lijkt dat zeer waarschijnlijk.
Maar wie weet.
Aangezien PSV meestal twee compleet tegengestelde helften laat zien heb ik de lat niet zo hoog gelegd voor het vervolg van deze wedstrijd.quote:Op zondag 1 december 2019 20:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bedankt Cliche Stevequote:Op zondag 1 december 2019 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien PSV meestal twee compleet tegengestelde helften laat zien heb ik de lat niet zo hoog gelegd voor het vervolg van deze wedstrijd.
Heb je een punt.quote:Op zondag 1 december 2019 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien PSV meestal twee compleet tegengestelde helften laat zien heb ik de lat niet zo hoog gelegd voor het vervolg van deze wedstrijd.
Als het uiteindelijk 1-4 wordt vind ik het primaquote:Op zondag 1 december 2019 20:51 schreef Zeroku het volgende:
Als PSV iedere keer zoveel kansen nodig heeft om te scoren, wordt het nog wel 1-1
Is er een bommelding?quote:
Tja, wat moet ik zeggen...quote:Op zondag 1 december 2019 20:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doet mij denken aan Boilesen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sadilek kan echt niet als linksback
Was dat ook een dwerg die nooit echt wist waar z'n tegenstander liep?quote:
Dat eerste niet, dat laatste welquote:Op zondag 1 december 2019 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat ook een dwerg die nooit echt wist waar z'n tegenstander liep?
Huh, is ‘ie alweer afgekeurd?quote:Op zondag 1 december 2019 21:13 schreef GGMM het volgende:
De meer dan terechte 1-1
Die goal had natuurlijk nooit afgekeurd mogen worden.
Hij was het vaak wel helemaal kwijt.quote:Op zondag 1 december 2019 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat ook een dwerg die nooit echt wist waar z'n tegenstander liep?
quote:Op zondag 1 december 2019 21:13 schreef GGMM het volgende:
De meer dan terechte 1-1
Die goal had natuurlijk nooit afgekeurd mogen worden.
Het is al het hele seizoen crisis in Eindhoven.quote:Op zondag 1 december 2019 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt 2-1 en dan is het weer crisis.
Gelukkig gaat PSV dit wel even winnen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is PSV alweer vergeten om de koppen bij elkaar te steken?
Luisteren ze niet naar Dumfries ofzo
Niet haten op El Capitanoquote:Op zondag 1 december 2019 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is PSV alweer vergeten om de koppen bij elkaar te steken?
Luisteren ze niet naar Dumfries ofzo
PSV is te gemoedelijk om crisis te hebben.quote:Op zondag 1 december 2019 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt 2-1 en dan is het weer crisis.
Beetje laag om mensen met een beperking zo af te maken.quote:Op zondag 1 december 2019 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die vonden dat die goal in de eerste helft had moeten tellen zijn niet goed bij hun hoofd.
Het is wel klaar met Mark van Bommeldingquote:Op zondag 1 december 2019 21:16 schreef Longcat. het volgende:
Niet de 200IQ move van MvB begrijpen door express uit te gaan van de EL om zodoende op de eredivisie te kunnen richten
Gaat nog wel gebeuren.quote:Op zondag 1 december 2019 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gelukkig gaat PSV dit wel even winnen.
Slutsky 2.0 aubquote:Op zondag 1 december 2019 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel klaar met Mark van Bommelding
Het is nog geen verheffende wedstrijd. Als je niet beter zou weten, dacht je bijna dat Barça de defensieve van het stel is.quote:Op zondag 1 december 2019 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Atleti-Barca is ook bezig. Je zou bijna gaan schakelen, maar ik ben geen Firefox.
Internet Explorer dan?quote:Op zondag 1 december 2019 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Atleti-Barca is ook bezig. Je zou bijna gaan schakelen, maar ik ben geen Firefox.
quote:Op zondag 1 december 2019 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet hij wel de voorzetten krijgen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Met het verlies van Luukgod lever je 28 doelpunten in
Hoho, was wel belangrijk tegen Ajax.quote:Op zondag 1 december 2019 21:26 schreef leolinedance het volgende:
Kuuuut Gakpo erin. 2-1 incoming...
Ja en een lucky wereldgoal heeft ie ook gemaakt. Verder kan ie er geen kut van. Bruma is beter.quote:Op zondag 1 december 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoho, was wel belangrijk tegen Ajax.
Degraderen is daarmee te vergelijken en dat kan nog steeds.quote:Op zondag 1 december 2019 21:27 schreef Linkse_krijger het volgende:
Één troost voor PSV, in de competitie kunnen ze niet uitgeschakeld worden.
Hij heeft wel een piekfijne voorzet.quote:Op zondag 1 december 2019 21:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja en een lucky wereldgoal heeft ie ook gemaakt. Verder kan ie er geen kut van. Bruma is beter.
Echt wel. Althans, degraderen is toch min of meer uitgeschakeld worden.quote:Op zondag 1 december 2019 21:27 schreef Linkse_krijger het volgende:
Één troost voor PSV, in de competitie kunnen ze niet uitgeschakeld worden.
Ik zie PSV nog wel een puntje of 7 halen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Degraderen is daarmee te vergelijken en dat kan nog steeds.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef Linkse_krijger het volgende:
Is gewoon rood, maar mag worden weggestreept tegen die afgekeurde goal.
Watquote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef Linkse_krijger het volgende:
Is gewoon rood, maar mag worden weggestreept tegen die afgekeurde goal.
Lekker strijden man.quote:Op zondag 1 december 2019 21:29 schreef Zorro het volgende:
Ik zei het toch,. Smerige schopploeg.
Grootste kutploeg uit de eredivisie
Dat is geen rood.quote:Op zondag 1 december 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
Iedereen is het er over eens dat het rood is behalve Higler zo te lezen?
Ik heb het niet gezienquote:Op zondag 1 december 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
VAR kan er hier weinig aan doen. Maar de scheids verprutst het.quote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef fetX het volgende:
De VAR blundert alweer. Vorige week geen overduidelijk rood voor Te Wierik en nu niet voor Bijl.
Higler heeft tenminste de scheidsrechtersopleiding gedaan, dus...quote:Op zondag 1 december 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
Straks bij Dit Was Het Weekend zullen ze vast weer schakelen met de VAR en ga je een kutuitleg van jewelste krijgen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef fetX het volgende:
De VAR blundert alweer. Vorige week geen overduidelijk rood voor Te Wierik en nu niet voor Bijl.
Dit was het weekend? Weer een nieuw voetbalprogramma?quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks bij Dit Was Het Weekend zullen ze vast weer schakelen met de VAR en ga je een kutuitleg van jewelste krijgen.
Dat bedoel ik uiteraard.quote:Op zondag 1 december 2019 21:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
VAR kan er hier weinig aan doen. Maar de scheids verprutst het.
Daar was inderdaad niets aan de hand.quote:Op zondag 1 december 2019 21:34 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Maar die elleboog van Berghuis laatst vond je geen rood.
Oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |