Dank voor het melden goed nieuws jaquote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Caland het volgende:
Goed nieuws trouwens
Vanaf nu kijk ik ook
Geen, maar dat Calimero-gejank is nogal tekenend voor de PSV-supporter.quote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een parodie?
Ik ben zelfs voor Ajax. Wat een haat hieroquote:Op zondag 1 december 2019 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou weer een parodie?
Ja hey, dat kon ik er niet uithalen.quote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik ben zelfs voor Ajax. Wat een haat hiero
Zat jij net niet te huilen dat het geen vasthouden was?quote:Op zondag 1 december 2019 21:38 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Geen, maar dat Calimero-gejank is nogal tekenend voor de PSV-supporter.
Jij kan er ook wat van zeg. (zuigen)quote:Op zondag 1 december 2019 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rustig, volgens JR zijn de 3 punten al binnen.
Doe die prive opmerkingen in een DM.quote:
En goed schoppen kan ie ook.quote:Op zondag 1 december 2019 21:40 schreef Ramboetan het volgende:
Die Bijl kan goed voetballen alleen jammer dat hij niet kan verdedigen.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 1 december 2019 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zat jij net niet te huilen dat het geen vasthouden was?
quote:
quote:Op zondag 1 december 2019 21:30 schreef Linkse_krijger het volgende:
Is gewoon rood, maar mag worden weggestreept tegen die afgekeurde goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Bommel heeft gewoon een hekel aan hem.quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef gniffie het volgende:
Waarom zien we niets meer van Pereiro. Die schoot nog best wat belangrijke erin de afgelopen jaren.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is het verschil tussen een konijn en Mark van Bommel...?hi ha hoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is het verschil tussen een konijn en Mark van Bommel...?Doe dit maar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van Bommel heeft gewoon een hekel aan hem.
Ja Hans, dat was een grapje, omdat ik PSV inclusief de supporters een kansloze kneuzenclub vind.quote:
Daar had PSV goud mee in handen na de eerste actie die hij uitvoerde.quote:Op zondag 1 december 2019 21:42 schreef Caland het volgende:
Hey die Griek die er niks van kan staat erin
Heeft San Marco aan de lijn.quote:
itwasmerelyanact.jpgquote:Op zondag 1 december 2019 21:43 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ja Hans, dat was een grapje, omdat ik PSV inclusief de supporters een kansloze kneuzenclub vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |