SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Hier hetzelfde probleem. Om er een beetje fatsoenlijk bij te kunnen moet ik extra dunne tandenstokers hebben van één bepaald merk. De extra dunne van Albert Heijn zijn voor sommige plekken al te dikquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:42 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Maar hangt misschien ook wel van je gebit af. Mijn tanden staan heeeeel dicht op elkaar, dus een broeinest voor tandplak
JA ZOVEEL ZININquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:48 schreef Fred_B het volgende:
WIDM gaat naar China![]()
En Claes Iversen is de eerste kandidaat. Claes wie?
De tandarts hamert er elke keer weer op, maar ik vind het echt afschuwelijk.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:42 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Maar hangt misschien ook wel van je gebit af. Mijn tanden staan heeeeel dicht op elkaar, dus een broeinest voor tandplak
Lijkt me in de letterlijke zin ook niet plezierig nee.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De tandarts hamert er elke keer weer op, maar ik vind het echt afschuwelijk.
Oeh heb die bekendmaking helemaal gemistquote:Op dinsdag 26 november 2019 14:48 schreef Fred_B het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 14:27:54Ra ra ra waar ben ik toch? #esc2020 #documentaire https://t.co/dUxRN5lVVA reageer retweet
JA TOCH NIET DANquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:24 schreef hole1988 het volgende:
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 26-11-2019 om 14:27:54Ra ra ra waar ben ik toch? #esc2020 #documentaire https://t.co/dUxRN5lVVA reageer retweet
Moet je als songfestivalfan toch weten. Hij ontwierp Ilse's outfit in 2014.quote:Op dinsdag 26 november 2019 14:48 schreef Fred_B het volgende:
Mij ook niet, maar ik doelde vooral op het flossen en/of stoken.quote:Op dinsdag 26 november 2019 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me in de letterlijke zin ook niet plezierig nee.
Lekker fris, zo in je aanrechtquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Deze zag ik net op Facebook
[ afbeelding ]
Schijnt ergens in Friesland te zijn
Tegelijkertijd schijten en aardappels kokenquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
RIPquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef Guanabana het volgende:
Aww, 'Hier komt baby!' came to an end
Koffieapparaat ernaastquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappels afgieten terwijl je aardappels kooktquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Tegelijkertijd schijten en aardappels koken
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:20 schreef Guanabana het volgende:
Frozen 2 vond ik eigenlijk beter dan deel 1, met name door de animatie, dus liefhebbers raad ik wel aan naar de bioscoop te gaan! (En zelfs het 3D had soms meerwaarde).
Ik ben gewoon alleen gegaan hoorquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Nu nog iemand vinden die met me meewil
Was het verder niet al te druk?quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben gewoon alleen gegaan hoor
Dat staat mij ook een beetje tegen aan alleen gaan, dat ik me irriteer (of me gestresst voel) en dan maar wegga. Met een partner doe je dat toch minder snelquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:42 schreef Guanabana het volgende:
Op de plattegrond vantevoren leek het een vrijwel lege zaal, kom ik daar aan, zit het vol met jongeren met krakerig voedsel![]()
Uiteindelijk ging het wel, maar zeker in het begin speelde ik echt met de gedachte om maar weg te gaan, want de irritatie is me dan soms echt teveelDe jongens naast me zaten best vaak te praten of op hun telefoon.
GMTAquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:44 schreef Guanabana het volgende:
Maar vind je dochter dat niet leuk dan @:Arizona?
Ah, echt vervelend dat het dan zo uitpaktquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:42 schreef Guanabana het volgende:
Op de plattegrond vantevoren leek het een vrijwel lege zaal, kom ik daar aan, zit het vol met jongeren met krakerig voedsel![]()
Uiteindelijk ging het wel, maar zeker in het begin speelde ik echt met de gedachte om maar weg te gaan, want de irritatie is me dan soms echt teveelDe jongens naast me zaten best vaak te praten of op hun telefoon.
Ja waarom ga je sowieso als 17-jarige (?) gast met geen interesse in Frozen er naar toe in de bioscoopquote:Op dinsdag 26 november 2019 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, echt vervelend dat het dan zo uitpaktIk snap ook echt niet waarom ze tijdens een film op hun telefoon gaan kijken? Zet dat ding gewoon uit en als de film je niet boeit suck it up of ga dan gewoon weg.
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 26 november 2019 15:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik doelde vooral op het flossen en/of stoken.
Zolang jij er bent, zal Hier Komt Baby ook doorleven in jou! HKB Never forget!quote:Op dinsdag 26 november 2019 16:12 schreef Guanabana het volgende:
Aww, 'Hier komt baby!' came to an end
Mooi zo met die boomquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:19 schreef Guanabana het volgende:
Herfst in Amersfoort-genot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi Guana! Genomen vanaf de Stadsring zie ikquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:19 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kwam er langs met de bus en dacht OMG, dus ik snel een halte eerder uitgestapt, en met gevaar voor eigen leven op het fietspad foto's gemaaktquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi Guana! Genomen vanaf de Stadsring zie ik
Hahaquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kwam er langs met de bus en dacht OMG, dus ik snel een halte eerder uitgestapt, en met gevaar voor eigen leven op het fietspad foto's gemaakt
Ja of Centrumquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:24 schreef Strani het volgende:
Normaal was je bij de Kei uitgestapt dan zeker?
Okayquote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:25 schreef Strani het volgende:
[..]
OkayMijn bus kwam vroeger altijd vanuit Hoevelaken de stad binnen, Hogeweg, dan de Stadsring op en bij het stadhuis naar links voor het station.
Zekerquote:
Mooooooiquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:19 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh gatsie ik vind hem viezig. Ken hem geloof ik alleen van Ranking the Stars.quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:00 schreef Fred_B het volgende:
Johan Goossens is de tweede kandidaat in WIDM! Johan wie?
Oh die is wel leuk volgens mij!quote:Op dinsdag 26 november 2019 18:00 schreef Fred_B het volgende:
Johan Goossens is de tweede kandidaat in WIDM! Johan wie?
Hij is wel een beetje bijzonderquote:
quote:
quote:Johan Goossens is een Nederlands cabaretier, schrijver en voormalig docent. In zijn werk komen anekdotes voor over zijn ervaringen voor de klas en zijn wederwaardigheden in zijn eigen seksleven. Hij won in 2006 het Groninger Studenten Cabaret Festival en maakte een show over Ghana, waar hij vrijwilligerswerk deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |