Ja. Met worst.quote:Op maandag 25 november 2019 16:06 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa inzake Uitgekookt (want, ja - verder beter zwijgen lijkt me evident), ik vond het vooral ook wel nogal aardappelig.
Hmm. Aantrekkelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, je besteld 4 gerechten en eerst geef je aan proefbestelling. Bij afrekenen zie je 15 euro staan.
Knolselderijgratin met brie, appel en noten 1x (450g) | ¤ 6,65 p/stukquote:Op maandag 25 november 2019 16:19 schreef Lonaa het volgende:
zeg @:kaatje en @:minilot , welke maaltijden hebben jullie gekozen?
quote:Op maandag 25 november 2019 16:19 schreef Lonaa het volgende:
zeg @:kaatje en @:minilot , welke maaltijden hebben jullie gekozen?
Ik zag net in een folder van de blokker foodie kerstboom versieringenquote:Op maandag 25 november 2019 16:21 schreef Myraela het volgende:
Dacht dat iedereen wel weer klaar met uitgekookt was. Viel toch best een hoop tegen?
Ik kreeg er geen honger van, zeg maarquote:Op maandag 25 november 2019 16:21 schreef Myraela het volgende:
Dacht dat iedereen wel weer klaar met uitgekookt was. Viel toch best een hoop tegen?
Heb je wel zo'n afdekplaatje? Het wil nog wel eens spatterenquote:Op maandag 25 november 2019 16:25 schreef golfer het volgende:
Gemarineerde speklappen uit de airfryer vanavond.
Maar 4 maaltijden voor 15 euro (da's de aanbieding) is best leuk.quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef liedetector het volgende:
wow en dan die prijzen....als ik zoiets wil ga ik wel een kwartier in de keuken staan ofzo..... *had er nog niet van gehoord, maar geloof dat ik dat oversla
Geloof dat het proefpakket 15 euro was en dat daarom 'iedereen' hier plots ging bestellen.quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef liedetector het volgende:
wow en dan die prijzen....als ik zoiets wil ga ik wel een kwartier in de keuken staan ofzo..... *had er nog niet van gehoord, maar geloof dat ik dat oversla
Ik ook niet. Niettemin uitprobeerdrangquote:Op maandag 25 november 2019 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg er geen honger van, zeg maar
ja okay, als in voor 1 keer doen dusquote:Op maandag 25 november 2019 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar 4 maaltijden voor 15 euro (da's de aanbieding) is best leuk.
???quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je wel zo'n afdekplaatje? Het wil nog wel eens spatteren
tegen de boven kant van dat ding dus.....quote:Op maandag 25 november 2019 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
???
Airfryer spettert niet. Is gesloten.
Is toch een open bakje of is er iets nieuws met een soort deksel? (ik heb al een vrij oude)quote:Op maandag 25 november 2019 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
???
Airfryer spettert niet. Is gesloten.
quote:Op maandag 25 november 2019 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is toch een open bakje of is er iets nieuws met een soort deksel? (ik heb al een vrij oude)
een goeie pit die je buiten kan zetten en een ouderwetse emaille pan met een goeie dikke bodemquote:Op maandag 25 november 2019 16:35 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg een sinterklaas verlanglijstje.
"Frituurpan voor het bakken van vis".
Dit voor een frituur-o-loog die graag ook andere dingen bakt, en nu iedere keer na het visbakken moppert over vissige olie.
Welke frituurbak zouden jullie voor zoiets selecteren?
Randvoorwaarde is wel "elektriek"quote:Op maandag 25 november 2019 16:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
een goeie pit die je buiten kan zetten en een ouderwetse emaille pan met een goeie dikke bodem
Cat en ik. Dus alle relevante mensen jaquote:Op maandag 25 november 2019 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat het proefpakket 15 euro was en dat daarom 'iedereen' hier plots ging bestellen.
quote:Op maandag 25 november 2019 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh! Had dat gezegd dan, was ik komen kijken
quote:Op maandag 25 november 2019 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cat en ik. Dus alle relevante mensen ja
Het had wel wat van kattenvoer wat ik op de foto's zag, maar jij bent toch niet van de katten?quote:Op maandag 25 november 2019 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cat en ik. Dus alle recalcitrante mensen ja
Ik heb geen katten nee. Maar ik ben best wel "van de katten" op zich hoorquote:Op maandag 25 november 2019 17:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het had wel wat van kattenvoer wat ik op de foto's zag, maar jij bent toch niet van de katten?
Wij kochten deze zomer bij De Diepvriesman een doosje diepgevroren "BBQ Bijgerechten".quote:Op maandag 25 november 2019 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond die plaatjes er ook niet echt lekker uitzien.
Echt.. Oh getsiequote:Op maandag 25 november 2019 17:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij kochten deze zomer bij De Diepvriesman een doosje diepgevroren "BBQ Bijgerechten".
Dat was van een nog ernstiger niveau helaas
Heb ik gemist wat er aan de hand was?quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Candaasje het volgende:
Zo, even teruglezen. We hadden toch wel weer een lockdown.
Mochten niet meer naar buiten, en alle lessen behalve het practicum dat ik had, werden geschorst.
En rondlopen tussen de gebouwen mocht niet, dus een aantal studenten kon het practicumlokaal niet meer bereiken.
Ik heb lekker rustig naar zenuwen kunnen peuteren.
Rond 17 uur mķesten we juist weer naar buiten. Politie stond er nog steeds met flink wat man, en toch ook wel hun wapens klaar.
Gedoe zeg. Wel fijn dat je practicum door kon gaan.quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Candaasje het volgende:
Mochten niet meer naar buiten, en alle lessen behalve het practicum dat ik had, werden geschorst.
En rondlopen tussen de gebouwen mocht niet, dus een aantal studenten kon het practicumlokaal niet meer bereiken.
Rond 17 uur mķesten we juist weer naar buiten. Politie stond er nog steeds met flink wat man, en toch ook wel hun wapens klaar.
quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Candaasje het volgende:
Er was een snapchat bericht door iemand gerapporteerd aan de universiteit.quote:Op maandag 25 november 2019 17:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb ik gemist wat er aan de hand was?
Heftig wel.quote:Op maandag 25 november 2019 17:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er was een snapchat bericht door iemand gerapporteerd aan de universiteit.
In dat bericht dreigde iemand een aanslag te komen plegen. Precieze inhoud is niet bekendgemaakt, maar er zou niet specifiek één uni/campus genoemd worden. Maar ze zijn met een soort lock down op onze campus begonnen, en 's middags ook alle andere campussen in de omgeving en de hogescholen.
Was alleen een beetje gedoe, want eerst mochten mensen wel en niet naar binnen - afhankelijk van het gebouw - en de meeste studenten vonden het ook niet heel tof dat ze in een gebouw met bijna volledig glazen gevel werden 'gestopt', en niet weg mochten.
Uiteindelijk werd er gezegd dat paniek niet nodig was en de lessen door gingen. Dus toen ben ik naar het practicumgebouw gelopen.
Eenmaal begonnen - ook al ontbraken er nog heel wat studenten, want die zaten ergens in een ander gebouw vast - mochten we niet meer naar buiten. Tot 17 uur dus, toen mķesten we naar buiten.
Voor vanavond is ook nog alles afgelast, morgen schijnen de lessen wel weer te hervatten.
Dus tsja, of er écht iets aan de hand was weet ik niet. Maar ze namen het wel serieus.
Ja, en het ging dus zonder haast, want we konden toch nergens heen.quote:Op maandag 25 november 2019 17:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gedoe zeg. Wel fijn dat je practicum door kon gaan.
Ja, zeker. Gekken heb je altijd, en hoewel ik niet weet wat je hier op een buitencampus te zoeken hebt, kan er altijd iets gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2019 17:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heftig wel.En wel goed dat ze het iig serieus namen. Je weet nooit.
Nee mijn internet gaat helemaal naar Belgie en weer terug.quote:
Jouw internet gaat helemaal naar Belgie?quote:Op maandag 25 november 2019 17:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee mijn internet gaat helemaal naar Belgie en weer terug.
Ze hebben daar nu ook een soort van basis websites met nieuws.
Het verbaasde me dat ik er geen mayo reclame of frietkot promotie voor hoefde weg te klikken, want vanmorgen was nog op de radio dat er een nationale frietkotpromotie in Belgie van start is gegaan.
quote:Op maandag 25 november 2019 17:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee mijn internet gaat helemaal naar Belgie en weer terug.
Ze hebben daar nu ook een soort van basis websites met nieuws.
Het verbaasde me dat ik er geen mayo reclame of frietkot promotie voor hoefde weg te klikken, want vanmorgen was nog op de radio dat er een nationale frietkotpromotie in Belgie van start is gegaan.
Ik doe tegenwoordig gewoon zo'n pasta-loze K&K salade in dat soort gevallen.quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Overigens ook niet besteld, niet boeiend genoeg, toch te duur. Dan trek ik liever morgen 2 K&K maaltijden uit de afgeprijst bak van de Jumbo, mits ze me aanstaan.
quote:
Bron: hln.bequote:Het dreigbericht werd vanochtend via Snapchat naar de helpdesk van de UA gestuurd door een zogezegde student Geneeskunde. In het bericht werd onder meer melding gemaakt van een gewapende man die zou willen toeslaan, al werd de universiteit zelf niet genoemd. De UA lichtte daarop de politie in.
Aanvankelijk kwam de politie enkel ter plaatse aan Campus Drie Eiken, en dat om iedereen gerust te stellen. “Waakzaamheid is op z’n plaats. Paniek is niet nodig”, klonk het in een eerste Twitterbericht. Later werden er toch extra veiligheidsmaatregelen genomen, ook op andere UA-campussen.
Die heb ik nog nooit gekocht.quote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig gewoon zo'n pasta-loze K&K salade in dat soort gevallen.
Die van de Lidl, met een gekookt eitje en komkommer enzo, zijn echt lekker.quote:
Ik heb voor zover ik weet nog nooit een k&k-magnetron-maaltijd gegeten. Culisnob dat ik ben.quote:Op maandag 25 november 2019 17:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gekocht.![]()
Eigenlijk ben ik aan de ene kant te lui om te koken en aan de andere kant geen zin in K&K want 'dat kan ik toch beter'
Overigens is de enige reden dat ik op dit moment soep aan het maken is dat de website van Domino's zei dat ik tijdelijk niet kon bestellen.
In mn studententijd wel; ik laat ze nu meestal staan omdat het boelveel carbs is, en dan een klein prutbeetje groente en of eiwit.quote:Op maandag 25 november 2019 17:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb voor zover ik weet nog nooit een k&k-magnetron-maaltijd gegeten. Culisnob dat ik ben.
Ik had toen geen magnetron.quote:Op maandag 25 november 2019 17:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
In mn studententijd wel; ik laat ze nu meestal staan omdat het boelveel carbs is, en dan een klein prutbeetje groente en of eiwit.
Ah oké, dan had ik dat verkeerd, excuses. Aannames.quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit bewust biologisch. Mijn vleesch komt gewoon uit de bio-industrie. Als ik al ergens op let wb vlees probeer ik op-de-datum-vlees te kopen. En bij de slager die slacht uit lokale dieren.
En waarom zoiets als Uitgekookt gekocht wordt? Gemak, uitproberen, goedkoop(ish), bio-industrie of niet.
Wij hadden een HTS-er met praktische skills in huis, die bouwde uit kapotte apparaten iets wat eten warm liet worden.quote:
Thanks! Maar die heb ik alquote:Op maandag 25 november 2019 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag net in een folder van de blokker foodie kerstboom versieringen
golfer & Blues begonnen er mee hoorquote:Op maandag 25 november 2019 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat kan bestquote:Op maandag 25 november 2019 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
golfer & Blues begonnen er mee hoor
Ik draag ook mijn leren schoenen nog 'op' hoorquote:Op maandag 25 november 2019 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik doe vandaag lekker hypocriet. Ik eet zo een kipkrokantje, maar ik legde mijn amandelen (met sour and cream smaak) wel terug omdat er melk in zat.Plan is alle nieuwe dingen voor in huis plantaardig te kopen, maar eten uit mijn vriezer weggooien is ook voor niemand goed.
![]()
Nu nog maar afwachten of ik het langer volhou dan mijn vriezer.
Juistquote:Op maandag 25 november 2019 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En zou je het bijvoorbeeld tweedehands wel kopen?quote:Op maandag 25 november 2019 18:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik draag ook mijn leren schoenen nog 'op' hoor![]()
(Ok, ik draag niet alles meer. Maar weggooien terwijl ik geen alternatief heb, of dat nieuw gemaakt zou moeten worden, dat is zonde.)
Maar ik kan dan ook geen foto’s maken.quote:Op maandag 25 november 2019 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond die plaatjes er ook niet echt lekker uitzien.
Gedoequote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Candaasje het volgende:
Ja zo deden wij dat ook.quote:Op maandag 25 november 2019 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat een consternatie op de campus, Candaasje! Jeetje.
Hier overigens vrijwel altijd/zoveel mogelijk biologisch vlees/kip. Liefst met 35% korting sticker, dat compenseert de prijs een beetje. We eten niet veel vlees meer, dus dan kan een beetje duurder er wel van af.
Lush doet steeds meer met flesloze douchegel. Is dat iets?quote:Op maandag 25 november 2019 18:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Krijg morgen weer een lading shampoo bars binnen. Ik ben er nu helemaal aan gewend. Heb alleen nog geen goed alternatief voor mijn flessen douche schuim.. Ik heb een kleine verslaving als het op de Rituals gaat. Ik koop wel als het kan de refill producten.
Nee, al heel lang niet meer. Supermarkten hebben hun best gedaan om dat onmogelijk te maken met inpandige afvalbakken.quote:Op maandag 25 november 2019 18:24 schreef Myraela het volgende:
Doe je dat eigenlijk nog, Lona? Dat dumpsterdiven. Was wel altijd tof om te lezen.
Dat had ik ook, volgende week een paar afspraken waarbij snel opwarmen en eten goed, laat thuis en bijna meteen weer weg. Ken mezelf, dan neem al snel een kop soep en een boterhamquote:Op maandag 25 november 2019 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar ik kan dan ook geen foto’s maken.
Voor de volle prijs is het me te duur, voor 15 euro kan ik best een paar dagen matig eten.
quote:Op maandag 25 november 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik ook, volgende week een paar afspraken waarbij snel opwarmen en eten goed, laat thuis en bijna meteen weer weg. Ken mezelf, dan neem al snel een kop soep en een boterham
Ik vind de lush echt een ontzettend vervelende winkel om te zijnquote:Op maandag 25 november 2019 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lush doet steeds meer met flesloze douchegel. Is dat iets?
Jammer! Moet ik zeggen dat toen ik de nog de webcare voor onze gele vriend deed, dat we ook vaak klachten kregen als mensen zagen wat er in de vuilnisbak ging. Dus dat is misschien ook een reden geweest om ze binnen te zetten.quote:Op maandag 25 november 2019 18:25 schreef Lonaa het volgende:
Nee, al heel lang niet meer. Supermarkten hebben hun best gedaan om dat onmogelijk te maken met inpandige afvalbakken.
Dat is naar ja. Ik heb daar eigenlijk nooit echt last van. Als ze me aanspreken zeg ik vriendelijk dat ik de weg wel weet en dan laten ze me met rust.quote:Op maandag 25 november 2019 18:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind de lush echt een ontzettend vervelende winkel om te zijnheb daar nou nooit het gevoel dat ik rustig kan rondkijken er staat altijd iemand in mijn nek te hijgen.
Maargoed het product klinkt wel interessant. Mocht ik weer eens In Den Bosch of Utrecht zijn.
Hee psst meisje... douchegelloze fles ruiken? ^^quote:Op maandag 25 november 2019 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lush doet steeds meer met flesloze douchegel. Is dat iets?
Ze gaan failliet aan mensen die dus niet meer willen betalen, of supermarkten die alleen producten aanbieden van leveranciers die grote en constante hoeveelheden kunnen leveren. Beetje krom om dat door te schuiven naar de mensen die geen vlees meer eten.quote:Op maandag 25 november 2019 18:31 schreef sigme het volgende:
Overigens, namens alle mensen die proberen koeien, varkens, kippen een prachtig leven te bezorgen: die gaan failliet aan mensen die geen vlees meer eten.
quote:Op maandag 25 november 2019 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee psst meisje... douchegelloze fles ruiken? ^^
De mensen die eventueel méér willen (en kunnen) betalen zijn de mensen die dat geld gaan uitgeven aan andere zaken dan vlees. En ja, dan hou je dus 100% bio-industrie over.quote:Op maandag 25 november 2019 18:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze gaan failliet aan mensen die dus niet meer willen betalen, of supermarkten die alleen producten aanbieden van leveranciers die grote en constante hoeveelheden kunnen leveren. Beetje krom om dat door te schuiven naar de mensen die geen vlees meer eten.
quote:Op maandag 25 november 2019 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee psst meisje... douchegelloze fles ruiken? ^^
Hee Fles, je hebt een gegadigde!quote:
Op naar de lush.. dan ben je zo van je rituals verslaving af.quote:Op maandag 25 november 2019 18:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Krijg morgen weer een lading shampoo bars binnen. Ik ben er nu helemaal aan gewend. Heb alleen nog geen goed alternatief voor mijn flessen douche schuim.. Ik heb een kleine verslaving als het op de Rituals gaat. Ik koop wel als het kan de refill producten.
Sorry, verkeerd watermerkquote:Op maandag 25 november 2019 18:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hee Fles, je hebt een gegadigde!
Wij waren de trendsetters.quote:
Nah, mijn douche collectie is inmiddels 40% Lush en 30% Rituals (en 30% andere merken). En het is niet de Lush die telkens een groter aandeel krijgt.quote:Op maandag 25 november 2019 18:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Op naar de lush.. dan ben je zo van je rituals verslaving af.
En het ruikt zo mogelijk nog lekkerder.
Ik had jullie al de credits gegeven ja. /bescheidenquote:
Mja maar maar maar... wel in flesjes dus dat douchespulquote:Op maandag 25 november 2019 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, mijn douche collectie is inmiddels 40% Lush en 30% Rituals (en 30% andere merken). En het is niet de Lush die telkens een groter aandeel krijgt.Doucheolie van Rituals
Douchefoam van Rituals
![]()
Badderspul is wel al jaren een stabiele 75% Lush, 20% DM en 5% andere zut.
Hopelijk 27 december weer kerst uitverkoop
Behalve de flesloze douchespullenquote:Op maandag 25 november 2019 18:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar maar maar... wel in flesjes dus dat douchespul
Voornaamste van wat me tegenhoudt voor een douche vol lush is de prijs en de hoeveelheid die dochterlief gebruikt als ze het lekker vind ruiken.
Ah, jij hebt er ook zoeen die 4 delen shampoo op 1 deel water gebruikt gedurende de hele sessie?quote:Op maandag 25 november 2019 18:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar maar maar... wel in flesjes dus dat douchespul
Voornaamste van wat me tegenhoudt voor een douche vol lush is de prijs en de hoeveelheid die dochterlief gebruikt als ze het lekker vind ruiken.
Iedereen kan meer betalen, moeten ze er gewoon minder van eten. Het probleem ligt bij het overtuigen van de kiloknaller-vleeseters (zoals mezelf) dat het echt zulke prachtige levens zijn. Daar geloof ik namelijk niets van. En dan zijn de enige twee in mijn ogen logische opties voordelig eten of geen vlees eten.quote:Op maandag 25 november 2019 18:40 schreef sigme het volgende:
De mensen die eventueel méér willen (en kunnen) betalen zijn de mensen die dat geld gaan uitgeven aan andere zaken dan vlees. En ja, dan hou je dus 100% bio-industrie over.
Oh ik heb nogeens een topic gemaakt hieroverquote:Op maandag 25 november 2019 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, mijn douche collectie is inmiddels 40% Lush en 30% Rituals (en 30% andere merken). En het is niet de Lush die telkens een groter aandeel krijgt.Doucheolie van Rituals
Douchefoam van Rituals
![]()
Badderspul is wel al jaren een stabiele 75% Lush, 20% DM en 5% andere zut.
Hopelijk 27 december weer kerst uitverkoop
quote:Op maandag 25 november 2019 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb nogeens een topic gemaakt hieroverMet mijn verzameling uithotelsgejatheden
TRV / The Amenities - show your collection
[ afbeelding ]
Bij de Xenos mooie sorteerlaatjes gekocht waar nog niet de helft in ging, want Ordnung muss sein![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 25 november 2019 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb nogeens een topic gemaakt hieroverMet mijn verzameling uithotelsgejatheden
[ afbeelding ]
Bij de Xenos mooie sorteerlaatjes gekocht waar nog niet de helft in ging, want Ordnung muss sein![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch denk ik (hoop ik) dat het een signaal afgeeft als mensen geen bio-industrie meer willen. Het kan gewoon echt niet meer, welbeschouwd. Zelfs 'marginaal beter' is al een verbetering in algemene zin en teneur.quote:Op maandag 25 november 2019 18:31 schreef sigme het volgende:
Overigens, namens alle mensen die proberen koeien, varkens, kippen een prachtig leven te bezorgen: die gaan failliet aan mensen die geen vlees meer eten. Daarentegen de bio-industrie blijft prima draaien, want de niet-kieskeurige massa blijft wel geld naar hun brengen. Straks heeft 100% van het vleesvee een industrieleven, en is er geen varken meer in de wei te vinden.
En gecertificeerd biologisch is maar marginaal beter dan 'gangbaar', wie echt fatsoenlijk vlees wil eten moet eigenlijk iets verder kijken. Vaak nog goedkoper ook.
Mja en met douchegel 1:1 volgens mijquote:Op maandag 25 november 2019 18:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah, jij hebt er ook zoeen die 4 delen shampoo op 1 deel water gebruikt gedurende de hele sessie?-boks-
Ohja, Snow Fairy was het volgens mij.quote:Op maandag 25 november 2019 19:03 schreef Myraela het volgende:
Vroeger had lush zo'n veel te zoete douchegel in de winterperiode. Die was echt heerlijk.Weet niet of ze die nog steeds hebben.
Snowfairyquote:Op maandag 25 november 2019 19:03 schreef Myraela het volgende:
Vroeger had lush zo'n veel te zoete douchegel in de winterperiode. Die was echt heerlijk.Weet niet of ze die nog steeds hebben.
Ik heb de bars ook ooit gehad. Maar ze laten drogen was zo’n gedoe. Zeker op reis, als je nog eens van hotel wisselt.quote:Op maandag 25 november 2019 19:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als ik moet kiezen qua producten tussen de Rituals en Lush kies ik toch echt voor de Rituals. Ik vind die Sakura lijn echt helemaal de bom.
Ik ben trouwens ooit begonnen met shampoo bars vanwege het vele vliegen. En het bevalt mij eigenlijk heel goed.
Is het nog een beetje vroeg voor heaquote:
Mee eens hoor, iedereen die ophoudt geld naar de bio-industrie te brengen, is een beter mens geworden. Maar als onvoldoende mensen 'goed' vlees kopen, dan blijft de bio-industrie als enige overend.quote:Op maandag 25 november 2019 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch denk ik (hoop ik) dat het een signaal afgeeft als mensen geen bio-industrie meer willen. Het kan gewoon echt niet meer, welbeschouwd. Zelfs 'marginaal beter' is al een verbetering in algemene zin en teneur.
Alle kleine beetjes helpen.
Ik was net gaan Googlen toen ik je lijstje in dieetclub zagquote:Op maandag 25 november 2019 19:16 schreef Myraela het volgende:
Mensen, deze chips zijn best lekker. Graag gedaan.
[ afbeelding ]
Zijn echt lekker.quote:Op maandag 25 november 2019 19:22 schreef Sarabi het volgende:
Ik was net gaan Googlen toen ik je lijstje in dieetclub zag
Ziet eruit als karton.quote:Op maandag 25 november 2019 19:16 schreef Myraela het volgende:
Mensen, deze chips zijn best lekker. Graag gedaan.
[ afbeelding ]
Hoe is het met afvallen?quote:
Hmm mijn spiegelplankje staat er vol mee.quote:Op maandag 25 november 2019 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is WP?quote:Op maandag 25 november 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is het met afvallen?
Zag gisteren WP en die was iets van 20 kg kwijt. Mad respect.
Wietparkiet.quote:Op maandag 25 november 2019 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie is WP?Ik ben nu 18 kilo kwijt, zit wel in een lekkere flow.
Ik hou niet zo van chips maar toch eens proberenquote:Op maandag 25 november 2019 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn echt lekker.Zaten bij mijn boodschappen. Maar helaas hebben ze deze niet in portieverpakkingen. Ik hou juist van portieverpakkingen, dan kan ik het na 1 portie ook gewoon laten liggen.
Maar helaas. Dan hou ik het maar bij Pombar.
Pijnlijkquote:Op maandag 25 november 2019 19:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een tegenstellend plaatje
Sigaretten maak spul en een ding voor medicijnen bij COPD van dezelfde persoon.
[ afbeelding ]
Diezelfde persoon wie "uit de deur" heeft staan roken toen wij het durfde even boodschappen te gaan doen en waardoor heel mijn freaking huis weer naar de sigaretten meurt.
Ik hou van mijn moeder maar ik ben blij als het vrijdag avond is
Wat ellendig dit. Van een afstand zou je haast zegden, breng haar naar haar eigen huis of verstop dit spul (of gooi het weg). Maar da’s eigenlijk onmogelijkquote:Op maandag 25 november 2019 19:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Diezelfde persoon wie "uit de deur" heeft staan roken toen wij het durfde even boodschappen te gaan doen en waardoor heel mijn freaking huis weer naar de sigaretten meurt.
Oh, die ken ik niet. Mijn doel is 20 kilo voor het eind van dit jaar. Daarna moet ik nog volgende doelen gaan bedenken.quote:Op maandag 25 november 2019 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wietparkiet.
18, lekker hoor.
Heb je een doel voor jezelf gesteld?
Hm, ik zou het niet meer kopen omdat ik het idee van dier = product(leverancier) niet meer wil uitdragen. Nu maak ik daar geen hele sport van; ik draag best nog wel eens leren schoenen die ik had, of jassen/vesten van wol die ik ook ooit eens gekocht heb. Maar ik probeer er toch een beetje op te letten; ik ben vaak toch een 'ambassadeur'.quote:Op maandag 25 november 2019 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
En zou je het bijvoorbeeld tweedehands wel kopen?
Moet eerlijk zeggen dat ik sowieso van plan ben alleen naar eten te kijken. Ben (nog) niet van plan om me in verzorgingsproducten, leer etc te verdiepen. Wil wel mijn plastic gebruik iets verminderen. Maar tegelijkertijd hou ik zo van portieverpakkingen.
Maak me gekquote:Op maandag 25 november 2019 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het nog een beetje vroeg voor hea![]()
Ik ga koken![]()
Pfffquote:Op maandag 25 november 2019 19:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben vorige keer doucheslijm getest.quote:Op maandag 25 november 2019 19:03 schreef Myraela het volgende:
Klinkt te doen, ondanks de vreetdagen die er aan komen.quote:Op maandag 25 november 2019 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet. Mijn doel is 20 kilo voor het eind van dit jaar. Daarna moet ik nog volgende doelen gaan bedenken.Denk dat ik me dan meer moet gaan richten op volhouden. Mag wat langzamer, zolang het maar omlaag blijft gaan.
Hoe is het met jou dan?
Ik belandde net op de USA pagina met kerstprodukten, want de NL site heeft het nog niet echt op orde.quote:Op maandag 25 november 2019 19:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wij hebben vorige keer doucheslijm getest.
Zwart met glitters.... mijn handen waren echt gitzwart.. heel gek gezicht.
Daarna wel heel zacht en glitterig
Nee, ik denk dat ik wel naar de -40 moet uiteindelijk om een beetje tevreden te zijn. Ik ben nu van vadsig naar dik gegaan, dat mag wel naar Hollands mollig. Slank zal het wel nooit worden.quote:Op maandag 25 november 2019 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klinkt te doen, ondanks de vreetdagen die er aan komen.
Met 20k eraf ben je nog niet tevreden?
Ik ben nog steeds tonnetje rond.
Was het maar zo makkelijk inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2019 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat ellendig dit. Van een afstand zou je haast zegden, breng haar naar haar eigen huis of verstop dit spul (of gooi het weg). Maar da’s eigenlijk onmogelijk
Kan er idd helemaal niks mee.quote:Op maandag 25 november 2019 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Pfff![]()
En je kunt er zo weinig mee he? Los van haar beperkingen kiest je moeder toch haar eigen koers.
Bijna vrijdag!
Hollands glorie zijn mijn tante altijd.quote:Op maandag 25 november 2019 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik wel naar de -40 moet uiteindelijk om een beetje tevreden te zijn. Ik ben nu van vadsig naar dik gegaan, dat mag wel naar Hollands mollig. Slank zal het wel nooit worden.
Zeker! Al doet hij het wel iets minder streng, dus gaat ook iets minder hard. En hij piept soms een beetje dat het eten minder lekker is. Maarja, het is wel gezond.quote:Op maandag 25 november 2019 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hollands glorie zijn mijn tante altijd.
Doet twitje nog mee met lijnen?
Er was wel genoeg snow fairy in de winkel tochquote:Op maandag 25 november 2019 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik belandde net op de USA pagina met kerstprodukten, want de NL site heeft het nog niet echt op orde.
Bi-zar veelSnowfairy geur in alle variaties ook
![]()
Lang niet alles zal de markt hier halen, gok ik.
Hier ligt voor ons beiden een badbal voor de vakantie klaar. Duurt nog even.quote:Op maandag 25 november 2019 19:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Met fie glitter zeep zit dan niet heel je douche onder de ellende?
Ik heb mezelf zondag tijd gegund voor een bad met bruisbal. Kijk er nu al naar uit.
Hehe, hij had het wel getroffen natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker! Al doet hij het wel iets minder streng, dus gaat ook iets minder hard. En hij piept soms een beetje dat het eten minder lekker is. Maarja, het is wel gezond.Ik heb die jongen ook gewoon teveel verwend natuurlijk.
Nee, volgens mij niet echt. Maar hij was natuurlijk voordat hij mij leerde kennen wel al een hele hoop afgevallen.quote:Op maandag 25 november 2019 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehe, hij had het wel getroffen natuurlijk.
Is twi ooit slank geweest eigenlijk? Heb ooit zijn babyfoto's gezien, en hij was een behoorlijk mollig kindje.
Soort zeepblokje, maar dan met shampoo.quote:Op maandag 25 november 2019 20:20 schreef Blues het volgende:
Ik met mijn parfumallergie loop met grote bogen om die zaken die jullie noemen heen![]()
Maar waar ik nieuwsgierig naar ben; wat is een shampoobar?
Wanneer heb je vakantie?quote:Op maandag 25 november 2019 19:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier ligt voor ons beiden een badbal voor de vakantie klaar. Duurt nog even.
Glitterzeep heb ik nog niet thuis gehad.
Maar die galaxy badbal gaat bij oma in bad denk ik maar... dat was echt bizar veel glitter en knalblauw.
De snowfairyglitter is onschuldig. Andere glitters haat ik met de diepste haat die in de allerheetste hel ooit is verzonnen.quote:Op maandag 25 november 2019 19:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Met fie glitter zeep zit dan niet heel je douche onder de ellende?
Ik heb mezelf zondag tijd gegund voor een bad met bruisbal. Kijk er nu al naar uit.
Dat is toch het hele concept?quote:Op maandag 25 november 2019 19:43 schreef borisz het volgende:
Op monitorjacht. Al veel 'aanbiedingen' gezien voor Zwarte Vrijdag, die na controle in de prijscheckers eigenlijk geen echte aanbieding zijn.
Weet je moeder al dat je binnenkort naar Engeland gaatquote:Op maandag 25 november 2019 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, dit gaat wel ver nu![]()
Mijn moeder heeft een verzamelwoede. Mijn moeder verzamelt porseleinen serviezen. Hele woonkamer staat vol, logeerkamer bestaat niet meer, is pronkkabinet geworden. Mijn moeder haalt veel van Marktplaats en ook van eBay. Als mijn moeder iets in de wijde omtrek van Deventer opgesnord heeft, worden er verzendkosten bespaard doordat ik er even heen fiets. Vind ik prima, lekker tochtje, kleine moeite groot plezierDie 5 keer per jaar dat het gebeurt, ach
Veel van het porselein komt uit Duitsland. Er zijn _dus_ inmiddels verspreid over heel Duitsland vier of vijf kennissen die "weleens" pakjes aannemen. Twee keer per jaar gaan pa en ma met de grote Volvo stationwagon de adresjes langs om te oogsten. Daarbij natuurlijk doodleuk de adresjes met het verpakkingsmateriaal opzadelend, want hey, dat kan niet anders
![]()
Mijn moeder kan alleen niet optimaal gebruik maken van eBay omdat ze geen Paypal heeft. En Uitleggen dat het het toppunt van makkelijk, veilig en lekker is, is kansloos, want "huuuuu dan kenne ze bij me cente!![]()
![]()
"
Natuurlijk heb ik wel paypal. Want PaypalEn dan is het ineens geen probleem meer
Long story short: Ik heb inmiddels 1 verzendadres in Deventer en 5 in Duitsland onder mijn account hangen
![]()
Maar nu heeft ze iets in Engeland gespot. En nou wil het geval dat de dochter van een vriendin van haar in Engeland woont. Dus straks ga ik op voor een zevende verzendadres, en van die dochter wordt doodleuk verwacht dat die de hele schervenboel per gelegenheid naar Nederland verscheept![]()
Ik vind dit wel ver gaanDurf me niet eens voor te stellen wat de volgende stap is
Ja. Ik ben op tijd terugquote:Op maandag 25 november 2019 20:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weet je moeder al dat je binnenkort naar Engeland gaat
Je dochterquote:Op maandag 25 november 2019 19:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Er was wel genoeg snow fairy in de winkel toch
Dochterlief probeert liefst ALLES in die winkel en is dus een prima bliksemafleider voor gewillig winkelpersoneel.
Laatste keer kreeg ik na een tijdje een stoel
Dochterlief heeft ong elke tester geprobeerd...
plus dus een badbal en het doucheslijm op advies van de verkoper die zichtbaar genoot van dochters plezier.
“Als je nou nog 5 minuten in het water met de badbal blijft staan... dan worden je handen echt blauw”.
Ik dacht nog even dat ie een geintje maakte.. maar ze had inderdaad blauwe handen daarna.
Ben benieuwd hoe dat gaat als ze een half uur in bad dobbert![]()
En daarna met het doucheslijm dus weer ontblauwd.
In de zak van de sint zit een lipscrub die ze geweldig vond... maar ze mocht van mij maar 1 ding kiezen en de badbal won.
Dus ik heb die lipscrub later maar alsnog gehaald.
Ik ben rustig 2 uur zoet in die winkel als ze mee gaat.. het is echt een feestje aldus dochterlief.
Ik was wel weer klaar met al die geurtjes door elkaar en harde kerstmuziek en laagvliegende 12 jarige ondanks de begeleiding van de verkoper.
Stoel of geen stoel... dat maakte toen niet meer uit.
quote:Op maandag 25 november 2019 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, dit gaat wel ver nu![]()
Mijn moeder heeft een verzamelwoede. Mijn moeder verzamelt porseleinen serviezen. Hele woonkamer staat vol, logeerkamer bestaat niet meer, is pronkkabinet geworden. Mijn moeder haalt veel van Marktplaats en ook van eBay. Als mijn moeder iets in de wijde omtrek van Deventer opgesnord heeft, worden er verzendkosten bespaard doordat ik er even heen fiets. Vind ik prima, lekker tochtje, kleine moeite groot plezierDie 5 keer per jaar dat het gebeurt, ach
Veel van het porselein komt uit Duitsland. Er zijn _dus_ inmiddels verspreid over heel Duitsland vier of vijf kennissen die "weleens" pakjes aannemen. Twee keer per jaar gaan pa en ma met de grote Volvo stationwagon de adresjes langs om te oogsten. Daarbij natuurlijk doodleuk de adresjes met het verpakkingsmateriaal opzadelend, want hey, dat kan niet anders
![]()
Mijn moeder kan alleen niet optimaal gebruik maken van eBay omdat ze geen Paypal heeft. En Uitleggen dat het het toppunt van makkelijk, veilig en lekker is, is kansloos, want "huuuuu dan kenne ze bij me cente!![]()
![]()
"
Natuurlijk heb ik wel paypal. Want PaypalEn dan is het ineens geen probleem meer
Long story short: Ik heb inmiddels 1 verzendadres in Deventer en 5 in Duitsland onder mijn account hangen
![]()
Maar nu heeft ze iets in Engeland gespot. En nou wil het geval dat de dochter van een vriendin van haar in Engeland woont. Dus straks ga ik op voor een zevende verzendadres, en van die dochter wordt doodleuk verwacht dat die de hele schervenboel per gelegenheid naar Nederland verscheept![]()
Ik vind dit wel ver gaanDurf me niet eens voor te stellen wat de volgende stap is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik bied twee keer de helft! En ik kom het vanavond wel halen in Jipsingboertangsemusselscheveenkanaalschemond of wherever de hell er maar 3 buurtbussen in de week komenquote:Op maandag 25 november 2019 20:46 schreef Lonaa het volgende:
Hey pssst, fles, ik heb nog wel mooi porseleinen servies staan uit 1951, kopen?
Heeft altijd een kopje koffie voor je klaarstaanquote:Op maandag 25 november 2019 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach verder is ze best lief en zo hoor
Ongetwijfeld, ik kom er alleen nooitquote:Op maandag 25 november 2019 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heeft altijd een kopje koffie voor je klaarstaan
Nee man, dan kenne ze bij me centuh.quote:Op maandag 25 november 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bied twee keer de helft! En ik kom het vanavond wel halen in Jipsingboertangsemusselscheveenkanaalschemond of wherever de hell er maar 3 buurtbussen in de week komenHeb je Paypal?
quote:Op maandag 25 november 2019 20:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee man, dan kenne ze bij me centuh.
Kouwe koffie dusquote:Op maandag 25 november 2019 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ik kom er alleen nooit
Ja want daar ben jij voorquote:Op maandag 25 november 2019 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
EN het mooiste is nog, als je dan zegt "ZUCHTTTT Ma regel je shit nou eens gewoon zelf!" dan is het "Wat?ik heb het toch geregeld
"
Er is geen praten tegen
Heerlijk ditquote:Op maandag 25 november 2019 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
EN het mooiste is nog, als je dan zegt "ZUCHTTTT Ma regel je shit nou eens gewoon zelf!" dan is het "Wat?ik heb het toch geregeld
"
Er is geen praten tegen
Ze heeft een buitengewoon betrouwbaar netwerk.quote:Op maandag 25 november 2019 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
"
Er is geen praten tegen
Die rijdt en helpt mee met uitpakkenquote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef Zilverberk het volgende:
Wat vindt pa.fles er eigenlijk van?
Goed huwelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die rijdt en helpt mee met uitpakken
Bah joh vieslakjequote:Op maandag 25 november 2019 21:12 schreef Zilverberk het volgende:
mais aan de kolf (met gekruide boter), witte bonen in tomatensaus
Da's een beste mijlpaal.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er vies?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldigquote:Op maandag 25 november 2019 20:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je dochter![]()
![]()
Snowfairy is er meestal zat. Maar ik zag niet alleen douchegel maar ook een melt, bruisbal, bbs en lotion.
Ik ben vorig jaar met mijn nichtjes naar de kerst sale gegaan. In de kerstvakantie om half negen in de auto zitten was zwaar voor ze, maar na afloop vroegen ze meteen of we volgend jaar weer gingen.
Vroeg opstaan, in de rij buiten wachten met de koude handjes om de warme thee die uitgedeeld wordt en je daarna met je mandje in de 50% kortings drukte storten![]()
Om het uiteraard af te sluiten met een drankje en gebak en meteen elkaars buit inspecteren.![]()
Ook dit jaar zal er vast nog wel wat spul vanuit mijn tasje ‘toevallig’ in hun tasjes belanden
Zeer Waarschijnlijk Wel?quote:Op maandag 25 november 2019 21:21 schreef Zilverberk het volgende:
Wat betekent de afkorting 'zww' achter fietsie in de OP?
En die laat die per ongeluk een dus uit z'n klauwen flikkeren? Of even een noodremming met afgeladen stationwagen?quote:Op maandag 25 november 2019 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die rijdt en helpt mee met uitpakken
Onze vrienden zijn a.s. woensdag 50 jaar getrouwd en zaterdag worden wij geacht dat te gaan vieren in de gemeenschappelijke ruimte in hun wooncomplex. Ik ken ze intussen al 43 jaar.quote:
Ah gelukkig maarquote:Op maandag 25 november 2019 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
Kleine jompel
De vermiste rolstoel is terecht. Hij was onverhoopt in een ander zorgcentrum terecht gekomen.
Was het ookquote:Op maandag 25 november 2019 21:59 schreef Zilverberk het volgende:
Oeh, dat ziet er méér dan prima uit, @:franticdj
Zooooo, da's heel betaalbaar voor zulk lekkers.quote:Op maandag 25 november 2019 21:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was het ook
En niet duur. 65e p.p. All in
Ik las het net ja. Echt te idioot voor woorden.quote:Op maandag 25 november 2019 22:08 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen, kijk hoe bizar: NWS / Werknemers Albert Heijn moeten uit de kleren voor nieuwe kleding
De AH verzamelt nu dus foto's van werknemers in ondergoed. Ook van kinderen van 15 of 16 die vakken vullen.
Ik las het net. Welke idioot heeft dat verzonnen en welke volgende idioot heeft dat goedgekeurdquote:Op maandag 25 november 2019 22:08 schreef Zilverberk het volgende:
Mensen, kijk hoe bizar: NWS / Werknemers Albert Heijn moeten uit de kleren voor nieuwe kleding
De AH verzamelt nu dus foto's van werknemers in ondergoed. Ook van kinderen van 15 of 16 die vakken vullen.
Wauwquote:Op maandag 25 november 2019 22:08 schreef Zilverberk het volgende:
Voor mijn ene baan moet ik bedrijfskleding aan, er was keurig een pashokje beschikbaar.quote:Op maandag 25 november 2019 22:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik las het net ja. Echt te idioot voor woorden.
Voorzie gewoon maar een pasmoment (met pashokje oid) per filiaal, als je wil dat het zo goed mogelijk zit. En anders niet hoor.
Wat idiootquote:Op maandag 25 november 2019 22:08 schreef Zilverberk het volgende:
Dat ook, maar sowieso, als je wat fysieke werk doet. Bier en frisdrank sjouwen ofzo zou ik sowieso liever maatje groter hebben.quote:Op maandag 25 november 2019 22:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik las het net ja. Echt te idioot voor woorden.
Voorzie gewoon maar een pasmoment (met pashokje oid) per filiaal, als je wil dat het zo goed mogelijk zit. En anders niet hoor.
Dat ligt er ook aan hoe rekbaar de stof is.quote:Op maandag 25 november 2019 22:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat ook, maar sowieso, als je wat fysieke werk doet. Bier en frisdrank sjouwen ofzo zou ik sowieso liever maatje groter hebben.
Nét meerderjarig. Dat zal hem berouwen.quote:Op maandag 25 november 2019 22:30 schreef Candaasje het volgende:
https://www.uantwerpen.be(...)iging-sociale-media/
Er is een 18jarige jongen opgepakt. Als ik het goed begrijp heeft hij de snapchat verstuurd.
quote:Op maandag 25 november 2019 21:21 schreef Zilverberk het volgende:
Wat betekent de afkorting 'zww' achter fietsie in de OP?
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 november 2019 21:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen kloppen. Dankjewel.
Ik zou dan iig gewoon een bedrag contant geld meenemen, en geen plasticgeld verder.quote:Op maandag 25 november 2019 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me af of het een goed of slecht idee is om eens een keer in een Lush te gaan kijken zodat ik weet wat het precies is.
Goed idee. Informatie doet je geen kwaad.quote:Op maandag 25 november 2019 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vraag me af of het een goed of slecht idee is om eens een keer in een Lush te gaan kijken zodat ik weet wat het precies is.
Deze?quote:Op maandag 25 november 2019 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee, ik vind je niet heel verwend of boers overkomen. Voot 1 stronkje witlof zou ik - ook met vlees inderdaad - niet heel erg warm lopen.quote:Op maandag 25 november 2019 22:40 schreef derLudolf het volgende:
Oh ennuh ik zag hier korte recensie van Frantic staan. Ik heb geen foto's gemaakt... Maar echt goedkoop was het niet, ¤480 met 8 personen voor voor, hoofd en na. En nogal weinig.
En het duurde lang, na ruim 2u pas het hoofdgerecht.
Voorgerecht was iets met vis, wat gerookte paling, grijze garnalen en zalm. Prima te eten, maar met de paling waren ze wel erg karig.
Ik had een duo van wildzwijn als hoofdgerecht, stuk filet en een stoofpotje. Eerste keer dat ik wild zwijn had, meer heel anders dan gewoon varken vond ik het niet. Beetje droog zelfs
Stoofpotje was erg lekker, maar die heb ik eerst teruggestuurd. Prima dat je iets met kaas overbakt, maar zet dat dan op de kaart.
De groente was ook voorzien van kaas, maar goed, ook zonder kaas hoef ik geen witlof. Wie bedenkt dat eigenlijk, dat als je een vleesgerecht besteld, dat je geen/nauwelijks groente hoeft? Ook als ik wil m'n deel van de rauwkost had genomen was ik niet aan de 2 ons gekomen. Ik eet graag vlees, maar groente kunnen ook lekker zijn. Dan is een stronk witlof niet veel. Dan krijg ik bij de wok/alleen you can eat of zelfs een steakhouse nog meer groente binnen.
Het andere portie 'groente' was een puree/stamppot van aardappel en ik denk spruit. Was lekker, maar moest ik als eerste opeten omdat het niet erg warm was.
Toetje was vanilleijs met vruchten, dat is zo simpel dat er eigenlijk vrij weinig op aan te merken is. Fruit was vers en niet uit blik.
Ergo, in principe wel lekker gegeten maar had nog wel meer gelust en eigenlijk vond ik het wel lang duren...
Ben ik nu verwend, een boer of te kritisch?
wrong SCquote:
Bereid je voor op veel hippe namen en beschrijvingen, een euh, explosieve geursensatie (zacht uitgedrukt), vaak iets te aanwezige verkopers, maar wel veel fijne productenquote:Op maandag 25 november 2019 22:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind niet dat je zeurt. Eten hoeft niet kokend heet te zijn maar lauw is ook niet de bedoeling, het lange wachten is ook niet fijn en die kaas is natuurlijk erg fout (laatst ook een nacht overgegeven omdat ik er niet vanuit was gegaan dat ze ansjovis gebruiken in een dressing)quote:Op maandag 25 november 2019 22:40 schreef derLudolf het volgende:
Oh ennuh ik zag hier korte recensie van Frantic staan. Ik heb geen foto's gemaakt... Maar echt goedkoop was het niet, ¤480 met 8 personen voor voor, hoofd en na. En nogal weinig.
Voorgerecht was iets met vis, wat gerookte paling, grijze garnalen en zalm. Prima te eten, maar met de paling waren ze wel erg karig.
Ik had een duo van wildzwijn als hoofdgerecht, stuk filet en een stoofpotje. Eerste keer dat ik wild zwijn had, meer heel anders dan gewoon varken vond ik het niet. Beetje droog zelfs
Stoofpotje was erg lekker, maar die heb ik eerst teruggestuurd. Prima dat je iets met kaas overbakt, maar zet dat dan op de kaart.
De groente was ook voorzien van kaas, maar goed, ook zonder kaas hoef ik geen witlof. Wie bedenkt dat eigenlijk, dat als je een vleesgerecht besteld, dat je geen/nauwelijks groente hoeft? Ook als ik wil m'n deel van de rauwkost had genomen was ik niet aan de 2 ons gekomen. Ik eet graag vlees, maar groente kunnen ook lekker zijn. Dan is een stronk witlof niet veel. Dan krijg ik bij de wok/alleen you can eat of zelfs een steakhouse nog meer groente binnen.
Het andere portie 'groente' was een puree/stamppot van aardappel en ik denk spruit. Was lekker, maar moest ik als eerste opeten omdat het niet erg warm was.
Toetje was vanilleijs met vruchten, dat is zo simpel dat er eigenlijk vrij weinig op aan te merken is. Fruit was vers en niet uit blik.
Ergo, in principe wel lekker gegeten maar had nog wel meer gelust en eigenlijk vond ik het wel lang duren...
Ja maar stank, nutteloze producten, vrouwen en verkopers. Het enige voordeel is dat mijn vooroordelen worden bevestigdquote:Op maandag 25 november 2019 22:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Goed idee. Informatie doet je geen kwaad.
Dat lijkt me niet comfiquote:Op maandag 25 november 2019 22:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In de zak voor sinterklaas, lijkt mij.
Ik heb mij enige tijd geleden laten adviseren over een shampoo in vaste vorm. Ik vond het wel meevallen voor een keertje.quote:Op maandag 25 november 2019 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar stank, nutteloze producten, vrouwen en verkopers. Het enige voordeel is dat mijn vooroordelen worden bevestigd![]()
Misschien vindt de grote lurker waarmee ik volgende week langs een Lush kom hier iets van.
Ik denk dat je het concept "Lush" wel moet koppelen aan "actief in gebruik nemen van je bad voor iets anders dan een zitje".quote:Op maandag 25 november 2019 22:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar stank, nutteloze producten, vrouwen en verkopers. Het enige voordeel is dat mijn vooroordelen worden bevestigd![]()
Misschien vindt de grote lurker waarmee ik volgende week langs een Lush kom hier iets van.
Herkenbaarquote:Op maandag 25 november 2019 22:46 schreef Zilverberk het volgende:
@:derludolf twee uur is gewoon te lang. En ook als je een beetje grote eter bent, moet je tķch je buik vol kunnen eten.
Tevens een herkenbare klacht, te weinig groenten in restaurants. Ik eet vaak alle decoratieve blaadjes van het bord op. Ook bij de miniberk, want die laat dat toch liggen.
Hey, daar wees ik net die lange lummel op!quote:Op maandag 25 november 2019 22:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Niet die zak fiets. Gedraag je nou eens, dit is de CUL SC.
Hier niet. Ik ruil meestal wat van mijn vlees tegen zijn groente. Als we niet gewoon alles 50/50 doen.quote:Op maandag 25 november 2019 22:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mijn man zit er dan zo bij te kijken:![]()
![]()
![]()
Toch waar ik ga vragen ze altijd of ze kunnen helpen. Bij een “nee” zie ik ze daarna ook niet meer terug.quote:Op maandag 25 november 2019 22:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bereid je voor op veel hippe namen en beschrijvingen, een euh, explosieve geursensatie (zacht uitgedrukt), vaak iets te aanwezige verkopers, maar wel veel fijne producten
Eten ruilen is écht uit den boze. Dat mag niet van zijn opvoeding ofzo.quote:Op maandag 25 november 2019 22:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier niet. Ik ruil meestal wat van mijn vlees tegen zijn groente. Als we niet gewoon alles 50/50 doen.
quote:Op maandag 25 november 2019 22:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Eten ruilen is écht uit den boze. Dat mag niet van zijn opvoeding ofzo.
Wat ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
quote:Op maandag 25 november 2019 22:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Eten ruilen is écht uit den boze. Dat mag niet van zijn opvoeding ofzo.
Hmm ik eet graag even wat uit andermans bord als ik uiteten benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dochterlief heeft heel lang gewoon “een extra bordje met bestek” gegeten.
Die werd helemaal niet warm van kindermenus en wilde liever wat wij aten.
Dan bestelden we een kleine portie of alleen een extra bord.
Kindermenu bestellen was leuk.. dan zat ik met koude friet terwijl mevrouw mn bord leeg zat te hengelen.
Dat heb ik nou nooitquote:Op maandag 25 november 2019 23:07 schreef Candaasje het volgende:
Opeens heb je het.... je hebt zin in mango'yoghurt'.
Niet?quote:
Toen miniberk nog niet kon lezen, las ik de gewone kaart voor. Vaak een voorgerecht als hoofdgerecht en meeeten van onze voorgerechten.quote:Op maandag 25 november 2019 22:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik eet graag even wat uit andermans bord als ik uiteten ben
En dochterlief heeft heel lang gewoon “een extra bordje met bestek” gegeten.
Die werd helemaal niet warm van kindermenus en wilde liever wat wij aten.
Dan bestelden we een kleine portie of alleen een extra bord.
Kindermenu bestellen was leuk.. dan zat ik met koude friet terwijl mevrouw mn bord leeg zat te hengelen.
Ik mag hier misschien anders doen vermoeden een ondanks dat ik niet snel een vegetarisch gerecht zou bestellen, maar ik mag ook graag een flinke portie groenten etenquote:Op maandag 25 november 2019 22:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Voot 1 stronkje witlof zou ik - ook met vlees inderdaad - niet heel erg warm lopen.
Was te verwachten. Maar lekker fijn. hoor, om de manager in Nijmegen de schuld te geven. Iemand op het hoofdkantoor heeft dit verzonnenquote:Op maandag 25 november 2019 23:08 schreef Zilverberk het volgende:
Zo hee, dat ging snel: https://nos.nl/artikel/23(...)ledingmaten-app.html
Dan nu de ham(sorry)vraag: heb je dat in huis?quote:Op maandag 25 november 2019 23:07 schreef Candaasje het volgende:
Is dat net zoiets als frambozen en ananas "yoghurt"?quote:Op maandag 25 november 2019 23:07 schreef Candaasje het volgende:
Dit ja.quote:Op maandag 25 november 2019 23:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was te verwachten. Maar lekker fijn. hoor, om de manager in Nijmegen de schuld te geven. Iemand op het hoofdkantoor heeft dit verzonnen
Oh fuck, ik moet nog een berichtje voor je opstellenquote:Op maandag 25 november 2019 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan nu de ham(sorry)vraag: heb je dat in huis?
Toen ik vanmiddag mijn Duitse boodschappenlijst nakeek, zag ik daar aardbeienyoghurt op staan. Dat hebben ze lactosevrij in 'mijn' Kaufland. Ik ben niet zo'n vruchtenyoghurteter maar het niet kunnen maakt dat ik het wil. Vrijdag dus weer
Oh maar dat verbaast me niet hoorquote:Op maandag 25 november 2019 23:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik mag hier misschien anders doen vermoeden een ondanks dat ik niet snel een vegetarisch gerecht zou bestellen, maar ik mag ook graag een flinke portie groenten eten
Als ik bij zo'n wok vreetschuur ben, eet ik zeker één (royaal) bord vol met groente.
Graagquote:Op maandag 25 november 2019 23:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh fuck, ik moet nog een berichtje voor je opstellenMorgen, goed?
Ik had vanille sojamelk..quote:Op maandag 25 november 2019 23:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet?
Ik had enorme dorst, merkte ik opeens op. En eigenlijk niks fris in huis. Enkel thee en chocolademelk. Daar had ik geen zin. En toen bedacht ik dat ik nog 'yoghurt' had staan
Jupquote:Op maandag 25 november 2019 23:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan nu de ham(sorry)vraag: heb je dat in huis?
Toen ik vanmiddag mijn Duitse boodschappenlijst nakeek, zag ik daar aardbeienyoghurt op staan. Dat hebben ze lactosevrij in 'mijn' Kaufland. Ik ben niet zo'n vruchtenyoghurteter maar het niet kunnen maakt dat ik het wil. Vrijdag dus weer
Dat is jammer ja.. hier soms het kindermenu maar meestal liever iets anders.quote:Op maandag 25 november 2019 23:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Toen miniberk nog niet kon lezen, las ik de gewone kaart voor. Vaak een voorgerecht als hoofdgerecht en meeeten van onze voorgerechten.
Nu hij kan lezen kiest ie toch vaak het kindermenu. Ergens vind ik dat jammer, zulke slechte restaurants kiezen we nou ook niet uit.
Ik vermoed van wel jaquote:Op maandag 25 november 2019 23:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als frambozen en ananas "yoghurt"?
Klinkt euh....zoet.....quote:Op maandag 25 november 2019 23:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik had vanille sojamelk..
Ook een acquired taste begrijp ik van collega’s.
Het staat hier altijd koud op zichquote:Op maandag 25 november 2019 23:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel ja
[..]
Klinkt euh....zoet.....![]()
Ik vind sojamelk gewoon zo drinken matig. Tenzij het een warme dag is en ik dorst heb, en het koud staat. In smoothies ook prima. Of in een chai Latte ofzo.
Verder meer fan van de choco-sojamelk(ook wel een shitload aan suiker, dat wel. Maar warm heerlijk.)
Oh maar dat is in een restaurant ook niet zo vaak hč, alles hetzelfde. En bij zo'n wok kun je ook alles door elkaar gooien hč qua groente.quote:Op maandag 25 november 2019 23:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh maar dat verbaast me niet hoor![]()
Ik hou zelf bijvoorbeeld erg van afwisseling. En dus maak je me bijvoorbeeld minder blij met een heel bord vol rijst, curry of iets anders met 'dezelfde' structuur. Liever dan kleinere porties van verschillende zaken.
Maar dat bedoel ik, dat je dan juist afwisseling hebt. En als jouw afwisseling gevormd door groenten uit 1 stronkje witlof bestond, dan is het wel wat karig, en wat mij betreft de klacht terecht.quote:Op maandag 25 november 2019 23:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh maar dat is in een restaurant ook niet zo vaak hč, alles hetzelfde. En bij zo'n wok kun je ook alles door elkaar gooien hč qua groente.
Mensen waarmee we op vakantie gingen hadden ook twee kinderen die geen zuivel mochten. Die namen dozen vol met Alpro vla meequote:Op maandag 25 november 2019 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alpro heeft heel lekkere chocoladetoetjes, bij de afdeling houdbaar. Het enige dat ik van de sojazuivel lust.
Die zijn inderdaad lekker ja. Mik ik eigenlijk altijd in t mandje.quote:Op maandag 25 november 2019 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alpro heeft heel lekkere chocoladetoetjes, bij de afdeling houdbaar. Het enige dat ik van de sojazuivel lust.
quote:Op maandag 25 november 2019 23:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is 60 pp. Dat is niet duur. Duurde wel veel te lang. En slecht dat niet op het menu stond dat er kaas bij zat of dat het niet werd uitgelegd of dat jij niet begrepen hebt wat er geserveerd werd. Maar verder klopt je beschrijving wel: boer kent niet..quote:Op maandag 25 november 2019 22:40 schreef derLudolf het volgende:
Jippiequote:Op dinsdag 26 november 2019 06:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt![]()
Zo weer lekker naar de paro
Ja die gaat nuttige en nodige dingen doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |