Ja. Met worst.quote:Op maandag 25 november 2019 16:06 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa inzake Uitgekookt (want, ja - verder beter zwijgen lijkt me evident), ik vond het vooral ook wel nogal aardappelig.
Hmm. Aantrekkelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, je besteld 4 gerechten en eerst geef je aan proefbestelling. Bij afrekenen zie je 15 euro staan.
Knolselderijgratin met brie, appel en noten 1x (450g) | ¤ 6,65 p/stukquote:Op maandag 25 november 2019 16:19 schreef Lonaa het volgende:
zeg @:kaatje en @:minilot , welke maaltijden hebben jullie gekozen?
quote:Op maandag 25 november 2019 16:19 schreef Lonaa het volgende:
zeg @:kaatje en @:minilot , welke maaltijden hebben jullie gekozen?
Ik zag net in een folder van de blokker foodie kerstboom versieringenquote:Op maandag 25 november 2019 16:21 schreef Myraela het volgende:
Dacht dat iedereen wel weer klaar met uitgekookt was. Viel toch best een hoop tegen?
Ik kreeg er geen honger van, zeg maarquote:Op maandag 25 november 2019 16:21 schreef Myraela het volgende:
Dacht dat iedereen wel weer klaar met uitgekookt was. Viel toch best een hoop tegen?
Heb je wel zo'n afdekplaatje? Het wil nog wel eens spatterenquote:Op maandag 25 november 2019 16:25 schreef golfer het volgende:
Gemarineerde speklappen uit de airfryer vanavond.
Maar 4 maaltijden voor 15 euro (da's de aanbieding) is best leuk.quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef liedetector het volgende:
wow en dan die prijzen....als ik zoiets wil ga ik wel een kwartier in de keuken staan ofzo..... *had er nog niet van gehoord, maar geloof dat ik dat oversla
Geloof dat het proefpakket 15 euro was en dat daarom 'iedereen' hier plots ging bestellen.quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef liedetector het volgende:
wow en dan die prijzen....als ik zoiets wil ga ik wel een kwartier in de keuken staan ofzo..... *had er nog niet van gehoord, maar geloof dat ik dat oversla
Ik ook niet. Niettemin uitprobeerdrangquote:Op maandag 25 november 2019 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg er geen honger van, zeg maar
ja okay, als in voor 1 keer doen dusquote:Op maandag 25 november 2019 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar 4 maaltijden voor 15 euro (da's de aanbieding) is best leuk.
???quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je wel zo'n afdekplaatje? Het wil nog wel eens spatteren
tegen de boven kant van dat ding dus.....quote:Op maandag 25 november 2019 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
???
Airfryer spettert niet. Is gesloten.
Is toch een open bakje of is er iets nieuws met een soort deksel? (ik heb al een vrij oude)quote:Op maandag 25 november 2019 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
???
Airfryer spettert niet. Is gesloten.
quote:Op maandag 25 november 2019 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is toch een open bakje of is er iets nieuws met een soort deksel? (ik heb al een vrij oude)
een goeie pit die je buiten kan zetten en een ouderwetse emaille pan met een goeie dikke bodemquote:Op maandag 25 november 2019 16:35 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg een sinterklaas verlanglijstje.
"Frituurpan voor het bakken van vis".
Dit voor een frituur-o-loog die graag ook andere dingen bakt, en nu iedere keer na het visbakken moppert over vissige olie.
Welke frituurbak zouden jullie voor zoiets selecteren?
Randvoorwaarde is wel "elektriek"quote:Op maandag 25 november 2019 16:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
een goeie pit die je buiten kan zetten en een ouderwetse emaille pan met een goeie dikke bodem
Cat en ik. Dus alle relevante mensen jaquote:Op maandag 25 november 2019 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat het proefpakket 15 euro was en dat daarom 'iedereen' hier plots ging bestellen.
quote:Op maandag 25 november 2019 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh! Had dat gezegd dan, was ik komen kijken
quote:Op maandag 25 november 2019 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cat en ik. Dus alle relevante mensen ja
Het had wel wat van kattenvoer wat ik op de foto's zag, maar jij bent toch niet van de katten?quote:Op maandag 25 november 2019 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cat en ik. Dus alle recalcitrante mensen ja
Ik heb geen katten nee. Maar ik ben best wel "van de katten" op zich hoorquote:Op maandag 25 november 2019 17:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het had wel wat van kattenvoer wat ik op de foto's zag, maar jij bent toch niet van de katten?
Wij kochten deze zomer bij De Diepvriesman een doosje diepgevroren "BBQ Bijgerechten".quote:Op maandag 25 november 2019 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond die plaatjes er ook niet echt lekker uitzien.
Echt.. Oh getsiequote:Op maandag 25 november 2019 17:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij kochten deze zomer bij De Diepvriesman een doosje diepgevroren "BBQ Bijgerechten".
Dat was van een nog ernstiger niveau helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |