Ja. Met worst.quote:Op maandag 25 november 2019 16:06 schreef minilot het volgende:
@:Lonaa inzake Uitgekookt (want, ja - verder beter zwijgen lijkt me evident), ik vond het vooral ook wel nogal aardappelig.
Hmm. Aantrekkelijk.quote:Op maandag 25 november 2019 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, je besteld 4 gerechten en eerst geef je aan proefbestelling. Bij afrekenen zie je 15 euro staan.
Knolselderijgratin met brie, appel en noten 1x (450g) | ¤ 6,65 p/stukquote:Op maandag 25 november 2019 16:19 schreef Lonaa het volgende:
zeg @:kaatje en @:minilot , welke maaltijden hebben jullie gekozen?
quote:Op maandag 25 november 2019 16:19 schreef Lonaa het volgende:
zeg @:kaatje en @:minilot , welke maaltijden hebben jullie gekozen?
Ik zag net in een folder van de blokker foodie kerstboom versieringenquote:Op maandag 25 november 2019 16:21 schreef Myraela het volgende:
Dacht dat iedereen wel weer klaar met uitgekookt was. Viel toch best een hoop tegen?
Ik kreeg er geen honger van, zeg maarquote:Op maandag 25 november 2019 16:21 schreef Myraela het volgende:
Dacht dat iedereen wel weer klaar met uitgekookt was. Viel toch best een hoop tegen?
Heb je wel zo'n afdekplaatje? Het wil nog wel eens spatterenquote:Op maandag 25 november 2019 16:25 schreef golfer het volgende:
Gemarineerde speklappen uit de airfryer vanavond.
Maar 4 maaltijden voor 15 euro (da's de aanbieding) is best leuk.quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef liedetector het volgende:
wow en dan die prijzen....als ik zoiets wil ga ik wel een kwartier in de keuken staan ofzo..... *had er nog niet van gehoord, maar geloof dat ik dat oversla
Geloof dat het proefpakket 15 euro was en dat daarom 'iedereen' hier plots ging bestellen.quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef liedetector het volgende:
wow en dan die prijzen....als ik zoiets wil ga ik wel een kwartier in de keuken staan ofzo..... *had er nog niet van gehoord, maar geloof dat ik dat oversla
Ik ook niet. Niettemin uitprobeerdrangquote:Op maandag 25 november 2019 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg er geen honger van, zeg maar
ja okay, als in voor 1 keer doen dusquote:Op maandag 25 november 2019 16:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar 4 maaltijden voor 15 euro (da's de aanbieding) is best leuk.
???quote:Op maandag 25 november 2019 16:27 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je wel zo'n afdekplaatje? Het wil nog wel eens spatteren
tegen de boven kant van dat ding dus.....quote:Op maandag 25 november 2019 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
???
Airfryer spettert niet. Is gesloten.
Is toch een open bakje of is er iets nieuws met een soort deksel? (ik heb al een vrij oude)quote:Op maandag 25 november 2019 16:33 schreef golfer het volgende:
[..]
???
Airfryer spettert niet. Is gesloten.
quote:Op maandag 25 november 2019 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is toch een open bakje of is er iets nieuws met een soort deksel? (ik heb al een vrij oude)
een goeie pit die je buiten kan zetten en een ouderwetse emaille pan met een goeie dikke bodemquote:Op maandag 25 november 2019 16:35 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg een sinterklaas verlanglijstje.
"Frituurpan voor het bakken van vis".
Dit voor een frituur-o-loog die graag ook andere dingen bakt, en nu iedere keer na het visbakken moppert over vissige olie.
Welke frituurbak zouden jullie voor zoiets selecteren?
Randvoorwaarde is wel "elektriek"quote:Op maandag 25 november 2019 16:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
een goeie pit die je buiten kan zetten en een ouderwetse emaille pan met een goeie dikke bodem
Cat en ik. Dus alle relevante mensen jaquote:Op maandag 25 november 2019 16:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geloof dat het proefpakket 15 euro was en dat daarom 'iedereen' hier plots ging bestellen.
quote:Op maandag 25 november 2019 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh! Had dat gezegd dan, was ik komen kijken
quote:Op maandag 25 november 2019 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cat en ik. Dus alle relevante mensen ja
Het had wel wat van kattenvoer wat ik op de foto's zag, maar jij bent toch niet van de katten?quote:Op maandag 25 november 2019 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cat en ik. Dus alle recalcitrante mensen ja
Ik heb geen katten nee. Maar ik ben best wel "van de katten" op zich hoorquote:Op maandag 25 november 2019 17:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het had wel wat van kattenvoer wat ik op de foto's zag, maar jij bent toch niet van de katten?
Wij kochten deze zomer bij De Diepvriesman een doosje diepgevroren "BBQ Bijgerechten".quote:Op maandag 25 november 2019 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond die plaatjes er ook niet echt lekker uitzien.
Echt.. Oh getsiequote:Op maandag 25 november 2019 17:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij kochten deze zomer bij De Diepvriesman een doosje diepgevroren "BBQ Bijgerechten".
Dat was van een nog ernstiger niveau helaas
Heb ik gemist wat er aan de hand was?quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Candaasje het volgende:
Zo, even teruglezen. We hadden toch wel weer een lockdown.
Mochten niet meer naar buiten, en alle lessen behalve het practicum dat ik had, werden geschorst.
En rondlopen tussen de gebouwen mocht niet, dus een aantal studenten kon het practicumlokaal niet meer bereiken.
Ik heb lekker rustig naar zenuwen kunnen peuteren.
Rond 17 uur móesten we juist weer naar buiten. Politie stond er nog steeds met flink wat man, en toch ook wel hun wapens klaar.
Gedoe zeg. Wel fijn dat je practicum door kon gaan.quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Candaasje het volgende:
Mochten niet meer naar buiten, en alle lessen behalve het practicum dat ik had, werden geschorst.
En rondlopen tussen de gebouwen mocht niet, dus een aantal studenten kon het practicumlokaal niet meer bereiken.
Rond 17 uur móesten we juist weer naar buiten. Politie stond er nog steeds met flink wat man, en toch ook wel hun wapens klaar.
quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Candaasje het volgende:
Er was een snapchat bericht door iemand gerapporteerd aan de universiteit.quote:Op maandag 25 november 2019 17:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb ik gemist wat er aan de hand was?
Heftig wel.quote:Op maandag 25 november 2019 17:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er was een snapchat bericht door iemand gerapporteerd aan de universiteit.
In dat bericht dreigde iemand een aanslag te komen plegen. Precieze inhoud is niet bekendgemaakt, maar er zou niet specifiek één uni/campus genoemd worden. Maar ze zijn met een soort lock down op onze campus begonnen, en 's middags ook alle andere campussen in de omgeving en de hogescholen.
Was alleen een beetje gedoe, want eerst mochten mensen wel en niet naar binnen - afhankelijk van het gebouw - en de meeste studenten vonden het ook niet heel tof dat ze in een gebouw met bijna volledig glazen gevel werden 'gestopt', en niet weg mochten.
Uiteindelijk werd er gezegd dat paniek niet nodig was en de lessen door gingen. Dus toen ben ik naar het practicumgebouw gelopen.
Eenmaal begonnen - ook al ontbraken er nog heel wat studenten, want die zaten ergens in een ander gebouw vast - mochten we niet meer naar buiten. Tot 17 uur dus, toen móesten we naar buiten.
Voor vanavond is ook nog alles afgelast, morgen schijnen de lessen wel weer te hervatten.
Dus tsja, of er écht iets aan de hand was weet ik niet. Maar ze namen het wel serieus.
Ja, en het ging dus zonder haast, want we konden toch nergens heen.quote:Op maandag 25 november 2019 17:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gedoe zeg. Wel fijn dat je practicum door kon gaan.
Ja, zeker. Gekken heb je altijd, en hoewel ik niet weet wat je hier op een buitencampus te zoeken hebt, kan er altijd iets gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2019 17:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heftig wel.En wel goed dat ze het iig serieus namen. Je weet nooit.
Nee mijn internet gaat helemaal naar Belgie en weer terug.quote:
Jouw internet gaat helemaal naar Belgie?quote:Op maandag 25 november 2019 17:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee mijn internet gaat helemaal naar Belgie en weer terug.
Ze hebben daar nu ook een soort van basis websites met nieuws.
Het verbaasde me dat ik er geen mayo reclame of frietkot promotie voor hoefde weg te klikken, want vanmorgen was nog op de radio dat er een nationale frietkotpromotie in Belgie van start is gegaan.
quote:Op maandag 25 november 2019 17:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee mijn internet gaat helemaal naar Belgie en weer terug.
Ze hebben daar nu ook een soort van basis websites met nieuws.
Het verbaasde me dat ik er geen mayo reclame of frietkot promotie voor hoefde weg te klikken, want vanmorgen was nog op de radio dat er een nationale frietkotpromotie in Belgie van start is gegaan.
Ik doe tegenwoordig gewoon zo'n pasta-loze K&K salade in dat soort gevallen.quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Overigens ook niet besteld, niet boeiend genoeg, toch te duur. Dan trek ik liever morgen 2 K&K maaltijden uit de afgeprijst bak van de Jumbo, mits ze me aanstaan.
quote:
Bron: hln.bequote:Het dreigbericht werd vanochtend via Snapchat naar de helpdesk van de UA gestuurd door een zogezegde student Geneeskunde. In het bericht werd onder meer melding gemaakt van een gewapende man die zou willen toeslaan, al werd de universiteit zelf niet genoemd. De UA lichtte daarop de politie in.
Aanvankelijk kwam de politie enkel ter plaatse aan Campus Drie Eiken, en dat om iedereen gerust te stellen. “Waakzaamheid is op z’n plaats. Paniek is niet nodig”, klonk het in een eerste Twitterbericht. Later werden er toch extra veiligheidsmaatregelen genomen, ook op andere UA-campussen.
Die heb ik nog nooit gekocht.quote:Op maandag 25 november 2019 17:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig gewoon zo'n pasta-loze K&K salade in dat soort gevallen.
Die van de Lidl, met een gekookt eitje en komkommer enzo, zijn echt lekker.quote:
Ik heb voor zover ik weet nog nooit een k&k-magnetron-maaltijd gegeten. Culisnob dat ik ben.quote:Op maandag 25 november 2019 17:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gekocht.![]()
Eigenlijk ben ik aan de ene kant te lui om te koken en aan de andere kant geen zin in K&K want 'dat kan ik toch beter'
Overigens is de enige reden dat ik op dit moment soep aan het maken is dat de website van Domino's zei dat ik tijdelijk niet kon bestellen.
In mn studententijd wel; ik laat ze nu meestal staan omdat het boelveel carbs is, en dan een klein prutbeetje groente en of eiwit.quote:Op maandag 25 november 2019 17:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb voor zover ik weet nog nooit een k&k-magnetron-maaltijd gegeten. Culisnob dat ik ben.
Ik had toen geen magnetron.quote:Op maandag 25 november 2019 17:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
In mn studententijd wel; ik laat ze nu meestal staan omdat het boelveel carbs is, en dan een klein prutbeetje groente en of eiwit.
Ah oké, dan had ik dat verkeerd, excuses. Aannames.quote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit bewust biologisch. Mijn vleesch komt gewoon uit de bio-industrie. Als ik al ergens op let wb vlees probeer ik op-de-datum-vlees te kopen. En bij de slager die slacht uit lokale dieren.
En waarom zoiets als Uitgekookt gekocht wordt? Gemak, uitproberen, goedkoop(ish), bio-industrie of niet.
Wij hadden een HTS-er met praktische skills in huis, die bouwde uit kapotte apparaten iets wat eten warm liet worden.quote:
Thanks! Maar die heb ik alquote:Op maandag 25 november 2019 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag net in een folder van de blokker foodie kerstboom versieringen
golfer & Blues begonnen er mee hoorquote:Op maandag 25 november 2019 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat kan bestquote:Op maandag 25 november 2019 18:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
golfer & Blues begonnen er mee hoor
Ik draag ook mijn leren schoenen nog 'op' hoorquote:Op maandag 25 november 2019 18:08 schreef Myraela het volgende:
Ik doe vandaag lekker hypocriet. Ik eet zo een kipkrokantje, maar ik legde mijn amandelen (met sour and cream smaak) wel terug omdat er melk in zat.Plan is alle nieuwe dingen voor in huis plantaardig te kopen, maar eten uit mijn vriezer weggooien is ook voor niemand goed.
![]()
Nu nog maar afwachten of ik het langer volhou dan mijn vriezer.
Juistquote:Op maandag 25 november 2019 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En zou je het bijvoorbeeld tweedehands wel kopen?quote:Op maandag 25 november 2019 18:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik draag ook mijn leren schoenen nog 'op' hoor![]()
(Ok, ik draag niet alles meer. Maar weggooien terwijl ik geen alternatief heb, of dat nieuw gemaakt zou moeten worden, dat is zonde.)
Maar ik kan dan ook geen foto’s maken.quote:Op maandag 25 november 2019 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vond die plaatjes er ook niet echt lekker uitzien.
Gedoequote:Op maandag 25 november 2019 17:38 schreef Candaasje het volgende:
Ja zo deden wij dat ook.quote:Op maandag 25 november 2019 18:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat een consternatie op de campus, Candaasje! Jeetje.
Hier overigens vrijwel altijd/zoveel mogelijk biologisch vlees/kip. Liefst met 35% korting sticker, dat compenseert de prijs een beetje. We eten niet veel vlees meer, dus dan kan een beetje duurder er wel van af.
Lush doet steeds meer met flesloze douchegel. Is dat iets?quote:Op maandag 25 november 2019 18:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Krijg morgen weer een lading shampoo bars binnen. Ik ben er nu helemaal aan gewend. Heb alleen nog geen goed alternatief voor mijn flessen douche schuim.. Ik heb een kleine verslaving als het op de Rituals gaat. Ik koop wel als het kan de refill producten.
Nee, al heel lang niet meer. Supermarkten hebben hun best gedaan om dat onmogelijk te maken met inpandige afvalbakken.quote:Op maandag 25 november 2019 18:24 schreef Myraela het volgende:
Doe je dat eigenlijk nog, Lona? Dat dumpsterdiven. Was wel altijd tof om te lezen.
Dat had ik ook, volgende week een paar afspraken waarbij snel opwarmen en eten goed, laat thuis en bijna meteen weer weg. Ken mezelf, dan neem al snel een kop soep en een boterhamquote:Op maandag 25 november 2019 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar ik kan dan ook geen foto’s maken.
Voor de volle prijs is het me te duur, voor 15 euro kan ik best een paar dagen matig eten.
quote:Op maandag 25 november 2019 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik ook, volgende week een paar afspraken waarbij snel opwarmen en eten goed, laat thuis en bijna meteen weer weg. Ken mezelf, dan neem al snel een kop soep en een boterham
Ik vind de lush echt een ontzettend vervelende winkel om te zijnquote:Op maandag 25 november 2019 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lush doet steeds meer met flesloze douchegel. Is dat iets?
Jammer! Moet ik zeggen dat toen ik de nog de webcare voor onze gele vriend deed, dat we ook vaak klachten kregen als mensen zagen wat er in de vuilnisbak ging. Dus dat is misschien ook een reden geweest om ze binnen te zetten.quote:Op maandag 25 november 2019 18:25 schreef Lonaa het volgende:
Nee, al heel lang niet meer. Supermarkten hebben hun best gedaan om dat onmogelijk te maken met inpandige afvalbakken.
Dat is naar ja. Ik heb daar eigenlijk nooit echt last van. Als ze me aanspreken zeg ik vriendelijk dat ik de weg wel weet en dan laten ze me met rust.quote:Op maandag 25 november 2019 18:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind de lush echt een ontzettend vervelende winkel om te zijnheb daar nou nooit het gevoel dat ik rustig kan rondkijken er staat altijd iemand in mijn nek te hijgen.
Maargoed het product klinkt wel interessant. Mocht ik weer eens In Den Bosch of Utrecht zijn.
Hee psst meisje... douchegelloze fles ruiken? ^^quote:Op maandag 25 november 2019 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lush doet steeds meer met flesloze douchegel. Is dat iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |