Snap ik, maar zo heel raar is vragen om een getuigenis van degene die brand roept of de politie belt toch niet? Dat dat op een of andere manier anoniem moet gebeuren snap ik dan ook wel weer, als die man/vrouw daar in het stoeltje gaat zitten kan er alvast een begrafenis geregeld worden.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is meer dat iemand hard brand roept en dat dan niet gezocht moet worden naar de brandstichter.
Wat wil je dan weten van de klokkenluider?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus de persoon die heeft gebeld en dus iets heeft vastgesteld hoeft geen vragen meer te beantwoorden?
Waarom zijn mensen die niets met Trump te maken hebben gehad wel relevant?
Wat kunnen die mensen nu melden over de ware motieven van Trump?
Dat hij de schijn tegen heeft dat begrijp ik nog wel, gelukkig werkt rechtspraak zo niet en moet er eerst iets bewezen worden voordat er conclusies getrokken worden.
Zo niet gaat het naar hokje samenzweringstheorieën.
Nunes had gelijk, men heeft blijkbaar niets geleerd van de Muh Russia hoax, dat geld vooral voor de democraten en hun loopjongetjes in de media.
Je weet werkelijk niet waar je over praat, gast. Ik heb in dit topic nog nooit de democraten op een voetstuk geplaatst.quote:Op vrijdag 22 november 2019 13:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je diezelfde vraag aan jezelf zou stellen wat is dan het antwoord?
Mijn antwoord is simpel, alle politici liegen en daar hou ik dan ook rekening mee.
De algehele tendens in dit topic is dat de democraten niet liegen en orange man bad.
Dan heb ik nog een vraag voor je, waarom verhef je democratische politici tot de status van profeten? Alles wat ze zeggen word voor waarheid aangenomen al word er aantoonbaar gelogen dan nog komen mensen hier met een nuance of “context” om vooral maar niet toe te geven dat er gelogen word.
Politiek is geen voetbal, het is geen religie, het zijn mensen die het beste voor zichzelf/land eruit proberen te slepen by any means neccesary tegenwoordig.
Blijft de vraag nog steeds open: Waarom is het niet erg als Trump duizenden leugens verteld, en waarom vind je het wel ENORM erg als z'n politieke tegenstander een leugen zou vertellen.quote:Mijn antwoord is simpel, alle politici liegen en daar hou ik dan ook rekening mee.
Als blijkt dat de melding klopt, waarom zou dat dan precies nog moeten?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dus de persoon die heeft gebeld en dus iets heeft vastgesteld hoeft geen vragen meer te beantwoorden?
Uit welke politieke partij die komt, waar zijn familie leeft en of die eventuele connecties heeft met Hillary Clinton..quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat wil je dan weten van de klokkenluider?
Is anoniem stemmen wel zo slim? Je kan dan dus ook zonder consequenties gewoon tegen stemmen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:10 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Als je ziet hoe het met republikeinse politici is vergaan die het waagden om kritiek op Trump te hebben, dan lijkt het me voor de hand dat zowel te klokkenluider als de stemming anoniem horen te blijven. Ik denk dat er best wel republikeinen zijn die achter de schermen van Trump af willen, maar die tegelijk bang zijn voor represailles. Het heeft nu allemaal een beetje een cultsmaakje daar.
Als dat het beste of enige is wat je hebt dan is dat uiteraard niet raar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Snap ik, maar zo heel raar is vragen om een getuigenis van degene die brand roept of de politie belt toch niet? Dat dat op een of andere manier anoniem moet gebeuren snap ik dan ook wel weer, als die man/vrouw daar in het stoeltje gaat zitten kan er alvast een begrafenis geregeld worden.
Klopt. Maar dat is het risico van het vak.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:17 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is anoniem stemmen wel zo slim? Je kan dan dus ook zonder consequenties gewoon tegen stemmen.
De getuigen die we tot nog toe hebben gehoord zitten inderdaad nu tussen twee vuren. Mij lijkt het dan ook een stuk beter om eerst Mulvany, dan Guiliani, dan Pompeo, dan Bolton en dan Trump zélf te ondervragen. dan kunnen we hun antwoorden naast die van de anderen leggen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als dat het beste of enige is wat je hebt dan is dat uiteraard niet raar.
Er is ook met de klokkenluider gesproken, die heeft een verslagje opgesteld met aanvullend bewijs over wat hij vernomen heeft.
Hem nu doxxen onder het mom van waarheidsvinding is een onoprechte afleidingstaktiek, omdat anderen die gehoord zijn betere getuigen zijn en degenen die dat willen helemaal geen interesse tonen om mensen die echte kennis hebben te laten getuigen, zoals Giuliani, Mulvaney, Trump.
Trump donateur Sondland heeft advocaten die schijnbaar hebben gedoneerd aan Clinton. Het is een complot!quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Uit welke politieke partij die komt, waar zijn familie leeft en of die eventuele connecties heeft met Hillary Clinton..
quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Trump donateur Sondland heeft advocaten die schijnbaar hebben gedoneerd aan Clinton. Het is een complot!
Hmm ja ik weet niet, ik zou daar niet op vertrouwen geloof ik.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:18 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is het risico van het vak.
Dat klopt ook wel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:26 schreef Hanca het volgende:
Ik vond dit wel een vrij genuanceerd artikel dat beide kanten belicht: https://www.hln.be/de-kra(...)gun-gezien~ad07a926/
Geen smoking gun, aldus die Belgische professor.
Zit achter een betaalmuur..quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:26 schreef Hanca het volgende:
Ik vond dit wel een vrij genuanceerd artikel dat beide kanten belicht: https://www.hln.be/de-kra(...)gun-gezien~ad07a926/
hearsay vanuit belgiëquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:26 schreef Hanca het volgende:
Heb je het nu over de klokkenluider?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Bij rechtspraak zal de verdachte verhoord worden. Trump heeft het recht om onder ede zijn verklaring te geven, en niet via Twitter waarbij alle leugens snel onder het tapijt worden geveegd onder het mom "iedereen liegt".quote:Dat hij de schijn tegen heeft dat begrijp ik nog wel, gelukkig werkt rechtspraak zo niet en moet er eerst iets bewezen worden voordat er conclusies getrokken worden.
Nunes lijkt eerder de loopjongen te zijn waarvan zijn staf betrokken is bij veroordeelde cliënten van Giuliani. Wat vind je daarvan?quote:Nunes had gelijk, men heeft blijkbaar niets geleerd van de Muh Russia hoax, dat geld vooral voor de democraten en hun loopjongetjes in de media.
Neem nog een biertje. Wat is dit voor dronkenmanspraat?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat hij de schijn tegen heeft dat begrijp ik nog wel, gelukkig werkt rechtspraak zo niet en moet er eerst iets bewezen worden voordat er conclusies getrokken worden.
Nunes had gelijk, men heeft blijkbaar niets geleerd van de Muh Russia hoax, dat geld vooral voor de democraten en hun loopjongetjes in de media.
Het zijn ongenuanceerde, ongefundeerde one-liners. De een na de ander. Elke keer weerquote:Op vrijdag 22 november 2019 14:33 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Neem nog een biertje. Wat is dit voor dronkenmanspraat?
Bolton wacht simpelweg af, en dit heeft blijkbaar te maken met zijn boek. Pompeo probeert er nog iets politiek geloofwaardig uit te persen, Mulvany heeft het eigenlijk al verprutst, en Perry zal waarschijnlijk botweg niet willen omdat hij sowieso al een schimmig beleid voert. Trump is bang voor een mijneed val. Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 22 november 2019 14:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel.
Er zijn daarentegen voldoende aanwijzingen die een nader onderzoek rechtvaardigen. Een logische stap zou nu zijn om figuren zoals Pompeo, Bolton, Mulvaney, Perry en Trump zelf aan de tand te voelen. Maar die weigeren te getuigen.
twitter:ddale8 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 14:48:51Trump: "We have to stand with Hong Kong, but I'm also standing with President Xi." reageer retweet
Dit is wel het buitenlandbeleid van Trump in een notendop. Zeg A en zeg B en doe uiteindelijk precies niks.quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:12 schreef Ulx het volgende:
twitter:ddale8 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 14:48:51Trump: "We have to stand with Hong Kong, but I'm also standing with President Xi." reageer retweet
twitter:joshtpm twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 15:02:39Trump on Yovanovitch: "She wouldn't hang my picture in the embassy. She is in charge of the embassy. She wouldn't hang it. It look a year-and-a-half, two years to get the picture up. She said bad things about me ... This was not an angel this woman, okay?" https://t.co/mayhFy8jSG reageer retweet
Lijkt me een gevalletje hearsay (of gewoon complete verzinsels). Alsof hij op die ambassade is geweest.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:22 schreef Hyperdude het volgende:
Meltdown bij zijn Friendstwitter:joshtpm twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 15:02:39Trump on Yovanovitch: "She wouldn't hang my picture in the embassy. She is in charge of the embassy. She wouldn't hang it. It look a year-and-a-half, two years to get the picture up. She said bad things about me ... This was not an angel this woman, okay?" https://t.co/mayhFy8jSG reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |