The Lobster?quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Volg je gevoel niemand
[ afbeelding ]
Ik zocht op iets met unhappy couples of zoquote:
had je hem er in getagd?quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
hihi Fred van Leer vond m'n foto op Instagram leuk
quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Hey Debs en Citizen!
Al de nieuwe Eindhoven kersttrui gezien?
Met Arnol erop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde een zwarte Vibe hoody, maar die krengen zijn 61,-quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]that's... special!
Maar ik hoorde over o.a. Wonderful Woensel t-shirts, dus nu wil ik die.
Ik heb op je gestemd bij de fok-verkiezingen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde een zwarte Vibe hoody, maar die krengen zijn 61,-
Jaquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Fok is echt wel een beetje dood hè?
Samequote:Op dinsdag 19 november 2019 18:12 schreef Chia het volgende:
Ik zou wel willen helpen met leven inblazen, maar het is echt heeel druk op werk.
Doen we secret santa?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:06 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Hey Debs en Citizen!
Al de nieuwe Eindhoven kersttrui gezien?
Met Arnol erop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat we een 'voltooid leven' interventie doen voor FOK!quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:12 schreef Chia het volgende:
Ik zou wel willen helpen met leven inblazen, maar het is echt heeel druk op werk.
Ben net in de kerk geweest. Dat kan natuurlijk niet he.quote:
Eens kijken!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:42 schreef zarGon het volgende:
Stemmen jullie nog op de FOK!verkiezingen?
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!.
En omdat jullie zoveel van praten houden... Dat kan hier: JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Praattopic!.quote:
We waren okay.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Q!quote:
Alles goed in het hoge noorden?quote:
Jijquote:
Waarheen? En zie we je terug op 'ik vertrek' ?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga emigreren trouwens
Dit interesseerd echt niemand, daarom post ik het hier
Knoop doorgehakt? Gaat je gf mee?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga emigreren trouwens
MIJ WEL!quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga emigreren trouwens
Portugal. Vriendin gaat mee, kat ookquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knoop doorgehakt? Gaat je gf mee?
Nee, ik kom niet op tvquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarheen? En zie we je terug op 'ik vertrek' ?
quote:
Omdat nog steeds zuid Europa en mooi land en een baan die ik graag wilquote:
Oke oke.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat nog steeds zuid Europa en mooi land en een baan die ik graag wil
Januari als alles meezitquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke oke.![]()
Dit jaar nog? Of gaat dat niet zo snel?
Merciquote:
Ook al een soortgelijke baan gevonden of heb je daar gewoon voldoende vertrouwen in dat dat vanzelf wel komt?quote:
Neequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:42 schreef zarGon het volgende:
Stemmen jullie nog op de FOK!verkiezingen?
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!.
Die is me al aangeboden. Anders zou ik niet zomaar gaanquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook al een soortgelijke baan gevonden of heb je daar gewoon voldoende vertrouwen in dat dat vanzelf wel komt?
Fijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is me al aangeboden. Anders zou ik niet zomaar gaan
Thank youquote:
Wat doet je vriendin eigenlijk? Wel fijn dat ze met je meegaat en dat je iemand hebt getroffen die net zo in het leven staatquote:
Beetje verquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax, voor het geval je daar een keer in de buurt bent: https://nos.nl/artikel/23(...)inees-te-redden.html![]()
Leuk dat mensen tegenwoordig toch nog meeleven met de middenstand
quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval is het vast vlakbij je droomvrouw die ook te ver woont
Ik kom wel een keer Chinezen bij jullie danquote:Op woensdag 20 november 2019 07:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is juist heel dichtbij voor mij.
Had ook nog wel willen slapen. Vanmorgen naar Hilversum voor een meeting van een uurquote:Op woensdag 20 november 2019 07:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer Chinezen bij jullie dan
Nu slapen![]()
Er zitten echt zeker 40 Chinezen dichterbij.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer Chinezen bij jullie dan
Nu slapen![]()
Ik kom wel een keer op bezoek.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal. Vriendin gaat mee, kat ook
Gezellig!quote:
Langs of naast?quote:Op woensdag 20 november 2019 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon de hele nacht langs gelegen in bed!
volgens sommigen is dat hetzelfdequote:
Zoals een los raam?quote:Op woensdag 20 november 2019 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens sommigen is dat hetzelfde
ook zo iets raars jaquote:
Hoi buurmeisje, alles goed?quote:
Jaaquote:
ja heerlijk, en jij?quote:
why not?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas niet, maar wel energiek
Ja, heb je soms. Ik sliep licht, denk ik, en als vriend dan gaat snurken dan word ik wakker en kom ik moeilijk weer in slaap. Sinds 2:45 ongeveer lag ik wakkerquote:
*schuift koffie doorquote:Op woensdag 20 november 2019 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaBagger geslapen, maar dat mag de pret niet drukken
![]()
Met jou? Je gaat naar Portugal emigreren, zie ik?
Ik schuif de koffie weer terug als je het niet erg vind, want die lust ik niet. Maar wel heel lief aangebodenquote:
heb je al een geprobeerd een kussen op zn hoofd te houden?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb je soms. Ik sliep licht, denk ik, en als vriend dan gaat snurken dan word ik wakker en kom ik moeilijk weer in slaap. Sinds 2:45 ongeveer lag ik wakkerAf en toe wel weggedommeld maar omdat vriend dan op een gegeven moment toch weer begint te snurken, net voor ik in slaap val zegmaar, bleef ik wakker
En zweten terwijl het koud was
dat heb ik ook vaker. totaal niet of verrot geslapen, maar nergens last vanquote:Op woensdag 20 november 2019 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schuif de koffie weer terug als je het niet erg vind, want die lust ik niet. Maar wel heel lief aangebodenIk heb vreemd genoeg wel veel energie
![]()
Vet! Om een speciale reden voor Portugal gekozen? Eerder was je volgens mij nog tussen drie (?) landen aan het twijfelen?
Omdat ik daar een toffe baan kreeg aangebodenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schuif de koffie weer terug als je het niet erg vind, want die lust ik niet. Maar wel heel lief aangebodenIk heb vreemd genoeg wel veel energie
![]()
Vet! Om een speciale reden voor Portugal gekozen? Eerder was je volgens mij nog tussen drie (?) landen aan het twijfelen?
Nee, ga ik ook niet proberen, maar bedankt voor de suggestiequote:Op woensdag 20 november 2019 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je al een geprobeerd een kussen op zn hoofd te houden?
ik dommelde heerlijk in met een droom van een verre vakantie
Normaal kan ik er echt niet tegen, maar vandaag heb ik vreemd genoeg superveel energie ondanks slecht slapenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik ook vaker. totaal niet of verrot geslapen, maar nergens last van
Tof!quote:Op woensdag 20 november 2019 08:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik daar een toffe baan kreeg aangeboden
Was ook op zoek in Barcelona, maar te druk, te duur en een bietje politiek instabiel. Zuid Frankrijk en Italie kon ik niks vinden.
Ik twee weken geledenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ga ik ook niet proberen, maar bedankt voor de suggestie![]()
Oeh lekker
[..]
Normaal kan ik er echt niet tegen, maar vandaag heb ik vreemd genoeg superveel energie ondanks slecht slapen
[..]
Tof!![]()
BarcelonaDaar was ik vorige week nog
Echt hequote:Op woensdag 20 november 2019 08:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik twee weken geledenKomt wel heel dichtbij zo
1 demonstratie gezien, maar was gewoon een vreedzame mars en niet eens zo groot eigenlijk. Wel shitloads politie in full riot gear bij vrijwel ieder overheidsgebouw.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt he
Heb jij nog wat gemerkt van de demonstraties dan? Ik helemaal niets, behalve een tentenkamp niet ver van ons hotel vandaan
Oh, ik ben wel langs een aantal overheidsgebouwen gekomen maar daar niet echt politie gezien. Of ik kan het me gewoon niet meer herinnerenquote:Op woensdag 20 november 2019 09:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
1 demonstratie gezien, maar was gewoon een vreedzame mars en niet eens zo groot eigenlijk. Wel shitloads politie in full riot gear bij vrijwel ieder overheidsgebouw.
Ja. Saaie kutvakantie zonder rellen. Ik wil m'n geld terugquote:Op woensdag 20 november 2019 09:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel langs een aantal overheidsgebouwen gekomen maar daar niet echt politie gezien. Of ik kan het me gewoon niet meer herinneren![]()
Wel langs de ramblas een paar straten gezien die afgezet waren, waarin allemaal van die ME-achtige wagens stonden en veel politie, bedenk ik me nu![]()
Het viel me al met al best mee in ieder geval
Haha, jij kwam om mee te rellen?quote:Op woensdag 20 november 2019 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Saaie kutvakantie zonder rellen. Ik wil m'n geld terug
quote:Op woensdag 20 november 2019 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, jij kwam om mee te rellen?
Dan kan je daarna beter ontspannen. Even alle agressie eruitquote:Op woensdag 20 november 2019 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
iemand moet de eerste molotov cocktail gooienquote:Op woensdag 20 november 2019 09:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De wat verkiezingen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd bij de fok-verkiezingen.
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik twee weken geledenKomt wel heel dichtbij zo
Grootste zuiger zeker?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd bij de fok-verkiezingen.
de "no one cares behalve het achterlijke kliekje" verkiezing.quote:
Noooooquote:Op woensdag 20 november 2019 09:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Je was okay. RIP aan je nabestaanden.
Gaat dit over de kutnijdapp?quote:Op woensdag 20 november 2019 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de "no one cares behalve het achterlijke kliekje" verkiezing.
daar ben ik niet zo bekend mee.quote:
We hebben laatst wel weer leuk over jou geroddeld. Daar houden we elke zondag even een uurtje voor vrij.quote:
Zolang mensen nog over je praten, doe je er toe.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben laatst wel weer leuk over jou geroddeld. Daar houden we elke zondag even een uurtje voor vrij.
Beetje deprimerend om niemand te volgenquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Volg je gevoel niemand
[ afbeelding ]
3 jaar alweerquote:Op woensdag 20 november 2019 09:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik kwam daar om te vieren dat we 3 jaar samen waren
Truequote:Op woensdag 20 november 2019 09:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan je daarna beter ontspannen. Even alle agressie eruit
Niemand 'moet' datquote:Op woensdag 20 november 2019 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand moet de eerste molotov cocktail gooien
Cocktails moet je drinken, niet gooien.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja precies, gewoon tegelijkertijd gooien.
Deze manquote:Op woensdag 20 november 2019 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cocktails moet je drinken, niet gooien.
oke dan.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
3 jaar alweerTof
Nog gefeliciteerd
[..]
True
[..]
Niemand 'moet' dat
Met goed gezelschapquote:Op woensdag 20 november 2019 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie niks door de mistquote:Op woensdag 20 november 2019 09:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met goed gezelschap
Wat is het mooi buiten na de vorst.
Thanksquote:Op woensdag 20 november 2019 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
3 jaar alweerTof
Nog gefeliciteerd
[..]
True
[..]
Niemand 'moet' dat
Eens met deze meneerquote:Op woensdag 20 november 2019 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is ook leukquote:Op woensdag 20 november 2019 09:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie niks door de mist
Ik was daar net een gifje van aan het zoeken inderdaadquote:
Denken in filmbeeldenquote:Op woensdag 20 november 2019 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was daar net een gifje van aan het zoeken inderdaad
Is cherry je weer voor, potverdikkie.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was daar net een gifje van aan het zoeken inderdaad
quote:
Geeft niet, het is CLquote:Op woensdag 20 november 2019 09:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is cherry je weer voor, potverdikkie.
Goed einde had die film welquote:
volgens mij heb ik daar alleen de serie van gezienquote:Op woensdag 20 november 2019 10:01 schreef Barbusse het volgende:
The mist. De zwart/wit versie is nog beter btw.
Ja die is onwijs kut. De film is wel beter, behalve bepaalde special effects dan.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar alleen de serie van gezien
de serie was inderdaad niet heel geweldig. Maar kut zou ik het ook niet noemenquote:Op woensdag 20 november 2019 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die is onwijs kut. De film is wel beter, behalve bepaalde special effects dan.
Dat was bewust gedaan hequote:Op woensdag 20 november 2019 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die is onwijs kut. De film is wel beter, behalve bepaalde special effects dan.
Om dezelfde reden dat de regiseur ook een zwart/wit versie uitgaf; om dat gevoel van de jaren '50 monsterfilms uit te ademen.quote:
Wel lekker rustig op twitter en instagram en zoquote:Op woensdag 20 november 2019 09:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje deprimerend om niemand te volgen
Je nieuwe jurkje aan t showen?quote:
maar dan heb je toch niks meer te doen tijdens het poepen?quote:Op woensdag 20 november 2019 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel lekker rustig op twitter en instagram en zo
Grindr?quote:Op woensdag 20 november 2019 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan heb je toch niks meer te doen tijdens het poepen?
hmm, die app heb ik niet op mn telefoonquote:
O jammer gianniquote:Op woensdag 20 november 2019 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, die app heb ik niet op mn telefoon
Zou ik achteraf ook zeggenquote:Op woensdag 20 november 2019 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat de regiseur ook een zwart/wit versie uitgaf; om dat gevoel van de jaren '50 monsterfilms uit te ademen.
misschien toch maar eens proberen. aangezien tinder geen succes isquote:
Ingrediënten van de handzeep lezen.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan heb je toch niks meer te doen tijdens het poepen?
Of van de luchtverfrisserquote:Op woensdag 20 november 2019 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ingrediënten van de handzeep lezen.
quote:Op woensdag 20 november 2019 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
vroeger had je tenminste nog mooie tegeltjes aan de muur die je als rorschach test kom gebruikenquote:Op woensdag 20 november 2019 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zei hij vooraf al, barbaarquote:
Als je kakt als een nijlpaard kan dat ook wel.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger had je tenminste nog mooie tegeltjes aan de muur die je als rorschach test kom gebruiken
uhm, wat?quote:Op woensdag 20 november 2019 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je kakt als een nijlpaard kan dat ook wel.
quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je kakt als een nijlpaard kan dat ook wel.
Ik moest ook meteen aan deze denken en was al aan t zoekenquote:
Ik weet ook niet zo goed hoe een nijkpaard kakt, maar het klinkt vrij dodelijk.quote:
gaat niet lukken. ik heb geen staart.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed hoe een nijkpaard kakt, maar het klinkt vrij dodelijk.
Ik vond hem ook pas toen ik vrijwel de gehele tekst in het zoekvenster had gezetquote:Op woensdag 20 november 2019 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan deze denken en was al aan t zoeken
Helikopteren heeft ook wel een ander effectquote:Op woensdag 20 november 2019 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat niet lukken. ik heb geen staart.
Is toch algemene kennisquote:Op woensdag 20 november 2019 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed hoe een nijkpaard kakt, maar het klinkt vrij dodelijk.
maar wie gaat dat schoonmaken...quote:
Jij toch?quote:Op woensdag 20 november 2019 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wie gaat dat schoonmaken...
straks gaat ze nog zeggen dat het aan ons ligt..quote:
Jij was vast andere dingen aan het doen toen wij the funniest homevideos kekenquote:
En dan Bob Saget missen? Mij niet gezienquote:Op woensdag 20 november 2019 10:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij was vast anderen dingen aan het doen toen wij the funniest homevideos keken
Wie?quote:Op woensdag 20 november 2019 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
En dan Bob Saget missen? Mij niet gezien
quote:Op woensdag 20 november 2019 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
quote:
Mijn kennis wijkt iets af van de norm, merk ik soms.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
straks gaat ze nog zeggen dat het aan ons ligt..
Ik ken heus Bob Saget wel hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 10:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij was vast andere dingen aan het doen toen wij the funniest homevideos keken
Zelfde generatie!quote:Op woensdag 20 november 2019 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat ik wel een redelijke poep connaisseur was..quote:Op woensdag 20 november 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn kennis wijkt iets af van de norm, merk ik soms.
Vooral als het over poep gaat.
en de vader van de Olsen twins in die kut serie Full housequote:Op woensdag 20 november 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Da's de stem van How I Met Your Mother!'
NEE!quote:Op woensdag 20 november 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op woensdag 20 november 2019 10:52 schreef gianni61 het volgende:
en de vader van de Olsen twins in die kut serie Full house
In mijn eigen leven?quote:
Ja, ze zijn legal. Je mag!quote:Op woensdag 20 november 2019 10:55 schreef gianni61 het volgende:
Jezus, de Olsen twins zijn inmiddels ook al 33
En ik ben zelf ook niet graag een Bob.quote:
Niettusquote:Op woensdag 20 november 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt anno 2019 wel overrated jaquote:
Leven die nog? Op de laatste foto zagen ze er uit als compleet gebalsemd en klaar om naast Lenin in het mausoleum geplaatst te worden...quote:Op woensdag 20 november 2019 10:55 schreef gianni61 het volgende:
Jezus, de Olsen twins zijn inmiddels ook al 33
veel te lang.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ze zijn legal. Je mag!
Je hebt echt te lang gewacht.
het lijkt inderdaad alsof ze bezig zijn met een raw-plant-based, anorexia, cocaine dieet.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leven die nog? Op de laatste foto zagen ze er uit als compleet gebalsemd en klaar om naast Lenin in het mausoleum geplaatst te worden...
quote:Op woensdag 20 november 2019 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te lang.
Ik kan me nog wel herinneren dat er een countdown was tot ze legal werden
Doen die verder nog iets eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2019 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het lijkt inderdaad alsof ze bezig zijn met een raw-plant-based, anorexia, cocaine dieet.
Zo triestquote:Op woensdag 20 november 2019 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel te lang.
Ik kan me nog wel herinneren dat er een countdown was tot ze legal werden
Iets met kleertjes toch? Sweat shop job providers of zo...quote:Op woensdag 20 november 2019 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doen die verder nog iets eigenlijk?
Rijk worden met kledingmerken oid.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
mode ontwerpen schijnbaar.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
die naam heb ik vaker op fok voorbij zien komen, maar geen idee of ik die ken, of waar ik die van zou moeten kennenquote:Op woensdag 20 november 2019 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo triestNet als met Maisy Williams
Stoerste persoon van GoT.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:01 schreef gianni61 het volgende:
die naam heb ik vaker op fok voorbij zien komen, maar geen idee of ik die ken, of waar ik die van zou moeten kennen
Wel een beetje hetzelfde bolle poppenhoofd.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo triestNet als met Maisy Williams
Arya Stark van GoT.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mode ontwerpen schijnbaar.
[..]
die naam heb ik vaker op fok voorbij zien komen, maar geen idee of ik die ken, of waar ik die van zou moeten kennen
ik heb GoT nooit gekeken.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel een beetje hetzelfde bolle poppenhoofd.
Ben je net 3 afleveringen te vroeg gestopt.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb GoT nooit gekeken.
ofja, 1,5 aflevering..
Compleet overbodige scene ookquote:Op woensdag 20 november 2019 11:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was toch ongemakkelijk toen ze uiteindelijk uit de kleren ging.
* TheGirlNextDoor geeft high fivequote:Op woensdag 20 november 2019 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb GoT nooit gekeken.
ofja, 1,5 aflevering..
ik had genoeg andere series die me wel leuk leken..quote:Op woensdag 20 november 2019 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je net 3 afleveringen te vroeg gestopt.
ik ben ook 1 van de weinigen die breaking bad niet heeft afgemaakt..quote:Op woensdag 20 november 2019 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* TheGirlNextDoor geeft high five
Ik heb alleen wat flarden ervan gezien omdat mijn vriend het keek.
Ik dacht dat er maar vier seizoenen waren?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
GoT vond ik niet meer leuk genoeg om illegaal voor te downloaden na het 5e seizoen.
FTFY.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar vier goede seizoenen waren?
Dat dacht je verkeerd.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat er maar vier seizoenen waren?
Heb je een broccoli fetisj?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:21 schreef Barbusse het volgende:
Google baseert de ads die je ziet op je searches. Dus ik krijg reclame voor....diep gevroren broccoli.
Makes sense
Heb ik ook alleen de eerste aflevering maar van gezienquote:Op woensdag 20 november 2019 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook 1 van de weinigen die breaking bad niet heeft afgemaakt..
dat heb ik meer dan 2 seizoenen vol gehouden. maar toen vond ik het genoeg.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen de eerste aflevering maar van gezien
Ik wilde hem kijken waarom er zoveel hype was.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen de eerste aflevering maar van gezien
Hemlock Grove kwam ik niet in.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde hem kijken waarom er zoveel hype was.
Ik vond de eerste 3 afleveringen niks voor mij en snapte de ophef niet, maar daarna kwam ik er in en heb ik de volledige serie verder gekeken.
Afhaken na 1 afl dan moet t wel ECHT helemaal niks voor je zijn, aangezien de meeste series toch wel een beetje character investment vereisen.
Penny Dreadful?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hemlock Grove kwam ik niet in.
En die serie met Eva Greene.
Nee.quote:
Ik gister ook de Powerrangers film.quote:
Ja ik vond de sfeer leuk, en Eva Green fantastisch. Plus vampieren, weerwolven, allemaal leuk.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:31 schreef Debsterr het volgende:
Penny Dreadful. Dat was echt een goeie serie, alleen die fuckin' zombie was wat minder.
Dat vind ik dan ECHT zonde van m'n tijdquote:Op woensdag 20 november 2019 11:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kijk dan liever domme youtube filmpjes dan al die ellenlange series.
Emoji Movie!quote:Op woensdag 20 november 2019 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ECHT zonde van m'n tijd
Nog meer zonde dan Powerranger the movie
10 minuten komt gewoon dichter in de buurt bij mijn spanningsboogquote:Op woensdag 20 november 2019 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ECHT zonde van m'n tijd
Nog meer zonde dan Powerranger the movie
Ja nou als je nog iets weet wat wel erg goed is kijk ik dat lieverquote:Op woensdag 20 november 2019 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gister ook de Powerrangers film.
Soms ben je na je werk gewoon toe aan hersendood slecht vermaak
quote:Op woensdag 20 november 2019 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik meer dan 2 seizoenen vol gehouden. maar toen vond ik het genoeg.
Ik kwam er dus tijdens de eerste 20 minuten al achter dat het niets voor mij wasquote:Op woensdag 20 november 2019 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde hem kijken waarom er zoveel hype was.
Ik vond de eerste 3 afleveringen niks voor mij en snapte de ophef niet, maar daarna kwam ik er in en heb ik de volledige serie verder gekeken.
Afhaken na 1 afl dan moet t wel ECHT helemaal niks voor je zijn, aangezien de meeste series toch wel een beetje character investment vereisen.
Klaus?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maandag trouwens Klaus gezien. Leuke film!
quote:Op woensdag 20 november 2019 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik kwam er dus tijdens de eerste 20 minuten al achter dat het niets voor mij wasToch de aflevering uitgezeten. Ik weet over het algemeen al snel of een serie iets voor mij is of niet. Als ik de eerste paar afleveringen moet 'doorkomen' voordat het echt leuk wordt of op gang komt, is het al niet mijn soort serie
Die jeugd van tegenwoordig heeft geen doorzettingsvernmogen meerquote:Op woensdag 20 november 2019 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
10 minuten komt gewoon dichter in de buurt bij mijn spanningsboog
Ja, die was mooi EN leukquote:Op woensdag 20 november 2019 11:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maandag trouwens Klaus gezien. Leuke film!
Precies!quote:Op woensdag 20 november 2019 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Die jeugd van tegenwoordig heeft geen doorzettingsvernmogen meer
Alles moet binnen 10 sec entertaining zijn!
Nieuwe kerstfilm. Echt leukquote:
Ok.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Die jeugd van tegenwoordig heeft geen doorzettingsvernmogen meer
Alles moet binnen 10 sec entertaining zijn!
Jaaaquote:Op woensdag 20 november 2019 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, die was mooi EN leuk
Echt weer animatie
Owja die staat nog steeds op m'n lijstje. Hoe eng is die serie?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:31 schreef Debsterr het volgende:
Penny Dreadful. Dat was echt een goeie serie, alleen die fuckin' zombie was wat minder.
Ik vind het hilarisch dat je de smerigste dingen op internet opzoekt, maar bij series en films wil je eerst weten hoe eng het isquote:Op woensdag 20 november 2019 12:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Owja die staat nog steeds op m'n lijstje. Hoe eng is die serie?
Wat niet wil zeggen dat ze het niet kijkt als het eng is.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch dat je de smerigste dingen op internet opzoekt, maar bij series en films wil je eerst weten hoe eng het is
ik kijk momenteel "the ruptured cyste from hell"quote:Op woensdag 20 november 2019 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch dat je de smerigste dingen op internet opzoekt, maar bij series en films wil je eerst weten hoe eng het is
Niet zo vreemd ookquote:Op woensdag 20 november 2019 12:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik durf vaak de dingen die jullie noemen niet eens op te zoeken
Ik wil het niet eens.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Van die dikkertjes met Crocs en kort pittige kapsels.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:56 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben benieuwd of Q op het jaarbeursplein staat. Allemaal zusters bekijken
Zijn alle foksters zuster?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die dikkertjes met Crocs en kort pittige kapsels.
Oh, ik dacht meer aanquote:Op woensdag 20 november 2019 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die dikkertjes met Crocs en kort pittige kapsels.
Ik zou mezelf niet aan mij ziekbed willen.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja? Jij vindt ons zorgtypes? Dat is wel een lief compliment.
lijkt een beetje op havermoutpapquote:Op woensdag 20 november 2019 12:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Je hebt zo'n vers masker van de Lush, is eigenlijk ook havermoutpap maar ik noem het kots.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijkt een beetje op havermoutpap
Volgende keer dus gewoon na je ontbijt je hoofd even in het kommetje stoppen en dan de timer op 5 minuten zetten?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt zo'n vers masker van de Lush, is eigenlijk ook havermoutpap maar ik noem het kots.
die heb ik nog niet op instagram zien langs komen.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt zo'n vers masker van de Lush, is eigenlijk ook havermoutpap maar ik noem het kots.
wel even 2 rietjes in je neus anders wordt ademen zo lastigquote:Op woensdag 20 november 2019 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende keer dus gewoon na je ontbijt je hoofd even in het kommetje stoppen en dan de timer op 5 minuten zetten?
https://nl.lush.com/products/oatifixquote:Op woensdag 20 november 2019 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik nog niet op instagram zien langs komen.
wel een tijdje geweest dat een of ander grijs schuimend masker populair was om te posten.
dat zal ook de enige reden zijn waarom mensen zo'n masker kopen.
met bonkjes en sliertjesquote:Op woensdag 20 november 2019 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nl.lush.com/products/oatifix
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
De meeste foksters die ik ontmoet heb wel, eigenlijk.
jij hebt hem al eens ontmoet?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet aan mijn ziekbed willen.
en ben je een zorgtype?quote:
Het feit dat ik gillend ben gestopt met een zorg-achtige opleiding zorgt ervoor dat ik denk van nietquote:
hmm, maar heb je wel een nurse outfit?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het feit dat ik gillend ben gestopt met een zorg-achtige opleiding zorgt ervoor dat ik denk van niet
Dat is voor carnaval tochquote:Op woensdag 20 november 2019 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, maar heb je wel een nurse outfit?
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, maar heb je wel een nurse outfit?
of halloween.quote:
gemiste kans ditquote:
Kalmerende havermoutquote:Op woensdag 20 november 2019 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nl.lush.com/products/oatifix
Ah, goeie tip!quote:
'Met een kalmerende werking' dan misschien, maar ik zie nu een potje haver voor een gestrest paard staan.quote:
Ja ik stelde me er ook al vanalles bij voor.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Met een kalmerende werking' dan misschien, maar ik zie nu een potje haver voor een gestrest paard staan.
Hmm, niet eng eng. Soms wel goor en af en toe even achterover hangen in afwachting van het schrikmoment. Vond het vooral heel mooi vormgegevenquote:Op woensdag 20 november 2019 12:09 schreef Elvi het volgende:
[..]
Owja die staat nog steeds op m'n lijstje. Hoe eng is die serie?
Nee joh, lekker met de meiden.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:36 schreef Chia het volgende:
Ik heb juist de indruk dat veel FOK!vrouwen in een mannensector werken, omdat ze zo lekker one of the guys zijn.
1 te veel dusquote:Op woensdag 20 november 2019 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb maar één collega met crocs.
Oi Stingquote:
Waarom zou ik een nurse-outfit moeten hebben?quote:
Ja, ik was gelijk een paar uur KO nadat ik jou ontmoettequote:
niks moet, maar het zou misschien leuk zijnquote:Op woensdag 20 november 2019 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou ik een nurse-outfit moeten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |