The Lobster?quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:17 schreef Ang3l het volgende:
![]()
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Volg je gevoel niemand
[ afbeelding ]
Ik zocht op iets met unhappy couples of zoquote:
had je hem er in getagd?quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
hihi Fred van Leer vond m'n foto op Instagram leuk
quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Hey Debs en Citizen!
Al de nieuwe Eindhoven kersttrui gezien?
Met Arnol erop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde een zwarte Vibe hoody, maar die krengen zijn 61,-quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]that's... special!
Maar ik hoorde over o.a. Wonderful Woensel t-shirts, dus nu wil ik die.
Ik heb op je gestemd bij de fok-verkiezingen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde een zwarte Vibe hoody, maar die krengen zijn 61,-
Jaquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Fok is echt wel een beetje dood hè?
Samequote:Op dinsdag 19 november 2019 18:12 schreef Chia het volgende:
Ik zou wel willen helpen met leven inblazen, maar het is echt heeel druk op werk.
Doen we secret santa?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:06 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Hey Debs en Citizen!
Al de nieuwe Eindhoven kersttrui gezien?
Met Arnol erop
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stel voor dat we een 'voltooid leven' interventie doen voor FOK!quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:12 schreef Chia het volgende:
Ik zou wel willen helpen met leven inblazen, maar het is echt heeel druk op werk.
Ben net in de kerk geweest. Dat kan natuurlijk niet he.quote:
Eens kijken!quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:42 schreef zarGon het volgende:
Stemmen jullie nog op de FOK!verkiezingen?
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!.
En omdat jullie zoveel van praten houden... Dat kan hier: JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Praattopic!.quote:
We waren okay.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:06 schreef CherryLips het volgende:
Q!quote:
Alles goed in het hoge noorden?quote:
Jijquote:
Waarheen? En zie we je terug op 'ik vertrek' ?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga emigreren trouwens
Dit interesseerd echt niemand, daarom post ik het hier
Knoop doorgehakt? Gaat je gf mee?quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga emigreren trouwens
MIJ WEL!quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:27 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga emigreren trouwens
Portugal. Vriendin gaat mee, kat ookquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Knoop doorgehakt? Gaat je gf mee?
Nee, ik kom niet op tvquote:Op dinsdag 19 november 2019 22:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarheen? En zie we je terug op 'ik vertrek' ?
quote:
Omdat nog steeds zuid Europa en mooi land en een baan die ik graag wilquote:
Oke oke.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat nog steeds zuid Europa en mooi land en een baan die ik graag wil
Januari als alles meezitquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Oke oke.![]()
Dit jaar nog? Of gaat dat niet zo snel?
Merciquote:
Ook al een soortgelijke baan gevonden of heb je daar gewoon voldoende vertrouwen in dat dat vanzelf wel komt?quote:
Neequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:42 schreef zarGon het volgende:
Stemmen jullie nog op de FOK!verkiezingen?
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!.
Die is me al aangeboden. Anders zou ik niet zomaar gaanquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ook al een soortgelijke baan gevonden of heb je daar gewoon voldoende vertrouwen in dat dat vanzelf wel komt?
Fijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is me al aangeboden. Anders zou ik niet zomaar gaan
Thank youquote:
Wat doet je vriendin eigenlijk? Wel fijn dat ze met je meegaat en dat je iemand hebt getroffen die net zo in het leven staatquote:
Beetje verquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:50 schreef Yvie_lu het volgende:
Fax, voor het geval je daar een keer in de buurt bent: https://nos.nl/artikel/23(...)inees-te-redden.html![]()
Leuk dat mensen tegenwoordig toch nog meeleven met de middenstand
quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval is het vast vlakbij je droomvrouw die ook te ver woont
Ik kom wel een keer Chinezen bij jullie danquote:Op woensdag 20 november 2019 07:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is juist heel dichtbij voor mij.
Had ook nog wel willen slapen. Vanmorgen naar Hilversum voor een meeting van een uurquote:Op woensdag 20 november 2019 07:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer Chinezen bij jullie dan
Nu slapen![]()
Er zitten echt zeker 40 Chinezen dichterbij.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer Chinezen bij jullie dan
Nu slapen![]()
Ik kom wel een keer op bezoek.quote:Op dinsdag 19 november 2019 22:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Portugal. Vriendin gaat mee, kat ook
Gezellig!quote:
Langs of naast?quote:Op woensdag 20 november 2019 07:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt er gewoon de hele nacht langs gelegen in bed!
volgens sommigen is dat hetzelfdequote:
Zoals een los raam?quote:Op woensdag 20 november 2019 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens sommigen is dat hetzelfde
ook zo iets raars jaquote:
Hoi buurmeisje, alles goed?quote:
Jaaquote:
ja heerlijk, en jij?quote:
why not?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas niet, maar wel energiek
Ja, heb je soms. Ik sliep licht, denk ik, en als vriend dan gaat snurken dan word ik wakker en kom ik moeilijk weer in slaap. Sinds 2:45 ongeveer lag ik wakkerquote:
*schuift koffie doorquote:Op woensdag 20 november 2019 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaBagger geslapen, maar dat mag de pret niet drukken
![]()
Met jou? Je gaat naar Portugal emigreren, zie ik?
Ik schuif de koffie weer terug als je het niet erg vind, want die lust ik niet. Maar wel heel lief aangebodenquote:
heb je al een geprobeerd een kussen op zn hoofd te houden?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb je soms. Ik sliep licht, denk ik, en als vriend dan gaat snurken dan word ik wakker en kom ik moeilijk weer in slaap. Sinds 2:45 ongeveer lag ik wakkerAf en toe wel weggedommeld maar omdat vriend dan op een gegeven moment toch weer begint te snurken, net voor ik in slaap val zegmaar, bleef ik wakker
En zweten terwijl het koud was
dat heb ik ook vaker. totaal niet of verrot geslapen, maar nergens last vanquote:Op woensdag 20 november 2019 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schuif de koffie weer terug als je het niet erg vind, want die lust ik niet. Maar wel heel lief aangebodenIk heb vreemd genoeg wel veel energie
![]()
Vet! Om een speciale reden voor Portugal gekozen? Eerder was je volgens mij nog tussen drie (?) landen aan het twijfelen?
Omdat ik daar een toffe baan kreeg aangebodenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik schuif de koffie weer terug als je het niet erg vind, want die lust ik niet. Maar wel heel lief aangebodenIk heb vreemd genoeg wel veel energie
![]()
Vet! Om een speciale reden voor Portugal gekozen? Eerder was je volgens mij nog tussen drie (?) landen aan het twijfelen?
Nee, ga ik ook niet proberen, maar bedankt voor de suggestiequote:Op woensdag 20 november 2019 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je al een geprobeerd een kussen op zn hoofd te houden?
ik dommelde heerlijk in met een droom van een verre vakantie
Normaal kan ik er echt niet tegen, maar vandaag heb ik vreemd genoeg superveel energie ondanks slecht slapenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik ook vaker. totaal niet of verrot geslapen, maar nergens last van
Tof!quote:Op woensdag 20 november 2019 08:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik daar een toffe baan kreeg aangeboden
Was ook op zoek in Barcelona, maar te druk, te duur en een bietje politiek instabiel. Zuid Frankrijk en Italie kon ik niks vinden.
Ik twee weken geledenquote:Op woensdag 20 november 2019 08:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ga ik ook niet proberen, maar bedankt voor de suggestie![]()
Oeh lekker
[..]
Normaal kan ik er echt niet tegen, maar vandaag heb ik vreemd genoeg superveel energie ondanks slecht slapen
[..]
Tof!![]()
BarcelonaDaar was ik vorige week nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |