Ik weet t, voortaan heb jij alleen seks voor de voortplanting en dan beslist de rest van Nederland gewoon lekker zelf over zijn of haar eigen lichaam.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:55 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Ja maar dieren...
Die argumenten zijn lukraak.
Dieren eten hun eigen kids en stront op.
Eet smakelijk!
Van mij mag de rest wel babymoorden hoor ( ik bedoel alles onder de 100iq mag van mijn part de nek omgedraaid worden maar dat is mijn voorzichtuge mening)... maar alleen als ze levenslang de bak in draaien en het niet doen pp mijn kosten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik weet t, voortaan heb jij alleen seks voor de voortplanting en dan beslist de rest van Nederland gewoon lekker zelf over zijn of haar eigen lichaam.
Probleem opgelost.
Mensen ook...quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:55 schreef dagobertE6 het volgende:
SPOILER: Eet smakelijk!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bak is best duur hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:59 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Van mij mag de rest wel babymoorden hoor ( ik bedoel alles onder de 100iq mag van mijn part de nek omgedraaid worden maar dat is mijn voorzichtuge mening)... maar alleen als ze levenslang de bak in draaien en het niet doen pp mijn kosten.
Dan nog ben jij niet in een positie om voor een ander te bepalen of seks puur ter voortplanting is of ook ter vermaak.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:55 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Ja maar dieren...
Die argumenten zijn lukraak.
Eet smakelijk!
Je blijft het babymoorden noemen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:59 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Van mij mag de rest wel babymoorden hoor ( ik bedoel alles onder de 100iq mag van mijn part de nek omgedraaid worden maar dat is mijn voorzichtuge mening)... maar alleen als ze levenslang de bak in draaien en het niet doen pp mijn kosten.
Als je dan toch zo'n uitspraak doet zorg er dan op z'n minst voor dat het foutloos is.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:59 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:12 schreef Zilverberk het volgende:
TS, ben je bekend met het feit dat de helft van je topics eindigt in onzin uitkramen?
Ik had hem in het verkiezingstopic al genomineerd als grootste clown én debiel.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS is er ook zo een die IS achterlijken hier wilt hebben
Geen dank, je mag ook een liedje voor me zingen.quote:
Dus eigenlijk een tweetraps mongool.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:18 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik had hem in het verkiezingstopic al genomineerd als grootste clown én debiel.
Geloof mij, je wil mij niet horen zingen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen dank, je mag ook een liedje voor me zingen.
volgens mij ben je gewoon een dikke trollquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:08 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
the good ol' days toen zwarte piet voor mij katoen plukte
Joden vergassen was ook geen moord volgens de wetgeving in het Derde Rijk.quote:Op dinsdag 19 november 2019 01:21 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Ongewenst zwanger is niet de enige reden om over te gaan tot abortus.
En vplgens de huidige wetgeving is abortus geen moord.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Joden vergassen was ook geen moord volgens de wetgeving in het Derde Rijk.
dat zijn altijd lastige zaken, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 19 november 2019 04:20 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Het hele pricile erachter is natuurlijk dat dit geen optie is. Het is namelijk geen ongeboren kind. Maar een embryo. Het is een klompje cellen die op het moment dat de zwangerschap wordt afgebroken nog niet in staat is om een keuze te maken, te voelen, waar te nemen etc.
Daarnaast zijn er wel voorbeelden van geboren kinderen die niet levensvatbaar bleken te zijn en die alleen een kort leven van pijn en ellende hebben meegemaakt. En voorbeelden van kinderen die wel levensvatbaar bleken te zijn die een lang leven hadden van pijn en ellende die liever niet waren geboren.
Of van kinderen die zulke erge syndromen bleken te hebben dat ze hun hele leven kwijlend in een rolstoel moeten doorbrengen en hun hele leven niet in staat zullen zijn om een keuze te maken, omdat ze de mentale capaciteiten niet hebben. Waarbij je je ethisch moet afvragen of ze wel baat hebben van het leven.
Jij ziet alleen de leuke, schattige mensen met Down. Er leven ook agressieve, ongelukkige mensen met down, maar die zie je vrijwel nooit omdat ze in gesloten instellingen leven.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:48 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
dat zijn altijd lastige zaken, dat begrijp ik
anderzijds kan je stellen, in hoeverre moet je een volwassen persoon afschrijven als het gehandicapt is geworden? Moeten wij die ook meteen een pilletje geven?
Het is bij voorhand niet te zeggen of iemand met een bepaalde aandoening geniet van levensvreugde. Mensen willen een perfect kind. Als het ongeboren kind het syndroom van down zou krijgen, willen ze al een abortus, terwijl deze mensen de grootste levensgenieters zijn in ons midden.
Waar ligt de grens? Dat je in paintshop pro je eigen kind kan designen?
tja.. er zijn ook agressieve en ongelukkige mensen zonder down.. die lichamelijk verder wel gezond zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij ziet alleen de leuke, schattige mensen met Down. Er leven ook agressieve, ongelukkige mensen met down, maar die zie je vrijwel nooit omdat ze in gesloten instellingen leven.
Ik heb in een gezinsvervangend tehuis gewerkt, ik heb genoeg gezien om bij mijn zwangerschap destijds grondig uit te zoeken of ik zo'n kind verwachtte. Abortus was zeker een gevolg geweest van een verkeerde uitslag.
Toch heeft Zilverberk een goed punt. Een groot deel van de mensen met Down is niet alleen agressief of ongelukkig, maar leeft ook als een kwijlend kasplantje. Alleen zie je dat nooit op TV want daar komen alleen de leuke en vlotte aan bod.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:59 schreef -Chakotay- het volgende:
tja.. er zijn ook agressieve en ongelukkige mensen zonder down.. die lichamelijk verder wel gezond zijn
Het gaat mij niet om het gelijk hebben, het gaat mij om een andere perceptie.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toch heeft Zilverberk een goed punt. Een groot deel van de mensen met Down is niet alleen agressief of ongelukkig, maar leeft ook als een kwijlend kasplantje. Alleen zie je dat nooit op TV want daar komen alleen de leuke en vlotte aan bod.
Daar stip je nóg een punt aan. Mensen met down hebben vaak ook lichamelijke problemen. Hartproblemen, gewrichtsklachten, grotere kans op epilepsie.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
tja.. er zijn ook agressieve en ongelukkige mensen zonder down.. die lichamelijk verder wel gezond zijn
dan nog kunnen ze gelukkig zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar stip je nóg een punt aan. Mensen met down hebben vaak ook lichamelijke problemen. Hartproblemen, gewrichtsklachten, grotere kans op epilepsie.
jammer dat je niet meer serieus wenst in te gaanquote:
Abortus mag niet meer na geboorte hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:18 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het een lastig iets. Ik vind dat vrouwen absoluut moeten kunnen beslissen over hun lichaam, maar een kind weghalen is een leven beëindigen.
Als ik zin heb in moralistisch gezever dan post wel in W&T of F&L of zo. We zitten KLB nota bene.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:24 schreef -Chakotay- het volgende:
jammer dat je niet meer serieus wenst in te gaan
mensen verwijderen doorgaans een kind vanwege de egoïstische reden dat zij degene zijn die lijden onder het kind, maar brengen dit als zielig voor het kind. Je ziet je eigen leven in duigen vallen.
Denk daar maar eens over na.
Jij reageert zelf serieus op mijn berichtenquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als ik zin heb in moralistisch gezever dan post wel in W&T of F&L of zo. We zitten KLB nota bene.
Maar om je vraag te beantwoorden, mensen die als een kasplantje leven hebben doorgaans juist niet erg veel levensvreugde.
Ben je nou zo naïef of probeer je een punt te maken?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
dan nog kunnen ze gelukkig zijn
Zodat een andere schadelijke soort de boel kan slopen? En zo niet, dat de natuur of ons heelal dit slopen zelf op zich neemt?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:17 schreef Maharski het volgende:
Oprotten met de mensheid. Veel te schadelijk voor de planeet, dat rare soort. Weg ermee. Dus abortus valt alleen maar aan te moedigen.
Wat een debiele redenatie zeg, dat moet wel van een vrouw komen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 05:31 schreef Andros het volgende:
Is TS man of vrouw? Dit onderwerp moet sowieso een taboe zijn voor mannen omdat zij geen kinderen baren.
FTFYquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een debielebriljante redenatie zeg, dat moet wel van een vrouw komen.
Nee, dom feministisch geblaat is het. Ik weet wat een zwangerschap doet en wens het geen vrouw toe die geen kind wil krijgen maar iemand mag best een mening hebben, of ze nou zelf een kind kunnen uitpoepen of niet.quote:
Good troll attempt. 9/10.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:45 schreef Pendule het volgende:
Abortus moet alleen zijn toegestaan bij verkrachting. De rest is eigen schuld. Had je maar geen seks moeten hebben.
En als het condoom bijvoorbeeld scheurt?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:45 schreef Pendule het volgende:
Abortus moet alleen zijn toegestaan bij verkrachting. De rest is eigen schuld. Had je maar geen seks moeten hebben.
Dan moet jij als vrouw ook je bek houden over verkrachting want daar doe je toch niet aanquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:16 schreef -river- het volgende:
Ts is een man en snapt niets van abortus (is in dit topic duidelijk te lezen) dus moet zijn mond houden.
Of als iemand gewoon eens een domme beslissing neemt, wat we allemaal wel eens gedaan hebben? Moeten we dan een meisje van 16 van school halen, zodat ze haar ongewenste kind kan opvoeden? Dan straf je uiteindelijk vooral het kind voor iets waar het niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
En als het condoom bijvoorbeeld scheurt?
Of situaties waarin iemand door de pil heen zwanger word? Want dat gebeurt nog wel eens.
[..]
Ze kan haar benen sluiten ?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:22 schreef knoopie het volgende:
[..]
Of als iemand gewoon eens een domme beslissing neemt, wat we allemaal wel eens gedaan hebben? Moeten we dan een meisje van 16 van school halen, zodat ze haar ongewenste kind kan opvoeden? Dan straf je uiteindelijk vooral het kind voor iets waar het niks aan kan doen.
Dat zei ik net, dat risico neem je als je seks hebt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
En als het condoom bijvoorbeeld scheurt?
Of situaties waarin iemand door de pil heen zwanger word? Want dat gebeurt nog wel eens.
Dus dan maar gewoon geen seks?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:31 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat zei ik net, dat risico neem je als je seks hebt.
De vrouw moet haar benen sluiten als ze geen kinderen wil. De man mag wel seks hebben, fuck de kinderen die er komen. De man kijkt daar toch niet naar om. De vrouw had er niet onder moeten liggen.quote:
Ah ja, jij bent inderdaad het lichtend voorbeeld wat betreft nog nooit een domme beslissing genomen hebben...quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:26 schreef dagobertE6 het volgende:
Of als iemand gewoon eens een domme beslissing neemt, wat we allemaal wel eens gedaan hebben?
Precies, want we hebben liever dat ongewenste kinderen als dusdanig worden opgevoedquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik ben doodserieus. Je weet welk risico je neemt.
Lekker makkelijk lullen als homo.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:31 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat zei ik net, dat risico neem je als je seks hebt.
Dankjewel voor deze adequate samenvatting.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De vrouw moet haar benen sluiten als ze geen kinderen wil. De man mag wel seks hebben, fuck de kinderen die er komen. De man kijkt daar toch niet naar om. De vrouw had er niet onder moeten liggen.
Is dit echt jouw gedachtegang? Ze zouden jou moeten aborteren.
Jij kan je smoel sluiten.quote:
Dat lijkt bij TS ook te zijn gebeurd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
In sparta werden baby's die anders waren van een klif gegooid.
Ik verkracht mijn vriend dagelijks zonder hem zwanger te maken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:08 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Dan moet jij als vrouw ook je bek houden over verkrachting want daar doe je toch niet aan
Fijn dat jij denkt over het lichaam van een ander te kunnen beschikken. De wet is gelukkig anders.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, dom feministisch geblaat is het. Ik weet wat een zwangerschap doet en wens het geen vrouw toe die geen kind wil krijgen maar iemand mag best een mening hebben, of ze nou zelf een kind kunnen uitpoepen of niet.
Maar fijn dat een partner die bij jou per ongeluk raak schiet geen mening mag hebben over zijn ongeboren kind want HiJ DrAAgT hEt TOcH NIeT bIj zIcH.
Wtf lul je manquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De vrouw moet haar benen sluiten als ze geen kinderen wil. De man mag wel seks hebben, fuck de kinderen die er komen. De man kijkt daar toch niet naar om. De vrouw had er niet onder moeten liggen.
Is dit echt jouw gedachtegang? Ze zouden jou moeten aborteren.
Houd dan voortaan je smoel als homos worden opgehangen in Iran want "wet"quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Fijn dat jij denkt over het lichaam van een ander te kunnen beschikken. De wet is gelukkig anders.
Pardon?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:01 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Houd dan voortaan je smoel als homos worden opgehangen in Iran want "wet"
Appels en peren. Bij abortus wordt overigens geen onderscheid gemaakt op geslacht, geaardheid, religie of afkomst.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:01 schreef dagobertE6 het volgende:
Houd dan voortaan je smoel als homos worden opgehangen in Iran want "wet"
Wel in Noord Korea want ze noemen zich democratiequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Pardon?
Wat een bullshit. Die homo's kiezen daar echt niet zelf voor, kneus. De 'rechters' die daarover beslissen zijn ook weer eikels zoals jij die willen beslissen over andermans seksleven.
Ga lekker je eigen seksleven begrenzen, maar blijf van andermans (m/v) seksleven af.
Verhuis erheen, dan zijn we van je haatdragende onzin af.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:07 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wel in Noord Korea want ze noemen zich democratie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |