Toch heeft Zilverberk een goed punt. Een groot deel van de mensen met Down is niet alleen agressief of ongelukkig, maar leeft ook als een kwijlend kasplantje. Alleen zie je dat nooit op TV want daar komen alleen de leuke en vlotte aan bod.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:59 schreef -Chakotay- het volgende:
tja.. er zijn ook agressieve en ongelukkige mensen zonder down.. die lichamelijk verder wel gezond zijn
Het gaat mij niet om het gelijk hebben, het gaat mij om een andere perceptie.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toch heeft Zilverberk een goed punt. Een groot deel van de mensen met Down is niet alleen agressief of ongelukkig, maar leeft ook als een kwijlend kasplantje. Alleen zie je dat nooit op TV want daar komen alleen de leuke en vlotte aan bod.
Daar stip je nóg een punt aan. Mensen met down hebben vaak ook lichamelijke problemen. Hartproblemen, gewrichtsklachten, grotere kans op epilepsie.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
tja.. er zijn ook agressieve en ongelukkige mensen zonder down.. die lichamelijk verder wel gezond zijn
dan nog kunnen ze gelukkig zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar stip je nóg een punt aan. Mensen met down hebben vaak ook lichamelijke problemen. Hartproblemen, gewrichtsklachten, grotere kans op epilepsie.
jammer dat je niet meer serieus wenst in te gaanquote:
Abortus mag niet meer na geboorte hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:18 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vind het een lastig iets. Ik vind dat vrouwen absoluut moeten kunnen beslissen over hun lichaam, maar een kind weghalen is een leven beëindigen.
Als ik zin heb in moralistisch gezever dan post wel in W&T of F&L of zo. We zitten KLB nota bene.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:24 schreef -Chakotay- het volgende:
jammer dat je niet meer serieus wenst in te gaan
mensen verwijderen doorgaans een kind vanwege de egoïstische reden dat zij degene zijn die lijden onder het kind, maar brengen dit als zielig voor het kind. Je ziet je eigen leven in duigen vallen.
Denk daar maar eens over na.
Jij reageert zelf serieus op mijn berichtenquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:28 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als ik zin heb in moralistisch gezever dan post wel in W&T of F&L of zo. We zitten KLB nota bene.
Maar om je vraag te beantwoorden, mensen die als een kasplantje leven hebben doorgaans juist niet erg veel levensvreugde.
Ben je nou zo naïef of probeer je een punt te maken?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
dan nog kunnen ze gelukkig zijn
Zodat een andere schadelijke soort de boel kan slopen? En zo niet, dat de natuur of ons heelal dit slopen zelf op zich neemt?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:17 schreef Maharski het volgende:
Oprotten met de mensheid. Veel te schadelijk voor de planeet, dat rare soort. Weg ermee. Dus abortus valt alleen maar aan te moedigen.
Wat een debiele redenatie zeg, dat moet wel van een vrouw komen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 05:31 schreef Andros het volgende:
Is TS man of vrouw? Dit onderwerp moet sowieso een taboe zijn voor mannen omdat zij geen kinderen baren.
FTFYquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een debielebriljante redenatie zeg, dat moet wel van een vrouw komen.
Nee, dom feministisch geblaat is het. Ik weet wat een zwangerschap doet en wens het geen vrouw toe die geen kind wil krijgen maar iemand mag best een mening hebben, of ze nou zelf een kind kunnen uitpoepen of niet.quote:
Good troll attempt. 9/10.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:45 schreef Pendule het volgende:
Abortus moet alleen zijn toegestaan bij verkrachting. De rest is eigen schuld. Had je maar geen seks moeten hebben.
En als het condoom bijvoorbeeld scheurt?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:45 schreef Pendule het volgende:
Abortus moet alleen zijn toegestaan bij verkrachting. De rest is eigen schuld. Had je maar geen seks moeten hebben.
Dan moet jij als vrouw ook je bek houden over verkrachting want daar doe je toch niet aanquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:16 schreef -river- het volgende:
Ts is een man en snapt niets van abortus (is in dit topic duidelijk te lezen) dus moet zijn mond houden.
Of als iemand gewoon eens een domme beslissing neemt, wat we allemaal wel eens gedaan hebben? Moeten we dan een meisje van 16 van school halen, zodat ze haar ongewenste kind kan opvoeden? Dan straf je uiteindelijk vooral het kind voor iets waar het niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
En als het condoom bijvoorbeeld scheurt?
Of situaties waarin iemand door de pil heen zwanger word? Want dat gebeurt nog wel eens.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:42 schreef TTSS het volgende:
[..]
Joden vergassen was ook geen moord volgens de wetgeving in het Derde Rijk.
Ze kan haar benen sluiten ?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:22 schreef knoopie het volgende:
[..]
Of als iemand gewoon eens een domme beslissing neemt, wat we allemaal wel eens gedaan hebben? Moeten we dan een meisje van 16 van school halen, zodat ze haar ongewenste kind kan opvoeden? Dan straf je uiteindelijk vooral het kind voor iets waar het niks aan kan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |