Dat zei ik net, dat risico neem je als je seks hebt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
En als het condoom bijvoorbeeld scheurt?
Of situaties waarin iemand door de pil heen zwanger word? Want dat gebeurt nog wel eens.
Dus dan maar gewoon geen seks?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:31 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat zei ik net, dat risico neem je als je seks hebt.
De vrouw moet haar benen sluiten als ze geen kinderen wil. De man mag wel seks hebben, fuck de kinderen die er komen. De man kijkt daar toch niet naar om. De vrouw had er niet onder moeten liggen.quote:
Ah ja, jij bent inderdaad het lichtend voorbeeld wat betreft nog nooit een domme beslissing genomen hebben...quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:26 schreef dagobertE6 het volgende:
Of als iemand gewoon eens een domme beslissing neemt, wat we allemaal wel eens gedaan hebben?
Precies, want we hebben liever dat ongewenste kinderen als dusdanig worden opgevoedquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik ben doodserieus. Je weet welk risico je neemt.
Lekker makkelijk lullen als homo.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:31 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat zei ik net, dat risico neem je als je seks hebt.
Dankjewel voor deze adequate samenvatting.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De vrouw moet haar benen sluiten als ze geen kinderen wil. De man mag wel seks hebben, fuck de kinderen die er komen. De man kijkt daar toch niet naar om. De vrouw had er niet onder moeten liggen.
Is dit echt jouw gedachtegang? Ze zouden jou moeten aborteren.
Jij kan je smoel sluiten.quote:
Dat lijkt bij TS ook te zijn gebeurd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
In sparta werden baby's die anders waren van een klif gegooid.
Ik verkracht mijn vriend dagelijks zonder hem zwanger te maken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:08 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Dan moet jij als vrouw ook je bek houden over verkrachting want daar doe je toch niet aan
Fijn dat jij denkt over het lichaam van een ander te kunnen beschikken. De wet is gelukkig anders.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, dom feministisch geblaat is het. Ik weet wat een zwangerschap doet en wens het geen vrouw toe die geen kind wil krijgen maar iemand mag best een mening hebben, of ze nou zelf een kind kunnen uitpoepen of niet.
Maar fijn dat een partner die bij jou per ongeluk raak schiet geen mening mag hebben over zijn ongeboren kind want HiJ DrAAgT hEt TOcH NIeT bIj zIcH.
Wtf lul je manquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De vrouw moet haar benen sluiten als ze geen kinderen wil. De man mag wel seks hebben, fuck de kinderen die er komen. De man kijkt daar toch niet naar om. De vrouw had er niet onder moeten liggen.
Is dit echt jouw gedachtegang? Ze zouden jou moeten aborteren.
Houd dan voortaan je smoel als homos worden opgehangen in Iran want "wet"quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Fijn dat jij denkt over het lichaam van een ander te kunnen beschikken. De wet is gelukkig anders.
Pardon?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:01 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Houd dan voortaan je smoel als homos worden opgehangen in Iran want "wet"
Appels en peren. Bij abortus wordt overigens geen onderscheid gemaakt op geslacht, geaardheid, religie of afkomst.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:01 schreef dagobertE6 het volgende:
Houd dan voortaan je smoel als homos worden opgehangen in Iran want "wet"
Wel in Noord Korea want ze noemen zich democratiequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Pardon?
Wat een bullshit. Die homo's kiezen daar echt niet zelf voor, kneus. De 'rechters' die daarover beslissen zijn ook weer eikels zoals jij die willen beslissen over andermans seksleven.
Ga lekker je eigen seksleven begrenzen, maar blijf van andermans (m/v) seksleven af.
Verhuis erheen, dan zijn we van je haatdragende onzin af.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:07 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Wel in Noord Korea want ze noemen zich democratie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |