Doe ik toch.quote:
Echt he.quote:Op zondag 17 november 2019 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Helaas geen doortastende leiding hier :s
Je bent zelf een vieze OPquote:
één keer per jaar joh, ik geeft er maar 150 euro aan uit, wat ik makkelijk kan missenquote:
Ik stuur je een tikkiequote:Op zondag 17 november 2019 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
één keer per jaar joh, ik geeft er maar 150 euro aan uit, wat ik makkelijk kan missen
Ik geef mijn PayPal in dmquote:Op zondag 17 november 2019 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
één keer per jaar joh, ik geeft er maar 150 euro aan uit, wat ik makkelijk kan missen
:s okequote:Op zondag 17 november 2019 23:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
zolang het maar niet wordt vervangen door ronaldo of guus til
quote:
Jullie die de lucht in gaan heb ik wel 150 voor over jaquote:
Tr gemaaktquote:Op zondag 17 november 2019 23:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Jullie die de lucht in gaan heb ik wel 150 voor over ja
Is er nog een mogelijkheid om er met kopje uit te komen?quote:Op zondag 17 november 2019 23:11 schreef I het volgende:
AND I CAN'T FIGHT THIS FEEEEELING ANYMOREEEEEEEEEE
En dan post je ook nog eens door het slotje.quote:Op zondag 17 november 2019 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
We kunnen het helaas niet overal over eens zijn.
(m'n mobiel quote hem 2 keer en mobiel backspacen is kut)
Er is NIETS mis met mijn benenquote:Op zondag 17 november 2019 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat werkt niet bij haar, heb al eens wat over haar benen gezegd maar dat viel slecht
Waaruit?quote:Op zondag 17 november 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is er nog een mogelijkheid om er met kopje uit te komen?
walgelijk ben jequote:Op zondag 17 november 2019 23:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee zijn echt heerlijke stalpoten
Uit Kopje te komen bedoelt hijquote:
Bedankt Hansquote:
Ga je nu zo doen nu je eindelijk aan de vent bent jaquote:Op zondag 17 november 2019 23:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja voor het geval je vergeten bent hoe seks werkt
Jaquote:Op zondag 17 november 2019 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom hebben jullie flippie haar benen gezien
Is het nodig toegang tot kpd te gaan regelen?
Doe dat maar jaquote:Op zondag 17 november 2019 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom hebben jullie flippie haar benen gezien
Is het nodig toegang tot kpd te gaan regelen?
quote:Op zondag 17 november 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nu zo doen nu je eindelijk aan de vent bent ja
Oh, nee joh, Kopje is helemaal happy, heeft ze mij niet voor nodig.quote:Op zondag 17 november 2019 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De verstrengeling van emoties die een liefdesrelatie in de weg staan
Zelf sneert ze ook hequote:Op zondag 17 november 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je nu zo doen nu je eindelijk aan de vent bent ja
Nice, jullie relatie werkt zelfs op afstandquote:Op zondag 17 november 2019 23:17 schreef I het volgende:
[..]
Oh, nee joh, Kopje is helemaal happy, heeft ze mij niet voor nodig.
Ja niet te zuinig ookquote:
Vetzakquote:Op zondag 17 november 2019 23:17 schreef I het volgende:
Partijtje honger joh. Even wat te vreten pakken.
Platonisch.quote:Op zondag 17 november 2019 23:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nice, jullie relatie werkt zelfs op afstand
Dik varken.quote:Op zondag 17 november 2019 23:17 schreef I het volgende:
Partijtje honger joh. Even wat te vreten pakken.
Ja.quote:Op zondag 17 november 2019 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
Is prof degene die kopjechino heeft weg gejaagd?
Je weg laten jagen op een forumquote:Op zondag 17 november 2019 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
Jaquote:Op zondag 17 november 2019 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
Waar komt toch dat idee vandaan dat ik zo'n impact kan makenquote:Op zondag 17 november 2019 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
Dat deed hij vroeger al met vrouwelijke usersquote:Op zondag 17 november 2019 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ik las zusquote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond even mijn anus vingeren denk ik
Rip sofquote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat deed hij vroeger al met vrouwelijke users
Ik hoop dat je bent vergeten om te vegen, is ie al lekker vochtigquote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef Tjacka het volgende:
Vanavond even mijn anus vingeren denk ik
Het is dan ook een serieuze aangelegenheid.quote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het internet zeer serieus nemen.
Ik kan je gezuig nu weer wat beter hebben en dat vind ik ook jammerquote:Op zondag 17 november 2019 23:20 schreef Mortaxx het volgende:
Goed gedaan prof. Jammer dat uitstraling wel gebleven is
Nouquote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef I het volgende:
[..]
Het is dan ook een serieuze aangelegenheid.
Aldus de forum adminquote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die mensen hebben vaak ook andere problemenquote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke smaak?quote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef I het volgende:
Zak chips is open jongens, straks met m'n vieze vette klauwen posts tikken hier.
Okequote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je bent vergeten om te vegen, is ie al lekker vochtig
En dan aan je shirt, die je al wekenlang aan hebt, afvegen zeker. Wildequote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef I het volgende:
Zak chips is open jongens, straks met m'n vieze vette klauwen posts tikken hier.
RIP toetsenbordquote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef I het volgende:
Waarom is hij wel mod @GGMM??????quote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik neem het internet totaal niet serieus.
quote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan aan je shirt, die je al wekenlang aan hebt, afvegen zeker. Wilde
True.quote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die mensen hebben vaak ook andere problemen
Totdat het menens wordt met iemand en dan gebruik je je kleurtje om degene buitenspel te zettenquote:
Niet mijn probleemquote:Op zondag 17 november 2019 23:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik neem het internet totaal niet serieus.
quote:Op zondag 17 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Filosofen zijn vaak junksquote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je de nominaties niet binnen zien stromen voor beste filosoof
Graag gedaanquote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik toch ook?quote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft foto's gestuurd van zichzelf in zijn onderbroek.
Even met m'n hand in m'n boxer, beetje frummelen, en schoon is ie weer.quote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan aan je shirt, die je al wekenlang aan hebt, afvegen zeker. Wilde
Ja lachen tochquote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Totdat het menens wordt met iemand en dan gebruik je je kleurtje om degene buitenspel te zetten
Het zijn net users heh...quote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik waardeer het wel dat de crew tegenwoordig wat meer incasseringsvermogen en zelfspot heeft.
Oh ja, die heb ik ook nog.quote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daag er eens een goed uit dan, merk je gauw genoeg wie er het eerst bloedtquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik waardeer het wel dat de crew tegenwoordig wat meer incasseringsvermogen en zelfspot heeft.
Jij bent echt niet goed bij je hoofd hequote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Totdat het menens wordt met iemand en dan gebruik je je kleurtje om degene buitenspel te zetten
Ik leg de klb mods laatste tijd het vuur goed aan de schenen!quote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daag er eens een goed uit dan, merk je gauw genoeg wie er het eerst bloedt
Wat danquote:Op zondag 17 november 2019 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd he
Moet jij wetenquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lees net Feyenoord in je sig. Ineens doet de opmerking over Arsenal mij een stuk minder.
Ik duik direct in de boekenquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook nog.
@:rwoud ofzo interesse?
Je bent een beetje paranoia denkt lager over bepaalde users (op een internet forum)quote:
Hij lijkt nare ervaringen te hebben met mods of FAsquote:Op zondag 17 november 2019 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd he
Ja jou als grootste filosoof is als Tjacka als intelligentste userquote:
zo, koekoekquote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jou als grootste filosoof is als Tjacka als intelligentste user
Rustig aan, dit gaat allemaal veel te ver.quote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een beetje paranoia denkt lager over bepaalde users (op een internet forum)
Best logischquote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of jij als succesvolste :Squote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goeie!quote:
Ik maak geen verschil tussen een user en een crewlid, nog nooit gedaan ook.quote:Op zondag 17 november 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb dat nog nooit meegemaakt, dat er een user in de bres springt voor een crewlid
GGMM is mijn braddaquote:Op zondag 17 november 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb dat nog nooit meegemaakt, dat er een user in de bres springt voor een crewlid
Heb dat al eens ervaren met Haags, toen het te persoonlijk werd lag ik drie keer op rij op de keienquote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij lijkt nare ervaringen te hebben met mods of FAs
Dat ja. Het wordt ook een beetje kansloos als je dat wel gaat doen.quote:Op zondag 17 november 2019 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak geen verschil tussen een user en een crewlid, nog nooit gedaan ook.
Moet ook niet nodig zijn
Ik ook nietquote:
in de KLB cultuur werkt dat niet daarom zitten daar ook de sterkste en meest stabiele modsquote:Op zondag 17 november 2019 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak geen verschil tussen een user en een crewlid, nog nooit gedaan ook.
Moet ook niet nodig zijn
neem jij Haags serieusquote:Op zondag 17 november 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb dat al eens ervaren met Haags, toen het te persoonlijk werd lag ik drie keer op rij op de keien
Zegt veel over KLB danquote:Op zondag 17 november 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de KLB cultuur werkt dat niet daarom zitten daar ook de sterkste en meest stabiele mods
Ik ben een zuiger hequote:
In mijn beleving helpt het altijd een mail te sturen als je denkt dat het onterecht isquote:Op zondag 17 november 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb dat al eens ervaren met Haags, toen het te persoonlijk werd lag ik drie keer op rij op de keien
Dat kan hij helemaal niet doen johquote:Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij ontnam mij serieus het recht om te posten
Je moeder was vannacht ook flink aan het zuigen. Zo gay vond ze het nietquote:
ja solo zekerquote:Op zondag 17 november 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de KLB cultuur werkt dat niet daarom zitten daar ook de sterkste en meest stabiele mods
Nu zijn de banwaves al een tijdje gaan liggen, onder het bewind van VK vielen er ook geregeld bans bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn beleving helpt het altijd een mail te sturen als je denkt dat het onterecht is
Oke hier moest ik oprecht hard om lachenquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is een junk en had de ex van een van de forum gekkies geneukt hoorde ik![]()
Lekker manquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder was vannacht ook flink aan het zuigen. Zo gay vond ze het niet
Haags is bijna nog een grotere debiel dan tongquote:Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij ontnam mij serieus het recht om te posten
Ja nah je weet wat ik bedoel, even melding maken etcquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan hij helemaal niet doen joh
Dat bewind is gestopt.quote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu zijn de banwaves al een tijdje gaan liggen, onder het bewind van VK vielen er ook geregeld bans bijvoorbeeld
Goeie post ditquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja solo zeker
is een junk en had de ex van een van de forum gekkies geneukt hoorde ik![]()
Nee, zo werkt het niet.quote:Op zondag 17 november 2019 23:36 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Crew wel met mij, maar dat is hun probleem.
Fuck primeurtje dit ofnietquote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke hier moest ik oprecht hard om lachen
Ja dat is zo, tijd voor een banmeldtopicquote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nah je weet wat ik bedoel, even melding maken etc
Natuurlijk zeggen ze dat, het is vaak ook wat lafjes
Vooral goeie zelfspotquote:
AVG.quote:Op zondag 17 november 2019 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, tijd voor een banmeldtopic
@:danny
@:yvonne
Al lang geen ban meer van Banny uh Danny gehadquote:Op zondag 17 november 2019 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, tijd voor een banmeldtopic
@:danny
@:yvonne
Jouw probleemquote:Op zondag 17 november 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.trouw.nl/poli(...)che-beleid~bcf5b06e/
Ik ga nu dit artikel lezen over Hitler voor 4045
Iedere dag moet je dat weer bewijzen en het is zeker niet altijd op een hoog niveau wat ik zo zag vanavondquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 17 november 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al lang geen ban meer van Banny uh Danny gehad
Vrienden ban ik niet!quote:Op zondag 17 november 2019 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zou @:ggmm vast niks mee te maken hebben
Nee nog steeds madquote:
@Omgevallenflat2quote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
Laatst mijn eerste onterechte ban gehad ( @:murp ) maar kan mij er echt niet druk om maken en er om gaan huilen in FB topics is al helemaal triest
Merkte het op toen ze mij hard verwijderd van snapchatquote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee nog steeds mad
En ik was nog diegene die de Barbiepop waarschuwde dat drizzt alle naaktfoto's ging delenn
Charlotte3?quote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
Charlotte![]()
Je voelde je hersencellen toch wegsmelten als zij in de SC kwam
Zag je nu maar potentie in je penisquote:Op zondag 17 november 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Als het hier vaker zo leuk is als vanavond dan zie ik potentie in deze SC
wel prima pics iigquote:Op zondag 17 november 2019 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Merkte het op toen ze mij hard verwijderd van snapchat
Wat is er met 1 en 2 gebeurt?quote:
Murp is wel liefquote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
Laatst mijn eerste onterechte ban gehad ( @:murp ) maar kan mij er echt niet druk om maken en er om gaan huilen in FB topics is al helemaal triest
Halloooquote:Op zondag 17 november 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
Die hebben we lang niet meer gezien, hai DV!
quote:
quote:Op zondag 17 november 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
Die hebben we lang niet meer gezien, hai DV!
Ik vind haar best liefquote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
Charlotte![]()
Je voelde je hersencellen toch wegsmelten als zij in de SC kwam
Ja natuurlijk, doet ook gewoon zijn ding, al ben ik het er niet mee eens kan ik mij er echt niet druk om makenquote:
Waren die er echt?quote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee nog steeds mad
En ik was nog diegene die de Barbiepop waarschuwde dat drizzt alle naaktfoto's ging delenn
En toch heb je het er nu al minstens 2 posts overquote:Op zondag 17 november 2019 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, doet ook gewoon zijn ding, al ben ik het er niet mee eens kan ik mij er echt niet druk om maken
wat is je snapquote:Op zondag 17 november 2019 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gangetjefull time werk leef nu weinig tijd voor de foks
Hoe is het hier?
Om duidelijk te maken dat veel users een probleem maken om dat, ik wil juist benadrukken dat ik het allemaal wel snap en er daarom geen probleem van maakquote:Op zondag 17 november 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En toch heb je het er nu al minstens 2 posts over
Dat siert jequote:Op zondag 17 november 2019 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, doet ook gewoon zijn ding, al ben ik het er niet mee eens kan ik mij er echt niet druk om maken
Naisquote:Op zondag 17 november 2019 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
waarom heb je nu wel tijdquote:Op zondag 17 november 2019 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
Het is je eerste jaar, je doet niets fout en je blijft gewoon jezelfquote:Op zondag 17 november 2019 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je
En voor mij is het ook lekker want nu heb ik een stem als beste/leukste FA
Netjes! Even doorbijten en niet teveel op fok kijken hequote:Op zondag 17 november 2019 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NaisKeerde vorig jaar terug naar FOK! toen ik de scriptiehel doorheen moest, gelukt en nu MA begonnen. Beetje winterdipje qua productiviteit nu, maar wel alles kits eigenlijk
quote:Op zondag 17 november 2019 23:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is je eerste jaar, je doet niets fout en je blijft gewoon jezelf
Dat heeft mij doen besluiten dat je mijn stem krijgt en mag winnen
gaat hij nog met die andere debielquote:Op zondag 17 november 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
@:treinhoer is trouwens mono DV, de eckte. Z'n originele account is #MONONIEM zegmaar
Ja, of juist wel. FOK! heeft me door de scriptiehel heengetrokken. Nouja, niet teveel kijken inderdaad, maar tochquote:Op zondag 17 november 2019 23:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Netjes! Even doorbijten en niet teveel op fok kijken he
Haha ja hij dm'de me al. Kwam m aantal maand terug tegen in de nachtwinkel dus hij vertelde me daarover. Toen wist ik dat t de ekte wasquote:Op zondag 17 november 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
@:treinhoer is trouwens mono DV, de eckte. Z'n originele account is #MONONIEM zegmaar
Verlies je geen kostbare breincellenquote:Op zondag 17 november 2019 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, of juist wel. FOK! heeft me door de scriptiehel heengetrokken. Nouja, niet teveel kijken inderdaad, maar toch
Nee, precies. Het alternatief voor deze kop-in-het-zand methode is naar de kroeg en zuupenquote:Op zondag 17 november 2019 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verlies je geen kostbare breincellen
Poar neem'n mien jongquote:Op zondag 17 november 2019 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, precies. Het alternatief voor deze kop-in-het-zand methode is naar de kroeg en zuupen
Die frisse lucht lijkt me een goed alternatiefquote:Op zondag 17 november 2019 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, precies. Het alternatief voor deze kop-in-het-zand methode is naar de kroeg en zuupen
Amsterdam.quote:Op zondag 17 november 2019 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die frisse lucht lijkt me een goed alternatief![]()
In welke stad woon je?
quote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja
Was toch ook een act die relatie
[..]
oh dacht dat het een act was
HIER GAAT IETS GRUWELIJK MISquote:
Stuartquote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef GGMM het volgende:
Van Monopoly weet ik nooit zo goed wat ik moet denken.
Moira is lief.
Zo, weer 2 meningen gedeeld.noem een user en ik deel mijn oordeel.
eerder Velsen westquote:Op zondag 17 november 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geuzenveld is nog steeds Amsterdam. Of ze dat binnen de ring nou blieven of niet.
tong80quote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef GGMM het volgende:
Moira is lief.
Bij mono moet je gewoon niet teveel denken. Gewoon met de flow meegaan en genietenquote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef GGMM het volgende:
Moira is lief.
En dikke tieten, die aderen kwamen er gewoon doorheen bohhhhquote:Op zondag 17 november 2019 23:54 schreef I het volgende:
Oh, en Charlotte is best lief hoor, als ze geen debiele aannames doet. Waar ze vandaag de dag schijnbaar heel veel moeite mee heeft.
Oost dan toch, als dit Amsterdam Nieuw West is en Velsen ten westen van Amsterdam ligt, dan is Geuzenveld ten oosten van Velsen...quote:
Ja had al gecorrigeerdquote:Op zondag 17 november 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oost dan toch, als dit Amsterdam Nieuw West is en Velsen ten westen van Amsterdam ligt, dan is Geuzenveld ten oosten van Velsen...
Vond het wel een toffe gozerquote:Op zondag 17 november 2019 23:55 schreef I het volgende:
[..]
Klopt. En mod van het Gehaktballenforum.
Ik mocht hem welquote:Op zondag 17 november 2019 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vond het vooral heel grappig toen hij stopte als onz mod
Blijft zondequote:Op zondag 17 november 2019 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Vroeger echt een leuke user, daarna helemaal niet meer.
quote:Op zondag 17 november 2019 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had toen mod moeten zijn dan wist je wat ik bedoel
Wat vond je van stevenmac als mod dan?quote:Op zondag 17 november 2019 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan zal ik dat nooit begrijpen, ik ben geen mod matriaalquote:Op zondag 17 november 2019 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fucking heeft Nederlandse roots. Weer wat geleerd vandaag.twitter:enargins twitterde op zondag 17-11-2019 om 21:54:43@klup OK, looked it up:early 16th century: of Germanic origin (compare Swedish dialect focka and Dutch dialect fokkelen ); possibly from an Indo-European root meaning ‘strike’, shared by Latin pugnus ‘fist’.So I guess we got it from you (but then gave it back in enhanced form 🙂). reageer retweet
Niet gelezenquote:Op maandag 18 november 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
Fucking heeft Nederlandse roots. Weer wat geleerd vandaag.twitter:enargins twitterde op zondag 17-11-2019 om 21:54:43@:klup OK, looked it up:early 16th century: of Germanic origin (compare Swedish dialect focka and Dutch dialect fokkelen ); possibly from an Indo-European root meaning ‘strike’, shared by Latin pugnus ‘fist’.So I guess we got it from you (but then gave it back in enhanced form 🙂). reageer retweet
Dit boeit echt niemandquote:Op maandag 18 november 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
Fucking heeft Nederlandse roots. Weer wat geleerd vandaag.twitter:enargins twitterde op zondag 17-11-2019 om 21:54:43@:klup OK, looked it up:early 16th century: of Germanic origin (compare Swedish dialect focka and Dutch dialect fokkelen ); possibly from an Indo-European root meaning ‘strike’, shared by Latin pugnus ‘fist’.So I guess we got it from you (but then gave it back in enhanced form 🙂). reageer retweet
Stamt oorspronkelijk af van FOK!quote:Op maandag 18 november 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
Komt allemaal door @Flippieequote:Op maandag 18 november 2019 00:04 schreef Tjacka het volgende:
Zijn nu wel leuke crewmensen op fok
Maakt mij weer verslaafd lol
Misschien moet je weer mod wordenquote:Op maandag 18 november 2019 00:04 schreef Tjacka het volgende:
Zijn nu wel leuke crewmensen op fok
Maakt mij weer verslaafd lol
Ik snap ook niet waarom hij dat niet wilquote:Op maandag 18 november 2019 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet je weer mod worden
Dat moet ik helaas opgevenquote:Op maandag 18 november 2019 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet je weer mod worden
Welk subforum zou je hem plaatsenquote:Op maandag 18 november 2019 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij dat niet wil
Niettemin is ze natuurlijk wel de kracht achter de leuke crew.quote:Op maandag 18 november 2019 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee
ze heeft een vriend
die heeft geen grote beurt meer nodig
Hou je bekquote:Op maandag 18 november 2019 00:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij dat niet wil
Denk BNW of FEEquote:Op maandag 18 november 2019 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welk subforum zou je hem plaatsen
MENquote:Op maandag 18 november 2019 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welk subforum zou je hem plaatsen
Noem je haar dikquote:Op maandag 18 november 2019 00:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niettemin is ze natuurlijk wel de kracht achter de leuke crew.
quote:
Al 4 jaar inmiddelsquote:
Makkelijk: op internet een gare teringdebiel en irl een hele lieve leuke toffe teringdebielquote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef GGMM het volgende:
quote:Moira is lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |