Haags is bijna nog een grotere debiel dan tongquote:Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij ontnam mij serieus het recht om te posten
Ja nah je weet wat ik bedoel, even melding maken etcquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan hij helemaal niet doen joh
Dat bewind is gestopt.quote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu zijn de banwaves al een tijdje gaan liggen, onder het bewind van VK vielen er ook geregeld bans bijvoorbeeld
Goeie post ditquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja solo zeker
is een junk en had de ex van een van de forum gekkies geneukt hoorde ik![]()
Nee, zo werkt het niet.quote:Op zondag 17 november 2019 23:36 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Crew wel met mij, maar dat is hun probleem.
Fuck primeurtje dit ofnietquote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke hier moest ik oprecht hard om lachen
Ja dat is zo, tijd voor een banmeldtopicquote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nah je weet wat ik bedoel, even melding maken etc
Natuurlijk zeggen ze dat, het is vaak ook wat lafjes
Vooral goeie zelfspotquote:
AVG.quote:Op zondag 17 november 2019 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, tijd voor een banmeldtopic
@:danny
@:yvonne
Al lang geen ban meer van Banny uh Danny gehadquote:Op zondag 17 november 2019 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, tijd voor een banmeldtopic
@:danny
@:yvonne
Jouw probleemquote:Op zondag 17 november 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.trouw.nl/poli(...)che-beleid~bcf5b06e/
Ik ga nu dit artikel lezen over Hitler voor 4045
Iedere dag moet je dat weer bewijzen en het is zeker niet altijd op een hoog niveau wat ik zo zag vanavondquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 17 november 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al lang geen ban meer van Banny uh Danny gehad
Vrienden ban ik niet!quote:Op zondag 17 november 2019 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zou @:ggmm vast niks mee te maken hebben
Nee nog steeds madquote:
@Omgevallenflat2quote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
Laatst mijn eerste onterechte ban gehad ( @:murp ) maar kan mij er echt niet druk om maken en er om gaan huilen in FB topics is al helemaal triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |