In mijn beleving helpt het altijd een mail te sturen als je denkt dat het onterecht isquote:Op zondag 17 november 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb dat al eens ervaren met Haags, toen het te persoonlijk werd lag ik drie keer op rij op de keien
Dat kan hij helemaal niet doen johquote:Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij ontnam mij serieus het recht om te posten
Je moeder was vannacht ook flink aan het zuigen. Zo gay vond ze het nietquote:
ja solo zekerquote:Op zondag 17 november 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de KLB cultuur werkt dat niet daarom zitten daar ook de sterkste en meest stabiele mods
Nu zijn de banwaves al een tijdje gaan liggen, onder het bewind van VK vielen er ook geregeld bans bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn beleving helpt het altijd een mail te sturen als je denkt dat het onterecht is
Oke hier moest ik oprecht hard om lachenquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is een junk en had de ex van een van de forum gekkies geneukt hoorde ik![]()
Lekker manquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder was vannacht ook flink aan het zuigen. Zo gay vond ze het niet
Haags is bijna nog een grotere debiel dan tongquote:Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij ontnam mij serieus het recht om te posten
Ja nah je weet wat ik bedoel, even melding maken etcquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat kan hij helemaal niet doen joh
Dat bewind is gestopt.quote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu zijn de banwaves al een tijdje gaan liggen, onder het bewind van VK vielen er ook geregeld bans bijvoorbeeld
Goeie post ditquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja solo zeker
is een junk en had de ex van een van de forum gekkies geneukt hoorde ik![]()
Nee, zo werkt het niet.quote:Op zondag 17 november 2019 23:36 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Crew wel met mij, maar dat is hun probleem.
Fuck primeurtje dit ofnietquote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke hier moest ik oprecht hard om lachen
Ja dat is zo, tijd voor een banmeldtopicquote:Op zondag 17 november 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nah je weet wat ik bedoel, even melding maken etc
Natuurlijk zeggen ze dat, het is vaak ook wat lafjes
Vooral goeie zelfspotquote:
AVG.quote:Op zondag 17 november 2019 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, tijd voor een banmeldtopic
@:danny
@:yvonne
Al lang geen ban meer van Banny uh Danny gehadquote:Op zondag 17 november 2019 23:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, tijd voor een banmeldtopic
@:danny
@:yvonne
Jouw probleemquote:Op zondag 17 november 2019 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
https://www.trouw.nl/poli(...)che-beleid~bcf5b06e/
Ik ga nu dit artikel lezen over Hitler voor 4045
Iedere dag moet je dat weer bewijzen en het is zeker niet altijd op een hoog niveau wat ik zo zag vanavondquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 17 november 2019 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al lang geen ban meer van Banny uh Danny gehad
Vrienden ban ik niet!quote:Op zondag 17 november 2019 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zou @:ggmm vast niks mee te maken hebben
Nee nog steeds madquote:
@Omgevallenflat2quote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
Laatst mijn eerste onterechte ban gehad ( @:murp ) maar kan mij er echt niet druk om maken en er om gaan huilen in FB topics is al helemaal triest
Merkte het op toen ze mij hard verwijderd van snapchatquote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee nog steeds mad
En ik was nog diegene die de Barbiepop waarschuwde dat drizzt alle naaktfoto's ging delenn
Charlotte3?quote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
Charlotte![]()
Je voelde je hersencellen toch wegsmelten als zij in de SC kwam
Zag je nu maar potentie in je penisquote:Op zondag 17 november 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Als het hier vaker zo leuk is als vanavond dan zie ik potentie in deze SC
wel prima pics iigquote:Op zondag 17 november 2019 23:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Merkte het op toen ze mij hard verwijderd van snapchat
Wat is er met 1 en 2 gebeurt?quote:
Murp is wel liefquote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
Laatst mijn eerste onterechte ban gehad ( @:murp ) maar kan mij er echt niet druk om maken en er om gaan huilen in FB topics is al helemaal triest
Halloooquote:Op zondag 17 november 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
Die hebben we lang niet meer gezien, hai DV!
quote:
quote:Op zondag 17 november 2019 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
Die hebben we lang niet meer gezien, hai DV!
Ik vind haar best liefquote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef Fok-it het volgende:
Charlotte![]()
Je voelde je hersencellen toch wegsmelten als zij in de SC kwam
Ja natuurlijk, doet ook gewoon zijn ding, al ben ik het er niet mee eens kan ik mij er echt niet druk om makenquote:
Waren die er echt?quote:Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee nog steeds mad
En ik was nog diegene die de Barbiepop waarschuwde dat drizzt alle naaktfoto's ging delenn
En toch heb je het er nu al minstens 2 posts overquote:Op zondag 17 november 2019 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, doet ook gewoon zijn ding, al ben ik het er niet mee eens kan ik mij er echt niet druk om maken
wat is je snapquote:Op zondag 17 november 2019 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gangetjefull time werk leef nu weinig tijd voor de foks
Hoe is het hier?
Om duidelijk te maken dat veel users een probleem maken om dat, ik wil juist benadrukken dat ik het allemaal wel snap en er daarom geen probleem van maakquote:Op zondag 17 november 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En toch heb je het er nu al minstens 2 posts over
Dat siert jequote:Op zondag 17 november 2019 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, doet ook gewoon zijn ding, al ben ik het er niet mee eens kan ik mij er echt niet druk om maken
Naisquote:Op zondag 17 november 2019 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
waarom heb je nu wel tijdquote:Op zondag 17 november 2019 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe is het hier?
Het is je eerste jaar, je doet niets fout en je blijft gewoon jezelfquote:Op zondag 17 november 2019 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je
En voor mij is het ook lekker want nu heb ik een stem als beste/leukste FA
Netjes! Even doorbijten en niet teveel op fok kijken hequote:Op zondag 17 november 2019 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NaisKeerde vorig jaar terug naar FOK! toen ik de scriptiehel doorheen moest, gelukt en nu MA begonnen. Beetje winterdipje qua productiviteit nu, maar wel alles kits eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |