GGMM is mijn braddaquote:Op zondag 17 november 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb dat nog nooit meegemaakt, dat er een user in de bres springt voor een crewlid
Heb dat al eens ervaren met Haags, toen het te persoonlijk werd lag ik drie keer op rij op de keienquote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij lijkt nare ervaringen te hebben met mods of FAs
Dat ja. Het wordt ook een beetje kansloos als je dat wel gaat doen.quote:Op zondag 17 november 2019 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak geen verschil tussen een user en een crewlid, nog nooit gedaan ook.
Moet ook niet nodig zijn
Ik ook nietquote:
in de KLB cultuur werkt dat niet daarom zitten daar ook de sterkste en meest stabiele modsquote:Op zondag 17 november 2019 23:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik maak geen verschil tussen een user en een crewlid, nog nooit gedaan ook.
Moet ook niet nodig zijn
neem jij Haags serieusquote:Op zondag 17 november 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb dat al eens ervaren met Haags, toen het te persoonlijk werd lag ik drie keer op rij op de keien
Zegt veel over KLB danquote:Op zondag 17 november 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de KLB cultuur werkt dat niet daarom zitten daar ook de sterkste en meest stabiele mods
Ik ben een zuiger hequote:
In mijn beleving helpt het altijd een mail te sturen als je denkt dat het onterecht isquote:Op zondag 17 november 2019 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb dat al eens ervaren met Haags, toen het te persoonlijk werd lag ik drie keer op rij op de keien
Dat kan hij helemaal niet doen johquote:Op zondag 17 november 2019 23:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij ontnam mij serieus het recht om te posten
Je moeder was vannacht ook flink aan het zuigen. Zo gay vond ze het nietquote:
ja solo zekerquote:Op zondag 17 november 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
in de KLB cultuur werkt dat niet daarom zitten daar ook de sterkste en meest stabiele mods
Nu zijn de banwaves al een tijdje gaan liggen, onder het bewind van VK vielen er ook geregeld bans bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
In mijn beleving helpt het altijd een mail te sturen als je denkt dat het onterecht is
Oke hier moest ik oprecht hard om lachenquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is een junk en had de ex van een van de forum gekkies geneukt hoorde ik![]()
Lekker manquote:Op zondag 17 november 2019 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moeder was vannacht ook flink aan het zuigen. Zo gay vond ze het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |