Ik toch ook?quote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft foto's gestuurd van zichzelf in zijn onderbroek.
Even met m'n hand in m'n boxer, beetje frummelen, en schoon is ie weer.quote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan aan je shirt, die je al wekenlang aan hebt, afvegen zeker. Wilde
Ja lachen tochquote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Totdat het menens wordt met iemand en dan gebruik je je kleurtje om degene buitenspel te zetten
Het zijn net users heh...quote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik waardeer het wel dat de crew tegenwoordig wat meer incasseringsvermogen en zelfspot heeft.
Oh ja, die heb ik ook nog.quote:Op zondag 17 november 2019 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je de nominaties niet binnen zien stromen voor beste filosoof
Daag er eens een goed uit dan, merk je gauw genoeg wie er het eerst bloedtquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik waardeer het wel dat de crew tegenwoordig wat meer incasseringsvermogen en zelfspot heeft.
Jij bent echt niet goed bij je hoofd hequote:Op zondag 17 november 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Totdat het menens wordt met iemand en dan gebruik je je kleurtje om degene buitenspel te zetten
Ik leg de klb mods laatste tijd het vuur goed aan de schenen!quote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daag er eens een goed uit dan, merk je gauw genoeg wie er het eerst bloedt
Wat danquote:Op zondag 17 november 2019 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd he
Moet jij wetenquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lees net Feyenoord in je sig. Ineens doet de opmerking over Arsenal mij een stuk minder.
Ik duik direct in de boekenquote:Op zondag 17 november 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook nog.
@:rwoud ofzo interesse?
Je bent een beetje paranoia denkt lager over bepaalde users (op een internet forum)quote:
Hij lijkt nare ervaringen te hebben met mods of FAsquote:Op zondag 17 november 2019 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent echt niet goed bij je hoofd he
Ja jou als grootste filosoof is als Tjacka als intelligentste userquote:
zo, koekoekquote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jou als grootste filosoof is als Tjacka als intelligentste user
Rustig aan, dit gaat allemaal veel te ver.quote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent een beetje paranoia denkt lager over bepaalde users (op een internet forum)
Best logischquote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of jij als succesvolste :Squote:Op zondag 17 november 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
goeie!quote:
Ik maak geen verschil tussen een user en een crewlid, nog nooit gedaan ook.quote:Op zondag 17 november 2019 23:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb dat nog nooit meegemaakt, dat er een user in de bres springt voor een crewlid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |