Blijft zondequote:Op zondag 17 november 2019 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Vroeger echt een leuke user, daarna helemaal niet meer.
quote:Op zondag 17 november 2019 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je had toen mod moeten zijn dan wist je wat ik bedoel
Wat vond je van stevenmac als mod dan?quote:Op zondag 17 november 2019 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan zal ik dat nooit begrijpen, ik ben geen mod matriaalquote:Op zondag 17 november 2019 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fucking heeft Nederlandse roots. Weer wat geleerd vandaag.twitter:enargins twitterde op zondag 17-11-2019 om 21:54:43@klup OK, looked it up:early 16th century: of Germanic origin (compare Swedish dialect focka and Dutch dialect fokkelen ); possibly from an Indo-European root meaning ‘strike’, shared by Latin pugnus ‘fist’.So I guess we got it from you (but then gave it back in enhanced form 🙂). reageer retweet
Niet gelezenquote:Op maandag 18 november 2019 00:02 schreef naatje_1 het volgende:
Fucking heeft Nederlandse roots. Weer wat geleerd vandaag.twitter:enargins twitterde op zondag 17-11-2019 om 21:54:43@:klup OK, looked it up:early 16th century: of Germanic origin (compare Swedish dialect focka and Dutch dialect fokkelen ); possibly from an Indo-European root meaning ‘strike’, shared by Latin pugnus ‘fist’.So I guess we got it from you (but then gave it back in enhanced form 🙂). reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |