quote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja
Was toch ook een act die relatie
[..]
oh dacht dat het een act was
HIER GAAT IETS GRUWELIJK MISquote:
Stuartquote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef GGMM het volgende:
Van Monopoly weet ik nooit zo goed wat ik moet denken.
Moira is lief.
Zo, weer 2 meningen gedeeld.noem een user en ik deel mijn oordeel.
eerder Velsen westquote:Op zondag 17 november 2019 23:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geuzenveld is nog steeds Amsterdam. Of ze dat binnen de ring nou blieven of niet.
tong80quote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef GGMM het volgende:
Moira is lief.
Bij mono moet je gewoon niet teveel denken. Gewoon met de flow meegaan en genietenquote:Op zondag 17 november 2019 23:53 schreef GGMM het volgende:
Moira is lief.
En dikke tieten, die aderen kwamen er gewoon doorheen bohhhhquote:Op zondag 17 november 2019 23:54 schreef I het volgende:
Oh, en Charlotte is best lief hoor, als ze geen debiele aannames doet. Waar ze vandaag de dag schijnbaar heel veel moeite mee heeft.
Oost dan toch, als dit Amsterdam Nieuw West is en Velsen ten westen van Amsterdam ligt, dan is Geuzenveld ten oosten van Velsen...quote:
Ja had al gecorrigeerdquote:Op zondag 17 november 2019 23:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oost dan toch, als dit Amsterdam Nieuw West is en Velsen ten westen van Amsterdam ligt, dan is Geuzenveld ten oosten van Velsen...
Vond het wel een toffe gozerquote:Op zondag 17 november 2019 23:55 schreef I het volgende:
[..]
Klopt. En mod van het Gehaktballenforum.
Ik mocht hem welquote:Op zondag 17 november 2019 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vond het vooral heel grappig toen hij stopte als onz mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |