Hoezo?quote:Op maandag 18 november 2019 07:53 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat de wedstrijdleiding niks doet aan het "geknijp" van Vettel.
Wat zouden ze dan met Leclerc zijn actie op Norris moeten doen in ronde 1 of 2?quote:Op maandag 18 november 2019 07:53 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat de wedstrijdleiding niks doet aan het "geknijp" van Vettel.
Bottas is Bottas.quote:Op maandag 18 november 2019 07:43 schreef ShaoliN het volgende:
Bottas reed trouwens weer als een complete randdebiel. 0,6 sec per ronde slomer dan zijn teamgenoot in de openingsronden. Daarna met een 1,5 sec per ronde op een Ferrari af, maar er niet voorbij kunnen. Waardoor zijn motor overheat en einde race.
Wat een lulletje. Bizar.
Omdat Vettel het átlijd doet. Al jaren lang. Kennen we deze nog.quote:
Rat is het maar dat zijn ze allemaalquote:Op maandag 18 november 2019 08:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat Vettel het átlijd doet. Al jaren lang. Kennen we deze nog.
Ja daar zat ik nog aan te denken toen ik de highlights nog een keer zag, daar is dat iets naar links opschuiven van vettel echt niks bij.quote:Op maandag 18 november 2019 08:04 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan met Leclerc zijn actie op Norris moeten doen in ronde 1 of 2?
Die actie deed mij denken aan Perez in Singapore vorig jaar, alleen doordat Norris wegduikt gaat het wel goed.
Ach, dat soort beelden kun je van Max, Lewis en Leclerc ook wel vindenquote:Op maandag 18 november 2019 08:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat Vettel het átlijd doet. Al jaren lang. Kennen we deze nog.
Natuurlijk kun je incidenten vinden. Maar je ziet Vettel, en zijn leerling Lecrepe, dit bij iedere inhaalactie doen, ook op achterblijvers. Daarom was zijn gejank "He pushed me off the track" altijd zo hypocriet, de bocht(en) ervoor deed hij het zelf ook en veel harder.quote:Op maandag 18 november 2019 08:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, dat soort beelden kun je van Max ook wel vinden
wel met je eens inderdaad vsc had volstaanquote:Op maandag 18 november 2019 02:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
safety car vanwege het uitvallen van bottas was niet nodig geweest
Doet Hamilton nou een 'lift-and-coast' op het rechte stuk(op 1:16)? Denk dat hij niet verwacht had dat Max er al weer zo kort achter zat.quote:Op zondag 17 november 2019 21:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ongeveer een minuutje ja Met dank aan Leclerc die Hamilton flink aan het blokken was en waar Max zo voorbij knalde.
Onboardje van Max vanaf de Pit tot hij voorbij Hamilton was:
https://streamable.com/2zlbn
Wat moeten ze eraan doen dan? Als je ervoor ligt is dat gewoon toegestaan, tenzij je de ander daarmee van de baan drukt, al mag dat dan zelfs nog als je daarmee gewoon de racelijn volgt.quote:Op maandag 18 november 2019 07:53 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat de wedstrijdleiding niks doet aan het "geknijp" van Vettel.
waren z'n batterijen niet leeg omdat hij die het rondje ervoor had leeg getrokken?quote:Op maandag 18 november 2019 08:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Doet Hamilton nou een 'lift-and-coast' op het rechte stuk(op 1:16)? Denk dat hij niet verwacht had dat Max er al weer zo kort achter zat.
Vettel had niet hoeven duwen in deze. Hij was al sneller.quote:Op maandag 18 november 2019 08:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat moeten ze eraan doen dan? Als je ervoor ligt is dat gewoon toegestaan, tenzij je de ander daarmee van de baan drukt, al mag dat dan zelfs nog als je daarmee gewoon de racelijn volgt.
Leclerc had gewoon zijn verlies moeten nemen, maar gaf minimaal ruimte en bleef dat geven. Bij een teamgenoot!
Knijpen? Hij beweegt iets naar binnen wat alle coureurs doen. Leclerc heeft exact hetzelfde gedaan bij Norris die echter wel uitweek. Voor mij hebben beide coureurs schuld omdat ze allebei deze aanvaring konden voorkomen.quote:Op maandag 18 november 2019 07:53 schreef potjecreme het volgende:
Jammer dat de wedstrijdleiding niks doet aan het "geknijp" van Vettel.
Leclerc had nieuwere banden dus die zou Vettel kunnen uitremmen als Vettel niet wat naar binnen zou bewegen.quote:Op maandag 18 november 2019 08:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vettel had niet hoeven duwen in deze. Hij was al sneller.
wel met je eens dat ze er beiden wat aan hadden kunnen doen maar Vettel had gewoon z'n verlies kunnen/moeten nemen vanwege z'n mindere banden na die overtake in de Senna S door Leclerc.quote:Op maandag 18 november 2019 08:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
Knijpen? Hij beweegt iets naar binnen wat alle coureurs doen. Leclerc heeft exact hetzelfde gedaan bij Norris die echter wel uitweek. Voor mij hebben beide coureurs schuld omdat ze allebei deze aanvaring konden voorkomen.
[..]
Leclerc had nieuwere banden dus die zou Vettel kunnen uitremmen als Vettel niet wat naar binnen zou bewegen.
Hoe je het ook went of keert je moet als teamgenoten gewoon niet tegen elkaar aanrijden. Simpelquote:Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens dat ze er beiden wat aan hadden kunnen doen maar Vettel had gewoon z'n verlies kunnen/moeten nemen vanwege z'n mindere banden na die overtake in de Senna S door Leclerc.
misschien toch procedure als ze een machine gebruiken om een auto weg te halenquote:Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef trein2000 het volgende:
Wat een race.
Alleen een beetje twijfels bij die SC hoor. Was dat nou echt nodig? Die auto stond niet (in het verlengde van) de rijrichting. En hij duurde ook wel erg lang...
No shit...quote:Op maandag 18 november 2019 09:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe je het ook went of keert je moet als teamgenoten gewoon niet tegen elkaar aanrijden. Simpel
True maar we hebben het hier wel over team genoten. Maar goed ik vind het niet erg hoor voor team Pasta Tuttiquote:Op maandag 18 november 2019 08:59 schreef franske19 het volgende:
[..]
Knijpen? Hij beweegt iets naar binnen wat alle coureurs doen. Leclerc heeft exact hetzelfde gedaan bij Norris die echter wel uitweek. Voor mij hebben beide coureurs schuld omdat ze allebei deze aanvaring konden voorkomen.
[..]
Leclerc had nieuwere banden dus die zou Vettel kunnen uitremmen als Vettel niet wat naar binnen zou bewegen.
ik vind het op zich wel jammer hoor, niet zo zeer gisteren maar over het hele jaar gezien hebben ze er toch te weinig uitgehaald, dat Verstappen nu zelfs 3e staat in het kampioenschap zegt wat dat betreft alles.quote:Op maandag 18 november 2019 09:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
True maar we hebben het hier wel over team genoten. Maar goed ik vind het niet erg hoor voor team Pasta Tutti
SJa eerst wilden ze Vettel als eerste rijder ten koste van Lecler laten winnen, terwijl de laatste op dat moment sneller was. Beter hadden ze gewoon gezegd: Eerste paar races kijken we aan, doe niet dom, moge de beste winnen.quote:Op maandag 18 november 2019 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het op zich wel jammer hoor, niet zo zeer gisteren maar over het hele jaar gezien hebben ze er toch te weinig uitgehaald, dat Verstappen nu zelfs 3e staat in het kampioenschap zegt wat dat betreft alles.
Terwijl Verstappen zelf ook genoeg tegen is gekomen in de 2de helft van het seizoen..quote:Op maandag 18 november 2019 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het op zich wel jammer hoor, niet zo zeer gisteren maar over het hele jaar gezien hebben ze er toch te weinig uitgehaald, dat Verstappen nu zelfs 3e staat in het kampioenschap zegt wat dat betreft alles.
Hij had z’n batterij helemaal leeggereden in zijn outlap. Daar klaagde hij daarna nog over bij z’n team.quote:Op maandag 18 november 2019 08:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Doet Hamilton nou een 'lift-and-coast' op het rechte stuk(op 1:16)? Denk dat hij niet verwacht had dat Max er al weer zo kort achter zat.
Als Max een teamgenoot had gehad die hem wel fatsoenlijk had kunnen volgen in Hongarije..quote:Op maandag 18 november 2019 10:08 schreef Tinos85 het volgende:
Als Max in Mexico gelift had en uit de problemen was gebleven tijdens de race was Marko nog aardig warm met vijf overwinningen.
Als ze in Singapore geen fouten hadden gemaakt met de afstelling van de auto.
Als, als, als
quote:Op maandag 18 november 2019 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
waren z'n batterijen niet leeg omdat hij die het rondje ervoor had leeg getrokken?
Ah, dat is wel logisch ja, niet over na gedacht. Thanks.quote:Op maandag 18 november 2019 10:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij had z’n batterij helemaal leeggereden in zijn outlap. Daar klaagde hij daarna nog over bij z’n team.
Na de eerste SC was Albon gewoon elke ronde sneller dan Leclerc (behalve in ronde 63. toen Leclerc zijn snelste ronde reed). Ten opzichte van Vettel was het exact hetzelfde.quote:Op zondag 17 november 2019 22:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is er zucht aan?
Dat van Hamilton sloeg nergens op aan het eind.
Albon reed goed? Wat een onzin. Was gewoon veel te traag. Iedereen was veel sneller, de Ferrari's hadden hem normaal ook om de oren gevlogen uiteindelijk want die waren duidelijk sneller.
Enige goede was dat hij Vettel voorbij kon bij de herstart, nou wat geweldig.
Kan me voorstellen dat als je de auto en baan nog niet tig keer gereden hebt, het even tijd kost om een goed race ritme te ontwikkelen.quote:Op maandag 18 november 2019 10:38 schreef BroesWillems het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Albon nooit in het begin van de race heel sterk is, het lijkt altijd of hij er eerst in moet komen. Nu kon hij in het begin het tempo van zelfs Bottas niet volgen.
Dat was in voorgaande racen ook al zo, zwak begin en een sterk einde.
auto is ook zwaar en hij zal risico's proberen te vermijden, de opdracht is finishen.quote:Op maandag 18 november 2019 10:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat als je de auto en baan nog niet tig keer gereden hebt, het even tijd kost om een goed race ritme te ontwikkelen.
Om vervolgens door de wereldkampioen van de baan gereden te wordenquote:Op maandag 18 november 2019 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
auto is ook zwaar en hij zal risico's proberen te vermijden, de opdracht is finishen.
ja lullig voor hem, had het hem wel gegundquote:Op maandag 18 november 2019 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om vervolgens door de wereldkampioen van de baan gereden te worden
Die gaat geen kampioen worden. Goede tweede rijder hoor voor Hamilton. Maar meer niet.quote:Op maandag 18 november 2019 07:43 schreef ShaoliN het volgende:
Bottas reed trouwens weer als een complete randdebiel. 0,6 sec per ronde slomer dan zijn teamgenoot in de openingsronden. Daarna met een 1,5 sec per ronde op een Ferrari af, maar er niet voorbij kunnen. Waardoor zijn motor overheat en einde race.
Wat een lulletje. Bizar.
Dat korte moment dat er 3 Honda's op podium koers lagen.quote:Op maandag 18 november 2019 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja lullig voor hem, had het hem wel gegund
ook wel weer leuk voor Sainz al was het mosterd na de maaltijd, had het wel leuk gevonden als ze Lewis van het podium hadden getrokkenquote:Op maandag 18 november 2019 10:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat korte moment dat er 3 Honda's op podium koers lagen.
Erg zuur dat Sainz z'n eerste podium moment gemist heeft. Dat had ik hem gegund, hij is erg gegroeid de afgelopen jaren.quote:Op maandag 18 november 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook wel weer leuk voor Sainz al was het mosterd na de maaltijd, had het wel leuk gevonden als ze Lewis van het podium hadden getrokken
Als er ooit een moment was dat ik had gewild dat de SC de finish ging halen, was dat het welquote:Op maandag 18 november 2019 10:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat korte moment dat er 3 Honda's op podium koers lagen.
Denk dat hij Lewis daar nooit meer verwacht had (net als Lewis zelf die helemaal niet reageerde toen Max hem voor het eerst passeerde, die had die actie ook nooit aan zien komen)quote:Op maandag 18 november 2019 10:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Albon waarom zet je nou die deur wagenwijd open.
Hij reed dacht ik de normale racelijn, omdat in die bocht inhalen niet heel gebruikelijk is. Had Hamilton daar niet verwacht en reed daardoor dus ook geen verdedigende lijn.quote:Op maandag 18 november 2019 10:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Albon waarom zet je nou die deur wagenwijd open.
Hamilton, waarom duik je een gat in dat er niet is.quote:Op maandag 18 november 2019 10:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Albon waarom zet je nou die deur wagenwijd open.
Er zijn wel twee technical directives geweest...quote:Op maandag 18 november 2019 11:43 schreef Breekfast het volgende:
Hoe kan het trouwens dat men nu roept dat de Red Bull op het rechte stuk opeens sneller is dan de Mercedes en de Ferrari?
Wanneer is de laatste update van de Honda motor geweest? Toch al wel een paar races terug dacht ik toch?
ook dat maar hoge banen liggen Red Bull wel, kijken hoe dat over 2 weken is.quote:Op maandag 18 november 2019 11:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er zijn wel twee technical directives geweest...
Misschien dat ze dat blok nu wat meer openschroeven?quote:Op maandag 18 november 2019 11:43 schreef Breekfast het volgende:
Hoe kan het trouwens dat men nu roept dat de Red Bull op het rechte stuk opeens sneller is dan de Mercedes en de Ferrari?
Wanneer is de laatste update van de Honda motor geweest? Toch al wel een paar races terug dacht ik toch?
Klopt, maar daar had volgens mij alleen Ferrari last van toch? En zelfs na die technical directive dacht ik dat Ferrari nog steeds sneller was op de rechte stukken maar dat alleen het gat wat kleiner was geworden. Ook apart dat ze nu ook ten opzichte van Mercedes sneller zijn op de rechte stukken.quote:Op maandag 18 november 2019 11:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er zijn wel twee technical directives geweest...
2e TD was dan ook dit weekend. Honda is in eens sneller dan de Mercedes, of is de Mercedes langzamer? Misschien is die wijziging ook de oorzaak van de plof?quote:Op maandag 18 november 2019 11:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt, maar daar had volgens mij alleen Ferrari last van toch? En zelfs na die technical directive dacht ik dat Ferrari nog steeds sneller was op de rechte stukken maar dat alleen het gat wat kleiner was geworden. Ook apart dat ze nu ook ten opzichte van Mercedes sneller zijn op de rechte stukken.
Dit was geen plof natuurlijk, denk dat Cororel niet eens een cijfer zou gevenquote:Op maandag 18 november 2019 11:45 schreef BroesWillems het volgende:
Wanneer was trouwens de laatste Mercedes plof?
Nou, ok dan, wanneer was de laatste keer dat een motor het begaf van Mercedes?quote:Op maandag 18 november 2019 11:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit was geen plof natuurlijk, denk dat Cororel niet eens een cijfer zou geven
Vorig jaar Oostenrijk? Of was dat bij beiden de versnellingsbak?quote:Op maandag 18 november 2019 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou, ok dan, wanneer was de laatste keer dat een motor het begaf van Mercedes?
Klanten uitgezonderd? Er zijn er al twee gesneuveld dit seizoen.quote:Op maandag 18 november 2019 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou, ok dan, wanneer was de laatste keer dat een motor het begaf van Mercedes?
quote:Op maandag 18 november 2019 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou, ok dan, wanneer was de laatste keer dat een motor het begaf van Mercedes?
Heb je mijn post überhaupt gelezen?quote:Op maandag 18 november 2019 06:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Eerst moesten nog gelapte rijders er voorbij.
Oostenrijk 2018quote:Op maandag 18 november 2019 12:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bottas in Barcelona 2017, als ik zo terugkijk. Wel enkel gekeken naar het team van Mercedes, er zijn wel motoren bij klantenteams gesneuveld daarna.
Die mislukte stint van 14 laps op de harde band ookquote:Op maandag 18 november 2019 07:43 schreef ShaoliN het volgende:
Bottas reed trouwens weer als een complete randdebiel. 0,6 sec per ronde slomer dan zijn teamgenoot in de openingsronden. Daarna met een 1,5 sec per ronde op een Ferrari af, maar er niet voorbij kunnen. Waardoor zijn motor overheat en einde race.
Wat een lulletje. Bizar.
Oh, zag op Wiki andere redenen staan van de uitvalbeurten van Bottas/Hamilton toen, maar misschien is die niet heel betrouwbaarquote:
Was die belangrijk?quote:Op maandag 18 november 2019 12:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb je mijn post überhaupt gelezen?
Ik denk dat de timing van RBR niet zo heel onschuldig is en dat ze Mercedes voor hun karretje hebben gespannen. Het is uiteiindelijk toch gewoon Ferrari in diskrediet brengen zonder bewijs en aan Mercedes blijft het toch niet plakken.quote:Op maandag 18 november 2019 11:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt, maar daar had volgens mij alleen Ferrari last van toch? En zelfs na die technical directive dacht ik dat Ferrari nog steeds sneller was op de rechte stukken maar dat alleen het gat wat kleiner was geworden. Ook apart dat ze nu ook ten opzichte van Mercedes sneller zijn op de rechte stukken.
Vraag ik me af. Ik zag Hamilton daar steeds wat dichterbij komen.quote:Op maandag 18 november 2019 11:49 schreef Breekfast het volgende:
Ook apart dat ze nu ook ten opzichte van Mercedes sneller zijn op de rechte stukken.
Het heeft er in elk geval voor gezorgd dat Ferrari de plotselinge overmacht in kwalificatie is kwijtgeraakt.quote:Op maandag 18 november 2019 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat de timing van RBR niet zo heel onschuldig is en dat ze Mercedes voor hun karretje hebben gespannen. Het is uiteiindelijk toch gewoon Ferrari in diskrediet brengen zonder bewijs en aan Mercedes blijft het toch niet plakken.
Ik heb nog geen berekening gezien waaruit zou blijken dat Ferrari vermogen heeft ingeleverd. Niemand wil het ook uitzoeken want de verdachtmaking voldoet beter dan de feiten.
Inderdaad, er gebeurde eigenlijk nauwelijks iets en in elke race is er wel wat contact tussen auto's op de wielen. Het is een freak accident dat de Ferrari van Leclerc gelijk half uit elkaar viel, in 99 van de 100 gevallen was in zo'n situatie helemaal niets gebeurd.quote:Op maandag 18 november 2019 12:23 schreef daNpy het volgende:
Insturen is ook wel weer een groot woord.
Precies, er zijn veel hardere contacten geweest waarbij niet het hele wiel afbrak. Dit is echt ongelukkig, of schade die Lecrepe al had wellicht?quote:Op maandag 18 november 2019 12:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, er gebeurde eigenlijk nauwelijks iets en in elke race is er wel wat contact tussen auto's op de wielen. Het is een freak accident dat de Ferrari van Leclerc gelijk half uit elkaar viel, in 99 van de 100 gevallen was in zo'n situatie helemaal niets gebeurd.
O jee wat nu?quote:Op maandag 18 november 2019 12:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Voor jou genoeg om me te quoten en dan tot 2 keer toe exact hetzelfde te zeggen.
Door de hoogte werkt hun grotere compressor beter dan die van Mercedes.quote:Op maandag 18 november 2019 11:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt, maar daar had volgens mij alleen Ferrari last van toch? En zelfs na die technical directive dacht ik dat Ferrari nog steeds sneller was op de rechte stukken maar dat alleen het gat wat kleiner was geworden. Ook apart dat ze nu ook ten opzichte van Mercedes sneller zijn op de rechte stukken.
Vettel vs Verstappen in Silverstone dit jaar bijvoorbeeld, toen Max door de lucht vloog en daarna gewoon de race uit kon rijden.quote:Op maandag 18 november 2019 12:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies, er zijn veel hardere contacten geweest waarbij niet het hele wiel afbrak. Dit is echt ongelukkig, of schade die Lecrepe al had wellicht?
Weer die dwaas die iemand ramtquote:Op maandag 18 november 2019 12:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vettel vs Verstappen in Silverstone dit jaar bijvoorbeeld, toen Max door de lucht vloog en daarna gewoon de race uit kon rijden.
[ afbeelding ]
Hoe ben je er de vorige keer aangekomen?quote:Op maandag 18 november 2019 12:45 schreef Eagles89 het volgende:
Beste allemaal, ik “spaar” de legendarische races van Max, ik heb bijna al zijn overwinningen inmiddels in MP4 bestand, zou er iemand mij eeuwig blij kunnen maken met de complete uitzending van gisteren in MP4 bestand? Dus voorbeschouwing, race, nabeschouwing op Ziggo.
Hopelijk is er iemand die dit heeft.
Ik heb Ziggo maar ik krijg die terugkijk link onmogelijk naar een MP4, en wat ik nu wel gedaan heb is het streamen en dan je beeldscherm opnemen maar de kwaliteit/schokkerigheid van het beeld is echt teleurstellend.
Voor mijn gevoel duurde het ook lang, maar het duurde even voordat de laatste Williams ook weer aangesloten was. Daarna mochten ze wel los.quote:Op maandag 18 november 2019 12:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb je mijn post überhaupt gelezen?
Door het afspelen op de computer en dan het beeldscherm opnemen maar die kwaliteit viel erg tegen. Deze race vond ik mooier dus deze wil ik proberen in de betere/originele kwaliteit te krijgen. De races daarvoor via iemand hier die helaas niet actief meer is.quote:Op maandag 18 november 2019 12:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe ben je er de vorige keer aangekomen?
Was een beslissing met ballen hoor. Mooi van RB om dan ook meteen haar naar voren te schuivenquote:Op maandag 18 november 2019 13:05 schreef spapaars het volgende:
Begrijp nu waarom zij op het podium mocht.
Hannah Schmitz, die de tactiek tijdens de race mede bepaalde. Op haar advies dook Verstappen in de slotfase van de race in leidende positie de pits in, toen de safetycar de baan op kwam vanwege de uitgevallen Valtteri Bottas.
[ afbeelding ]
Ik kan kijken of ik mijn beeld kan opnemen in goede kwaliteit.quote:Op maandag 18 november 2019 12:45 schreef Eagles89 het volgende:
Beste allemaal, ik “spaar” de legendarische races van Max, ik heb bijna al zijn overwinningen inmiddels in MP4 bestand, zou er iemand mij eeuwig blij kunnen maken met de complete uitzending van gisteren in MP4 bestand? Dus voorbeschouwing, race, nabeschouwing op Ziggo.
Hopelijk is er iemand die dit heeft.
Ik heb Ziggo maar ik krijg die terugkijk link onmogelijk naar een MP4, en wat ik nu wel gedaan heb is het streamen en dan je beeldscherm opnemen maar de kwaliteit/schokkerigheid van het beeld is echt teleurstellend.
Die gast is echt niet goed bij zijn hoofd hoor. Iedereen lult de hele tijd over Max, maar Leclerc is echt een naar ventje. Die actie kon gewoon echt niet, zo abrupt en zo fel, maar hij komt er wel weer mee weg. Lijkt wel een soort van Hamilton v2 te worden die overal mee weg komt.quote:Op maandag 18 november 2019 08:04 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan met Leclerc zijn actie op Norris moeten doen in ronde 1 of 2?
Die actie deed mij denken aan Perez in Singapore vorig jaar, alleen doordat Norris wegduikt gaat het wel goed.
Geen crash, dus niks aan de handquote:Op maandag 18 november 2019 08:04 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan met Leclerc zijn actie op Norris moeten doen in ronde 1 of 2?
Die actie deed mij denken aan Perez in Singapore vorig jaar, alleen doordat Norris wegduikt gaat het wel goed.
Hamilton had dat ook meteen door Now I'm a sitting duck riep hijquote:Op maandag 18 november 2019 13:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was een beslissing met ballen hoor. Mooi van RB om dan ook meteen haar naar voren te schuiven
https://www.gpfans.com/nl(...)rris-moet-uitwijken/quote:Op maandag 18 november 2019 08:04 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan met Leclerc zijn actie op Norris moeten doen in ronde 1 of 2?
Die actie deed mij denken aan Perez in Singapore vorig jaar, alleen doordat Norris wegduikt gaat het wel goed.
Dat is zo'n kromme beredenering van de wedstrijdleiding altijd ... Net als Olav Mol die dan roept "ja Ricciardo heeft er nu zelf al last van, dus straf is niet nodig".quote:Op maandag 18 november 2019 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen crash, dus niks aan de hand
Yup. Hoe dan ook, kan me niet veel races herinneren waar Hamilton zo om de oren werd geredenquote:Op maandag 18 november 2019 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hamilton had dat ook meteen door Now I'm a sitting duck riep hij
Volgens mij heb je niet door dat F1 ook tactiek kent?quote:Op maandag 18 november 2019 00:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Albon echt zoveel langzamer dan de beide Ferrari's was, waarom reed-ie dan voor zowel Leclerc als Vettel voordat-ie er door Hamilton werd afgekegeld?
Dit meen jij niet serieus toch?quote:Op zondag 17 november 2019 22:51 schreef needakill het volgende:
[..]
Lol moet ik nog serieus op ingaan? Albon had ze gewoon in de tas en Ferrari was gewoon nergens na de herstart.
Dat kun je zo niet zeggen, Mercedes opteert voor een duidelijke nummer een en een duidelijke nummer twee, Bottas doet een uitstekende job als nummer twee en zal ook nooit een nummer een worden en dat vind Mercedes een uitstekende zaak, geen gezeur, geen conflicten en geen Hamilton die tegen de pers loopt te huilen dat hij benadeeld word.quote:Op maandag 18 november 2019 08:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bottas is Bottas.
Niks te zoeken in een top team.
Bewust of onbewust.quote:Op maandag 18 november 2019 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen crash, dus niks aan de hand
Leclerc komt niet in de buurt van de gekheid van Max.quote:Op maandag 18 november 2019 13:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die gast is echt niet goed bij zijn hoofd hoor. Iedereen lult de hele tijd over Max, maar Leclerc is echt een naar ventje. Die actie kon gewoon echt niet, zo abrupt en zo fel, maar hij komt er wel weer mee weg. Lijkt wel een soort van Hamilton v2 te worden die overal mee weg komt.
De schaamte om met 2 auto's op deze manier eraf te gaan is al genoegquote:Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lees net dat beide Ferrari's geen straf krijgen
Dat is niet zo relevant. Er was voor Leclerc niets meer te winnen, dus had hij gewoon meer ruimte moeten geven.quote:Op maandag 18 november 2019 08:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vettel had niet hoeven duwen in deze. Hij was al sneller.
Die paar rondes verschil maakt niet dat hij maar de plek aan Leclerc kado moet doen. Kom op zeg.quote:Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens dat ze er beiden wat aan hadden kunnen doen maar Vettel had gewoon z'n verlies kunnen/moeten nemen vanwege z'n mindere banden na die overtake in de Senna S door Leclerc.
Dat is vrij gebruikelijk als teamgenoten elkaar eraf kegelen.quote:Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lees net dat beide Ferrari's geen straf krijgen
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 18 november 2019 13:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet zeggen, Mercedes opteert voor een duidelijke nummer een en een duidelijke nummer twee, Bottas doet een uitstekende job als nummer twee en zal ook nooit een nummer een worden en dat vind Mercedes een uitstekende zaak, geen gezeur, geen conflicten en geen Hamilton die tegen de pers loopt te huilen dat hij benadeeld word.
Ze winnen er de WDC en de constructeurs titel mee met twee vingers in hun neus, ik denk dat je bij Mercedes geen kwaad woord gaat horen over Bottas.
Er was genoeg ruimte, Vettel was er al zo goed als voorbij. Het duwen was onnodig, behalve dan dat ie wist dat leclerc hem toch wel weer in ging halen op zijn nieuwere banden.quote:Op maandag 18 november 2019 14:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet zo relevant. Er was voor Leclerc niets meer te winnen, dus had hij gewoon meer ruimte moeten geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |