Misschien dat ze dat blok nu wat meer openschroeven?quote:Op maandag 18 november 2019 11:43 schreef Breekfast het volgende:
Hoe kan het trouwens dat men nu roept dat de Red Bull op het rechte stuk opeens sneller is dan de Mercedes en de Ferrari?
Wanneer is de laatste update van de Honda motor geweest? Toch al wel een paar races terug dacht ik toch?
Klopt, maar daar had volgens mij alleen Ferrari last van toch? En zelfs na die technical directive dacht ik dat Ferrari nog steeds sneller was op de rechte stukken maar dat alleen het gat wat kleiner was geworden. Ook apart dat ze nu ook ten opzichte van Mercedes sneller zijn op de rechte stukken.quote:Op maandag 18 november 2019 11:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Er zijn wel twee technical directives geweest...
2e TD was dan ook dit weekend. Honda is in eens sneller dan de Mercedes, of is de Mercedes langzamer? Misschien is die wijziging ook de oorzaak van de plof?quote:Op maandag 18 november 2019 11:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt, maar daar had volgens mij alleen Ferrari last van toch? En zelfs na die technical directive dacht ik dat Ferrari nog steeds sneller was op de rechte stukken maar dat alleen het gat wat kleiner was geworden. Ook apart dat ze nu ook ten opzichte van Mercedes sneller zijn op de rechte stukken.
Dit was geen plof natuurlijk, denk dat Cororel niet eens een cijfer zou gevenquote:Op maandag 18 november 2019 11:45 schreef BroesWillems het volgende:
Wanneer was trouwens de laatste Mercedes plof?
Nou, ok dan, wanneer was de laatste keer dat een motor het begaf van Mercedes?quote:Op maandag 18 november 2019 11:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit was geen plof natuurlijk, denk dat Cororel niet eens een cijfer zou geven
Vorig jaar Oostenrijk? Of was dat bij beiden de versnellingsbak?quote:Op maandag 18 november 2019 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou, ok dan, wanneer was de laatste keer dat een motor het begaf van Mercedes?
Klanten uitgezonderd? Er zijn er al twee gesneuveld dit seizoen.quote:Op maandag 18 november 2019 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou, ok dan, wanneer was de laatste keer dat een motor het begaf van Mercedes?
quote:Op maandag 18 november 2019 12:00 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nou, ok dan, wanneer was de laatste keer dat een motor het begaf van Mercedes?
Heb je mijn post überhaupt gelezen?quote:Op maandag 18 november 2019 06:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Eerst moesten nog gelapte rijders er voorbij.
Oostenrijk 2018quote:Op maandag 18 november 2019 12:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bottas in Barcelona 2017, als ik zo terugkijk. Wel enkel gekeken naar het team van Mercedes, er zijn wel motoren bij klantenteams gesneuveld daarna.
Die mislukte stint van 14 laps op de harde band ookquote:Op maandag 18 november 2019 07:43 schreef ShaoliN het volgende:
Bottas reed trouwens weer als een complete randdebiel. 0,6 sec per ronde slomer dan zijn teamgenoot in de openingsronden. Daarna met een 1,5 sec per ronde op een Ferrari af, maar er niet voorbij kunnen. Waardoor zijn motor overheat en einde race.
Wat een lulletje. Bizar.
Oh, zag op Wiki andere redenen staan van de uitvalbeurten van Bottas/Hamilton toen, maar misschien is die niet heel betrouwbaarquote:
Was die belangrijk?quote:Op maandag 18 november 2019 12:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb je mijn post überhaupt gelezen?
Ik denk dat de timing van RBR niet zo heel onschuldig is en dat ze Mercedes voor hun karretje hebben gespannen. Het is uiteiindelijk toch gewoon Ferrari in diskrediet brengen zonder bewijs en aan Mercedes blijft het toch niet plakken.quote:Op maandag 18 november 2019 11:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt, maar daar had volgens mij alleen Ferrari last van toch? En zelfs na die technical directive dacht ik dat Ferrari nog steeds sneller was op de rechte stukken maar dat alleen het gat wat kleiner was geworden. Ook apart dat ze nu ook ten opzichte van Mercedes sneller zijn op de rechte stukken.
Vraag ik me af. Ik zag Hamilton daar steeds wat dichterbij komen.quote:Op maandag 18 november 2019 11:49 schreef Breekfast het volgende:
Ook apart dat ze nu ook ten opzichte van Mercedes sneller zijn op de rechte stukken.
Het heeft er in elk geval voor gezorgd dat Ferrari de plotselinge overmacht in kwalificatie is kwijtgeraakt.quote:Op maandag 18 november 2019 12:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat de timing van RBR niet zo heel onschuldig is en dat ze Mercedes voor hun karretje hebben gespannen. Het is uiteiindelijk toch gewoon Ferrari in diskrediet brengen zonder bewijs en aan Mercedes blijft het toch niet plakken.
Ik heb nog geen berekening gezien waaruit zou blijken dat Ferrari vermogen heeft ingeleverd. Niemand wil het ook uitzoeken want de verdachtmaking voldoet beter dan de feiten.
Inderdaad, er gebeurde eigenlijk nauwelijks iets en in elke race is er wel wat contact tussen auto's op de wielen. Het is een freak accident dat de Ferrari van Leclerc gelijk half uit elkaar viel, in 99 van de 100 gevallen was in zo'n situatie helemaal niets gebeurd.quote:Op maandag 18 november 2019 12:23 schreef daNpy het volgende:
Insturen is ook wel weer een groot woord.
Precies, er zijn veel hardere contacten geweest waarbij niet het hele wiel afbrak. Dit is echt ongelukkig, of schade die Lecrepe al had wellicht?quote:Op maandag 18 november 2019 12:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, er gebeurde eigenlijk nauwelijks iets en in elke race is er wel wat contact tussen auto's op de wielen. Het is een freak accident dat de Ferrari van Leclerc gelijk half uit elkaar viel, in 99 van de 100 gevallen was in zo'n situatie helemaal niets gebeurd.
O jee wat nu?quote:Op maandag 18 november 2019 12:25 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Voor jou genoeg om me te quoten en dan tot 2 keer toe exact hetzelfde te zeggen.
Door de hoogte werkt hun grotere compressor beter dan die van Mercedes.quote:Op maandag 18 november 2019 11:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Klopt, maar daar had volgens mij alleen Ferrari last van toch? En zelfs na die technical directive dacht ik dat Ferrari nog steeds sneller was op de rechte stukken maar dat alleen het gat wat kleiner was geworden. Ook apart dat ze nu ook ten opzichte van Mercedes sneller zijn op de rechte stukken.
Vettel vs Verstappen in Silverstone dit jaar bijvoorbeeld, toen Max door de lucht vloog en daarna gewoon de race uit kon rijden.quote:Op maandag 18 november 2019 12:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies, er zijn veel hardere contacten geweest waarbij niet het hele wiel afbrak. Dit is echt ongelukkig, of schade die Lecrepe al had wellicht?
Weer die dwaas die iemand ramtquote:Op maandag 18 november 2019 12:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vettel vs Verstappen in Silverstone dit jaar bijvoorbeeld, toen Max door de lucht vloog en daarna gewoon de race uit kon rijden.
[ afbeelding ]
Hoe ben je er de vorige keer aangekomen?quote:Op maandag 18 november 2019 12:45 schreef Eagles89 het volgende:
Beste allemaal, ik “spaar” de legendarische races van Max, ik heb bijna al zijn overwinningen inmiddels in MP4 bestand, zou er iemand mij eeuwig blij kunnen maken met de complete uitzending van gisteren in MP4 bestand? Dus voorbeschouwing, race, nabeschouwing op Ziggo.
Hopelijk is er iemand die dit heeft.
Ik heb Ziggo maar ik krijg die terugkijk link onmogelijk naar een MP4, en wat ik nu wel gedaan heb is het streamen en dan je beeldscherm opnemen maar de kwaliteit/schokkerigheid van het beeld is echt teleurstellend.
Voor mijn gevoel duurde het ook lang, maar het duurde even voordat de laatste Williams ook weer aangesloten was. Daarna mochten ze wel los.quote:Op maandag 18 november 2019 12:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Heb je mijn post überhaupt gelezen?
Door het afspelen op de computer en dan het beeldscherm opnemen maar die kwaliteit viel erg tegen. Deze race vond ik mooier dus deze wil ik proberen in de betere/originele kwaliteit te krijgen. De races daarvoor via iemand hier die helaas niet actief meer is.quote:Op maandag 18 november 2019 12:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe ben je er de vorige keer aangekomen?
Was een beslissing met ballen hoor. Mooi van RB om dan ook meteen haar naar voren te schuivenquote:Op maandag 18 november 2019 13:05 schreef spapaars het volgende:
Begrijp nu waarom zij op het podium mocht.
Hannah Schmitz, die de tactiek tijdens de race mede bepaalde. Op haar advies dook Verstappen in de slotfase van de race in leidende positie de pits in, toen de safetycar de baan op kwam vanwege de uitgevallen Valtteri Bottas.
[ afbeelding ]
Ik kan kijken of ik mijn beeld kan opnemen in goede kwaliteit.quote:Op maandag 18 november 2019 12:45 schreef Eagles89 het volgende:
Beste allemaal, ik “spaar” de legendarische races van Max, ik heb bijna al zijn overwinningen inmiddels in MP4 bestand, zou er iemand mij eeuwig blij kunnen maken met de complete uitzending van gisteren in MP4 bestand? Dus voorbeschouwing, race, nabeschouwing op Ziggo.
Hopelijk is er iemand die dit heeft.
Ik heb Ziggo maar ik krijg die terugkijk link onmogelijk naar een MP4, en wat ik nu wel gedaan heb is het streamen en dan je beeldscherm opnemen maar de kwaliteit/schokkerigheid van het beeld is echt teleurstellend.
Die gast is echt niet goed bij zijn hoofd hoor. Iedereen lult de hele tijd over Max, maar Leclerc is echt een naar ventje. Die actie kon gewoon echt niet, zo abrupt en zo fel, maar hij komt er wel weer mee weg. Lijkt wel een soort van Hamilton v2 te worden die overal mee weg komt.quote:Op maandag 18 november 2019 08:04 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan met Leclerc zijn actie op Norris moeten doen in ronde 1 of 2?
Die actie deed mij denken aan Perez in Singapore vorig jaar, alleen doordat Norris wegduikt gaat het wel goed.
Geen crash, dus niks aan de handquote:Op maandag 18 november 2019 08:04 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan met Leclerc zijn actie op Norris moeten doen in ronde 1 of 2?
Die actie deed mij denken aan Perez in Singapore vorig jaar, alleen doordat Norris wegduikt gaat het wel goed.
Hamilton had dat ook meteen door Now I'm a sitting duck riep hijquote:Op maandag 18 november 2019 13:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Was een beslissing met ballen hoor. Mooi van RB om dan ook meteen haar naar voren te schuiven
https://www.gpfans.com/nl(...)rris-moet-uitwijken/quote:Op maandag 18 november 2019 08:04 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan met Leclerc zijn actie op Norris moeten doen in ronde 1 of 2?
Die actie deed mij denken aan Perez in Singapore vorig jaar, alleen doordat Norris wegduikt gaat het wel goed.
Dat is zo'n kromme beredenering van de wedstrijdleiding altijd ... Net als Olav Mol die dan roept "ja Ricciardo heeft er nu zelf al last van, dus straf is niet nodig".quote:Op maandag 18 november 2019 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen crash, dus niks aan de hand
Yup. Hoe dan ook, kan me niet veel races herinneren waar Hamilton zo om de oren werd geredenquote:Op maandag 18 november 2019 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hamilton had dat ook meteen door Now I'm a sitting duck riep hij
Volgens mij heb je niet door dat F1 ook tactiek kent?quote:Op maandag 18 november 2019 00:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Albon echt zoveel langzamer dan de beide Ferrari's was, waarom reed-ie dan voor zowel Leclerc als Vettel voordat-ie er door Hamilton werd afgekegeld?
Dit meen jij niet serieus toch?quote:Op zondag 17 november 2019 22:51 schreef needakill het volgende:
[..]
Lol moet ik nog serieus op ingaan? Albon had ze gewoon in de tas en Ferrari was gewoon nergens na de herstart.
Dat kun je zo niet zeggen, Mercedes opteert voor een duidelijke nummer een en een duidelijke nummer twee, Bottas doet een uitstekende job als nummer twee en zal ook nooit een nummer een worden en dat vind Mercedes een uitstekende zaak, geen gezeur, geen conflicten en geen Hamilton die tegen de pers loopt te huilen dat hij benadeeld word.quote:Op maandag 18 november 2019 08:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bottas is Bottas.
Niks te zoeken in een top team.
Bewust of onbewust.quote:Op maandag 18 november 2019 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen crash, dus niks aan de hand
Leclerc komt niet in de buurt van de gekheid van Max.quote:Op maandag 18 november 2019 13:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die gast is echt niet goed bij zijn hoofd hoor. Iedereen lult de hele tijd over Max, maar Leclerc is echt een naar ventje. Die actie kon gewoon echt niet, zo abrupt en zo fel, maar hij komt er wel weer mee weg. Lijkt wel een soort van Hamilton v2 te worden die overal mee weg komt.
De schaamte om met 2 auto's op deze manier eraf te gaan is al genoegquote:Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lees net dat beide Ferrari's geen straf krijgen
Dat is niet zo relevant. Er was voor Leclerc niets meer te winnen, dus had hij gewoon meer ruimte moeten geven.quote:Op maandag 18 november 2019 08:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vettel had niet hoeven duwen in deze. Hij was al sneller.
Die paar rondes verschil maakt niet dat hij maar de plek aan Leclerc kado moet doen. Kom op zeg.quote:Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met je eens dat ze er beiden wat aan hadden kunnen doen maar Vettel had gewoon z'n verlies kunnen/moeten nemen vanwege z'n mindere banden na die overtake in de Senna S door Leclerc.
Dat is vrij gebruikelijk als teamgenoten elkaar eraf kegelen.quote:Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Lees net dat beide Ferrari's geen straf krijgen
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 18 november 2019 13:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kun je zo niet zeggen, Mercedes opteert voor een duidelijke nummer een en een duidelijke nummer twee, Bottas doet een uitstekende job als nummer twee en zal ook nooit een nummer een worden en dat vind Mercedes een uitstekende zaak, geen gezeur, geen conflicten en geen Hamilton die tegen de pers loopt te huilen dat hij benadeeld word.
Ze winnen er de WDC en de constructeurs titel mee met twee vingers in hun neus, ik denk dat je bij Mercedes geen kwaad woord gaat horen over Bottas.
Er was genoeg ruimte, Vettel was er al zo goed als voorbij. Het duwen was onnodig, behalve dan dat ie wist dat leclerc hem toch wel weer in ging halen op zijn nieuwere banden.quote:Op maandag 18 november 2019 14:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is niet zo relevant. Er was voor Leclerc niets meer te winnen, dus had hij gewoon meer ruimte moeten geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |