abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 november 2019 @ 18:54:55 #141
65846 Bocaj
47th President.
pi_189927435
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Samenwerken? Hoe dan? :?
Eigenlijk zou het zo moeten zijn:
Wie wint, wint en daarna samenwerken om het land te dienen!
En niet met sleaze and dirt iemand proberen onderuit te halen!
'Draining the Swamp' komt natuurlijk ergens vandaan!
pi_189927466
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:54 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Eigenlijk zou het zo moeten zijn:
Wie wint, wint en daarna samenwerken om het land te dienen!
En niet met sleaze and dirt iemand proberen onderuit te halen!
'Draining the Swamp' komt natuurlijk ergens vandaan!
Dus had HRC gewonnen dan hadden de Republikeinen moeten doen wat ze zei?
pi_189927478
quote:
6s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:48 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 13-11-2019 om 18:35:12 McFaul: "I want to underscore how completely extraordinary it is for any ambassador to call the president ... To do so on an open cellphone line is another thing ... This alibi that Trump, he barely knows who this guy is ... and yet [Sondland] is calling him from Kyiv." @:MSNBC https://t.co/2XFflMmkoN reageer retweet
McFaul is een Democratische rep, is dit niet McCaul?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189927514
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

McFaul is een Democratische rep, is dit niet McCaul?
Nee de oud-ambassadeur voor de VS in Rusland.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 13 november 2019 @ 19:01:57 #145
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_189927555
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De projectie is weer sterk in dit topic.
Nogmaals ik wacht het rustig af en we zullen wel zien waar dit schip zal stranden. Persoonlijk denk ik dat het weer met een sisser af zal lopen maar goed wie ben ik. Ik zat er met het Rusland verhaal, Kavanaugh etc ook naast toch?
Als je met een sisser bedoelt dat Trump niet afgezet wordt, ja, dan deel ik die voorspelling/verwachting. De GOP zal in de Senaat Trump blijven steunen.

Inhoudelijk is er al veel bekend wat niet door de beugel kan. Je politieke tegenstander beschadigen via een buitenlandse regering. Een persoonlijke advocaat van Trump die maandenlang bezig is met dat doel. Het achterhouden van financiele middelen. Diplomatieke ontmoetingen afhankelijk maken van die persoonlijke motieven. Notulen van gesprekken op een beveiligde server zetten ter verhulling. Een klokkenluider-rapport niet richting het Congress sturen zoals wettelijk verplicht. Getuigen verbieden mee te werken naar het onderzoeken van deze situatie.

En jij kan alleen maar wegkijken en goedpraten. Jij wil dat het met een sisser afloopt. Dat is de conclusie die je allang hebt getrokken en je andere mooie woorden over wachten met conclusies totaal ongeloofwaardig maakt.
Géén kloon van tvlxd!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 november 2019 @ 19:05:34 #146
426493 crew  PippenScottie
pi_189927607
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus had HRC gewonnen dan hadden de Republikeinen moeten doen wat ze zei?
Precies zoals ze acht jaar constructief met Obama hebben samengewerkt.
My friends all drive horses
  woensdag 13 november 2019 @ 19:06:29 #147
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189927626
Eh oh...

JoshNBCNews twitterde op woensdag 13-11-2019 om 18:30:11 JUST IN: A source familiar with the matter tells @NBCNews that the Taylor staffer who overheard Sondland's call with Trump is David Holmes, who was just added to the calendar to testify in closed session Friday reageer retweet
pi_189927674
LisPower1 twitterde op woensdag 13-11-2019 om 19:05:12 The entirety of the GOP defense so far seems to be: 'Trump was super paranoid based off of inaccurate/shitty Solomon/Hannity reporting that the Ukrainian's didn't like him, and thus all the bat shit crazy things he did were totally reasonable' That's what they're going with? reageer retweet
Slappe strategie.
pi_189927680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 19:01 schreef Montov het volgende:

[..]

Als je met een sisser bedoelt dat Trump niet afgezet wordt, ja, dan deel ik die voorspelling/verwachting. De GOP zal in de Senaat Trump blijven steunen.

Inhoudelijk is er al veel bekend wat niet door de beugel kan. Je politieke tegenstander beschadigen via een buitenlandse regering. Een persoonlijke advocaat van Trump die maandenlang bezig is met dat doel. Het achterhouden van financiele middelen. Diplomatieke ontmoetingen afhankelijk maken van die persoonlijke motieven. Notulen van gesprekken op een beveiligde server zetten ter verhulling. Een klokkenluider-rapport niet richting het Congress sturen zoals wettelijk verplicht. Getuigen verbieden mee te werken naar het onderzoeken van deze situatie.

En jij kan alleen maar wegkijken en goedpraten. Jij wil dat het met een sisser afloopt. Dat is de conclusie die je allang hebt getrokken en je andere mooie woorden over wachten met conclusies totaal ongeloofwaardig maakt.
Ik ben er ook van overtuigd dat dergelijke zaken in tijden met minder sterke partijdigheid (zeg in de tijd van Nixon) een hele behoorlijke kans van slagen had gehad. De GOP is all-in gegaan op een klein deel van haar achterban wat ook pal achter Trump staat. Trump riep gekscherend dat hij op straat iemand kon neerschieten zonder consequenties, maar daar kon hij inmiddels met deze ruggegraatloze GOP nog wel eens gelijk in hebben gehad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 november 2019 @ 19:13:49 #150
426493 crew  PippenScottie
pi_189927761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 19:09 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben er ook van overtuigd dat dergelijke zaken in tijden met minder sterke partijdigheid (zeg in de tijd van Nixon) een hele behoorlijke kans van slagen had gehad. De GOP is all-in gegaan op een klein deel van haar achterban wat ook pal achter Trump staat. Trump riep gekscherend dat hij op straat iemand kon neerschieten zonder consequenties, maar daar kon hij inmiddels met deze ruggegraatloze GOP nog wel eens gelijk in hebben gehad.
Met als ultieme oorzaak dat de Republikeinse partij een volledig propaganda-apparaat achter zich heeft.

Ik vind de stelling dat Nixon niet zou zijn afgetreden als Fox News al had bestaan vrij plausibel.
My friends all drive horses
  woensdag 13 november 2019 @ 19:18:27 #151
65846 Bocaj
47th President.
pi_189927841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:56 schreef Ulx het volgende:
HRC
Met in acht neming van hun achtergrond moet je toch goed kunnen samenwerken?

(Ach, ik kijk te veel naar de Nederlandse polderpolitiek, maar zo werkt het natuurlijk niet in Merica!)

:')

~~~Ik zie trouwens dat het Hillary Diane Rodham Clinton is.
pi_189927864
Het hele verhaal van het telefoongesprek van Sondland met Trump:

shaneharris twitterde op woensdag 13-11-2019 om 17:15:39 The whole passage. That Sondland took this call with Trump in a restaurant, was overheard, and then talked about it to a staff member...wow. https://t.co/SCQmpgU8t1 reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_189928025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 18:49 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Niet dagelijks, maar ik denk dat je mij wil duidelijk maken dat het toen net anders om was! ;)
Nee niet andersom. Toen had je een redelijk gematigde president, die graag bipartisan oplossingen zocht, terwijl hij vol werd tegengewerkt door een Republikeins Congress, die daar ook vol trots voor uitkwamen.
Nu zit er een president in het witte huis die bewust inspeelt op de polarisatie die er heerst in Amerika en deze zoveel mogelijk probeert te vergroten.
Цой жив
pi_189928137
MichaelAvenatti twitterde op woensdag 13-11-2019 om 19:34:03 I am thrilled to see the Republicans left it up to @TuckerCarlson and @IngrahamAngle to choose their attorney Steve Castor. reageer retweet
:D
  woensdag 13 november 2019 @ 19:43:48 #155
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189928199
Kent en Taylor hebben zichtbaar moeite om niet in lachen uit te barsten bij de idioterie van de Republikeinen. Het is ook zo doorzichtig allemaal wat ze proberen te doen. Clowns. :D
pi_189928266
Ik dacht dat Avenatti al in de bak zat, lopen de rechtszaken nog ofzo?
pi_189928320
girlsreallyrule twitterde op woensdag 13-11-2019 om 18:56:20 #ImpeachmentInquiry break: A judge has ruled that E. Jean Carroll, who is suing Trump for defamation over his comments after she publicly accused him of rape, is allowed to serve the him with the lawsuit by mail. reageer retweet
Jammer. Ik had liever gezien dat ze het naar Trump hadden getweet .
pi_189928377
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 19:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik dacht dat Avenatti al in de bak zat, lopen de rechtszaken nog ofzo?
Volgens mij niet. Echt veel bewijs schijnt er niet te zijn.
pi_189928413
Zijn die republikeinen nou aan het ondervragen of zijn ze simpelweg een betoog aan het houden? :|W
pi_189928467
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 19:54 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Zijn die republikeinen nou aan het ondervragen of zijn ze simpelweg een betoog aan het houden? :|W
Trump University Law School alumni, Dan krijg je dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')