Maakt Trump geen zak uit. Die claimt ook geen idee te hebben wie Sondland is, terwijl hij de beste man een week eerder nog veren in de reet stak.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:44 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Lijkt me knap sterk, ze woonden op loopafstand van elkaar in Florida.
15:30u, nl-tijd.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:51 schreef Mryc het volgende:
Hoe laat begint het eerste verhoor, NLse tijd?
Dank!quote:Op woensdag 13 november 2019 15:05 schreef brammus het volgende:
[..]
15:30u, nl-tijd.
(9:30u a.m. EST US time)
Maar hij moet wel constant zijn extreme christelijkheid er dik bovenop leggen als compensatiequote:Op woensdag 13 november 2019 10:05 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Het feit dat hij zich nu bij de top drie kandidaten heeft genesteld (en dat had niemand een paar decennia zien aankomen) is bemoedigend. Politieke kwaliteit heeft geen sexuele voorkeur, kleur of gender.
Hij sprak toch juist afgelopen zomer voor het eerst openbaar over zijn christenzijn? Van hem komt toch het bijbelcitaat: 'When you pray, be not as the hypocrites are, standing in the synagogues and street corners.' Hij heeft er toch juist altijd weinig over gepraat?quote:Op woensdag 13 november 2019 15:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hij moet wel constant zijn extreme christelijkheid er dik bovenop leggen als compensatie.
Heb je hem ook weer 😑quote:Op woensdag 13 november 2019 15:45 schreef Bocaj het volgende:
Georgia Congressman Doug Collins: Dems are hiding the fact that they have nothing on the president.
Er is niks en er was niks!
We zullen zien!
Prachtige neutrale reporting van Fox.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:45 schreef Bocaj het volgende:
Georgia Congressman Doug Collins: Dems are hiding the fact that they have nothing on the president.
We zullen zien!
quote:Op woensdag 13 november 2019 15:45 schreef Bocaj het volgende:
We zullen zien!
Nee, ik krijg juist jeuk als ik op CNN kom met hun politieke leugens tegen Trump.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:50 schreef The_End het volgende:
[..]
Prachtige neutrale reporting van Fox.Kom je wel eens op foxnews.com? Schaam je je dan niet kapot als je dat als bron gebruikt?
Over Trump hoef je geen leugens te plaatsen, daar is hij zelf namelijk een meester in.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, ik krijg juist jeuk als ik op CNN kom met hun politieke leugens tegen Trump.
En nu ik ook de video's van Project Veritas heb gezien over CNN dan zijn ze wel heel triest bezig!
a) op de één of andere manier zou het heeeeeeul erg errug zijn als CNN iets zegt over Trump. Leg eens uit waarom dat zo enorm erg is.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, ik krijg juist jeuk als ik op CNN kom met hun politieke leugens tegen Trump.
En nu ik ook de video's van Project Veritas heb gezien over CNN dan zijn ze wel heel triest bezig!
Ik dacht dat je dit postte om te lachen om FoxNewsquote:Op woensdag 13 november 2019 15:45 schreef Bocaj het volgende:
We zullen zien!
quote:Op woensdag 13 november 2019 15:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dit postte om te lachen om FoxNews
Ik huil er eerder om. Het collectief daar kan zó op de FP terecht.quote:
Het gaat er allang niet meer om de Democraten wel of niet iets hebben. Het transcript dat door het Witte Huis is vrijgegeven toont aan dat Trump zijn Oekraïense ambtsgenoot heeft gevraagd de Biden's te onderzoeken. Vervolgens is uit meerdere verklaringen van betrokkenen gebleken dat er sprake was van een quid pro quo-constructie rondom dat verzoek. In een rechtszaal zou je daarmee een sterke zaak hebben.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:45 schreef Bocaj het volgende:
We zullen zien!
En als ze het er al niet mee eens zijn zijn het toch slappe zakken die te laf zijn om er voor uit te komen omdat ze in hun broek schijten voor Trumps twittertoorn.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat er allang niet meer om de Democraten wel of niet iets hebben. Het transcript dat door het Witte Huis is vrijgegeven toont aan dat Trump zijn Oekraïense ambtsgenoot heeft gevraagd de Biden's te onderzoeken. Vervolgens is uit meerdere verklaringen van betrokkenen gebleken dat er sprake was van een quid pro quo-constructie rondom dat verzoek. In een rechtszaal zou je daarmee een sterke zaak hebben.
Maar daar gaat dus het niet. De grote vraag is in hoeverre de Republikeinen dit gedrag problematisch vinden. En zoals het er nu naar uitziet, heeft de meerderheid van hen geen moeite met het verzoek van Trump en de quid pro quo die daar omheen hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |