abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 november 2019 @ 11:11:55 #1
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876815
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

pi_189876830
@Lucky Bekijk TOMY Do-Re-Mi Dolfijnen op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Die maken geluid ook.

Wel iets duurder
pi_189876854
Ik zou de schildpadden doen Lucky. Die octopus kiept zo te zien om en dat zou zomaar een potentiële bron voor frustratie kunnen zijn ;) Die schildpad heeft van die bekers die je kunt stapelen en schilpadden in verschillende formaten en dat is voor de malle 1-jarigen raar genoeg Heel Tof O+ :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189876860
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:
@:lucky Bekijk TOMY Do-Re-Mi Dolfijnen op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Die maken geluid ook.

Wel iets duurder
Die zijn gaaf! Maar te duur en er kan schimmel in ontstaan. Ik heb de opdracht gekregen om badspeelgoed zonder gaatjes te kopen.

Ik neig naar de octopus maar ik heb geen idee of dat nou voor een kind ook echt (lang) leuk blijft.
Spoilers!
pi_189876863
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zal ik dit of dit badspeelgoed kopen voor een 1-jarige?
Hoewel de octopus er leuker uit ziet, zou mijn 1-jarige meer met het eerste spelen.
pi_189876868
Leuke foto van Jip :D

En Zet, geweldige actie van je ouders ^O^ waren mijn ouders maar zo avontuurlijk :D

Straks 'nichtendag' in Utrecht. 2 nichten, mijn zus en ik doen dat eens per jaar gewoon bij 1 van ons bijkletsen en eten (dan ben je dus 1x in de 4 jaar 'aan de beurt') Wij zijn de kinderen van 2 zussen en zagen elkaar alleen nog maar bij uitvaarten en nu onze ouders dood zijn doen we dit O+
pi_189876881
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Aure het volgende:

[..]

Hoewel de octopus er leuker uit ziet, zou mijn 1-jarige meer met het eerste spelen.
Ja precies. Ik doe die eerste wel.

Dat zijn dan al 3 online boodschappen gedaan. Nog 2 winkels te gaan maar dat is helaas veel meer werk.
Spoilers!
pi_189876889
Wij kwamen vroeger best veel in Duitsland, maar in de (buurt van) de voormalige DDR kwam ik pas zo'n 10 jaar geleden, toen ik naar Berlijn ging. We zijn drie jaar geleden op zomervakantie in Thüringen geweest en toen ook een herdenkingsstuk bekeken van de muur. Dat was best een surrealistische gewaarwording, het was prachtig weer en we stonden daar in de doodstille heuvels met de (toen nog) kleuter te praten over wat er toen gebeurde. Dat maakte wel indruk, ook op hem.
pi_189876892
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die zijn gaaf! Maar te duur en er kan schimmel in ontstaan. Ik heb de opdracht gekregen om badspeelgoed zonder gaatjes te kopen.

Ik neig naar de octopus maar ik heb geen idee of dat nou voor een kind ook echt (lang) leuk blijft.
Mijnes speelt met deze in bad: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mula-set-vormpjes-60294877/

En: https://www.ikea.com/nl/n(...)delig-boot-20260394/
pi_189876904
quote:
Oh ja, die Ikeatoren. Razend populair.
  zondag 10 november 2019 @ 11:18:29 #11
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876910
quote:
De mijne had badeendjes die zo vies groezelig van binnen werden. :r Ik kocht regelmatig nieuwe.
pi_189876920
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:10 schreef z80 het volgende: [..] Vakantie was zuid Duitsland in een Zimmer Frei huisje/verdieping. Of dagtochtjes door Nederland en België. Waarschijnlijk meer van Nederland gezien dan de meeste hier. Er blijken heel veel kleine musea te zijn.
Wij gingen altijd naar een huisje in drenthe of gelderland.... vooral altijd 2 weken door bos en zand rollen :)

Merk inmiddels dat dochterlief dat net zo leuk vind als naar een warm land. Afgelopen 2 zomervakanties steeds een week in een stacaravan gezeten.
(En mijn ex gaat liefst elke vakantie weg... varierend van centerparks naar eurodisney maar ook naar de zon of een week skieen)
Dus ze komt niks te kort vakantietechnisch :)

Hoog op dochters lijstje staat een keer met mij rondtrekken door finland.
Zijn we geweest voor een week vorig jaar en dat vond ze helemaal geweldig.
En hebben er vooral veel niks gedaan... veel gelopen, veel strand (zat bij de camping), veel spelletjes gespeeld..
Keertje de stad in geweest en keertje dierentuin.
Wij vermaken ons samen helemaal prima O+

Wat dat betreft leeft mijn gup wel echt in een heel andere wereld dan dat ik dat deed op die leeftijd.
pi_189876921
Ja ik heb hier ook een setje die ik wel weg kan gaan doen. Smerig.
pi_189876935
quote:
Er werd ook al subtiel gevraagd of ik nog bij Ikea kwam. Maar nee, helaas. Ik heb er zelf niets nodig en om voor alleen een kadootje daar naartoe te gaan heb ik geen zin in.
Spoilers!
pi_189876943
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:19 schreef Aure het volgende:
Ja ik heb hier ook een setje die ik wel weg kan gaan doen. Smerig.
Wat jij zei in het vorige topic heb ik ook wel een beetje bij jou. Ineens was je terug mét relatie mét kind :o :D
pi_189876944
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er werd ook al subtiel gevraagd of ik nog bij Ikea kwam. Maar nee, helaas. Ik heb er zelf niets nodig en om voor alleen een kadootje daar naartoe te gaan heb ik geen zin in.
Je kan het ook online bestellen :P
pi_189876947
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat jij zei in het vorige topic heb ik ook wel een beetje bij jou. Ineens was je terug mét relatie mét kind :o :D
:D O+
pi_189876955
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af wat er na een tijdje nog meer gegooid gaat worden...
geen fan van gooien in bad hier :)

En met wat plonsen valt ie wellicht snel om.

Hij ZIET er wel leuker uit dan die schildpadjes overigens. Maar ik DENK dat bij ons de schildpadjes ook een groter succes waren geweest.

Daar kun je ook gewoon mee spelen namelijk.
Alsin.. buiten het stapelen om heb je gewoon een hele familie schildpadjes
  zondag 10 november 2019 @ 11:22:43 #19
63722 z80
I fink you freaky
pi_189876968
De zelfde reden als met de muur, ben ik een paar jaar terug naar NoordKorea geweest.Nu bestaat het nog.
En als de gesprekken toen goed verlopen waren was er een behoorlijke kans dat ook die muur open ging.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189877006
Naar gevoel dat mijn aussie zoon daar zo dichtbij woont (sinds kort verhuisd van vlakbij Cairns naar ergens in of bij Sydney) en je kan niet ff horen hoe het met 'm gaat :(
https://www.rfs.nsw.gov.au/fire-information/fires-near-me
https://www.news.com.au/t(...)ef56d3c40946f9066c58
pi_189877013
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:22 schreef z80 het volgende:
De zelfde reden als met de muur, ben ik een paar jaar terug naar NoordKorea geweest.Nu bestaat het nog.
En als de gesprekken toen goed verlopen waren was er een behoorlijke kans dat ook die muur open ging.
Dat vraag ik me af daar... of dat ooit nog goed komt.
pi_189877050
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af wat er na een tijdje nog meer gegooid gaat worden...
geen fan van gooien in bad hier :)

En met wat plonsen valt ie wellicht snel om.

Hij ZIET er wel leuker uit dan die schildpadjes overigens. Maar ik DENK dat bij ons de schildpadjes ook een groter succes waren geweest.

Daar kun je ook gewoon mee spelen namelijk.
Alsin.. buiten het stapelen om heb je gewoon een hele familie schildpadjes
Ja, eens. En die schildpadjes kunnen ook in de tuin of op het strand denk ik.
Spoilers!
pi_189877057
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:25 schreef Blues het volgende:
Naar gevoel dat mijn aussie zoon daar zo dichtbij woont (sinds kort verhuisd van vlakbij Cairns naar ergens in of bij Sydney) en je kan niet ff horen hoe het met 'm gaat :(
https://www.rfs.nsw.gov.au/fire-information/fires-near-me
https://www.news.com.au/t(...)ef56d3c40946f9066c58
Heftig :o Is hij met zijn groep verhuisd?
Spoilers!
pi_189877086
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:22 schreef z80 het volgende:
Wat dat betreft hebben we nog wel effe ben ik bang :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189877088
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

Heftig :o Is hij met zijn groep verhuisd?
Zijn groep zit, voor zover wij weten, op 3 of meer plekken in Australië.. dus hij is w.s. verhuisd naar een huis/pand/boerderij omdat hij daar meer 'nodig' is.
Dat is ook maar een aanname van mij, maar dat is wel hoe een sekte werkt.
pi_189877107
Mensen, de Lidl heeft blikjes amandelen met sour cream en onion smaak. En die zijn echt goddelijk. Nu hou ik sowieso van alles met die smaak, maar dit is echt top. :9
pi_189877109
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Zijn groep zit, voor zover wij weten, op 3 of meer plekken in Australië.. dus hij is w.s. verhuisd naar een huis/pand/boerderij omdat hij daar meer 'nodig' is.
Heb je dan niet meer zijn laatste adres? Of zorgt de sekte voor doorsturen van post?
We have far more in common than that which devides us..
pi_189877210
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:32 schreef Blues het volgende:

[..]

Lijkt me echt niks als je kind dat verkiest als leven.
Niet dat je hem kan tegenhouden.. maar leuk is anders.
pi_189877222
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:

Heb je dan niet meer zijn laatste adres? Of zorgt de sekte voor doorsturen van post?
Ik kreeg een paar weken geleden een korte update per brief dat ie verhuisd is met het nieuwe adres. Dat is net als zijn vorige adres een posoffice box. Dus in een postkantoortje ergens. Dat is te googlen maar dan weet je nog niet waar hij precies woont. Vorige woonplaats denken wij, was gordonvale terwijl de brieven naar een postkantoor in Cairns gingen.
pi_189877259
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 11:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik kreeg een paar weken geleden een korte update per brief dat ie verhuisd is met het nieuwe adres. Dat is net als zijn vorige adres een posoffice box. Dus in een postkantoortje ergens. Dat is te googlen maar dan weet je nog niet waar hij precies woont. Vorige woonplaats denken wij, was gordonvale terwijl de brieven naar een postkantoor in Cairns gingen.
Dit is zo onzeker voor jullie. -O-
pi_189877268
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:48 schreef Uhmmpie het volgende:

Lijkt me echt niks als je kind dat verkiest als leven.
Niet dat je hem kan tegenhouden.. maar leuk is anders.
Het is zeer matig. Vooral dat we niet 'gewoon' even kunnen bellen, mailen of appen. ;(
Nog een jaar of 3 en hij zit daar zijn halve leven. Brainwashed op zijn ontvankelijke 19e, hij is nu 35.
  zondag 10 november 2019 @ 11:58:01 #32
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189877295
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 11:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Het is zeer matig. Vooral dat we niet 'gewoon' even kunnen bellen, mailen of appen. ;(
Nog een jaar of 3 en hij zit daar zijn halve leven. Brainwashed op zijn ontvankelijke 19e, hij is nu 35.
-O- Lijkt mij vreselijk. En je kan niks doen, want voor de wet is ie volwassen.
pi_189877300
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 11:54 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik had het onthouden ja... vind het een bizar idee.
Kennelijk is ie er gelukkig..
maar lijkt me inderdaad... behoorlijk matig
pi_189877362
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik had het onthouden ja... vind het een bizar idee.
Kennelijk is ie er gelukkig..
maar lijkt me inderdaad... behoorlijk matig
Nou inderdaad -O- Ik wist het eigenlijk ook wel trouwens.
  zondag 10 november 2019 @ 12:03:42 #35
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189877368
Blues, heb je hem nog wel eens kunnen spreken sinds hij daar verzeild is geraakt?
pi_189877389
Hee maar lieve CULlertjes, stel nou dat ik vandaag weer hte rooie klats ga maken voor over de pasta, en ik wil er voor de gezond ( O-) ) wat worteltjes in doen. Hoe lang zou je die van tevoren moeten koken? :? Zodat ze zegmaar driekwart gaar zijn? Dan gooi ik ze er op het laatst bij in de pan en vries ik de boel meteen in. Alleen komt er dan voor gebruik nog een minuutje magnetron bij en ik wil ze nog wel beetgaar en niet snotgaar) hebben.

Hoe lang kook je waspeen? Ik snij het wel van tevoren al in plakjes.
pi_189877390
Vraagje tussendoor. Ik heb Rabobank en de Rabo app. Maar als ik bestel bij een webshop op de laptop en met iDeal wil betalen, krijg ik nooit de optie om met de app te betalen. Ik moet altijd toch die scanner weer pakken. Hoe kan dat? Met onze ING en KNAB rekeningen kan het altijd met de app.
Spoilers!
pi_189877402
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar lieve CULlertjes, stel nou dat ik vandaag weer hte rooie klats ga maken voor over de pasta, en ik wil er voor de gezond ( O-) ) wat worteltjes in doen. Hoe lang zou je die van tevoren moeten koken? :? Zodat ze zegmaar driekwart gaar zijn? Dan gooi ik ze er op het laatst bij in de pan en vries ik de boel meteen in. Alleen komt er dan voor gebruik nog een minuutje magnetron bij en ik wil ze nog wel beetgaar en niet snotgaar) hebben.

Waarom wil je ze koken? Gewoon bakken met de rest van de groente of ui/knof tot ze inprikbaar zijn. Dan de ingrediënten van de saus er bij.

En doe je warme saus direct in de vriezer?
Spoilers!
pi_189877403
Misschien is de Rabo app nog niet zo ver? :? Ik krijg van ING deindruk dat ze het liefst willen dat je alles met de app doet. De website hangt er een beetje voor Jan met de Korte Lul bij nou je via de app moet bevestigen als je probeert in te loggen op je PC :') 8)7
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:07:41 #40
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877408
quote:

Je kunt ze ook gewoon op een laag vuurtje bakken totdat ze zacht zijn. Samen met wat ui en knoflook. Oh en bleekselderij.

Dan heb je al het begin van Ragu ("Bolognesesaus" maar dan beter)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189877419
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom wil je ze koken? Gewoon bakken met de rest van de groente of ui/knof tot ze inprikbaar zijn. Dan de ingrediënten van de saus er bij.
Ik ben al gehakt aan het oprullen in die pan. Of kunnen de wortelplakjes daar gewoon bij dan? Ja waarom ook niet eigenlijk :')
quote:
En doe je warme saus direct in de vriezer?
Nee dat is heel slecht :') Voor je andere vriesgoed en voor je stroomverbruik. Ik laat het eerst afkoelen :)
pi_189877422
quote:
5s.gif Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is de Rabo app nog niet zo ver? :? Ik krijg van ING deindruk dat ze het liefst willen dat je alles met de app doet. De website hangt er een beetje voor Jan met de Korte Lul bij nou je via de app moet bevestigen als je probeert in te loggen op je PC :') 8)7
Ik word echt knettergek van het steeds weer inloggen met die app in de bankomgevingen. Soms 8 keer op een dag als ik te lang inactief ben op de site. Ik geloof dat ze 5 minuten inactiviteit aanhouden. Heel irritant.

Maar ik dacht dat ik een paar maanden geleden wel had betaald met de app van de Rabo. Misschien hebben ze iets veranderd.
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 12:09:01 #43
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189877424
quote:

Ik vind waspeen vies. :@

Man en kind willen ze ook driekwart gaar, de tijd hant af van de dikte van je plakjes. Geschaafde plakjes kun je 1-2 minuten meekoken, cm-dikke plakjes zou ik 5 min meegaren.
pi_189877428
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik word echt knettergek van het steeds weer inloggen met die app in de bankomgevingen. Soms 8 keer op een dag als ik te lang inactief ben op de site. Ik geloof dat ze 5 minuten inactiviteit aanhouden. Heel irritant.

Maar ik dacht dat ik een paar maanden geleden wel had betaald met de app van de Rabo. Misschien hebben ze iets veranderd.
ja maar VEILIGHEID VEILIGHEID alles ditdat
  zondag 10 november 2019 @ 12:09:59 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_189877430
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vraagje tussendoor. Ik heb Rabobank en de Rabo app. Maar als ik bestel bij een webshop op de laptop en met iDeal wil betalen, krijg ik nooit de optie om met de app te betalen. Ik moet altijd toch die scanner weer pakken. Hoe kan dat? Met onze ING en KNAB rekeningen kan het altijd met de app.
Staat de app wel op de laptop? Zo ja is deze gekoppeld met de rekening?
Wat hoe moet de rabo anders weten dat je met een app wil betalen?
pi_189877432
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik ben al gehakt aan het oprullen in die pan. Of kunnen de wortelplakjes daar gewoon bij dan? Ja waarom ook niet eigenlijk :')
[..]

Nee dat is heel slecht :') Voor je andere vriesgoed en voor je stroomverbruik. Ik laat het eerst afkoelen :)
^O^
Spoilers!
pi_189877433
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:03 schreef Zilverberk het volgende:
Blues, heb je hem nog wel eens kunnen spreken sinds hij daar verzeild is geraakt?
Ja, na zijn 1e jaar backpacken toen hij ze leerde kennen, moest hij terug vanwege visum. Na een jaar weer terug en in 2008 zijn wij op vakantie geweest naar Aus en hem een paar dagen bij ons gehad. (Illegaal op onze hotelkamers laten slapen bijv O+ ) Toen was ie al mega veranderd. In 2013 moest hij(En een vliegtuig vol anderen waarvan de visa volgens de nieuwe wetten niet ok waren) het land uit en na een half jaar in NL via een laatste kans qua aanvraag visum met heel veel geld van de groep weer terug. Sindsdien een paar brieven. 1 pj ongeveer.
pi_189877436
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef derLudolf het volgende:
Samen met wat ui en knoflook. Oh en bleekselderij.
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
de rest van de groente of ui/knof
Ehm, deze onderdelen zijn momenteel niet voorzien O-)
pi_189877446
quote:
Ik log nu in met cijfercode. Mss opnieuw inloggen?
pi_189877448
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Staat de app wel op de laptop? Zo ja is deze gekoppeld met de rekening?
Wat hoe moet de rabo anders weten dat je met een app wil betalen?
Nee, die app staat op mijn telefoon. Bij andere banken kan je na de keuze voor iDeal op een webshop kiezen of je met of zonder de app wilt inloggen op de website. Als je dan voor met app kies, pak je je telefoon er bij en is het zo geregeld.
Spoilers!
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:11:44 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877451
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Groente er bij, de tomaat (in welke vorm ook). En een flinke scheut witte wijn en een paar uur laten pruttelen :+
pi_189877458
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:11 schreef derLudolf het volgende:
Groente er bij, de tomaat (in welke vorm ook). En een flinke scheut witte wijn en een paar uur laten pruttelen :+
De tomaat is een potje pastasaus piccante van het merk "G'woon". inb4 huuhuu fles is een skčre pauper :Y
pi_189877461
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik log nu in met cijfercode. Mss opnieuw inloggen?
Ik krijg helemaal geen optie om iets met de app te doen en dus met cijfercode. Ik kan alleen maar de scanner er bij pakken.
Spoilers!
pi_189877467
quote:

[..]

ik ga wel even naar de supermarkt zo. Moet nog steeds 3,16 km fietsen voor mijn doel dit jaar :')
pi_189877475
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

De tomaat is een potje pastasaus piccante van het merk "G'woon". inb4 huuhuu fles is een skčre pauper :Y
Ah well, je eet nu in elk geval wat groente er bij. Al snap ik niet waarom je saus uit een pot gaat invriezen. Dat lijkt me behoorlijk zonde van de moeite, de vriezerruimte en de afwas.
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 12:14:58 #56
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189877483
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:10 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja, na zijn 1e jaar backpacken toen hij ze leerde kennen, moest hij terug vanwege visum. Na een jaar weer terug en in 2008 zijn wij op vakantie geweest naar Aus en hem een paar dagen bij ons gehad. (Illegaal op onze hotelkamers laten slapen bijv O+ ) Toen was ie al mega veranderd. In 2013 moest hij(En een vliegtuig vol anderen waarvan de visa volgens de nieuwe wetten niet ok waren) het land uit en na een half jaar in NL via een laatste kans qua aanvraag visum met heel veel geld van de groep weer terug. Sindsdien een paar brieven. 1 pj ongeveer.
Wat jammer dat hij in 2013 in een half jaar tijd hier niet ontdekt heeft dat ie beter kon blijven.

Wel fijn dat je hem nog een paar hebt kunnen spreken. Sip dat je de laatste jaren zo weinig brieven krijgt. Zou de sekte dat dwarsbomen?
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:15:50 #57
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877489
quote:

[..]

Aha.

Ik ben nog skeerder, ik heb blikken met gepelde tomaten staan. Blijkbaar geplukt door negerslaafjes onder de brandende Italiaanse zon :o
pi_189877500
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aha.

Ik ben nog skeerder, ik heb blikken met gepelde tomaten staan. Blijkbaar geplukt door negerslaafjes onder de brandende Italiaanse zon :o
Veel lekkerder en goedkoper dan welke saus uit pot dan ook :Y
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 12:16:38 #59
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189877502
quote:

[..]

De tomaat is een potje pastasaus piccante van het merk "G'woon". inb4 huuhuu fles is een skčre pauper efficiënte kok :Y
FTFY
  zondag 10 november 2019 @ 12:17:00 #60
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189877507
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aha.

Die heb ik ook. :@
pi_189877514
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ah well, je eet nu in elk geval wat groente er bij. Al snap ik niet waarom je saus uit een pot gaat invriezen. Dat lijkt me behoorlijk zonde van de moeite, de vriezerruimte en de afwas.
nou ja niet direct natuurlijk. Ik pak die potjessaus als basis en daar doe ik dan zelf gehakt en knoflookpoeder en sriracha bij.

Maar van Molo moesten er ook worteltjes in dusjah. En je kan het moeilijk dan weer terug in het potje stoppen of zo :s)
pi_189877516
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:16 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

FTFY
Whehehe Dat natuurlijk wel idd *)
pi_189877518
Ik heb nog niet gekeken of mijn tomaten in blik/pak/glas zijn geplukt door slaven :@

Ik heb hier een flinke voorraad van de literpakken gezeefde tomaat van de Lidl staan. Ben er zeer over te spreken.
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 12:19:00 #64
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189877520
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

nou ja niet direct natuurlijk. Ik pak die potjessaus als basis en daar doe ik dan zelf gehakt en knoflookpoeder en sriracha bij.

Maar van Molo moesten er ook worteltjes in dusjah. En je kan het moeilijk dan weer terug in het potje stoppen of zo :s)
Kan best, maar dan moet je een groter potje gebruiken.

Het is de moeite waard om dat knoflookpoeder een keer in te ruilen voor echte knoflook. :9
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:19:12 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877522
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2019 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ik ga wel even naar de supermarkt zo. Moet nog steeds 3,16 km fietsen voor mijn doel dit jaar :')
Als je er eens wat meer tijd in wilt steken

https://www.npo3.nl/het-t(...)-ragu-alla-bolognese
pi_189877530
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog niet gekeken of mijn tomaten in blik/pak/glas zijn geplukt door slaven :@
Dat zal lastig worden. Ik heb nog nooit een pot gezien met zo'n knalgele reclamester erop met "GEPLUKT DOOR SLAVEN!!" _O-

Dat zou een dijk van een publiciteitsgenerator zijn :7
  zondag 10 november 2019 @ 12:20:26 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189877535
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:19 schreef derLudolf het volgende:

Als je er eens wat meer tijd in wilt steken

https://www.npo3.nl/het-t(...)-ragu-alla-bolognese
Die heb ik al een aantal keren gemaakt. Erg lekker. :Y)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189877541
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2019 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat zal lastig worden. Ik heb nog nooit een pot gezien met zo'n knalgele reclamester erop met "GEPLUKT DOOR SLAVEN!!" _O-

De Keuringsdienst van Waarde heeft afgelopen donderdag een aflevering gehad over tomatenslaven heb ik vernomen.
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 12:20:44 #69
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189877542
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2019 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zal ik stickers maken, gaan we samen stiekem plakken in de supermarkt? :P
pi_189877549
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:20 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Zal ik stickers maken, gaan we samen stiekem plakken in de supermarkt? :P
Lijkt me super hilarisch O-) :X
  zondag 10 november 2019 @ 12:21:55 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189877550
quote:

Ik heb hier een flinke voorraad van de literpakken gezeefde tomaat van de Lidl staan. Ben er zeer over te spreken.
Als het blik uit Noord-Italië komt (Mutti bijvoorbeeld) dan is het oké. Komt het spul uit Zuid-Italië dan heb je grote kans dat er 'slaven'arbeid bij te pas is gekomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:23:28 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877562
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Veel lekkerder en goedkoper dan welke saus uit pot dan ook :Y
Ik vind het wel lastig om te geloven dat alleen de hele tomaten slecht zijn en de blokjes en gezeefde tomaten niet. En is alles wat we hier kopen Italiaans.

Die die ik heb wel overigens, prijkt redelijk groot een Italiaanse vlag op :+
  zondag 10 november 2019 @ 12:23:41 #73
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189877564
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2019 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Lijkt me super hilarisch O-) :X
Zou het effect hebben op mijn VOG? Zoja, dan kost het mij een baan. :N
pi_189877570
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

De Keuringsdienst van Waarde heeft afgelopen donderdag een aflevering gehad over tomatenslaven heb ik vernomen.
En over 20 jaar blijkt dan dat het een soort geuzennaam geworden is. Dat mensen drie keer zo veel betalen voor Echte Ambachtelijk Slaafgeplukte Tomaten. Of zo.
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:24:38 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877575
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Als het blik uit Noord-Italië komt (Mutti bijvoorbeeld) dan is het oké. Komt het spul uit Zuid-Italië dan heb je grote kans dat er 'slaven'arbeid bij te pas is gekomen.
Dat ligt meer aan het product en niet aan het merk?
pi_189877577
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:23 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Zou het effect hebben op mijn VOG? Zoja, dan kost het mij een baan. :N
Oh ja, mij ook.

Nou ja beetje stickertjes plakken wat kan er nou misgaan męn :P
pi_189877583
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan nog, iedereen kan ook wel "DE NOORDPOOL" op zo'n blik zetten. Is het dan meteen waar? :?
pi_189877587
Ik ga stukje fietsen :W even wijn halen :9
pi_189877590
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:14 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Wat jammer dat hij in 2013 in een half jaar tijd hier niet ontdekt heeft dat ie beter kon blijven.

Wel fijn dat je hem nog een paar hebt kunnen spreken. Sip dat je de laatste jaren zo weinig brieven krijgt. Zou de sekte dat dwarsbomen?
Wij weten niet veel van wat wel en niet toelaatbaar is...heb wel een tijdje gemaild met een meisje die via een interventie door haar ouders uit die groep is gehaald en gedeprogrammeerd is en ons meer details heeft verteld, maar de leden werken gewoon of gaan naar school/uni en hebben voor de buitenwereld een gewoon leven. Dus onze correspondentie moet bekend en prima zijn omdat hij vast niet alleen de postofficebox leegt. Dat hij niet vaker schrijft ligt echt aan hem zelf (Dat zegt ie ook).
pi_189877607
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga stukje fietsen :W even wijn halen :9
^O^
Ook ff lekker een frisse neus ga halen buiten voor ik een uur in de auto zit en de hele middag binnen zit te kletsen :W
pi_189877613
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Wij weten niet veel van wat wel en niet toelaatbaar is...heb wel een tijdje gemaild met een meisje die via een interventie door haar ouders uit die groep is gehaald en gedeprogrammeerd is en ons meer details heeft verteld, maar de leden werken gewoon of gaan naar school/uni en hebben voor de buitenwereld een gewoon leven. Dus onze correspondentie moet bekend en prima zijn omdat hij vast niet alleen de postofficebox leegt. Dat hij niet vaker schrijft ligt echt aan hem zelf (Dat zegt ie ook).
:{
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 12:32:12 #82
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189877654
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Was dat meisje nog minderjarig dat ze eruit gehaald kon worden?

Zeg maar als ik teveel vraag.
  zondag 10 november 2019 @ 12:33:10 #83
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189877661
quote:
Omdat de Rabo app geen scanner is. Het kan gewoon niet.
  zondag 10 november 2019 @ 12:33:53 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189877668
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:24 schreef derLudolf het volgende:

Dat ligt meer aan het product en niet aan het merk?
Nee.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189877678
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Vreemd dat andere banken het wel kunnen dan. Dan zal ik wel verkeerd hebben onthouden dat het voorheen wel lukte.
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 12:35:48 #86
13783 Anthraxx
pi_189877687
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vreemd dat andere banken het wel kunnen dan. Dan zal ik wel verkeerd hebben onthouden dat het voorheen wel lukte.
Het is een keuze. Dat andere het kunnen zegt niets of de Rabo het technisch wel of niet kan :).
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 november 2019 @ 12:40:34 #87
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189877731
Wat doe je op zondagochtend/middag?

Britse toneelstukjes kijken.
De Royal Approbation van de Speaker bijvoorbeeld :+

Gesport. Boodschappen gedaan. Was draait. Nu Ajax-Utrecht en dan richting IJmuiden, eten bij moeders. Toevallig tweede keer deze week. Maar ik moet ook nog even de techneut spelen :P. Afijn wel fijn na een lange congresdag gisteren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:40:48 #88
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877737
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:33 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee.
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dacht dat bepaalde producten (zoals gepelde tomaten) uit het zuiden kwam en dat ze in het noorden allemaal gezeefd werden :Y
pi_189877738
Ik kijk een paar uur hier niet en ik ben gewoon weer een half leven achter inmiddels :D

Ik wens iedereen een hele fijne zondag O+
pi_189877755
Jammer toch Bloes, van Q.
In ieder geval is hij níet ongelukkig. Alleen zķ ver weg.

Mn.X kan zich niets herinneren van iets speciaals met Ostmarken.
Ja, hij was meerdere malen aan de andere kant in de technische buitendienst, ook Roemenië enzo.
Tof, dat de ouders van Zet doorhadden dat het een historische week zou zijn.

Home alone...mn.X is met twee mannen naar de fotograficabeurs.
Kan ik kerstliedjes oefenen. ~:)

@Flash...een winterpeen is zoeter van smaak dan waterige bospeen. :Y)
In de lengte halveren en nog eens en in dunne kwart plakken met de ui meesmoren.
Gaart verder bij opwarmen van de saus.
  zondag 10 november 2019 @ 12:46:36 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189877810
quote:

Handgeplukt lijkt me een pre boven door de machine onrijp losgeschud? :D :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:46:48 #92
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877812
In Flikken Rotterdam zit trouwens ook een gezellige gristelijke sekte :o
pi_189877819
Online shoppen voor kleding :r :r :r :r
Spoilers!
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:50:02 #94
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877852
Er staat alleen prodoto Italiano op. Sla het meestal in bij de Edeka, van hun "exclusieve" eigen merk/lijn tomatenproducten. Die zijn niet veel duurder dan gewone maar wel smakelijker. En voordeliger dan de A-merken.
  zondag 10 november 2019 @ 12:50:24 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189877854
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:46 schreef fietsie het volgende:

Uitzending van de KvW gezien?
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:50:56 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877859
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Online shoppen voor kleding :r :r :r :r
Er bestaan ook nog gebouwen waar je kleding kunt halen. Lopen mensen rond die je daar bij helpen en zo
pi_189877869
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Er bestaan ook nog gebouwen waar je kleding kunt halen. Lopen mensen rond die je daar bij helpen en zo
Nog veel erger. Ik heb de portemonnee niet voor winkels waar je nog fatsoenlijk wordt geholpen.
Spoilers!
pi_189877887
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Hm op de telefoon betaal ik altijd met de app... grote knop of ik met telebankieren wil betalen doorgaans... ja graag.. en dan opent ie de app. Ideaal.
  zondag 10 november 2019 @ 12:54:40 #99
13783 Anthraxx
pi_189877892
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm op de telefoon betaal ik altijd met de app... grote knop of ik met telebankieren wil betalen doorgaans... ja graag.. en dan opent ie de app. Ideaal.
Dat klopt. Maar je kan je app niet gebruiken om op je laptop te betalen.
  Moderator zondag 10 november 2019 @ 12:55:50 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189877903
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nog veel erger. Ik heb de portemonnee niet voor winkels waar je nog fatsoenlijk wordt geholpen.
Ik heb altijd broeken van PME.
Überhaupt hebben online aanbieders nauwelijks lengtemaat 38. En ik betaal in de winkel hetzelfde als online.

Op basis van eigen ervaring/vergelijking geloof ik niet dat het (voor mij) goedkoper is zeg maar :)
pi_189877913
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:46 schreef fietsie het volgende:

[..]

Smaaktechnisch wellicht wel...
maar kennelijk is het ethisch minder verantwoord.

Geloof dat ik die aflevering nog even moet kijken.
pi_189877964
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat klopt. Maar je kan je app niet gebruiken om op je laptop te betalen.
Hmm Ok.. nooit geprobeerd eigenlijk :)

Ik bestel vaak op de laptop... log in op die site op mn telefoon en betaal dan daar.

Gewoon rechtstreeks zou wel stuk handiger zijn.
Maar kende het niet.. bij knab kan het denk ik ook niet.
  zondag 10 november 2019 @ 13:00:00 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189877967
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Smaaktechnisch wellicht wel...
maar kennelijk is het ethisch minder verantwoord.

Geloof dat ik die aflevering nog even moet kijken.
Ik heb niet zo veel met ethisch. Als het een probleem was zou het land van productie wel ingrijpen, blijkbaar past de methodiek in die cultuur en de mores van dat land. Waarom zouden wij moeten stellen dat die mores niet leidend mogen zijn daar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189877969
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 12:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb altijd broeken van PME.
Überhaupt hebben online aanbieders nauwelijks lengtemaat 38. En ik betaal in de winkel hetzelfde als online.

Op basis van eigen ervaring/vergelijking geloof ik niet dat het (voor mij) goedkoper is zeg maar :)
We moeten straks ook nog voor jeans kijken ja. We zijn nu voor allebei voor jassen aan het kijken. Wat zijn er toch een hoop ontzettend lelijke jassen.
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 13:01:05 #105
13783 Anthraxx
pi_189877979
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:59 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm Ok.. nooit geprobeerd eigenlijk :)

Ik bestel vaak op de laptop... log in op die site op mn telefoon en betaal dan daar.

Gewoon rechtstreeks zou wel stuk handiger zijn.
Maar kende het niet.. bij knab kan het denk ik ook niet.
Ik ook hoor. Maar ik vermoed dat ze niet willen dat men achterhaald hoe die kleurencode werkt
  zondag 10 november 2019 @ 13:10:36 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189878059
quote:

[..]

een paar uur :o Bedoel je dan, dat gehakt er rauw in mikken? :?
pi_189878083
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

een paar uur :o Bedoel je dan, dat gehakt er rauw in mikken? :?
Nee joh, dat is als je echt zelf een tomatensaus maakt. Dat doe jij niet dus jij hebt de smaakontwikkeling van lang pruttelen niet nodig.
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 13:14:24 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189878090
Voor zelfmaaktomatensaus van zelfkweektomaten gebruik ik nog steeds een oud petroleumstel van mn oma. Kan het lekker de hele dag opstaan.
pi_189878106
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:14 schreef fietsie het volgende:
Voor zelfmaaktomatensaus van zelfkweektomaten gebruik ik nog steeds een oud petroleumstel van mn oma. Kan het lekker de hele dag opstaan.
Slowcooker is daar ook zo lekker voor
  zondag 10 november 2019 @ 13:17:43 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189878113
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee joh, dat is als je echt zelf een tomatensaus maakt. Dat doe jij niet dus jij hebt de smaakontwikkeling van lang pruttelen niet nodig.
Okee :) maar eens even testen dan met die worteltjes.
pi_189878125
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2019 13:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Maar ik vermoed dat ze niet willen dat men achterhaald hoe die kleurencode werkt
Dat is wel een beetje het concept vermoed ik :)
  zondag 10 november 2019 @ 13:19:04 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189878138
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik stel de aanschaf nog even uit; alle kasten in de keuken zitten al over over overvol.
  zondag 10 november 2019 @ 13:21:56 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189878175
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2019 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Okee :) maar eens even testen dan met die worteltjes.
Bak die worteltjes in stukjes, niet koken :D
Geeft veel meer smaak ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 10 november 2019 @ 13:22:50 #114
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189878188
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Bak die worteltjes in stukjes, niet koken :D
Geeft veel meer smaak ^O^
ja, dus gelijk bij het gehakt rullen in de pan dus. En na 5 minuten potjemeuk erbij.
pi_189878205
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik stel de aanschaf nog even uit; alle kasten in de keuken zitten al over over overvol.
Daarom staat die hier in een andere kamer :P
  zondag 10 november 2019 @ 13:25:08 #116
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189878209
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ja, dus gelijk bij het gehakt rullen in de pan dus. En na 5 minuten potjemeuk erbij.
Bijvoorbeeld ja :Y
Iets meer variatie en nog steeds snel en makkelijk is bij het gehakt als het beetje bruin is een zak Italiaanse groenten (dus voorgesneden) erbij mikken en bakken.
Na minuut of tien pot saus erbij knikkeren.
En zout en peper
  zondag 10 november 2019 @ 13:26:47 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189878222
oh ja zout. Peper is niet nodig wat sriracha :9
  zondag 10 november 2019 @ 13:27:24 #118
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189878229
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Eens in de zoveel tijd stamp ik de slowcooker vol met ui, wortel, selderij, gehakt, opengesneden sausijzen, tomaat, kruiden uit de tuin en wijn. Uren sudderen en dan in porties in de vriezer.
  zondag 10 november 2019 @ 13:27:45 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189878231
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja zout. Peper is niet nodig wat sriracha :9
Zwarte peper is een ander soort pittigheid dan sriracha, beide erdoor mikken is lekkerder

Tenzij je niet van pittige pastasaus houdt zoals ik, dan alleen de zwarte.
  zondag 10 november 2019 @ 13:29:28 #120
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189878244
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 13:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Zwarte peper is een ander soort pittigheid dan sriracha, beide erdoor mikken is lekkerder

Tenzij je niet van pittige pastasaus houdt zoals ik, dan alleen de zwarte.
Nee als je niet van pittige pastasaus houdt is EN peper EN Sriracha EN sowieso al beginnen met Piccante saus, misschien niet het meest voor de hand liggende :P
  zondag 10 november 2019 @ 13:30:34 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189878257
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2019 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee als je niet van pittige pastasaus houdt is EN peper EN Sriracha EN sowieso al beginnen met Piccante saus, misschien niet het meest voor de hand liggende :P
_O-
True
  zondag 10 november 2019 @ 13:34:37 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189878281
  zondag 10 november 2019 @ 13:37:07 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189878299
quote:
Niemand zegt dat de poort in z'n rails stond toen het gebeurde, als je het plaatje zo ziet kan ie ook gedemonteerd geweest zijn. En weegt boelveel.
  zondag 10 november 2019 @ 13:47:11 #124
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_189878413
quote:
:o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  zondag 10 november 2019 @ 13:54:38 #125
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189878509
https://nos.nl/artikel/23(...)-veel-discussie.html

quote:
'Ieder jaar vinden er in Nederland ongeveer 30.000 abortussen plaats'. Met deze tekst begint een flyer die deze week in heel Nederland wordt verspreid. Er zijn meteen meerdere initiatieven ontstaan tegen de verspreiding van de pro-lifefolder.

Net5-presentator Merel Westrik startte de actie #NietInMijnGleuf,
_O- :D

Wel bijzonder hoe een normale nee-nee sticker hier kennelijk niet genoeg tegen is? :?
  zondag 10 november 2019 @ 13:59:21 #126
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189878588
quote:
Zo'n sticker wil ik. Handen af van het recht op abortus!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 10 november 2019 @ 13:59:50 #127
112545 Muck
pi_189878596
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2019 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-veel-discussie.html
[..]

_O- :D

Wel bijzonder hoe een normale nee-nee sticker hier kennelijk niet genoeg tegen is? :?
:D
Mooie slogan _O_
pi_189878605
Ik heb een Nee Nee sticker maar ik zal toch nog even een briefje op de deur hangen dat anti-abortusfolders hier absoluut niet welkom zijn.
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 14:01:30 #129
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189878620
Hoewel ongefrankeerd én verzwaard retour afzender sturen ook wel wat heeft. Kosten zijn voor die achterlijken.
  zondag 10 november 2019 @ 14:01:48 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189878626
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een Nee Nee sticker maar ik zal toch nog even een briefje op de deur hangen dat anti-abortusfolders hier absoluut niet welkom zijn.
Ze hebben een vies truucje toegepast: ze zijn in zee gegaan met bezorgers die van die in folie verpakte bundels in de bus doen, om te voorkomen dat er bezorgers, ontvangers of wie dan ook specifiek tegen die folder bezwaar konden hebben.
  zondag 10 november 2019 @ 14:02:23 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189878640
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef Zilverberk het volgende:
Hoewel ongefrankeerd én verzwaard retour afzender sturen ook wel wat heeft. Kosten zijn voor die achterlijken.
Een plaat lood afsnijden even groot als de folder en er daar aan weerskanten 1 opplakken? :P
  zondag 10 november 2019 @ 14:02:30 #132
112545 Muck
pi_189878644
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ze hebben een vies truucje toegepast: ze zijn in zee gegaan met bezorgers die van die in folie verpakte bundels in de bus doen, om te voorkomen dat er bezorgers, ontvangers of wie dan ook specifiek tegen die folder bezwaar konden hebben.
Sneaky :o
  zondag 10 november 2019 @ 14:03:17 #133
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189878656
De sticker is niet meer te bestellen, maar wel te downloaden.
  zondag 10 november 2019 @ 14:04:31 #134
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189878680
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan is een gewone nee-nee of ja-nee sticker dus genoeg. Die in plastic verpakte bundels ontvang ik niet.
  zondag 10 november 2019 @ 14:05:12 #135
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189878692
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Een plaat lood afsnijden even groot als de folder en er daar aan weerskanten 1 opplakken? :P
Folder om baksteen, is het gelijk ook geen brievenbuspost meer, maar een pakketje.
pi_189878701
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef Zilverberk het volgende:
Dat ga ik dus doen.
  zondag 10 november 2019 @ 14:06:29 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189878709
Mooi, ik kan echt geen uitstel dingen meer vinden.

Ik klim op de fiets voor de bouwmarkt en boodschappen.
  zondag 10 november 2019 @ 14:07:33 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189878718
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat ga ik dus doen.
Helicopter huren, bigbag met zand eronder hangen, 4 folders eraan plakken en van 400meter hoogte op hun kantoor laten bezorgen? :P
pi_189878729
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2019 14:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Helicopter huren, bigbag met zand eronder hangen, 4 folders eraan plakken en van 400meter hoogte op hun kantoor laten bezorgen? :P
Als ik het geld ervoor had gehad
  zondag 10 november 2019 @ 14:10:55 #140
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189878752
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2019 14:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

:P Mooi plan.
  zondag 10 november 2019 @ 14:12:11 #141
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189878767
quote:

[..]

Dat ga ik dus doen.
Hier het retouradres: https://m.facebook.com/st(...)500853&id=1838151397
  zondag 10 november 2019 @ 14:20:04 #142
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189878845
ik heb de rooie klats inmiddels in de pan liggen :Y)
pi_189878847
Ik vraag mij alleen af. Dat als we met zijn allen massaal retour sturen. Mogen ze die post weigeren? En is het dan Postnl die opdraait voor die kosten?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189878913
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 13:59 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Zo'n sticker wil ik. Handen af van het recht op abortus!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenal.. moet het een optie zijn.
  zondag 10 november 2019 @ 14:27:21 #145
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189878925
Ik vind het wel ironisch dat er nu een soort anticonceptie-voor-gevorderden op je brievenbus nodig is om dit buiten te houden.
  zondag 10 november 2019 @ 14:28:06 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189878930
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vraag mij alleen af. Dat als we met zijn allen massaal retour sturen. Mogen ze die post weigeren? En is het dan Postnl die opdraait voor die kosten?
Als het lang genoeg voor de deur blijft liggen komt vanzelf de harmonie langs en die neemt het mee met de rest van het oud papier.
pi_189878934
Er zat een pro-life pamflet in mijn reclamepakket vandaag :o

Lekker gewandeld met de muppet, ze heeft zelfs losgelopen in het park O+
De pulled pork zit in de slowcooker en ik ben moe. :') Tijd voor een netflixje dutje.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 10 november 2019 @ 14:29:12 #148
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189878943
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2019 14:28 schreef Lonaa het volgende:
Er zat een pro-life pamflet in mijn reclamepakket vandaag :o
Je hebt het reclamepakket gelezen :o
pi_189878968
quote:
Kwam het een tijd geleden ook tegen, maar even in mijn contacten lijst gezet.
pi_189878977
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2019 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Je hebt het reclamepakket gelezen :o
Soms zit er een kortingsding in :9
pi_189879002
quote:
3s.gif Op zondag 10 november 2019 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Als het lang genoeg voor de deur blijft liggen komt vanzelf de harmonie langs en die neemt het mee met de rest van het oud papier.
Mja maar dan moet het nog steeds gesorteerd en bezorgd worden.
  zondag 10 november 2019 @ 14:33:03 #152
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189879012
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja, dat is wel zo -O-

Wat stel jij voor dan? :?
pi_189879019
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het wel ironisch dat er nu een soort anticonceptie-voor-gevorderden op je brievenbus nodig is om dit buiten te houden.
Mja de nee/nee zou voldoende moeten zijn.. maar kennelijk wordt dat massaal genegeerd.

En lastig wat aan doen..
ik lig tenslotte niet heel de dag voor de brievenbus.
pi_189879048
quote:

[..]

Dat ga ik dus doen.
Ik werkte ooit voor een telecomprovider
Bizar wat daar op het antwoordnummer binnenkomt...
verzenden naar een antwoordnummer is gratis en niemand die vraagt of je een stoeptegel verstuurd.
(En heb ook wel grotere dingen gezien zoals bijv zo’n grote ouderwetse printer)
pi_189879049
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik stuur het naar het antwoordnummer, kunnen ze niet weigeren want ledenpost komt daar ook terecht.
  zondag 10 november 2019 @ 14:35:59 #156
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189879055
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja de nee/nee zou voldoende moeten zijn.. maar kennelijk wordt dat massaal genegeerd.

En lastig wat aan doen..
Misschien even afkloppen, maar bij mij werkt het perfect hoor ^O^
  zondag 10 november 2019 @ 14:36:22 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189879061
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:

Wel je benen gesloten houden dan, als je daar ligt. *)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189879065
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, dat is wel zo -O-

Wat stel jij voor dan? :?
Weet ik niet. Ik heb weleens van die brainwaves en overdenk dan weer veel te veel.
  zondag 10 november 2019 @ 14:37:25 #159
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189879071
}:|

Plateau is precies 0.5 cm te breed..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189879074
quote:
12s.gif Op zondag 10 november 2019 14:36 schreef golfer het volgende:

[..]

Wel je benen gesloten houden dan, als je daar ligt. *)
Lijkt me wel.. wie weet wat ze daar anders tussen schuiven :(
pi_189879080
Antwoordnummer 1139, 3900 VB Veenendaal
  zondag 10 november 2019 @ 14:38:31 #162
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189879085
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik heb weleens van die brainwaves en overdenk dan weer veel te veel.
Nja, hoogstens kan het dat de door de reli-gekkies zo hoog geachte bezoging van de Kerstpost in het geding komt. Maar kennelijk vinden ze abortus belangrijker :{
pi_189879091
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:37 schreef Barreltje het volgende:

Poeh, da’s een flink eind schuren
pi_189879140
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:37 schreef Barreltje het volgende:

Cirkelzaag er langs :7
  zondag 10 november 2019 @ 14:51:30 #165
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189879316
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik werkte ooit voor een telecomprovider
Bizar wat daar op het antwoordnummer binnenkomt...
verzenden naar een antwoordnummer is gratis en niemand die vraagt of je een stoeptegel verstuurd.
(En heb ook wel grotere dingen gezien zoals bijv zo’n grote ouderwetse printer)
Soms helpt die stoeptegel om eerdere verzoeken wat kracht bij te zetten, hoorde ik ooit van een oom van mij. :P
  zondag 10 november 2019 @ 15:03:19 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189879513
rooie klats zal wel zo'n beetje afgekoeld zijn nu. Instippelen maar *O*
pi_189879647
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
rooie klats zal wel zo'n beetje afgekoeld zijn nu. Instippelen maar *O*
Zitten er ook sliertjes en bonkjes in?
  zondag 10 november 2019 @ 15:14:22 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189879685
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:11 schreef Sarabi het volgende:
Zitten er ook sliertjes en bonkjes in?
Reken maar :Y

pi_189879739
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2019 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Reken maar :Y

[ afbeelding ]
:9
pi_189879778
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:9
Oké dus ik ben niet de enige die dat denkt bij rode klats _O-
pi_189879871
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oké dus ik ben niet de enige die dat denkt bij rode klats _O-
Tuurlijk niet *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189879910
Ik kijk nu naar een serie waarin iemand soufflé maakt.
Letterlijk zegt dat het geheim is om niet teveel te kloppen omdat de lucht er dan uitgaat.
Bloedserieus... terwijl hij staat te roeren met een garde :D

Gelukkig is het geen kookprogramma _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 november 2019 @ 15:27:57 #173
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189879923
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Letterlijk zegt dat het geheim is om niet teveel te kloppen omdat de lucht er dan uitgaat.

En het resultaat was in de serie wel appetijtelijk?
pi_189880014
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:27 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

En het resultaat was in de serie wel appetijtelijk?
Dat lieten ze natuurlijk niet zien -O-
  zondag 10 november 2019 @ 15:37:58 #175
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189880026
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat lieten ze natuurlijk niet zien -O-
Eigenlijk wel begrijpelijk, dat zal niet veel soeps zijn geweest. :D
pi_189880367
@z80 jouw ouders _O_ Gaaf hoor, gewoon hop in de auto en we gaan naar Oost-Berlijn.
Bij mij thuis werd er niet veel aandacht aan besteed, maar mijn ouders hadden dan ook weinig interesse in wat geschiedenis zou worden of politiek. De meeste aandacht bij ons thuis wat ik me nog kan herinneren was het neerstorten van EL AL vliegtuig op de Bijlmer in 1992.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189880424
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 14:51 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Soms helpt die stoeptegel om eerdere verzoeken wat kracht bij te zetten, hoorde ik ooit van een oom van mij. :P
Hij is duidelijk niet de enige die er zo over denkt :)
pi_189880481
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 15:58 schreef Isabeau het volgende:
@:z80 jouw ouders _O_ Gaaf hoor, gewoon hop in de auto en we gaan naar Oost-Berlijn.
Bij mij thuis werd er niet veel aandacht aan besteed, maar mijn ouders hadden dan ook weinig interesse in wat geschiedenis zou worden of politiek. De meeste aandacht bij ons thuis wat ik me nog kan herinneren was het neerstorten van EL AL vliegtuig op de Bijlmer in 1992.
Die vergeet ik niet snel meer nee.
Was mijn vader thuis..
best nog wel een eindje weg... maar maakte fikse indruk. Hij woont namelijk op 5 hoog.. en ik zag dus een vliegtuig dat “raar deed”.
En tegen de tijd dat ik in de woonkamer mijn vader zo ver had even te kijken was er vooral een grote rookpluim en heftig nieuws.

Bizar wel.
  zondag 10 november 2019 @ 16:05:02 #179
112545 Muck
pi_189880499
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

Is het horror? :(
pi_189880599
Van E. een Apple Watch gekregen O+
pi_189880603
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
Van E. een Apple Watch gekregen O+
Oh kijk dat zijn de leuke cadeautjes *O*
pi_189880620
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh kijk dat zijn de leuke cadeautjes *O*
:Y kennen elkaar 2 jaar morgen.. Beetje jammer dat ze dan onder 't mes moet maar a las :+
pi_189880631
Zo dat zijn de grotere cadeautjes :D
pi_189880727
Ik overweeg shoarma te bestellen.
  zondag 10 november 2019 @ 16:26:56 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189880928
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2019 16:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb Chinees-Indonesisch besteld voor straks. B. blijft bij haar nicht eten.
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 10 november 2019 @ 16:27:14 #186
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189880944
quote:
Ik ga daar niet mee wegkomen. Meneer Berk heeft de afgelopen werkweek 4 keer gekookt omdat ik te laat thuis was. Ik moet zo echt even aan de slag om dat goed te maken.
  zondag 10 november 2019 @ 16:30:13 #187
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189881014
Klaar!

SPOILER
  zondag 10 november 2019 @ 16:30:53 #188
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189881027
En Cul gerelateerd eten wij straks nasi.. :Y)
  zondag 10 november 2019 @ 16:31:01 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_189881029
quote:
Ik wil ook!! en Chinees!
Maar ja, spruitjes zijn ook lekker :')

Volgend weekend 3 dagen Alkmaar bij een hotel (joh)
booking: 256 euro
hotel zelf: 242
voordeeluistjes: 169.9

Hoe dan?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_189881055
Hier net 2 broodjes 'tofuburger' op (was een beetje een experiment. Omdat het bok tofu anders ver over datum ging :P )

Vriend is net op weg naar de stad om vergaderruimte te regelen, dus het zal wel laat worden voor we avondeten. We hebben nog boerenkool, maar misschien wordt dat wel morgen. We zien wel.

Ik heb waarschijnlijk een adres gevonden voor de 2 lamaheren O+
Dus nu ga ik weer even contact opnemen met de professor die over de boerderij van de uni gaat, en eens kijken of we het definitief rond kunnen krijgen. *O* Dan zouden van de Ark van de UA, naar de Ark van Pollare gaan :D Wel toepasselijk, niet?
pi_189881067
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:30 schreef Barreltje het volgende:
Klaar!

SPOILER
Hoe werkt dit? Kun je het kantelen? :)
  zondag 10 november 2019 @ 16:33:29 #192
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189881076
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:30 schreef Barreltje het volgende:
Klaar!

SPOILER
Netjes!

Die deur is nu geen vluchtweg meer bij brand, kun je op andere manieren wegkomen?
  zondag 10 november 2019 @ 16:34:22 #193
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189881089
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:32 schreef Candaasje het volgende:
Hier net 2 broodjes 'tofuburger' op (was een beetje een experiment. Omdat het bok tofu anders ver over datum ging :P )

Vriend is net op weg naar de stad om vergaderruimte te regelen, dus het zal wel laat worden voor we avondeten. We hebben nog boerenkool, maar misschien wordt dat wel morgen. We zien wel.

Ik heb waarschijnlijk een adres gevonden voor de 2 lamaheren O+
Dus nu ga ik weer even contact opnemen met de professor die over de boerderij van de uni gaat, en eens kijken of we het definitief rond kunnen krijgen. *O* Dan zouden van de Ark van de UA, naar de Ark van Pollare gaan :D Wel toepasselijk, niet?
Lama's met onderdak. *O*
  zondag 10 november 2019 @ 16:38:47 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189881164
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik wil ook!! en Chinees!
Maar ja, spruitjes zijn ook lekker :')

Volgend weekend 3 dagen Alkmaar bij een hotel (joh)
booking: 256 euro
hotel zelf: 242
voordeeluistjes: 169.9

Hoe dan?
Oh dat scheelt nogal ja :o
  zondag 10 november 2019 @ 16:39:26 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189881180
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:33 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Netjes!

Die deur is nu geen vluchtweg meer bij brand, kun je op andere manieren wegkomen?
Ze zijn daar in dat dorp experts in groot vuur; vast wel dus
pi_189881199
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:27 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik ga daar niet mee wegkomen. Meneer Berk heeft de afgelopen werkweek 4 keer gekookt omdat ik te laat thuis was. Ik moet zo echt even aan de slag om dat goed te maken.
Mijn dochter vindt het altijd helemaal goed als mijn ex aanbiedt te koken.
Dat betekent doorgaans pizza of uiteten..

Kwestie van verwachtingsmanagement kennelijk.
  zondag 10 november 2019 @ 16:41:19 #197
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189881230
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mijn dochter vindt het altijd helemaal goed als mijn ex aanbiedt te koken.
Dat betekent doorgaans pizza of uiteten..

Kwestie van verwachtingsmanagement kennelijk.
Manlief eet liever iets zelfgekookts.
  zondag 10 november 2019 @ 16:41:33 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189881235
Hier staat lasagnasaus te pruttelen. Ohne ananas.
pi_189881253
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:41 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Manlief eet liever iets zelfgekookts.
Daarom.. verwachtingsmanagement.
In het gezin aldaar gaan ze er denk ik inmiddels vanuit dat ex niet kan koken ofzo?
(Wat toch echt niet het geval is weet ik uit eerste hand)
pi_189881264
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:41 schreef fietsie het volgende:
Hier staat lasagnasaus te pruttelen. Ohne ananas.
Ik overweeg heel hard iets met ananas.
  zondag 10 november 2019 @ 16:43:52 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189881274
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hoe werkt dit? Kun je het kantelen? :)
Laten liggen en nooit meer aankomen.. :+

Als ie weg moet dan kunnen we hem wel uit elkaar halen..
  zondag 10 november 2019 @ 16:44:58 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189881291
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:33 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Netjes!

Ja hoor.. we kunnen de tuin in.. of tussen de fietsen door kruipen als er echt nood aan de man is.. :+
pi_189881306
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:11 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

:Y kennen elkaar 2 jaar morgen.. Beetje jammer dat ze dan onder 't mes moet maar a las :+
Je kunt in ieder geval goed op je horloge bijhouden wanneer ze waar moet zien :)

Aardig kadootje.
Lievig
  zondag 10 november 2019 @ 16:45:55 #204
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189881308
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja hoor.. we kunnen de tuin in.. of tussen de fietsen door kruipen als er echt nood aan de man is.. :+
^O^
pi_189881696
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:11 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Oh wat leuk! Wel balen van het ziekenhuis. Heb je ook iets voor haar gekocht?
pi_189881697
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ziet eruit als een voordeur maar is het dus blijkbaar niet?
  zondag 10 november 2019 @ 17:08:32 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189881702
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 16:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik overweeg heel hard iets met ananas.
Ik at ananas op de fiets.
  zondag 10 november 2019 @ 17:13:23 #208
63722 z80
I fink you freaky
pi_189881785
Even bij de Mongool langs. All you can eat. De bakplaat bij deze vreetschuur moet je wegblijven. Zelfs een schoenzool weten ze nog te verpesten.
De wok daarentegen is wel goed. Meerde van deze op.
pi_189881788
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik at ananas op de fiets.
Ik bestelde pizza.
Zonder ananas

Maar met een blikje cola want dan was het 3,50¤ goedkoper.... ^O^
  zondag 10 november 2019 @ 17:14:59 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189881807
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ziet eruit als een voordeur maar is het dus blijkbaar niet?
Onze voordeur zit er precies boven..
We hebben 2 etages..
  zondag 10 november 2019 @ 17:20:01 #211
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189881877
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]

We hebben 2 etages..
fecking onhandig gebouwde huizen daar męn. Wie bedacht zoiets toen? :D
pi_189881890
quote:

[..]

We hebben 2 etages..
Aha! En geen onderburen ingesloten dus? :+
Slimme oplossing.
  zondag 10 november 2019 @ 17:22:41 #213
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189881913
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2019 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

fecking onhandig gebouwde huizen daar męn. Wie bedacht zoiets toen? :D
Mja.. Ik gok dat die deur voor de huishouding was.. onze voordeur waarschijnlijk voor de eigenaren.. :+
  zondag 10 november 2019 @ 17:23:06 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189881922
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 17:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Aha! En geen onderburen ingesloten dus? :+
Slimme oplossing.
Nee.. de onderburen zijn wij dus ook gewoon..
pi_189881926
Ahw, nu snap ik hem Barrel :Y
pi_189881990
quote:

[..]

We hebben 2 etages..
Ahh nu snap ik het /blond
Handig gemaakt ^O^
pi_189882039
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh wat leuk! Wel balen van het ziekenhuis. Heb je ook iets voor haar gekocht?
Jazeker :) heb een armband gekocht :)
pi_189882063
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:13 schreef z80 het volgende:
Even bij de Mongool langs. All you can eat. De bakplaat bij deze vreetschuur moet je wegblijven. Zelfs een schoenzool weten ze nog te verpesten.
De wok daarentegen is wel goed. Meerde van deze op.
[ afbeelding ]
Garnalen en babyinktvisjes? :9

Mooi bedachte constructie Barrel om de fiets binnen te hebben ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 november 2019 @ 17:35:57 #219
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189882117
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij staat buiten toch?? Anders snap ik er HELEMAAL niks meer van :D
  zondag 10 november 2019 @ 17:44:12 #220
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189882246
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2019 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hij staat buiten toch?? Anders snap ik er HELEMAAL niks meer van :D
Hij staat buiten idd. Maar wel overdekt omdat ie in de portiek staat.. dus half/half . :P

En van de week komt K.zn fiets er ook bij. ^O^
  zondag 10 november 2019 @ 17:45:08 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189882260
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij de volgende Barrelmeet-met-gebak weet ik mn plaats... :P
  zondag 10 november 2019 @ 17:46:35 #222
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189882283
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

:D
  zondag 10 november 2019 @ 17:46:42 #223
63722 z80
I fink you freaky
pi_189882285
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Aan de ketting?
pi_189882332
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:23 schreef Candaasje het volgende:
Ahw, nu snap ik hem Barrel :Y
Ik nu (eindelijk :@ ) ook.

Wat een raar huis :D
pi_189882356
Shoarma op :9
  zondag 10 november 2019 @ 17:52:33 #226
112545 Muck
pi_189882369
Het heeft bij mij ook even geduurd Barrel, maar nu snap ik hem :D
pi_189882562
Hmm klaar met het weekend wel eigenlijk.
Klaar voor de maandag.

Maar goed.. beetje vroeg voor bed :)
pi_189882565
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen denk ik.

Tof huisje @sigme! Jaloers op je Finnoven O+
Ik zou denk ik alleen wel iets van afscheiding van bed willen, maar dat is meer vanwege bezoek en ik hou eigenlijk niet zo van open ruimtes om in te slapen. Ik vind onze eigen slaapkamer al helemaal niks (veel te ruim/groot). Ik zou nog steeds het liefst een bedstede willen geloof ik :D . (met dan wel een raam om vanuit bed zo naar buiten te kunnen loeren. Uitkijkend over weilanden/beekjes en schaapjes/geitjes/varkentjes/kipjes/lama's/etc. O+ )

gelukkig wonen we in een appartementje op 3 hoog, in/onder de rook van de randstad. En hebben we niet eens een tuin. :') Maar goed, dromen mag hč?!

@mini: je innerlijke Candaasje :D O+ Ik voel me gevleid.
  zondag 10 november 2019 @ 18:06:47 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189882571
Haagse huizen in die omgeving O+
  zondag 10 november 2019 @ 18:15:00 #230
112545 Muck
pi_189882655
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:06 schreef Candaasje het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen denk ik.

Tof huisje @:Sigme! Jaloers op je Finnoven O+
Ik zou denk ik alleen wel iets van afscheiding van bed willen, maar dat is meer vanwege bezoek en ik hou eigenlijk niet zo van open ruimtes om in te slapen. Ik vind onze eigen slaapkamer al helemaal niks (veel te ruim/groot). Ik zou nog steeds het liefst een bedstede willen geloof ik :D . (met dan wel een raam om vanuit bed zo naar buiten te kunnen loeren. Uitkijkend over weilanden/beekjes en schaapjes/geitjes/varkentjes/kipjes/lama's/etc. O+ )

gelukkig wonen we in een appartementje op 3 hoog, in/onder de rook van de randstad. En hebben we niet eens een tuin. :') Maar goed, dromen mag hč?!

@:Mini: je innerlijke Candaasje :D O+ Ik voel me gevleid.
Mijn slaapkamer is 4.20m hoog, niets voor jou, gok ik zo :D
pi_189882684
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:15 schreef Muck het volgende:

[..]

Mijn slaapkamer is 4.20m hoog, niets voor jou, gok ik zo :D
Nop :D
Ik kom in mijn volgend leven terug als kat, bij mensen met zo'n afzichtelijke krabpaal met zachte, knusse holletjes (die krabpaal dus) met uitzicht O+
  zondag 10 november 2019 @ 18:18:59 #232
112545 Muck
pi_189882706
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik kom in mijn volgend leven terug als kat, bij mensen met zo'n afzichtelijke krabpaal met zachte, knusse holletjes (die krabpaal dus) met uitzicht O+
14 uur slapen, vertroeteld en gevoerd worden... Heerlijk!
  zondag 10 november 2019 @ 18:19:43 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189882718
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:18 schreef Muck het volgende:

[..]

Klinkt als een droomvakantie.
  zondag 10 november 2019 @ 18:22:32 #234
63722 z80
I fink you freaky
pi_189882745
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:18 schreef Muck het volgende:

[..]

Om dan van de ene op de andere dag op rantsoen gezet te worden. Hele dag hongerlijden omdat er iemand gezegd heeft dat je te zwaar bent. :(
  zondag 10 november 2019 @ 18:22:50 #235
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189882749
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

En je eigenaren 's ochtends om 5.30 uur wakkermiauwen wegens lege voerbak? :P
  zondag 10 november 2019 @ 18:23:56 #236
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189882765
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Om dan van de ene op de andere dag op rantsoen gezet te worden. Hele dag hongerlijden omdat er iemand gezegd heeft dat je te zwaar bent. :(
Bij de buren hartverscheurend miauwen voor aanvullend eten. 8-)
pi_189882769
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:22 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Mja dat slapen doe je natuurlijk niet om 5.30... dat zou veel te makkelijk zijn _O-
  zondag 10 november 2019 @ 18:24:22 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189882770
Zow. Als je hier nu de schuur inloopt en de infrarood sensor zet het licht aan kun je maar beter direct een zonnebril opzetten :P
pi_189882776
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:22 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Uiteraard :P
pi_189882777
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:24 schreef fietsie het volgende:
Zow. Als je hier nu de schuur inloopt en de infrarood sensor zet het licht aan kun je maar beter direct een zonnebril opzetten :P
Ik dacht dat je daglicht ging maken?
  zondag 10 november 2019 @ 18:25:12 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189882786
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je daglicht ging maken?
Het is nu een enthousiaste zomerse middag, qua licht.
  zondag 10 november 2019 @ 18:25:15 #242
112545 Muck
pi_189882788
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Klinkt als een droomvakantie.
Ik ga een man zoeken die dat accommodeert B-)
  zondag 10 november 2019 @ 18:26:42 #243
112545 Muck
pi_189882818
quote:

[..]

Dan pik ik wel wat uit de kast of van het aanrecht :P

ŠMijn jongste kat
:(
  zondag 10 november 2019 @ 18:27:02 #244
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189882819
quote:
Jij moet ook weer overdrijven he? :D O+
  zondag 10 november 2019 @ 18:27:30 #245
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189882827
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:25 schreef Muck het volgende:

[..]

Zoekterm 'feeder'? :+
pi_189882845
quote:

[..]

Hmm de grootste schranzer hier... weegt ruim een kilo minder dan de nummer 2.
Wat nummer 3 weegt.. durf ik niet eens aan te denken :)
  zondag 10 november 2019 @ 18:28:26 #247
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189882847
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:26 schreef Muck het volgende:

[..]

Dan pik ik wel wat uit de kast of van het aanrecht :P

ŠMijn jongste kat
:(
Groot gelijk. Beetje hongerdieten terwijl katten tķch niet in een bikini hoeven. :{w
  zondag 10 november 2019 @ 18:28:53 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189882863
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:27 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Jij moet ook weer overdrijven he? :D O+
Ik was het zat om te moeten klussen met extra lampjes erbij.

Heb bij mn spinningbike wel bescheiden lampje gemonteerd; die kan dan separaat aan.
  zondag 10 november 2019 @ 18:29:42 #249
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189882884
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:28 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik was het zat om te moeten klussen met extra lampjes erbij.

Heb bij mn spinningbike wel bescheiden lampje gemonteerd; die kan dan separaat aan.
Licht op de fiets is wel verplicht in het donker ja. :D :+
  zondag 10 november 2019 @ 18:30:14 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189882894
  zondag 10 november 2019 @ 18:32:18 #251
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189882932
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 18:25 schreef Muck het volgende:

[..]

't Is maar net wat je in die overige 10 uur van de dag inbrengt in de relatie he :P
  zondag 10 november 2019 @ 18:32:56 #252
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189882941
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:30 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
K#t, daar gaat mijn argument. -O-
  zondag 10 november 2019 @ 18:33:01 #253
63722 z80
I fink you freaky
pi_189882945
quote:
In het donker schuur binnen lopen. Floep licht aan. Lichtsensor denkt he, dag, hoef niets te doen.
Timer loopt af. Plop donker. Bult gescheld uit een hoek van de schuur en driftig zwaaien om het licht weer aan te doen.
  zondag 10 november 2019 @ 18:34:05 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189882961
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2019 18:33 schreef z80 het volgende:

[..]

In het donker schuur binnen lopen. Floep licht aan. Lichtsensor denkt he, dag, hoef niets te doen.
Timer loopt af. Plop donker. Bult gescheld uit een hoek van de schuur en driftig zwaaien om het licht weer aan te doen.
Sensor schakelt klik-aan-module. Geen timer. Met de hand uit, via dezelfde module.
Volgens mn broertje doet het ook Zigbee maar dat nog niet geprobeerd.

Nu gewoon 2 draden naar een klik-drukknop en 3 naar de sensor module.
  zondag 10 november 2019 @ 18:37:04 #255
112545 Muck
pi_189883015
quote:
12s.gif Op zondag 10 november 2019 18:28 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Groot gelijk. Beetje hongerdieten terwijl katten tķch niet in een bikini hoeven. :{w
Madame komt niet tekort :D
Als purkie heeft ze een half pond boerenkaas uit de boodschappentas gesleept en onder de bank bijna helemaal opgevreten :')
  zondag 10 november 2019 @ 18:40:05 #256
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189883064
Been vond overigens het fietsen nog niet onverdeeld leuk, maar dat was denk ook omdat ik de hele weekboodschappen lading op mn fiets had meegesleept...
pi_189883140
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:30 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Jazeker :) heb een armband gekocht :)
Ohhh leuk!
  zondag 10 november 2019 @ 18:49:15 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189883301
Nu zin in een toetje.
pi_189883387
Weekendje achter de naaimachine. Omdat het op kantoor meestal 23 gr is, was ik op zoek naar wat dunnere kleding. Gelukt en best trots op mezelf.
SPOILER
pi_189883479
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekendje achter de naaimachine. Omdat het op kantoor meestal 23 gr is, was ik op zoek naar wat dunnere kleding. Gelukt en best trots op mezelf.
SPOILER
Mooie stof en inderdaad ideaal voor zo'n temperatuur
pi_189883512
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 18:49 schreef fietsie het volgende:
Nu zin in een toetje.
Net op moment dat ik sipjes wil mopperen... ik ook!
Bedemk ik me dat er nog 1 klein monatoetje ligt O+
  zondag 10 november 2019 @ 19:02:53 #262
112545 Muck
pi_189883568
quote:
SPOILER
Leuk stofje! ^O^
pi_189883608
Nagels weer gelakt. O+ Met die gellac is het een rot klusje, ben er toch een uur mee bezig. Maar dan zit het wel de hele week netjes. Dat is ook wat waard.
  zondag 10 november 2019 @ 19:09:59 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_189883678
Wow Kaatje! Nice

Nagels?? Wa's da? :(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_189883984
Mooi Kaatje! Ik draag ook vaak mouwloze hemdjes met een dun vestje erover, ideaal! ^O^

Nagels moet ik sinds een jaar of ... 7 oid, kort houden. Maar dat is ook niet zo'n probleem, want ik scheur ze altijd. En schoon blijven ze ook nooit. :P

Oh jongens, ik ben zo blij dat ik een adresje heb gevonden voor die lama's. (komt ze weer met die lama's _O- Sorry :@ ) . Ik was er toch wel een pietsje (veel) mee bezig.

Net even een warme douche genomen, en nu tijd voor warme choco O+
pi_189884057
quote:
SPOILER
Ik vind het echt super knap dat je dat zelf kan maken. _O_
pi_189884068
Ik hoop trouwens dat broeken met een licht uitlopende pijp een beetje in zijn. (Op de uni wel, maar daar zie je wel alles voorbijkomen qua broeken. Het ene geslaagder dan het andere).
Gisteren namelijk zo'n zwarte broek gekocht. Ik vond het vrouwelijk. Vriend moest even wennen :D .
Plus dan een 'normale' skinny in donkerblauw. Moesten wel allebei ingekort worden, maar dat mag de coupeuse van de winkel doen /teamkortepootjes

Maar vanaf volgende week kan ik ein-de-lijk passende broeken aan. Ik loop inmiddels al meer dan een maand voor schut :') En een keer wat anders dan rood en blauw met een motiefje mag ook wel. (Jurkjes zijn niet altijd even handig)
pi_189884075
Ik laat al enige jaren iedere 3-4 weken een laagje acryl over mijn eigen nagels doen. Eigen nagels zijn heel dun en scheuren meteen. Dinsdag mag ik weer *O*
  zondag 10 november 2019 @ 19:38:11 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189884133
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik laat al enige jaren iedere 3-4 weken een laagje acryl over mijn eigen nagels doen. Eigen nagels zijn heel dun en scheuren meteen. Dinsdag mag ik weer *O*
Hier ook een dame die het voor mij doet.. op het moment glitter blauw :+ #vrouwineenmannenwereld
pi_189884183
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind het echt super knap dat je dat zelf kan maken. _O_
Jaar geleden voor het eerst les gehad op de antieke machine van mijn moeder. Toen won ik een super-de-luxe machine. Ga af en toe met een lastig project naar een naaicafé, maar dit soort dingen lukt me nu zelf wel
  zondag 10 november 2019 @ 19:41:01 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189884186
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik hoop trouwens dat broeken met een licht uitlopende pijp een beetje in zijn. (Op de uni wel, maar daar zie je wel alles voorbijkomen qua broeken. Het ene geslaagder dan het andere).
Gisteren namelijk zo'n zwarte broek gekocht. Ik vond het vrouwelijk. Vriend moest even wennen :D .
Plus dan een 'normale' skinny in donkerblauw. Moesten wel allebei ingekort worden, maar dat mag de coupeuse van de winkel doen /teamkortepootjes

Maar vanaf volgende week kan ik ein-de-lijk passende broeken aan. Ik loop inmiddels al meer dan een maand voor schut :') En een keer wat anders dan rood en blauw met een motiefje mag ook wel. (Jurkjes zijn niet altijd even handig)
Die zijn in ja. Dat heet tegenwoordig flared

#omavertelt
  zondag 10 november 2019 @ 19:42:18 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189884211
Ik denk altijd maar :" als ik het in een (hippe) winkel kan kopen is het vast "in " .. "
pi_189884230
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jaar geleden voor het eerst les gehad op de antieke machine van mijn moeder. Toen won ik een super-de-luxe machine. Ga af en toe met een lastig project naar een naaicafé, maar dit soort dingen lukt me nu zelf wel
Blijft knap!

quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 19:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Die zijn in ja. Dat heet tegenwoordig flared

#omavertelt
Ah :+

Ik vond dat ik het nu wel kon hebben. Mijn benen vond ik er altijd veul te stevig voor. Maar dat is inmiddels een stuk beter in verhouding al zeg ik het zelf :)
  zondag 10 november 2019 @ 19:43:40 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189884231
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik denk altijd maar :" als ik het in een (hippe) winkel kan kopen is het vast "in " .. "
Ulla Popken! ^O^

SPOILER
pi_189884248
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:42 schreef Barreltje het volgende:
Het was vooral een dure winkel _O-
Nukuhiva, winkeltje opgezet door o.a. Floortje Dessin. Alles fairtrade. Dus dat is vooral goed zoeken, want je slaat regelmatig stijl achterover door de prijs :P
  zondag 10 november 2019 @ 19:44:50 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189884254
Alhoewel ..

Als ik in Utrecht ben vind ik de inwoners altijd 1 bepaalde stijl hebben, terwijl die in Amsterdam en ook Den Haag weer een totaal andere is..

Dus wat in de ene stad IN is,hoeft dat niet te zijn in en andere stad.. en jij gaat nog wel naar een ander land candaasje! :P
pi_189884258
Ja is flared weer in? Eens wat nieuwe broeken gaan kopen dan *O* kon ze de laatste jaren maar lastig vinden.
  zondag 10 november 2019 @ 19:45:35 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189884266
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 19:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ulla Popken! ^O^

SPOILER
#oma vertelt :+
  zondag 10 november 2019 @ 19:47:10 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189884300
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Ja is flared weer in? Eens wat nieuwe broeken gaan kopen dan *O* kon ze de laatste jaren maar lastig vinden.
:Y

Niks voor mij met mijn korte pootjes :D

Wel leuk bij anderen ^O^
pi_189884319
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 19:47 schreef Molo het volgende:

[..]

:Y

Niks voor mij met mijn korte pootjes :D

Wel leuk bij anderen ^O^
Ik draag er ook wel het liefst flinke hakken onder :Y
  zondag 10 november 2019 @ 19:49:03 #281
112545 Muck
pi_189884339
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:44 schreef Barreltje het volgende:
Alhoewel ..

Als ik in Utrecht ben vind ik de inwoners altijd 1 bepaalde stijl hebben, terwijl die in Amsterdam en ook Den Haag weer een totaal andere is..

Dus wat in de ene stad IN is,hoeft dat niet te zijn in en andere stad.. en jij gaat nog wel naar een ander land candaasje! :P
En in het noorden en rondom Arnhem loopt het voor mijn gevoel dan weer wat achter op de rest...

Sorry voor de mensen uit die regionen, het is slechts een observatie :+
  zondag 10 november 2019 @ 19:51:28 #282
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189884389
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 19:49 schreef Muck het volgende:

[..]

En in het noorden en rondom Arnhem loopt het voor mijn gevoel dan weer wat achter op de rest...

En in jouw wijk? :+
  zondag 10 november 2019 @ 19:54:01 #283
112545 Muck
pi_189884430
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:51 schreef Barreltje het volgende:

[..]

En in jouw wijk? :+
Bejaard B-)

Nah, hier is het gewoon gemiddeld, denk ik :?
Ikzelf ben onhip als altijd, maar de rest vrij standaard gekleed.
pi_189884541
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik neem tegenwoordig maar genoegen met de bootcut jeans van c&a..
Je moet wat.
pi_189884570
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 19:49 schreef Muck het volgende:

[..]

Zo heb ik altijd T gevoel dat NL achter loopt op Zweden..

Daar doet iedereen er echt zowat altijd alles aan om fatsoenlijk opgedirkt de straat op te gaan. Ff in je slingerbroek een boodschap doen is er niet bij.
pi_189884579
Ik ben normaliter echt verre van hip of modebewust :D

Zo, tijd voor boerenkool!

En eens kijken of het laatste seizoen van Outlander beter is dan het seizoen ervoor. Vriend en ik hebben echt samen zitten schaterlachen om de idiootheid van bepaalde scčnes :')
pi_189884599
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben normaliter echt verre van hip of modebewust :D

Zo, tijd voor boerenkool!

En eens kijken of het laatste seizoen van Outlander beter is dan het seizoen ervoor. Vriend en ik hebben echt samen zitten schaterlachen om de idiootheid van bepaalde scčnes :')
O!

Ik heb hier in Zweden boerenkool gevonden :7 morgen bij schoonouders koken, boerenkoolstamppot :+
pi_189884617
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Daar doet iedereen er echt zowat altijd alles aan om fatsoenlijk opgedirkt de straat op te gaan. Ff in je slingerbroek een boodschap doen is er niet bij.
Oh maar dat geloof ik wel. Volgens mijn BE huisgenoot pikt 'ie NL-ers (studenten) er ook altijd zo uit. Die geven veel minder om uiterlijk dan de BE dames. En dat is in veel gevallen ook wel zo.
(Hij prefereert dan wel weer de NLse dames. De BE dames uit de Kempen zijn net nonnen, volgens hem :P )
pi_189885007
Ik zou flared eigenlijk eens moeten proberen. Ik ga standaard voor skinny omdat mijn benen (in verhouding) juist best slank zijn. Maar misschien is flared juist wel tof omdat ik lang ben.
pi_189885074
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
Ik zou flared eigenlijk eens moeten proberen. Ik ga standaard voor skinny omdat mijn benen (in verhouding) juist best slank zijn. Maar misschien is flared juist wel tof omdat ik lang ben.
Hier lange benen maar verre van slank en draag bij voorkeur flared.

Of de bootcut van de c&a dus :)
  zondag 10 november 2019 @ 20:19:04 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189885086
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Maakt wel uit waar in Zweden en waar in Nederland :P
  zondag 10 november 2019 @ 20:20:54 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189885144
Dinsdag toffe nascholingsdag, nu al zin in.
pi_189885162
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 20:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier lange benen maar verre van slank en draag bij voorkeur flared.

Of de bootcut van de c&a dus :)
Bootcut staat mij vaak te lomp.
  zondag 10 november 2019 @ 20:22:02 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189885166
Ik weet niet eens wat bootcut is oO<
  zondag 10 november 2019 @ 20:23:26 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189885189
Ik lees enkel adacadabra.

Ik kom niet verder dan "laat ik die blauwe aantrekken, want die is schoon."
  zondag 10 november 2019 @ 20:23:31 #296
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189885196
Ik mag wel weer een biertje :s)
  zondag 10 november 2019 @ 20:23:44 #297
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189885200
quote:
SPOILER
Mooi!!
  zondag 10 november 2019 @ 20:25:23 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189885240
pi_189885262
Goede plank Barrel. Ik had die deur daar niet gezien, ik vind dit hartstikke logisch zo :Y

Kaatje, lekker bezig. Leuke print, dat staat je vast goed.

Yay voor de lama's _O_

Flared broeken O+

Wij aten net ham, pompoen en aardappels van de bbq met appelsaus :9
Spoilers!
  zondag 10 november 2019 @ 20:27:17 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189885299
Oh ja, ik zou appel bakken bij de rollade

Vergeten :')
  zondag 10 november 2019 @ 20:28:10 #301
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189885323
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2019 20:22 schreef Molo het volgende:
Ik weet niet eens wat bootcut is oO<
Bootcut is rechte pijp, voor zover ik weet.

Hier kort en slank (er is vrij weinig zilverberk, zeg maar) en een groooote voorkeur voor flared. En alle broeken moeten ingekort :') dus daar ben ik ondertussen best handig in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')