Die zijn gaaf! Maar te duur en er kan schimmel in ontstaan. Ik heb de opdracht gekregen om badspeelgoed zonder gaatjes te kopen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:
@:lucky Bekijk TOMY Do-Re-Mi Dolfijnen op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Die maken geluid ook.
Wel iets duurder
Hoewel de octopus er leuker uit ziet, zou mijn 1-jarige meer met het eerste spelen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zal ik dit of dit badspeelgoed kopen voor een 1-jarige?
Ja precies. Ik doe die eerste wel.quote:Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Aure het volgende:
[..]
Hoewel de octopus er leuker uit ziet, zou mijn 1-jarige meer met het eerste spelen.
Mijnes speelt met deze in bad: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mula-set-vormpjes-60294877/quote:Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die zijn gaaf! Maar te duur en er kan schimmel in ontstaan. Ik heb de opdracht gekregen om badspeelgoed zonder gaatjes te kopen.
Ik neig naar de octopus maar ik heb geen idee of dat nou voor een kind ook echt (lang) leuk blijft.
Oh ja, die Ikeatoren. Razend populair.quote:Op zondag 10 november 2019 11:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijnes speelt met deze in bad: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mula-set-vormpjes-60294877/
En: https://www.ikea.com/nl/n(...)delig-boot-20260394/
De mijne had badeendjes die zo vies groezelig van binnen werden.quote:Op zondag 10 november 2019 11:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijnes speelt met deze in bad: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mula-set-vormpjes-60294877/
Wij gingen altijd naar een huisje in drenthe of gelderland.... vooral altijd 2 weken door bos en zand rollenquote:Op zondag 10 november 2019 11:10 schreef z80 het volgende: [..] Vakantie was zuid Duitsland in een Zimmer Frei huisje/verdieping. Of dagtochtjes door Nederland en België. Waarschijnlijk meer van Nederland gezien dan de meeste hier. Er blijken heel veel kleine musea te zijn.
Er werd ook al subtiel gevraagd of ik nog bij Ikea kwam. Maar nee, helaas. Ik heb er zelf niets nodig en om voor alleen een kadootje daar naartoe te gaan heb ik geen zin in.quote:Op zondag 10 november 2019 11:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat jij zei in het vorige topic heb ik ook wel een beetje bij jou. Ineens was je terug mét relatie mét kindquote:Op zondag 10 november 2019 11:19 schreef Aure het volgende:
Ja ik heb hier ook een setje die ik wel weg kan gaan doen. Smerig.
Je kan het ook online bestellenquote:Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er werd ook al subtiel gevraagd of ik nog bij Ikea kwam. Maar nee, helaas. Ik heb er zelf niets nodig en om voor alleen een kadootje daar naartoe te gaan heb ik geen zin in.
quote:Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat jij zei in het vorige topic heb ik ook wel een beetje bij jou. Ineens was je terug mét relatie mét kind![]()
Ik vraag me dan af wat er na een tijdje nog meer gegooid gaat worden...quote:Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die zijn gaaf! Maar te duur en er kan schimmel in ontstaan. Ik heb de opdracht gekregen om badspeelgoed zonder gaatjes te kopen.
Ik neig naar de octopus maar ik heb geen idee of dat nou voor een kind ook echt (lang) leuk blijft.
Dat vraag ik me af daar... of dat ooit nog goed komt.quote:Op zondag 10 november 2019 11:22 schreef z80 het volgende:
De zelfde reden als met de muur, ben ik een paar jaar terug naar NoordKorea geweest.Nu bestaat het nog.
En als de gesprekken toen goed verlopen waren was er een behoorlijke kans dat ook die muur open ging.
Ja, eens. En die schildpadjes kunnen ook in de tuin of op het strand denk ik.quote:Op zondag 10 november 2019 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat er na een tijdje nog meer gegooid gaat worden...
geen fan van gooien in bad hier
En met wat plonsen valt ie wellicht snel om.
Hij ZIET er wel leuker uit dan die schildpadjes overigens. Maar ik DENK dat bij ons de schildpadjes ook een groter succes waren geweest.
Daar kun je ook gewoon mee spelen namelijk.
Alsin.. buiten het stapelen om heb je gewoon een hele familie schildpadjes
Heftigquote:Op zondag 10 november 2019 11:25 schreef Blues het volgende:
Naar gevoel dat mijn aussie zoon daar zo dichtbij woont (sinds kort verhuisd van vlakbij Cairns naar ergens in of bij Sydney) en je kan niet ff horen hoe het met 'm gaat
https://www.rfs.nsw.gov.au/fire-information/fires-near-me
https://www.news.com.au/t(...)ef56d3c40946f9066c58
Wat dat betreft hebben we nog wel effe ben ik bangquote:Op zondag 10 november 2019 11:22 schreef z80 het volgende:
De zelfde reden als met de muur, ben ik een paar jaar terug naar NoordKorea geweest.Nu bestaat het nog.
En als de gesprekken toen goed verlopen waren was er een behoorlijke kans dat ook die muur open ging.
Zijn groep zit, voor zover wij weten, op 3 of meer plekken in Australië.. dus hij is w.s. verhuisd naar een huis/pand/boerderij omdat hij daar meer 'nodig' is.quote:Op zondag 10 november 2019 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
HeftigIs hij met zijn groep verhuisd?
Heb je dan niet meer zijn laatste adres? Of zorgt de sekte voor doorsturen van post?quote:Op zondag 10 november 2019 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Zijn groep zit, voor zover wij weten, op 3 of meer plekken in Australië.. dus hij is w.s. verhuisd naar een huis/pand/boerderij omdat hij daar meer 'nodig' is.
Dat is ook maar een aanname van mij, maar dat is wel hoe een sekte werkt.
Lijkt me echt niks als je kind dat verkiest als leven.quote:Op zondag 10 november 2019 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Zijn groep zit, voor zover wij weten, op 3 of meer plekken in Australië.. dus hij is w.s. verhuisd naar een huis/pand/boerderij omdat hij daar meer 'nodig' is.
Dat is ook maar een aanname van mij, maar dat is wel hoe een sekte werkt.
Ik kreeg een paar weken geleden een korte update per brief dat ie verhuisd is met het nieuwe adres. Dat is net als zijn vorige adres een posoffice box. Dus in een postkantoortje ergens. Dat is te googlen maar dan weet je nog niet waar hij precies woont. Vorige woonplaats denken wij, was gordonvale terwijl de brieven naar een postkantoor in Cairns gingen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je dan niet meer zijn laatste adres? Of zorgt de sekte voor doorsturen van post?
Dit is zo onzeker voor jullie.quote:Op zondag 10 november 2019 11:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar weken geleden een korte update per brief dat ie verhuisd is met het nieuwe adres. Dat is net als zijn vorige adres een posoffice box. Dus in een postkantoortje ergens. Dat is te googlen maar dan weet je nog niet waar hij precies woont. Vorige woonplaats denken wij, was gordonvale terwijl de brieven naar een postkantoor in Cairns gingen.
Het is zeer matig. Vooral dat we niet 'gewoon' even kunnen bellen, mailen of appen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Lijkt me echt niks als je kind dat verkiest als leven.
Niet dat je hem kan tegenhouden.. maar leuk is anders.
quote:Op zondag 10 november 2019 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is zeer matig. Vooral dat we niet 'gewoon' even kunnen bellen, mailen of appen.![]()
Nog een jaar of 3 en hij zit daar zijn halve leven. Brainwashed op zijn ontvankelijke 19e, hij is nu 35.
Ik had het onthouden ja... vind het een bizar idee.quote:Op zondag 10 november 2019 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is zeer matig. Vooral dat we niet 'gewoon' even kunnen bellen, mailen of appen.![]()
Nog een jaar of 3 en hij zit daar zijn halve leven. Brainwashed op zijn ontvankelijke 19e, hij is nu 35.
Nou inderdaadquote:Op zondag 10 november 2019 11:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik had het onthouden ja... vind het een bizar idee.
Kennelijk is ie er gelukkig..
maar lijkt me inderdaad... behoorlijk matig
Waarom wil je ze koken? Gewoon bakken met de rest van de groente of ui/knof tot ze inprikbaar zijn. Dan de ingrediënten van de saus er bij.quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar lieve CULlertjes, stel nou dat ik vandaag weer hte rooie klats ga maken voor over de pasta, en ik wil er voor de gezond () wat worteltjes in doen. Hoe lang zou je die van tevoren moeten koken?
Zodat ze zegmaar driekwart gaar zijn? Dan gooi ik ze er op het laatst bij in de pan en vries ik de boel meteen in. Alleen komt er dan voor gebruik nog een minuutje magnetron bij en ik wil ze nog wel beetgaar en niet snotgaar) hebben.
Hoe lang kook je waspeen? Ik snij het wel van tevoren al in plakjes.
Je kunt ze ook gewoon op een laag vuurtje bakken totdat ze zacht zijn. Samen met wat ui en knoflook. Oh en bleekselderij.quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar lieve CULlertjes, stel nou dat ik vandaag weer hte rooie klats ga maken voor over de pasta, en ik wil er voor de gezond () wat worteltjes in doen. Hoe lang zou je die van tevoren moeten koken?
Zodat ze zegmaar driekwart gaar zijn? Dan gooi ik ze er op het laatst bij in de pan en vries ik de boel meteen in. Alleen komt er dan voor gebruik nog een minuutje magnetron bij en ik wil ze nog wel beetgaar en niet snotgaar) hebben.
Ik ben al gehakt aan het oprullen in die pan. Of kunnen de wortelplakjes daar gewoon bij dan? Ja waarom ook niet eigenlijkquote:Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom wil je ze koken? Gewoon bakken met de rest van de groente of ui/knof tot ze inprikbaar zijn. Dan de ingrediënten van de saus er bij.
Nee dat is heel slechtquote:En doe je warme saus direct in de vriezer?
Ik word echt knettergek van het steeds weer inloggen met die app in de bankomgevingen. Soms 8 keer op een dag als ik te lang inactief ben op de site. Ik geloof dat ze 5 minuten inactiviteit aanhouden. Heel irritant.quote:Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is de Rabo app nog niet zo ver?Ik krijg van ING deindruk dat ze het liefst willen dat je alles met de app doet. De website hangt er een beetje voor Jan met de Korte Lul bij nou je via de app moet bevestigen als je probeert in te loggen op je PC
![]()
Ik vind waspeen vies.quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar VEILIGHEID VEILIGHEID alles ditdatquote:Op zondag 10 november 2019 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik word echt knettergek van het steeds weer inloggen met die app in de bankomgevingen. Soms 8 keer op een dag als ik te lang inactief ben op de site. Ik geloof dat ze 5 minuten inactiviteit aanhouden. Heel irritant.
Maar ik dacht dat ik een paar maanden geleden wel had betaald met de app van de Rabo. Misschien hebben ze iets veranderd.
Staat de app wel op de laptop? Zo ja is deze gekoppeld met de rekening?quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vraagje tussendoor. Ik heb Rabobank en de Rabo app. Maar als ik bestel bij een webshop op de laptop en met iDeal wil betalen, krijg ik nooit de optie om met de app te betalen. Ik moet altijd toch die scanner weer pakken. Hoe kan dat? Met onze ING en KNAB rekeningen kan het altijd met de app.
quote:Op zondag 10 november 2019 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al gehakt aan het oprullen in die pan. Of kunnen de wortelplakjes daar gewoon bij dan? Ja waarom ook niet eigenlijk
[..]
Nee dat is heel slechtVoor je andere vriesgoed en voor je stroomverbruik. Ik laat het eerst afkoelen
Ja, na zijn 1e jaar backpacken toen hij ze leerde kennen, moest hij terug vanwege visum. Na een jaar weer terug en in 2008 zijn wij op vakantie geweest naar Aus en hem een paar dagen bij ons gehad. (Illegaal op onze hotelkamers laten slapen bijvquote:Op zondag 10 november 2019 12:03 schreef Zilverberk het volgende:
Blues, heb je hem nog wel eens kunnen spreken sinds hij daar verzeild is geraakt?
quote:Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef derLudolf het volgende:
Samen met wat ui en knoflook. Oh en bleekselderij.
Ehm, deze onderdelen zijn momenteel niet voorzienquote:Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
de rest van de groente of ui/knof
Ik log nu in met cijfercode. Mss opnieuw inloggen?quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vraagje tussendoor. Ik heb Rabobank en de Rabo app. Maar als ik bestel bij een webshop op de laptop en met iDeal wil betalen, krijg ik nooit de optie om met de app te betalen. Ik moet altijd toch die scanner weer pakken. Hoe kan dat? Met onze ING en KNAB rekeningen kan het altijd met de app.
Nee, die app staat op mijn telefoon. Bij andere banken kan je na de keuze voor iDeal op een webshop kiezen of je met of zonder de app wilt inloggen op de website. Als je dan voor met app kies, pak je je telefoon er bij en is het zo geregeld.quote:Op zondag 10 november 2019 12:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Staat de app wel op de laptop? Zo ja is deze gekoppeld met de rekening?
Wat hoe moet de rabo anders weten dat je met een app wil betalen?
Groente er bij, de tomaat (in welke vorm ook). En een flinke scheut witte wijn en een paar uur laten pruttelenquote:Op zondag 10 november 2019 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al gehakt aan het oprullen in die pan. Of kunnen de wortelplakjes daar gewoon bij dan? Ja waarom ook niet eigenlijk
De tomaat is een potje pastasaus piccante van het merk "G'woon". inb4 huuhuu fles is een skčre pauperquote:Op zondag 10 november 2019 12:11 schreef derLudolf het volgende:
Groente er bij, de tomaat (in welke vorm ook). En een flinke scheut witte wijn en een paar uur laten pruttelen
Ik krijg helemaal geen optie om iets met de app te doen en dus met cijfercode. Ik kan alleen maar de scanner er bij pakken.quote:Op zondag 10 november 2019 12:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik log nu in met cijfercode. Mss opnieuw inloggen?
ik ga wel even naar de supermarkt zo. Moet nog steeds 3,16 km fietsen voor mijn doel dit jaarquote:Op zondag 10 november 2019 12:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Groente er bij, de tomaat (in welke vorm ook). En een flinke scheut witte wijn en een paar uur laten pruttelen
Ah well, je eet nu in elk geval wat groente er bij. Al snap ik niet waarom je saus uit een pot gaat invriezen. Dat lijkt me behoorlijk zonde van de moeite, de vriezerruimte en de afwas.quote:Op zondag 10 november 2019 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De tomaat is een potje pastasaus piccante van het merk "G'woon". inb4 huuhuu fles is een skčre pauper
Wat jammer dat hij in 2013 in een half jaar tijd hier niet ontdekt heeft dat ie beter kon blijven.quote:Op zondag 10 november 2019 12:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja, na zijn 1e jaar backpacken toen hij ze leerde kennen, moest hij terug vanwege visum. Na een jaar weer terug en in 2008 zijn wij op vakantie geweest naar Aus en hem een paar dagen bij ons gehad. (Illegaal op onze hotelkamers laten slapen bijv) Toen was ie al mega veranderd. In 2013 moest hij(En een vliegtuig vol anderen waarvan de visa volgens de nieuwe wetten niet ok waren) het land uit en na een half jaar in NL via een laatste kans qua aanvraag visum met heel veel geld van de groep weer terug. Sindsdien een paar brieven. 1 pj ongeveer.
Aha.quote:Op zondag 10 november 2019 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De tomaat is een potje pastasaus piccante van het merk "G'woon". inb4 huuhuu fles is een skčre pauper
Veel lekkerder en goedkoper dan welke saus uit pot dan ookquote:Op zondag 10 november 2019 12:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha.
Ik ben nog skeerder, ik heb blikken met gepelde tomaten staan. Blijkbaar geplukt door negerslaafjes onder de brandende Italiaanse zon
FTFYquote:Op zondag 10 november 2019 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De tomaat is een potje pastasaus piccante van het merk "G'woon". inb4 huuhuu fles is een skčre pauper efficiënte kok
Die heb ik ook.quote:Op zondag 10 november 2019 12:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha.
Ik ben nog skeerder, ik heb blikken met gepelde tomaten staan. Blijkbaar geplukt door negerslaafjes onder de brandende Italiaanse zon
nou ja niet direct natuurlijk. Ik pak die potjessaus als basis en daar doe ik dan zelf gehakt en knoflookpoeder en sriracha bij.quote:Op zondag 10 november 2019 12:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah well, je eet nu in elk geval wat groente er bij. Al snap ik niet waarom je saus uit een pot gaat invriezen. Dat lijkt me behoorlijk zonde van de moeite, de vriezerruimte en de afwas.
Kan best, maar dan moet je een groter potje gebruiken.quote:Op zondag 10 november 2019 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja niet direct natuurlijk. Ik pak die potjessaus als basis en daar doe ik dan zelf gehakt en knoflookpoeder en sriracha bij.
Maar van Molo moesten er ook worteltjes in dusjah. En je kan het moeilijk dan weer terug in het potje stoppen of zo
Als je er eens wat meer tijd in wilt stekenquote:Op zondag 10 november 2019 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ga wel even naar de supermarkt zo. Moet nog steeds 3,16 km fietsen voor mijn doel dit jaar
Dat zal lastig worden. Ik heb nog nooit een pot gezien met zo'n knalgele reclamester erop met "GEPLUKT DOOR SLAVEN!!"quote:Op zondag 10 november 2019 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog niet gekeken of mijn tomaten in blik/pak/glas zijn geplukt door slaven![]()
Die heb ik al een aantal keren gemaakt. Erg lekker.quote:Op zondag 10 november 2019 12:19 schreef derLudolf het volgende:
Als je er eens wat meer tijd in wilt steken
https://www.npo3.nl/het-t(...)-ragu-alla-bolognese
De Keuringsdienst van Waarde heeft afgelopen donderdag een aflevering gehad over tomatenslaven heb ik vernomen.quote:Op zondag 10 november 2019 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden. Ik heb nog nooit een pot gezien met zo'n knalgele reclamester erop met "GEPLUKT DOOR SLAVEN!!"![]()
Dat zou een dijk van een publiciteitsgenerator zijn
Zal ik stickers maken, gaan we samen stiekem plakken in de supermarkt?quote:Op zondag 10 november 2019 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zal lastig worden. Ik heb nog nooit een pot gezien met zo'n knalgele reclamester erop met "GEPLUKT DOOR SLAVEN!!"![]()
Dat zou een dijk van een publiciteitsgenerator zijn
Lijkt me super hilarischquote:Op zondag 10 november 2019 12:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zal ik stickers maken, gaan we samen stiekem plakken in de supermarkt?
Als het blik uit Noord-Italië komt (Mutti bijvoorbeeld) dan is het oké. Komt het spul uit Zuid-Italië dan heb je grote kans dat er 'slaven'arbeid bij te pas is gekomen.quote:Op zondag 10 november 2019 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nog niet gekeken of mijn tomaten in blik/pak/glas zijn geplukt door slaven![]()
Ik heb hier een flinke voorraad van de literpakken gezeefde tomaat van de Lidl staan. Ben er zeer over te spreken.
Ik vind het wel lastig om te geloven dat alleen de hele tomaten slecht zijn en de blokjes en gezeefde tomaten niet. En is alles wat we hier kopen Italiaans.quote:Op zondag 10 november 2019 12:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Veel lekkerder en goedkoper dan welke saus uit pot dan ook
En over 20 jaar blijkt dan dat het een soort geuzennaam geworden is. Dat mensen drie keer zo veel betalen voor Echte Ambachtelijk Slaafgeplukte Tomaten. Of zo.quote:Op zondag 10 november 2019 12:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
De Keuringsdienst van Waarde heeft afgelopen donderdag een aflevering gehad over tomatenslaven heb ik vernomen.
Dat ligt meer aan het product en niet aan het merk?quote:Op zondag 10 november 2019 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het blik uit Noord-Italië komt (Mutti bijvoorbeeld) dan is het oké. Komt het spul uit Zuid-Italië dan heb je grote kans dat er 'slaven'arbeid bij te pas is gekomen.
Oh ja, mij ook.quote:Op zondag 10 november 2019 12:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zou het effect hebben op mijn VOG? Zoja, dan kost het mij een baan.
Dan nog, iedereen kan ook wel "DE NOORDPOOL" op zo'n blik zetten. Is het dan meteen waar?quote:Op zondag 10 november 2019 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het blik uit Noord-Italië komt (Mutti bijvoorbeeld) dan is het oké. Komt het spul uit Zuid-Italië dan heb je grote kans dat er 'slaven'arbeid bij te pas is gekomen.
Wij weten niet veel van wat wel en niet toelaatbaar is...heb wel een tijdje gemaild met een meisje die via een interventie door haar ouders uit die groep is gehaald en gedeprogrammeerd is en ons meer details heeft verteld, maar de leden werken gewoon of gaan naar school/uni en hebben voor de buitenwereld een gewoon leven. Dus onze correspondentie moet bekend en prima zijn omdat hij vast niet alleen de postofficebox leegt. Dat hij niet vaker schrijft ligt echt aan hem zelf (Dat zegt ie ook).quote:Op zondag 10 november 2019 12:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat jammer dat hij in 2013 in een half jaar tijd hier niet ontdekt heeft dat ie beter kon blijven.
Wel fijn dat je hem nog een paar hebt kunnen spreken. Sip dat je de laatste jaren zo weinig brieven krijgt. Zou de sekte dat dwarsbomen?
quote:
quote:Op zondag 10 november 2019 12:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij weten niet veel van wat wel en niet toelaatbaar is...heb wel een tijdje gemaild met een meisje die via een interventie door haar ouders uit die groep is gehaald en gedeprogrammeerd is en ons meer details heeft verteld, maar de leden werken gewoon of gaan naar school/uni en hebben voor de buitenwereld een gewoon leven. Dus onze correspondentie moet bekend en prima zijn omdat hij vast niet alleen de postofficebox leegt. Dat hij niet vaker schrijft ligt echt aan hem zelf (Dat zegt ie ook).
Was dat meisje nog minderjarig dat ze eruit gehaald kon worden?quote:Op zondag 10 november 2019 12:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij weten niet veel van wat wel en niet toelaatbaar is...heb wel een tijdje gemaild met een meisje die via een interventie door haar ouders uit die groep is gehaald en gedeprogrammeerd is en ons meer details heeft verteld, maar de leden werken gewoon of gaan naar school/uni en hebben voor de buitenwereld een gewoon leven. Dus onze correspondentie moet bekend en prima zijn omdat hij vast niet alleen de postofficebox leegt. Dat hij niet vaker schrijft ligt echt aan hem zelf (Dat zegt ie ook).
Omdat de Rabo app geen scanner is. Het kan gewoon niet.quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nee.quote:Op zondag 10 november 2019 12:24 schreef derLudolf het volgende:
Dat ligt meer aan het product en niet aan het merk?
Vreemd dat andere banken het wel kunnen dan. Dan zal ik wel verkeerd hebben onthouden dat het voorheen wel lukte.quote:Op zondag 10 november 2019 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat de Rabo app geen scanner is. Het kan gewoon niet.
Het is een keuze. Dat andere het kunnen zegt niets of de Rabo het technisch wel of niet kanquote:Op zondag 10 november 2019 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vreemd dat andere banken het wel kunnen dan. Dan zal ik wel verkeerd hebben onthouden dat het voorheen wel lukte.
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Dacht dat bepaalde producten (zoals gepelde tomaten) uit het zuiden kwam en dat ze in het noorden allemaal gezeefd werdenquote:
Handgeplukt lijkt me een pre boven door de machine onrijp losgeschud?quote:Op zondag 10 november 2019 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Uitzending van de KvW gezien?quote:Op zondag 10 november 2019 12:46 schreef fietsie het volgende:
Handgeplukt lijkt me een pre boven door de machine onrijp losgeschud?![]()
Er bestaan ook nog gebouwen waar je kleding kunt halen. Lopen mensen rond die je daar bij helpen en zoquote:
Nog veel erger. Ik heb de portemonnee niet voor winkels waar je nog fatsoenlijk wordt geholpen.quote:Op zondag 10 november 2019 12:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er bestaan ook nog gebouwen waar je kleding kunt halen. Lopen mensen rond die je daar bij helpen en zo
Hm op de telefoon betaal ik altijd met de app... grote knop of ik met telebankieren wil betalen doorgaans... ja graag.. en dan opent ie de app. Ideaal.quote:Op zondag 10 november 2019 12:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat de Rabo app geen scanner is. Het kan gewoon niet.
Dat klopt. Maar je kan je app niet gebruiken om op je laptop te betalen.quote:Op zondag 10 november 2019 12:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm op de telefoon betaal ik altijd met de app... grote knop of ik met telebankieren wil betalen doorgaans... ja graag.. en dan opent ie de app. Ideaal.
Ik heb altijd broeken van PME.quote:Op zondag 10 november 2019 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog veel erger. Ik heb de portemonnee niet voor winkels waar je nog fatsoenlijk wordt geholpen.
Smaaktechnisch wellicht wel...quote:Op zondag 10 november 2019 12:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Handgeplukt lijkt me een pre boven door de machine onrijp losgeschud?![]()
Hmm Ok.. nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op zondag 10 november 2019 12:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je kan je app niet gebruiken om op je laptop te betalen.
Ik heb niet zo veel met ethisch. Als het een probleem was zou het land van productie wel ingrijpen, blijkbaar past de methodiek in die cultuur en de mores van dat land. Waarom zouden wij moeten stellen dat die mores niet leidend mogen zijn daar.quote:Op zondag 10 november 2019 12:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Smaaktechnisch wellicht wel...
maar kennelijk is het ethisch minder verantwoord.
Geloof dat ik die aflevering nog even moet kijken.
We moeten straks ook nog voor jeans kijken ja. We zijn nu voor allebei voor jassen aan het kijken. Wat zijn er toch een hoop ontzettend lelijke jassen.quote:Op zondag 10 november 2019 12:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb altijd broeken van PME.
Überhaupt hebben online aanbieders nauwelijks lengtemaat 38. En ik betaal in de winkel hetzelfde als online.
Op basis van eigen ervaring/vergelijking geloof ik niet dat het (voor mij) goedkoper is zeg maar
Ik ook hoor. Maar ik vermoed dat ze niet willen dat men achterhaald hoe die kleurencode werktquote:Op zondag 10 november 2019 12:59 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm Ok.. nooit geprobeerd eigenlijk
Ik bestel vaak op de laptop... log in op die site op mn telefoon en betaal dan daar.
Gewoon rechtstreeks zou wel stuk handiger zijn.
Maar kende het niet.. bij knab kan het denk ik ook niet.
een paar uurquote:Op zondag 10 november 2019 12:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee joh, dat is als je echt zelf een tomatensaus maakt. Dat doe jij niet dus jij hebt de smaakontwikkeling van lang pruttelen niet nodig.quote:Op zondag 10 november 2019 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een paar uurBedoel je dan, dat gehakt er rauw in mikken?
Slowcooker is daar ook zo lekker voorquote:Op zondag 10 november 2019 13:14 schreef fietsie het volgende:
Voor zelfmaaktomatensaus van zelfkweektomaten gebruik ik nog steeds een oud petroleumstel van mn oma. Kan het lekker de hele dag opstaan.
Okeequote:Op zondag 10 november 2019 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee joh, dat is als je echt zelf een tomatensaus maakt. Dat doe jij niet dus jij hebt de smaakontwikkeling van lang pruttelen niet nodig.
Dat is wel een beetje het concept vermoed ikquote:Op zondag 10 november 2019 13:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar ik vermoed dat ze niet willen dat men achterhaald hoe die kleurencode werkt
Ik stel de aanschaf nog even uit; alle kasten in de keuken zitten al over over overvol.quote:Op zondag 10 november 2019 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Slowcooker is daar ook zo lekker voor
Bak die worteltjes in stukjes, niet kokenquote:Op zondag 10 november 2019 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okeemaar eens even testen dan met die worteltjes.
ja, dus gelijk bij het gehakt rullen in de pan dus. En na 5 minuten potjemeuk erbij.quote:Op zondag 10 november 2019 13:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Bak die worteltjes in stukjes, niet koken![]()
Geeft veel meer smaak
Daarom staat die hier in een andere kamerquote:Op zondag 10 november 2019 13:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik stel de aanschaf nog even uit; alle kasten in de keuken zitten al over over overvol.
Bijvoorbeeld jaquote:Op zondag 10 november 2019 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dus gelijk bij het gehakt rullen in de pan dus. En na 5 minuten potjemeuk erbij.
Eens in de zoveel tijd stamp ik de slowcooker vol met ui, wortel, selderij, gehakt, opengesneden sausijzen, tomaat, kruiden uit de tuin en wijn. Uren sudderen en dan in porties in de vriezer.quote:Op zondag 10 november 2019 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Slowcooker is daar ook zo lekker voor
Zwarte peper is een ander soort pittigheid dan sriracha, beide erdoor mikken is lekkerderquote:Op zondag 10 november 2019 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ja zout. Peper is niet nodig wat sriracha
Nee als je niet van pittige pastasaus houdt is EN peper EN Sriracha EN sowieso al beginnen met Piccante saus, misschien niet het meest voor de hand liggendequote:Op zondag 10 november 2019 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Zwarte peper is een ander soort pittigheid dan sriracha, beide erdoor mikken is lekkerder
Tenzij je niet van pittige pastasaus houdt zoals ik, dan alleen de zwarte.
quote:Op zondag 10 november 2019 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee als je niet van pittige pastasaus houdt is EN peper EN Sriracha EN sowieso al beginnen met Piccante saus, misschien niet het meest voor de hand liggende
Niemand zegt dat de poort in z'n rails stond toen het gebeurde, als je het plaatje zo ziet kan ie ook gedemonteerd geweest zijn. En weegt boelveel.quote:Op zondag 10 november 2019 13:34 schreef Molo het volgende:
Hoe de fuck kan dit dan?![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-eindhoven~ac94bd04/
quote:Op zondag 10 november 2019 13:34 schreef Molo het volgende:
Hoe de fuck kan dit dan?![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-eindhoven~ac94bd04/
quote:'Ieder jaar vinden er in Nederland ongeveer 30.000 abortussen plaats'. Met deze tekst begint een flyer die deze week in heel Nederland wordt verspreid. Er zijn meteen meerdere initiatieven ontstaan tegen de verspreiding van de pro-lifefolder.
Net5-presentator Merel Westrik startte de actie #NietInMijnGleuf,
Zo'n sticker wil ik. Handen af van het recht op abortus!!quote:Op zondag 10 november 2019 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-veel-discussie.html
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 november 2019 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-veel-discussie.html
[..]![]()
Wel bijzonder hoe een normale nee-nee sticker hier kennelijk niet genoeg tegen is?![]()
Ze hebben een vies truucje toegepast: ze zijn in zee gegaan met bezorgers die van die in folie verpakte bundels in de bus doen, om te voorkomen dat er bezorgers, ontvangers of wie dan ook specifiek tegen die folder bezwaar konden hebben.quote:Op zondag 10 november 2019 14:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een Nee Nee sticker maar ik zal toch nog even een briefje op de deur hangen dat anti-abortusfolders hier absoluut niet welkom zijn.
Een plaat lood afsnijden even groot als de folder en er daar aan weerskanten 1 opplakken?quote:Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef Zilverberk het volgende:
Hoewel ongefrankeerd én verzwaard retour afzender sturen ook wel wat heeft. Kosten zijn voor die achterlijken.
Sneakyquote:Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze hebben een vies truucje toegepast: ze zijn in zee gegaan met bezorgers die van die in folie verpakte bundels in de bus doen, om te voorkomen dat er bezorgers, ontvangers of wie dan ook specifiek tegen die folder bezwaar konden hebben.
Dan is een gewone nee-nee of ja-nee sticker dus genoeg. Die in plastic verpakte bundels ontvang ik niet.quote:Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze hebben een vies truucje toegepast: ze zijn in zee gegaan met bezorgers die van die in folie verpakte bundels in de bus doen, om te voorkomen dat er bezorgers, ontvangers of wie dan ook specifiek tegen die folder bezwaar konden hebben.
Folder om baksteen, is het gelijk ook geen brievenbuspost meer, maar een pakketje.quote:Op zondag 10 november 2019 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een plaat lood afsnijden even groot als de folder en er daar aan weerskanten 1 opplakken?
Dat ga ik dus doen.quote:Op zondag 10 november 2019 14:01 schreef Zilverberk het volgende:
Hoewel ongefrankeerd én verzwaard retour afzender sturen ook wel wat heeft. Kosten zijn voor die achterlijken.
Helicopter huren, bigbag met zand eronder hangen, 4 folders eraan plakken en van 400meter hoogte op hun kantoor laten bezorgen?quote:
Als ik het geld ervoor had gehadquote:Op zondag 10 november 2019 14:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helicopter huren, bigbag met zand eronder hangen, 4 folders eraan plakken en van 400meter hoogte op hun kantoor laten bezorgen?
quote:Op zondag 10 november 2019 14:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Helicopter huren, bigbag met zand eronder hangen, 4 folders eraan plakken en van 400meter hoogte op hun kantoor laten bezorgen?
quote:Op zondag 10 november 2019 13:59 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zo'n sticker wil ik. Handen af van het recht op abortus!!Bovenal.. moet het een optie zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het lang genoeg voor de deur blijft liggen komt vanzelf de harmonie langs en die neemt het mee met de rest van het oud papier.quote:Op zondag 10 november 2019 14:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vraag mij alleen af. Dat als we met zijn allen massaal retour sturen. Mogen ze die post weigeren? En is het dan Postnl die opdraait voor die kosten?
Je hebt het reclamepakket gelezenquote:Op zondag 10 november 2019 14:28 schreef Lonaa het volgende:
Er zat een pro-life pamflet in mijn reclamepakket vandaag
Kwam het een tijd geleden ook tegen, maar even in mijn contacten lijst gezet.quote:Op zondag 10 november 2019 14:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hier het retouradres: https://m.facebook.com/st(...)500853&id=1838151397
Soms zit er een kortingsding inquote:Op zondag 10 november 2019 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt het reclamepakket gelezen
Mja maar dan moet het nog steeds gesorteerd en bezorgd worden.quote:Op zondag 10 november 2019 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het lang genoeg voor de deur blijft liggen komt vanzelf de harmonie langs en die neemt het mee met de rest van het oud papier.
Ja, dat is wel zoquote:Op zondag 10 november 2019 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja maar dan moet het nog steeds gesorteerd en bezorgd worden.
Mja de nee/nee zou voldoende moeten zijn.. maar kennelijk wordt dat massaal genegeerd.quote:Op zondag 10 november 2019 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het wel ironisch dat er nu een soort anticonceptie-voor-gevorderden op je brievenbus nodig is om dit buiten te houden.
Ik werkte ooit voor een telecomproviderquote:
Ik stuur het naar het antwoordnummer, kunnen ze niet weigeren want ledenpost komt daar ook terecht.quote:Op zondag 10 november 2019 14:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mja maar dan moet het nog steeds gesorteerd en bezorgd worden.
Misschien even afkloppen, maar bij mij werkt het perfect hoorquote:Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja de nee/nee zou voldoende moeten zijn.. maar kennelijk wordt dat massaal genegeerd.
En lastig wat aan doen..
ik lig tenslotte niet heel de dag voor de brievenbus.
Wel je benen gesloten houden dan, als je daar ligt.quote:Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef Uhmmpie het volgende:
ik lig tenslotte niet heel de dag voor de brievenbus.
Weet ik niet. Ik heb weleens van die brainwaves en overdenk dan weer veel te veel.quote:Op zondag 10 november 2019 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo![]()
Wat stel jij voor dan?
Lijkt me wel.. wie weet wat ze daar anders tussen schuivenquote:Op zondag 10 november 2019 14:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel je benen gesloten houden dan, als je daar ligt.
Nja, hoogstens kan het dat de door de reli-gekkies zo hoog geachte bezoging van de Kerstpost in het geding komt. Maar kennelijk vinden ze abortus belangrijkerquote:Op zondag 10 november 2019 14:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb weleens van die brainwaves en overdenk dan weer veel te veel.
Poeh, da’s een flink eind schurenquote:Op zondag 10 november 2019 14:37 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Plateau is precies 0.5 cm te breed..
Cirkelzaag er langsquote:Op zondag 10 november 2019 14:37 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Plateau is precies 0.5 cm te breed..
Soms helpt die stoeptegel om eerdere verzoeken wat kracht bij te zetten, hoorde ik ooit van een oom van mij.quote:Op zondag 10 november 2019 14:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik werkte ooit voor een telecomprovider
Bizar wat daar op het antwoordnummer binnenkomt...
verzenden naar een antwoordnummer is gratis en niemand die vraagt of je een stoeptegel verstuurd.
(En heb ook wel grotere dingen gezien zoals bijv zo’n grote ouderwetse printer)
Zitten er ook sliertjes en bonkjes in?quote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
rooie klats zal wel zo'n beetje afgekoeld zijn nu. Instippelen maar
Tuurlijk nietquote:Op zondag 10 november 2019 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oké dus ik ben niet de enige die dat denkt bij rode klats
En het resultaat was in de serie wel appetijtelijk?quote:Op zondag 10 november 2019 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kijk nu naar een serie waarin iemand soufflé maakt.
Letterlijk zegt dat het geheim is om niet teveel te kloppen omdat de lucht er dan uitgaat.
Bloedserieus... terwijl hij staat te roeren met een garde
Gelukkig is het geen kookprogramma
Dat lieten ze natuurlijk niet zienquote:Op zondag 10 november 2019 15:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En het resultaat was in de serie wel appetijtelijk?
Eigenlijk wel begrijpelijk, dat zal niet veel soeps zijn geweest.quote:Op zondag 10 november 2019 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat lieten ze natuurlijk niet zien
Hij is duidelijk niet de enige die er zo over denktquote:Op zondag 10 november 2019 14:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Soms helpt die stoeptegel om eerdere verzoeken wat kracht bij te zetten, hoorde ik ooit van een oom van mij.
Die vergeet ik niet snel meer nee.quote:Op zondag 10 november 2019 15:58 schreef Isabeau het volgende:
@:z80 jouw oudersGaaf hoor, gewoon hop in de auto en we gaan naar Oost-Berlijn.
Bij mij thuis werd er niet veel aandacht aan besteed, maar mijn ouders hadden dan ook weinig interesse in wat geschiedenis zou worden of politiek. De meeste aandacht bij ons thuis wat ik me nog kan herinneren was het neerstorten van EL AL vliegtuig op de Bijlmer in 1992.
Is het horror?quote:Op zondag 10 november 2019 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kijk nu naar een serie waarin iemand soufflé maakt.
Letterlijk zegt dat het geheim is om niet teveel te kloppen omdat de lucht er dan uitgaat.
Bloedserieus... terwijl hij staat te roeren met een garde
Gelukkig is het geen kookprogramma
quote:Op zondag 10 november 2019 16:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh kijk dat zijn de leuke cadeautjes
Ik heb Chinees-Indonesisch besteld voor straks. B. blijft bij haar nicht eten.quote:
Ik ga daar niet mee wegkomen. Meneer Berk heeft de afgelopen werkweek 4 keer gekookt omdat ik te laat thuis was. Ik moet zo echt even aan de slag om dat goed te maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik wil ook!! en Chinees!quote:
quote:Op zondag 10 november 2019 16:30 schreef Barreltje het volgende:
Klaar!Hoe werkt dit? Kun je het kantelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 november 2019 16:30 schreef Barreltje het volgende:
Klaar!Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die deur is nu geen vluchtweg meer bij brand, kun je op andere manieren wegkomen?
Lama's met onderdak.quote:Op zondag 10 november 2019 16:32 schreef Candaasje het volgende:
Hier net 2 broodjes 'tofuburger' op (was een beetje een experiment. Omdat het bok tofu anders ver over datum ging)
Vriend is net op weg naar de stad om vergaderruimte te regelen, dus het zal wel laat worden voor we avondeten. We hebben nog boerenkool, maar misschien wordt dat wel morgen. We zien wel.
Ik heb waarschijnlijk een adres gevonden voor de 2 lamaheren![]()
Dus nu ga ik weer even contact opnemen met de professor die over de boerderij van de uni gaat, en eens kijken of we het definitief rond kunnen krijgen.Dan zouden van de Ark van de UA, naar de Ark van Pollare gaan
Wel toepasselijk, niet?
Oh dat scheelt nogal jaquote:Op zondag 10 november 2019 16:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wil ook!! en Chinees!
Maar ja, spruitjes zijn ook lekker
Volgend weekend 3 dagen Alkmaar bij een hotel (joh)
booking: 256 euro
hotel zelf: 242
voordeeluistjes: 169.9
Hoe dan?
Ze zijn daar in dat dorp experts in groot vuur; vast wel dusquote:Op zondag 10 november 2019 16:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Netjes!
Die deur is nu geen vluchtweg meer bij brand, kun je op andere manieren wegkomen?
Mijn dochter vindt het altijd helemaal goed als mijn ex aanbiedt te koken.quote:Op zondag 10 november 2019 16:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ga daar niet mee wegkomen. Meneer Berk heeft de afgelopen werkweek 4 keer gekookt omdat ik te laat thuis was. Ik moet zo echt even aan de slag om dat goed te maken.
Manlief eet liever iets zelfgekookts.quote:Op zondag 10 november 2019 16:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mijn dochter vindt het altijd helemaal goed als mijn ex aanbiedt te koken.
Dat betekent doorgaans pizza of uiteten..
Kwestie van verwachtingsmanagement kennelijk.
Daarom.. verwachtingsmanagement.quote:Op zondag 10 november 2019 16:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Manlief eet liever iets zelfgekookts.
Ik overweeg heel hard iets met ananas.quote:Op zondag 10 november 2019 16:41 schreef fietsie het volgende:
Hier staat lasagnasaus te pruttelen. Ohne ananas.
Laten liggen en nooit meer aankomen..quote:Op zondag 10 november 2019 16:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hoe werkt dit? Kun je het kantelen?
Ja hoor.. we kunnen de tuin in.. of tussen de fietsen door kruipen als er echt nood aan de man is..quote:Op zondag 10 november 2019 16:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Netjes!
Je kunt in ieder geval goed op je horloge bijhouden wanneer ze waar moet zienquote:Op zondag 10 november 2019 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]kennen elkaar 2 jaar morgen.. Beetje jammer dat ze dan onder 't mes moet maar a las
quote:Op zondag 10 november 2019 16:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja hoor.. we kunnen de tuin in.. of tussen de fietsen door kruipen als er echt nood aan de man is..
Oh wat leuk! Wel balen van het ziekenhuis. Heb je ook iets voor haar gekocht?quote:Op zondag 10 november 2019 16:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]kennen elkaar 2 jaar morgen.. Beetje jammer dat ze dan onder 't mes moet maar a las
Ziet eruit als een voordeur maar is het dus blijkbaar niet?quote:Op zondag 10 november 2019 16:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja hoor.. we kunnen de tuin in.. of tussen de fietsen door kruipen als er echt nood aan de man is..
Ik at ananas op de fiets.quote:Op zondag 10 november 2019 16:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik overweeg heel hard iets met ananas.
Ik bestelde pizza.quote:
Onze voordeur zit er precies boven..quote:Op zondag 10 november 2019 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ziet eruit als een voordeur maar is het dus blijkbaar niet?
fecking onhandig gebouwde huizen daar męn. Wie bedacht zoiets toen?quote:Op zondag 10 november 2019 17:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Onze voordeur zit er precies boven..
We hebben 2 etages..
Aha! En geen onderburen ingesloten dus?quote:Op zondag 10 november 2019 17:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
We hebben 2 etages..
Mja.. Ik gok dat die deur voor de huishouding was.. onze voordeur waarschijnlijk voor de eigenaren..quote:Op zondag 10 november 2019 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fecking onhandig gebouwde huizen daar męn. Wie bedacht zoiets toen?
Nee.. de onderburen zijn wij dus ook gewoon..quote:Op zondag 10 november 2019 17:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Aha! En geen onderburen ingesloten dus?
Slimme oplossing.
Ahh nu snap ik het /blondquote:Op zondag 10 november 2019 17:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
We hebben 2 etages..
Jazekerquote:Op zondag 10 november 2019 17:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Wel balen van het ziekenhuis. Heb je ook iets voor haar gekocht?
Garnalen en babyinktvisjes?quote:Op zondag 10 november 2019 17:13 schreef z80 het volgende:
Even bij de Mongool langs. All you can eat. De bakplaat bij deze vreetschuur moet je wegblijven. Zelfs een schoenzool weten ze nog te verpesten.
De wok daarentegen is wel goed. Meerde van deze op.
[ afbeelding ]
Hij staat buiten toch?? Anders snap ik er HELEMAAL niks meer vanquote:Op zondag 10 november 2019 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Garnalen en babyinktvisjes?
Mooi bedachte constructie Barrel om de fiets binnen te hebben
Hij staat buiten idd. Maar wel overdekt omdat ie in de portiek staat.. dus half/half .quote:Op zondag 10 november 2019 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij staat buiten toch?? Anders snap ik er HELEMAAL niks meer van
Bij de volgende Barrelmeet-met-gebak weet ik mn plaats...quote:Op zondag 10 november 2019 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Garnalen en babyinktvisjes?
Mooi bedachte constructie Barrel om de fiets binnen te hebben
quote:Op zondag 10 november 2019 17:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij de volgende Barrelmeet-met-gebak weet ik mn plaats...
Aan de ketting?quote:Op zondag 10 november 2019 17:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij de volgende Barrelmeet-met-gebak weet ik mn plaats...
Ik nu (eindelijkquote:
Mijn slaapkamer is 4.20m hoog, niets voor jou, gok ik zoquote:Op zondag 10 november 2019 18:06 schreef Candaasje het volgende:
Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen denk ik.
Tof huisje @:Sigme! Jaloers op je Finnoven![]()
Ik zou denk ik alleen wel iets van afscheiding van bed willen, maar dat is meer vanwege bezoek en ik hou eigenlijk niet zo van open ruimtes om in te slapen. Ik vind onze eigen slaapkamer al helemaal niks (veel te ruim/groot). Ik zou nog steeds het liefst een bedstede willen geloof ik. (met dan wel een raam om vanuit bed zo naar buiten te kunnen loeren. Uitkijkend over weilanden/beekjes en schaapjes/geitjes/varkentjes/kipjes/lama's/etc.
)
gelukkig wonen we in een appartementje op 3 hoog, in/onder de rook van de randstad. En hebben we niet eens een tuin.Maar goed, dromen mag hč?!
@:Mini: je innerlijke Candaasje![]()
Ik voel me gevleid.
Nopquote:Op zondag 10 november 2019 18:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is 4.20m hoog, niets voor jou, gok ik zo
14 uur slapen, vertroeteld en gevoerd worden... Heerlijk!quote:Op zondag 10 november 2019 18:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nop![]()
Ik kom in mijn volgend leven terug als kat, bij mensen met zo'n afzichtelijke krabpaal met zachte, knusse holletjes (die krabpaal dus) met uitzicht
Klinkt als een droomvakantie.quote:Op zondag 10 november 2019 18:18 schreef Muck het volgende:
[..]
14 uur slapen, vertroeteld en gevoerd worden... Heerlijk!
Om dan van de ene op de andere dag op rantsoen gezet te worden. Hele dag hongerlijden omdat er iemand gezegd heeft dat je te zwaar bent.quote:Op zondag 10 november 2019 18:18 schreef Muck het volgende:
[..]
14 uur slapen, vertroeteld en gevoerd worden... Heerlijk!
En je eigenaren 's ochtends om 5.30 uur wakkermiauwen wegens lege voerbak?quote:Op zondag 10 november 2019 18:17 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nop![]()
Ik kom in mijn volgend leven terug als kat, bij mensen met zo'n afzichtelijke krabpaal met zachte, knusse holletjes (die krabpaal dus) met uitzicht
Bij de buren hartverscheurend miauwen voor aanvullend eten.quote:Op zondag 10 november 2019 18:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Om dan van de ene op de andere dag op rantsoen gezet te worden. Hele dag hongerlijden omdat er iemand gezegd heeft dat je te zwaar bent.
Mja dat slapen doe je natuurlijk niet om 5.30... dat zou veel te makkelijk zijnquote:Op zondag 10 november 2019 18:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En je eigenaren 's ochtends om 5.30 uur wakkermiauwen wegens lege voerbak?
Uiteraardquote:Op zondag 10 november 2019 18:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En je eigenaren 's ochtends om 5.30 uur wakkermiauwen wegens lege voerbak?
Ik dacht dat je daglicht ging maken?quote:Op zondag 10 november 2019 18:24 schreef fietsie het volgende:
Zow. Als je hier nu de schuur inloopt en de infrarood sensor zet het licht aan kun je maar beter direct een zonnebril opzetten
Het is nu een enthousiaste zomerse middag, qua licht.quote:Op zondag 10 november 2019 18:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daglicht ging maken?
Ik ga een man zoeken die dat accommodeertquote:
Dan pik ik wel wat uit de kast of van het aanrechtquote:Op zondag 10 november 2019 18:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Om dan van de ene op de andere dag op rantsoen gezet te worden. Hele dag hongerlijden omdat er iemand gezegd heeft dat je te zwaar bent.
Jij moet ook weer overdrijven he?quote:Op zondag 10 november 2019 18:24 schreef fietsie het volgende:
Zow. Als je hier nu de schuur inloopt en de infrarood sensor zet het licht aan kun je maar beter direct een zonnebril opzetten
Zoekterm 'feeder'?quote:Op zondag 10 november 2019 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga een man zoeken die dat accommodeert
Hmm de grootste schranzer hier... weegt ruim een kilo minder dan de nummer 2.quote:Op zondag 10 november 2019 18:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Beetje hongerdieten terwijl katten tķch niet in een bikini hoeven.quote:Op zondag 10 november 2019 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan pik ik wel wat uit de kast of van het aanrecht![]()
ŠMijn jongste kat
Ik was het zat om te moeten klussen met extra lampjes erbij.quote:Op zondag 10 november 2019 18:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Jij moet ook weer overdrijven he?![]()
Licht op de fiets is wel verplicht in het donker ja.quote:Op zondag 10 november 2019 18:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik was het zat om te moeten klussen met extra lampjes erbij.
Heb bij mn spinningbike wel bescheiden lampje gemonteerd; die kan dan separaat aan.
't Is maar net wat je in die overige 10 uur van de dag inbrengt in de relatie hequote:Op zondag 10 november 2019 18:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga een man zoeken die dat accommodeert
In het donker schuur binnen lopen. Floep licht aan. Lichtsensor denkt he, dag, hoef niets te doen.quote:Op zondag 10 november 2019 18:24 schreef fietsie het volgende:
Sensor schakelt klik-aan-module. Geen timer. Met de hand uit, via dezelfde module.quote:Op zondag 10 november 2019 18:33 schreef z80 het volgende:
[..]
In het donker schuur binnen lopen. Floep licht aan. Lichtsensor denkt he, dag, hoef niets te doen.
Timer loopt af. Plop donker. Bult gescheld uit een hoek van de schuur en driftig zwaaien om het licht weer aan te doen.
Madame komt niet tekortquote:Op zondag 10 november 2019 18:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Groot gelijk. Beetje hongerdieten terwijl katten tķch niet in een bikini hoeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 10 november 2019 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Weekendje achter de naaimachine. Omdat het op kantoor meestal 23 gr is, was ik op zoek naar wat dunnere kleding. Gelukt en best trots op mezelf.Mooie stof en inderdaad ideaal voor zo'n temperatuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net op moment dat ik sipjes wil mopperen... ik ook!quote:
Weekendje achter de naaimachine. Omdat het op kantoor meestal 23 gr is, was ik op zoek naar wat dunnere kleding. Gelukt en best trots op mezelf.Leuk stofje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Weekendje achter de naaimachine. Omdat het op kantoor meestal 23 gr is, was ik op zoek naar wat dunnere kleding. Gelukt en best trots op mezelf.Ik vind het echt super knap dat je dat zelf kan maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Hier ook een dame die het voor mij doet.. op het moment glitter blauwquote:Op zondag 10 november 2019 19:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik laat al enige jaren iedere 3-4 weken een laagje acryl over mijn eigen nagels doen. Eigen nagels zijn heel dun en scheuren meteen. Dinsdag mag ik weer
Jaar geleden voor het eerst les gehad op de antieke machine van mijn moeder. Toen won ik een super-de-luxe machine. Ga af en toe met een lastig project naar een naaicafé, maar dit soort dingen lukt me nu zelf welquote:Op zondag 10 november 2019 19:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het echt super knap dat je dat zelf kan maken.
Die zijn in ja. Dat heet tegenwoordig flaredquote:Op zondag 10 november 2019 19:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik hoop trouwens dat broeken met een licht uitlopende pijp een beetje in zijn. (Op de uni wel, maar daar zie je wel alles voorbijkomen qua broeken. Het ene geslaagder dan het andere).
Gisteren namelijk zo'n zwarte broek gekocht. Ik vond het vrouwelijk. Vriend moest even wennen.
Plus dan een 'normale' skinny in donkerblauw. Moesten wel allebei ingekort worden, maar dat mag de coupeuse van de winkel doen /teamkortepootjes
Maar vanaf volgende week kan ik ein-de-lijk passende broeken aan. Ik loop inmiddels al meer dan een maand voor schutEn een keer wat anders dan rood en blauw met een motiefje mag ook wel. (Jurkjes zijn niet altijd even handig)
Blijft knap!quote:Op zondag 10 november 2019 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaar geleden voor het eerst les gehad op de antieke machine van mijn moeder. Toen won ik een super-de-luxe machine. Ga af en toe met een lastig project naar een naaicafé, maar dit soort dingen lukt me nu zelf wel
Ahquote:Op zondag 10 november 2019 19:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn in ja. Dat heet tegenwoordig flared
#omavertelt
Ulla Popken!quote:Op zondag 10 november 2019 19:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik denk altijd maar :" als ik het in een (hippe) winkel kan kopen is het vast "in " .. "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het was vooral een dure winkelquote:Op zondag 10 november 2019 19:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik denk altijd maar :" als ik het in een (hippe) winkel kan kopen is het vast "in " .. "
quote:Op zondag 10 november 2019 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ulla Popken!
#oma verteltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 10 november 2019 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Ja is flared weer in? Eens wat nieuwe broeken gaan kopen dankon ze de laatste jaren maar lastig vinden.
Ik draag er ook wel het liefst flinke hakken onderquote:Op zondag 10 november 2019 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Niks voor mij met mijn korte pootjes
Wel leuk bij anderen
En in het noorden en rondom Arnhem loopt het voor mijn gevoel dan weer wat achter op de rest...quote:Op zondag 10 november 2019 19:44 schreef Barreltje het volgende:
Alhoewel ..
Als ik in Utrecht ben vind ik de inwoners altijd 1 bepaalde stijl hebben, terwijl die in Amsterdam en ook Den Haag weer een totaal andere is..
Dus wat in de ene stad IN is,hoeft dat niet te zijn in en andere stad.. en jij gaat nog wel naar een ander land candaasje!
En in jouw wijk?quote:Op zondag 10 november 2019 19:49 schreef Muck het volgende:
[..]
En in het noorden en rondom Arnhem loopt het voor mijn gevoel dan weer wat achter op de rest...
Sorry voor de mensen uit die regionen, het is slechts een observatie
Bejaardquote:
Ik neem tegenwoordig maar genoegen met de bootcut jeans van c&a..quote:Op zondag 10 november 2019 19:44 schreef Sarabi het volgende:
Ja is flared weer in? Eens wat nieuwe broeken gaan kopen dankon ze de laatste jaren maar lastig vinden.
Zo heb ik altijd T gevoel dat NL achter loopt op Zweden..quote:Op zondag 10 november 2019 19:49 schreef Muck het volgende:
[..]
En in het noorden en rondom Arnhem loopt het voor mijn gevoel dan weer wat achter op de rest...
Sorry voor de mensen uit die regionen, het is slechts een observatie
O!quote:Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben normaliter echt verre van hip of modebewust![]()
Zo, tijd voor boerenkool!
En eens kijken of het laatste seizoen van Outlander beter is dan het seizoen ervoor. Vriend en ik hebben echt samen zitten schaterlachen om de idiootheid van bepaalde scčnes
Oh maar dat geloof ik wel. Volgens mijn BE huisgenoot pikt 'ie NL-ers (studenten) er ook altijd zo uit. Die geven veel minder om uiterlijk dan de BE dames. En dat is in veel gevallen ook wel zo.quote:Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo heb ik altijd T gevoel dat NL achter loopt op Zweden..
Daar doet iedereen er echt zowat altijd alles aan om fatsoenlijk opgedirkt de straat op te gaan. Ff in je slingerbroek een boodschap doen is er niet bij.
Hier lange benen maar verre van slank en draag bij voorkeur flared.quote:Op zondag 10 november 2019 20:16 schreef Myraela het volgende:
Ik zou flared eigenlijk eens moeten proberen. Ik ga standaard voor skinny omdat mijn benen (in verhouding) juist best slank zijn. Maar misschien is flared juist wel tof omdat ik lang ben.
Maakt wel uit waar in Zweden en waar in Nederlandquote:Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo heb ik altijd T gevoel dat NL achter loopt op Zweden..
Daar doet iedereen er echt zowat altijd alles aan om fatsoenlijk opgedirkt de straat op te gaan. Ff in je slingerbroek een boodschap doen is er niet bij.
Bootcut staat mij vaak te lomp.quote:Op zondag 10 november 2019 20:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier lange benen maar verre van slank en draag bij voorkeur flared.
Of de bootcut van de c&a dus
Weekendje achter de naaimachine. Omdat het op kantoor meestal 23 gr is, was ik op zoek naar wat dunnere kleding. Gelukt en best trots op mezelf.Mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |