Die zijn gaaf! Maar te duur en er kan schimmel in ontstaan. Ik heb de opdracht gekregen om badspeelgoed zonder gaatjes te kopen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:
@:lucky Bekijk TOMY Do-Re-Mi Dolfijnen op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Die maken geluid ook.
Wel iets duurder
Hoewel de octopus er leuker uit ziet, zou mijn 1-jarige meer met het eerste spelen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zal ik dit of dit badspeelgoed kopen voor een 1-jarige?
Ja precies. Ik doe die eerste wel.quote:Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Aure het volgende:
[..]
Hoewel de octopus er leuker uit ziet, zou mijn 1-jarige meer met het eerste spelen.
Mijnes speelt met deze in bad: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mula-set-vormpjes-60294877/quote:Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die zijn gaaf! Maar te duur en er kan schimmel in ontstaan. Ik heb de opdracht gekregen om badspeelgoed zonder gaatjes te kopen.
Ik neig naar de octopus maar ik heb geen idee of dat nou voor een kind ook echt (lang) leuk blijft.
Oh ja, die Ikeatoren. Razend populair.quote:Op zondag 10 november 2019 11:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijnes speelt met deze in bad: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mula-set-vormpjes-60294877/
En: https://www.ikea.com/nl/n(...)delig-boot-20260394/
De mijne had badeendjes die zo vies groezelig van binnen werden.quote:Op zondag 10 november 2019 11:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijnes speelt met deze in bad: https://www.ikea.com/nl/nl/p/mula-set-vormpjes-60294877/
Wij gingen altijd naar een huisje in drenthe of gelderland.... vooral altijd 2 weken door bos en zand rollenquote:Op zondag 10 november 2019 11:10 schreef z80 het volgende: [..] Vakantie was zuid Duitsland in een Zimmer Frei huisje/verdieping. Of dagtochtjes door Nederland en België. Waarschijnlijk meer van Nederland gezien dan de meeste hier. Er blijken heel veel kleine musea te zijn.
Er werd ook al subtiel gevraagd of ik nog bij Ikea kwam. Maar nee, helaas. Ik heb er zelf niets nodig en om voor alleen een kadootje daar naartoe te gaan heb ik geen zin in.quote:Op zondag 10 november 2019 11:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat jij zei in het vorige topic heb ik ook wel een beetje bij jou. Ineens was je terug mét relatie mét kindquote:Op zondag 10 november 2019 11:19 schreef Aure het volgende:
Ja ik heb hier ook een setje die ik wel weg kan gaan doen. Smerig.
Je kan het ook online bestellenquote:Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er werd ook al subtiel gevraagd of ik nog bij Ikea kwam. Maar nee, helaas. Ik heb er zelf niets nodig en om voor alleen een kadootje daar naartoe te gaan heb ik geen zin in.
quote:Op zondag 10 november 2019 11:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat jij zei in het vorige topic heb ik ook wel een beetje bij jou. Ineens was je terug mét relatie mét kind![]()
Ik vraag me dan af wat er na een tijdje nog meer gegooid gaat worden...quote:Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die zijn gaaf! Maar te duur en er kan schimmel in ontstaan. Ik heb de opdracht gekregen om badspeelgoed zonder gaatjes te kopen.
Ik neig naar de octopus maar ik heb geen idee of dat nou voor een kind ook echt (lang) leuk blijft.
Dat vraag ik me af daar... of dat ooit nog goed komt.quote:Op zondag 10 november 2019 11:22 schreef z80 het volgende:
De zelfde reden als met de muur, ben ik een paar jaar terug naar NoordKorea geweest.Nu bestaat het nog.
En als de gesprekken toen goed verlopen waren was er een behoorlijke kans dat ook die muur open ging.
Ja, eens. En die schildpadjes kunnen ook in de tuin of op het strand denk ik.quote:Op zondag 10 november 2019 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af wat er na een tijdje nog meer gegooid gaat worden...
geen fan van gooien in bad hier
En met wat plonsen valt ie wellicht snel om.
Hij ZIET er wel leuker uit dan die schildpadjes overigens. Maar ik DENK dat bij ons de schildpadjes ook een groter succes waren geweest.
Daar kun je ook gewoon mee spelen namelijk.
Alsin.. buiten het stapelen om heb je gewoon een hele familie schildpadjes
Heftigquote:Op zondag 10 november 2019 11:25 schreef Blues het volgende:
Naar gevoel dat mijn aussie zoon daar zo dichtbij woont (sinds kort verhuisd van vlakbij Cairns naar ergens in of bij Sydney) en je kan niet ff horen hoe het met 'm gaat
https://www.rfs.nsw.gov.au/fire-information/fires-near-me
https://www.news.com.au/t(...)ef56d3c40946f9066c58
Wat dat betreft hebben we nog wel effe ben ik bangquote:Op zondag 10 november 2019 11:22 schreef z80 het volgende:
De zelfde reden als met de muur, ben ik een paar jaar terug naar NoordKorea geweest.Nu bestaat het nog.
En als de gesprekken toen goed verlopen waren was er een behoorlijke kans dat ook die muur open ging.
Zijn groep zit, voor zover wij weten, op 3 of meer plekken in Australië.. dus hij is w.s. verhuisd naar een huis/pand/boerderij omdat hij daar meer 'nodig' is.quote:Op zondag 10 november 2019 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
HeftigIs hij met zijn groep verhuisd?
Heb je dan niet meer zijn laatste adres? Of zorgt de sekte voor doorsturen van post?quote:Op zondag 10 november 2019 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Zijn groep zit, voor zover wij weten, op 3 of meer plekken in Australië.. dus hij is w.s. verhuisd naar een huis/pand/boerderij omdat hij daar meer 'nodig' is.
Dat is ook maar een aanname van mij, maar dat is wel hoe een sekte werkt.
Lijkt me echt niks als je kind dat verkiest als leven.quote:Op zondag 10 november 2019 11:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Zijn groep zit, voor zover wij weten, op 3 of meer plekken in Australië.. dus hij is w.s. verhuisd naar een huis/pand/boerderij omdat hij daar meer 'nodig' is.
Dat is ook maar een aanname van mij, maar dat is wel hoe een sekte werkt.
Ik kreeg een paar weken geleden een korte update per brief dat ie verhuisd is met het nieuwe adres. Dat is net als zijn vorige adres een posoffice box. Dus in een postkantoortje ergens. Dat is te googlen maar dan weet je nog niet waar hij precies woont. Vorige woonplaats denken wij, was gordonvale terwijl de brieven naar een postkantoor in Cairns gingen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je dan niet meer zijn laatste adres? Of zorgt de sekte voor doorsturen van post?
Dit is zo onzeker voor jullie.quote:Op zondag 10 november 2019 11:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar weken geleden een korte update per brief dat ie verhuisd is met het nieuwe adres. Dat is net als zijn vorige adres een posoffice box. Dus in een postkantoortje ergens. Dat is te googlen maar dan weet je nog niet waar hij precies woont. Vorige woonplaats denken wij, was gordonvale terwijl de brieven naar een postkantoor in Cairns gingen.
Het is zeer matig. Vooral dat we niet 'gewoon' even kunnen bellen, mailen of appen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:48 schreef Uhmmpie het volgende:
Lijkt me echt niks als je kind dat verkiest als leven.
Niet dat je hem kan tegenhouden.. maar leuk is anders.
quote:Op zondag 10 november 2019 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is zeer matig. Vooral dat we niet 'gewoon' even kunnen bellen, mailen of appen.![]()
Nog een jaar of 3 en hij zit daar zijn halve leven. Brainwashed op zijn ontvankelijke 19e, hij is nu 35.
Ik had het onthouden ja... vind het een bizar idee.quote:Op zondag 10 november 2019 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is zeer matig. Vooral dat we niet 'gewoon' even kunnen bellen, mailen of appen.![]()
Nog een jaar of 3 en hij zit daar zijn halve leven. Brainwashed op zijn ontvankelijke 19e, hij is nu 35.
Nou inderdaadquote:Op zondag 10 november 2019 11:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik had het onthouden ja... vind het een bizar idee.
Kennelijk is ie er gelukkig..
maar lijkt me inderdaad... behoorlijk matig
Waarom wil je ze koken? Gewoon bakken met de rest van de groente of ui/knof tot ze inprikbaar zijn. Dan de ingrediënten van de saus er bij.quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar lieve CULlertjes, stel nou dat ik vandaag weer hte rooie klats ga maken voor over de pasta, en ik wil er voor de gezond () wat worteltjes in doen. Hoe lang zou je die van tevoren moeten koken?
Zodat ze zegmaar driekwart gaar zijn? Dan gooi ik ze er op het laatst bij in de pan en vries ik de boel meteen in. Alleen komt er dan voor gebruik nog een minuutje magnetron bij en ik wil ze nog wel beetgaar en niet snotgaar) hebben.
Hoe lang kook je waspeen? Ik snij het wel van tevoren al in plakjes.
Je kunt ze ook gewoon op een laag vuurtje bakken totdat ze zacht zijn. Samen met wat ui en knoflook. Oh en bleekselderij.quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar lieve CULlertjes, stel nou dat ik vandaag weer hte rooie klats ga maken voor over de pasta, en ik wil er voor de gezond () wat worteltjes in doen. Hoe lang zou je die van tevoren moeten koken?
Zodat ze zegmaar driekwart gaar zijn? Dan gooi ik ze er op het laatst bij in de pan en vries ik de boel meteen in. Alleen komt er dan voor gebruik nog een minuutje magnetron bij en ik wil ze nog wel beetgaar en niet snotgaar) hebben.
Ik ben al gehakt aan het oprullen in die pan. Of kunnen de wortelplakjes daar gewoon bij dan? Ja waarom ook niet eigenlijkquote:Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom wil je ze koken? Gewoon bakken met de rest van de groente of ui/knof tot ze inprikbaar zijn. Dan de ingrediënten van de saus er bij.
Nee dat is heel slechtquote:En doe je warme saus direct in de vriezer?
Ik word echt knettergek van het steeds weer inloggen met die app in de bankomgevingen. Soms 8 keer op een dag als ik te lang inactief ben op de site. Ik geloof dat ze 5 minuten inactiviteit aanhouden. Heel irritant.quote:Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien is de Rabo app nog niet zo ver?Ik krijg van ING deindruk dat ze het liefst willen dat je alles met de app doet. De website hangt er een beetje voor Jan met de Korte Lul bij nou je via de app moet bevestigen als je probeert in te loggen op je PC
![]()
Ik vind waspeen vies.quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
ja maar VEILIGHEID VEILIGHEID alles ditdatquote:Op zondag 10 november 2019 12:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik word echt knettergek van het steeds weer inloggen met die app in de bankomgevingen. Soms 8 keer op een dag als ik te lang inactief ben op de site. Ik geloof dat ze 5 minuten inactiviteit aanhouden. Heel irritant.
Maar ik dacht dat ik een paar maanden geleden wel had betaald met de app van de Rabo. Misschien hebben ze iets veranderd.
Staat de app wel op de laptop? Zo ja is deze gekoppeld met de rekening?quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vraagje tussendoor. Ik heb Rabobank en de Rabo app. Maar als ik bestel bij een webshop op de laptop en met iDeal wil betalen, krijg ik nooit de optie om met de app te betalen. Ik moet altijd toch die scanner weer pakken. Hoe kan dat? Met onze ING en KNAB rekeningen kan het altijd met de app.
quote:Op zondag 10 november 2019 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben al gehakt aan het oprullen in die pan. Of kunnen de wortelplakjes daar gewoon bij dan? Ja waarom ook niet eigenlijk
[..]
Nee dat is heel slechtVoor je andere vriesgoed en voor je stroomverbruik. Ik laat het eerst afkoelen
Ja, na zijn 1e jaar backpacken toen hij ze leerde kennen, moest hij terug vanwege visum. Na een jaar weer terug en in 2008 zijn wij op vakantie geweest naar Aus en hem een paar dagen bij ons gehad. (Illegaal op onze hotelkamers laten slapen bijvquote:Op zondag 10 november 2019 12:03 schreef Zilverberk het volgende:
Blues, heb je hem nog wel eens kunnen spreken sinds hij daar verzeild is geraakt?
quote:Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef derLudolf het volgende:
Samen met wat ui en knoflook. Oh en bleekselderij.
Ehm, deze onderdelen zijn momenteel niet voorzienquote:Op zondag 10 november 2019 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
de rest van de groente of ui/knof
Ik log nu in met cijfercode. Mss opnieuw inloggen?quote:Op zondag 10 november 2019 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vraagje tussendoor. Ik heb Rabobank en de Rabo app. Maar als ik bestel bij een webshop op de laptop en met iDeal wil betalen, krijg ik nooit de optie om met de app te betalen. Ik moet altijd toch die scanner weer pakken. Hoe kan dat? Met onze ING en KNAB rekeningen kan het altijd met de app.
Nee, die app staat op mijn telefoon. Bij andere banken kan je na de keuze voor iDeal op een webshop kiezen of je met of zonder de app wilt inloggen op de website. Als je dan voor met app kies, pak je je telefoon er bij en is het zo geregeld.quote:Op zondag 10 november 2019 12:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Staat de app wel op de laptop? Zo ja is deze gekoppeld met de rekening?
Wat hoe moet de rabo anders weten dat je met een app wil betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |