abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189864660
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:11:17 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189864668
Kind kwam even tussendoor :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189864689
@Isabeau inderdaad lastig om dan iets te vinden.
Altijd het nare: heb je een handicap en word je daardoor ook nog gedwongen iets te zoeken wat duurder is.

Hof van Saksen schijnt wel erg goed te zijn. En vakantie is vakantie, ook als het vlakbij huis is.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189864704
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
Je wil niet weten wat er als eerste door mijn hoofd schoot toen ik dit las :')

Soberso ( :+ ) prio aan je kind geven in plaats van FOK! o|O
pi_189864747
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Isabeau inderdaad lastig om dan iets te vinden.
Altijd het nare: heb je een handicap en word je daardoor ook nog gedwongen iets te zoeken wat duurder is.

Hof van Saksen schijnt wel erg goed te zijn. En vakantie is vakantie, ook als het vlakbij huis is.
:Y oog laten vallen op 8 persoons borderijhuisje met sauna *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189864775
Over vakantie gesproken: blijkbaar moeten de agenda’s mee om met het koor een repetitieweekend te plannen :X

Vorige keren heb ik dat georganiseerd maar daar trap ik niet meer in.

Want ze willen goedkoop en desgevraagd (nog foto laten zien) zijn stapelbedden prima maar als we er zijn, blijken er opeens stapelbedden te zijn en dat was niet de bedoeling...

Zelf ontbijt regelen is ook prima. Ik liet weten dat men ontbijtwensen qua boodschappen aan me kan doorgeven. Vroeg ik elke keer voor het dagelijkse tripje supermarkt.
Na drie dagen kwam iemand haast in tranen bij me: ze at thuis altijd zemelen en die had ze nu niet dus ze was hopeloos verstopt en ziek ervan ;( Dit na drie dagen aangeven dat we zulke dingen best willen halen, of ze had zelf een zakje van haar zemelen mee kunnen nemen...

En bij een ander tripje vond men het inbegrepen diner wat beperkt qua keuze. JULLIE WILDEN GOEDKOOP o|O

Wijven :')
pi_189864779
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet verkeerd O+
pi_189864793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hof van saksen vind ik echt super O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_189864799
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over vakantie gesproken: blijkbaar moeten de agenda’s mee om met het koor een repetitieweekend te plannen :X

Want ze willen goedkoop en desgevraagd (nog foto laten zien) zijn stapelbedden prima maar als we er zijn, blijken er opeens stapelbedden te zijn en dat was niet de bedoeling...

Zelf ontbijt regelen is ook prima. Ik liet weten dat men ontbijtwensen qua boodschappen aan me kan doorgeven. Vroeg ik elke keer voor het dagelijkse tripje supermarkt.
Na drie dagen kwam iemand haast in tranen bij me: ze at thuis altijd zemelen en die had ze nu niet dus ze was hopeloos verstopt en ziek ervan ;( Dit na drie dagen aangeven dat we zulke dingen best willen halen, of ze had zelf een zakje van haar zemelen mee kunnen nemen...

En bij een ander tripje vond men het inbegrepen diner wat beperkt qua keuze. JULLIE WILDEN GOEDKOOP o|O

Oeh, dat zou ik ook geen tweede keer regelen
We have far more in common than that which devides us..
pi_189864812
quote:

_O- ooooh, wat typisch! :D Organiseren is doorgaans de hel want je stopt er tijd en moeite in, maar het is ook allemaal jouw schuld als er probleempjes zijn :') (dat van die zemelen is gewoon achterlijk en 100% haar eigen schuld)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189864814
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh, dat zou ik ook geen tweede keer regelen
Ik moest het in twee keer leren.
En aangezien ik in het bestuur zit ontkom ik vast niet aan enig regelwerk.

Natuurlijk deed niet iedereen zo moeilijk. Maar sommigen konden slecht omgaan met het groepsgevoel, zeg maar.
pi_189864825
quote:

Zoooo daar zou ik ook heel snel klaar mee zijn. Wat een gezeik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189864828
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:21 schreef Tally het volgende:

Hof van saksen vind ik echt super O+
Nog nooit geweest, alleen maar goede verhalen over gehoord :Y Mijn moeder wilde graag naar de Huttenheugte, maar daar hebben ze dus welgeteld 0 rolstoeltoegankelijke bungalows. En Center Parcs heeft wel bungalows voor rolstoelen, maar wat zien die er lelijk uit zeg en allemaal voor max 4 personen.
pi_189864853
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 12:03 schreef Blues het volgende:
Lidl.
Ik eet nu het brood dat we kochten bij die :B zaak :B echt niet lekker!
Ik hoef definitief nooit meer naar die winkel :+
Ik vind het brood juist dikke prima daar. Net een stuk meergranen stokbrood. :9
pi_189864862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog nooit geweest, alleen maar goede verhalen over gehoord :Y Mijn moeder wilde graag naar de Huttenheugte, maar daar hebben ze dus welgeteld 0 rolstoeltoegankelijke bungalows. En Center Parcs heeft wel bungalows voor rolstoelen, maar wat zien die er lelijk uit zeg en allemaal voor max 4 personen.
Ik ben er 2 keer geweest. We hebben er ontzettend vermaakt. Gaan er niet vaak heen want één van de duurste parken.

Bosrijk Efteling heeft ook leuke huisjes en rolstoelvriendelijke :)
pi_189864880
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:25 schreef Tally het volgende:
Ik ben er 2 keer geweest. We hebben er ontzettend vermaakt. Gaan er niet vaak heen want één van de duurste parken.

Bosrijk Efteling heeft ook leuke huisjes en rolstoelvriendelijke :)
Oh, dat klinkt ook als een idee. Er gaat een (bijna) 4 jarige uk mee!
pi_189864902
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt ook als een idee. Er gaat een (bijna) 4 jarige uk mee!
De 3 jarige is nog gratis.
pi_189864908
Ik zou waarschijnlijk ook zo'n zeikwijf zijn met een groepsreis. Maar dan zou ik gewoon mijn eigen oplossingen zoeken. Of nouja, eigenlijk ga ik gewoon niet mee op reis, als het even kan. :D
pi_189864936
Ik doe het zeker niet goed in groepsreizen :’)
Vaak als we met meerdere gaan dan regel ik mijn eigen verblijf om gezeik te voorkomen maar ook omdat ik gewoon een plekje wil om mezelf terug te trekken zonder veel mensen om mij heen.
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:33:38 #20
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_189864982
quote:

Zit niet zo te... Eh... *)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_189864986
Ik doe het prima bij groepsreizen, doe dat ook alleen maar.
Maar waar ik vroeger altijd “op indeling” ging, wil ik nu wel een eigen kamer en ga ik daar ook meestal heen na het eten
  zaterdag 9 november 2019 @ 13:34:55 #22
112545 Muck
pi_189864998
Maar na bijna 10 jaar als secretaris van onze muziekvereniging,ben ik er ook mee gestopt hoor.
Altijd dat gezeik :{
Nu kom ik aan bij een optreden, zet een trompet aan mijn hoofd en als ik klaar ben kan ik weer gaan. Héérlijk _O_
pi_189865093
Snert @ singlesweekendkortingen, maar afgelopen week verse dosis van het door @Molo zo gehate Flowerbomb van Viktor & Rolf besteld!
Let me see you stripped down to the bone
pi_189865106
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
kind kladkakka voeren :7 ( evtmet valium erin :+ )
pi_189865136
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind het brood juist dikke prima daar. Net een stuk meergranen stokbrood. :9
Die zijn ook meer dan prima. :Y Het zijn de voorverpakte halve en hele boterhambroden die zo ellendig slecht zijn :Y
pi_189865168
Oh man die voorverpakte broden kregen wij altijd bij scouting. Ik vind dat zo ontzettend goor.

Dat kreeg ik echt alleen weg in de vorm van een tosti.. Desnoods boven het nog nagloeiende kampvuur.. Brrr.
pi_189865193
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man die voorverpakte broden kregen wij altijd bij scouting. Ik vind dat zo ontzettend goor.
Eeuwig vers *O* of zo hard dat je er iemand mee de kop kan inslaan *O*
quote:
Dat kreeg ik echt alleen weg in de vorm van een tosti.. Desnoods boven het nog nagloeiende kampvuur.. Brrr.
Bij ons draait het tosti-ijzer altijd overuren als we buiten Nederland brood krijgen :')
pi_189865198
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:49 schreef minilot het volgende:

Die zijn ook meer dan prima. :Y Het zijn de voorverpakte halve en hele boterhambroden die zo ellendig slecht zijn :Y
:Y Die koop ik dan ook nooit. Wel de verse broden en broodjes O+
pi_189865200
Krijg net een appje van m'n ma dat m'n vuilnisbak wel heel zwaar is. En dat ze hem ook wil hebben _O-
pi_189865215
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik zou waarschijnlijk ook zo'n zeikwijf zijn met een groepsreis. Maar dan zou ik gewoon mijn eigen oplossingen zoeken. Of nouja, eigenlijk ga ik gewoon niet mee op reis, als het even kan. :D
Als je het van jezelf weet valt het zeikerige vaak best mee. Omdat je inderdaad eigen oplossingen gaat zoeken. Omdat mijn gedoetje gaat om repetitie- en concertreizen is niet meegaan een lastige. Want je bent deel van een team en dat laat je dan in de steek.
Maar daarom zou ik het dan best snappen als iemand eigen accommodatie zoekt en overdag aansluit. Als jou dat helpt om ons gezamenlijke doel op een voor jou prettige manier te bereiken, prima!
De zemelenmevrouw zou daar dan weer minder goed mee kunnen omgaan :')
pi_189865230
quote:

Tsja, mensen :P

*O* Organiseren *O* Super leuk om te doen, en over het algemeen ook best dankbaar werk :Y Vind ik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189865243
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tsja, mensen :P

*O* Organiseren *O* Super leuk om te doen, en over het algemeen ook best dankbaar werk :Y Vind ik.
Dan doe jij het bij de juiste clubjes *O*
pi_189865253
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan doe jij het bij de juiste clubjes *O*
Precies :Y Collega's :s) en Fok!kers. Wel allemaal mensen die wat flexibel van geest zijn zeg maar, misschien is dat een beetje jouw probleem :)
pi_189865264
Iemand weleens aardappelvtrije stampot gemaakt?
Tips and tricks? :)
pi_189865269
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Nee waar doe je dat mee dan? Pasta verkruimelen of zo? :?
pi_189865270
quote:
Ja, met zoete aardappel, maar dat bedoel je zeker niet 8-)
pi_189865271
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Precies :Y Collega's :s) en Fok!kers. Wel allemaal mensen die wat flexibel van geest zijn zeg maar, misschien is dat een beetje jouw probleem :)
Ongetwijfeld. En zoals ik al zei: clubje. Bij elkaar gekomen voor één activiteit van 2 uur per week en in principe niet voor een paar dagen samen zijn. En dan worden vinden mensen het moeilijk.
pi_189865276
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:49 schreef minilot het volgende:
Oh daarvan vind ik het maisbrood nog wel lekker.

Maar ik eet tegenwoordig alleen nog maar volkorenbrood doordeweeks, en dat vind ik eigenlijk nergens lekker. Vind het volkorenbrood van de Albert Heijn nog slechter. Maarja, daar hebben ze natuurlijk de luxere en duurdere broden ook nog. Maar ik vind niet dat je dat echt met elkaar kan vergelijken.
pi_189865283
quote:
Geen varianten die ik echt een succes vond. Blijft toch al snel wat nattig.
pi_189865296
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ongetwijfeld. En zoals ik al zei: clubje. Bij elkaar gekomen voor één activiteit van 2 uur per week en in principe niet voor een paar dagen samen zijn. En dan worden vinden mensen het moeilijk.
ja, misschien te weinig met elkaar gemeen voor zoiets :{
pi_189865306
quote:
Met pastinaak en boerenkool
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:13:33 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189865353
quote:
Regelmatig. Rauwe andijvie met pastinaak en knolselderij. :9
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189865365
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:05 schreef Myraela het volgende:

Oh daarvan vind ik het maisbrood nog wel lekker.

Maar ik eet tegenwoordig alleen nog maar volkorenbrood doordeweeks, en dat vind ik eigenlijk nergens lekker. Vind het volkorenbrood van de Albert Heijn nog slechter. Maarja, daar hebben ze natuurlijk de luxere en duurdere broden ook nog. Maar ik vind niet dat je dat echt met elkaar kan vergelijken.
Ik heb thuis alleen Allinson brood en dat vinden de meeste mensen vreselijk. Als toast echt prima te eten :+ En de bakker van mijn ouders heeft lekker volkorenbrood, maar dat is van dat super luchtige met een knapperig korstje.
pi_189865382
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:13 schreef golfer het volgende:

Regelmatig. Met pastinaak en knolselderij. :9
Pastinaak klinkt wat te weeīg zoet. Ooit puree mee gemaakt en ik vond het maar niks. Knolselderij lijkt me wel een goede vervanging voor aardappels.
pi_189865407
Bonen al genoemd als aardappelvervanger?
pi_189865457
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, met zoete aardappel, maar dat bedoel je zeker niet 8-)
Hmm als het maar geen aardappel is.
Las ook iets over stampot met pastinaak ipv aardappel
Maar dat verkoopt mijn suup geloof ik niet.
Misschien de poolse suup wel...
pi_189865467
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
Bonen al genoemd als aardappelvervanger?
Nee.. maar geen optie in dit geval helaas.
pi_189865474
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pastinaak klinkt wat te weeīg zoet. Ooit puree mee gemaakt en ik vond het maar niks. Knolselderij lijkt me wel een goede vervanging voor aardappels.
Hmm of allebei..
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:22:00 #49
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189865477
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:15 schreef Isabeau het volgende:

De combi pastinaak en knolselderij met echte boter, mosterd, nootmuskaat, peper en zout is heerlijk als stamppotpuree.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:22:27 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189865484
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:21 schreef Uhmmpie het volgende:

Hmm of allebei..
Dat dus.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_189865502
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef golfer het volgende:

[..]

De combi pastinaak en knolselderij met echte boter, mosterd, nootmuskaat, peper en zout is heerlijk als stamppotpuree.
Hmm en de verhouding pastinaak/knolselderij?
Klinkt namelijk als prima :)

Wil weleens gewoon stampot eten :)

Oh en niet onbelangrijk.. gewoon opbaKbaar denk ik?
Ik eet nooit zo veel dat ik het in 1 dag op heb :)

[ Bericht 6% gewijzigd door Uhmmpie op 09-11-2019 14:40:48 ]
pi_189865582
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Dit ja :Y
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:34:46 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189865617
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:23 schreef Uhmmpie het volgende:

Oh en niet onbelangrijk.. gewoon opbalbaar denk ik?
3 pastinaaks en 1 knolselderij (allemaal in kleine blokjes, 13 minuten koken met klein laagje water en boter) gebruik ik altijd voor 2 personen. Daarna stampen met de rest erbij.
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:35:12 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865620
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:47 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

kind kladkakka voeren :7 ( evtmet valium erin :+ )
Die lust geen dingen met chocolade erin, tenzij 90% cacao :')
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:35:29 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:46 schreef minilot het volgende:
Snert @ singlesweekendkortingen, maar afgelopen week verse dosis van het door @:Molo zo gehate Flowerbomb van Viktor & Rolf besteld!
Oh walgelijk, zo zoet _O-
Kinderparfum :D
pi_189865636
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Die lust geen dingen met chocolade erin, tenzij 90% cacao :')
_O-
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:36:53 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865639
quote:
Met bloemkool, yep.
En dan schepje amandelmeel erdoor voor het vochtige ervan
pi_189865657
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:34 schreef golfer het volgende:

[..]

3 pastinaaks en 1 knolselderij (allemaal in kleine blokjes, 13 minuten koken met klein laagje water en boter) gebruik ik altijd voor 2 personen. Daarna stampen met de rest erbij.
Sounds good.
Sowieso nootmuskaat aardig aan het herontdekken op het moment.
Laatst kip gekruid met knof en nootmuskaat.
Smaakte verrassend goed :)
pi_189865665
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Met bloemkool, yep.
En dan schepje amandelmeel erdoor voor het vochtige ervan
Die bewaar ik ook meteen :)
pi_189865675
opbalbaar.

Okee :D
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:39:33 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865682
quote:

[..]

Ik zat echt enorm te denken wat je met onbalbaar bedoelde _O-
pi_189865689
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
opbalbaar.

Okee :D
@Molo nog iemand voor de Camel Balls :+
pi_189865705
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zat echt enorm te de ken wat je met onbalbaar bedoelde _O-
Ook echt niet gezien _O-

Nu is het leesbaar
pi_189865708
quote:

[..]

Alles is opbalbaar :Y
pi_189865709
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 13:55 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Eeuwig vers *O* of zo hard dat je er iemand mee de kop kan inslaan *O*
[..]

Bij ons draait het tosti-ijzer altijd overuren als we buiten Nederland brood krijgen :')
Nou ik snap je heel goed.

Nu ben ik sowieso al een verwende draak als het om brood aan gaat. Maar bwoh.
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:43:39 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865725
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:36 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O-
Is een vreemde :+
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:44:22 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865733
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:40 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

@:Molo nog iemand voor de Camel Balls :+
Ja idd :D
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:44:44 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865740
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:41 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Alles is opbalbaar :Y
De wereld niet, die is plat
pi_189865763
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:40 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

@:Molo nog iemand voor de Camel Balls :+
whut whut
pi_189865766
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Is een vreemde :+
*van een vreemde?
pi_189865770
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:44 schreef Molo het volgende:

[..]

De wereld niet, die is plat
True, that :D

*gooit handje voer naar A’Tuin de schildpad*
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:49:06 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865784
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

whut whut

Categorie snoep net als Meeuwenflatsen en Poepluiers zoals in de jaren 90 O+ O+ O+
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:49:24 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865786
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:47 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

*van een vreemde?
Voor zover ik weet niet 🤔
pi_189865835
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh walgelijk, zo zoet _O-
Kinderparfum :D
Ha! Ik heb ook jaren langer dan verantwoord kinderparfum van Oilily gebruikt! :7
  zaterdag 9 november 2019 @ 14:57:22 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865855
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:55 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha! Ik heb ook jaren langer dan verantwoord kinderparfum van Oilily gebruikt! :7
_O-

Niet verbaasd over uiteraard :P
pi_189865871
Ik maak wel eens stamppot met van die grote witte reuzenbonen in plaats van aardappelen. Erg lekker! :9
pi_189865891
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:57 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Niet verbaasd over uiteraard :P
Sla rond feestdagen altijd de limited edition Snow Fairy-douchegel (gemaakt van, denk ik, gesmolten elfjes) van Lush in. Douchen in een zee van snoepjes O+
(Uiteraard niet in combinatie met vervolgens ook nog Flowerbomb :+ )

In de zomer meestal kokosnootgeurig, 's winters wat liefzoetiger :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 09-11-2019 15:11:42 ]
pi_189865916
@Molo Mijn beste vriend heeft geregeld Spicebomb van V&R en dan wil ik 'm het liefst helemaal van kruin tot teen opsnuffelen :+
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:11:52 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865994
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:58 schreef minilot het volgende:
Ik maak wel eens stamppot met van die grote witte reuzenbonen in plaats van aardappelen. Erg lekker! :9
Ja :9

Doe ik te weinig eigenlijk
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:12:38 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189865998
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Sla rond feestdagen altijd de limited edition Snow Fairy-douchegel (gemaakt van, denk ik, gesmolten elfjes) van Lush in. Douchen in een zee van snoepjes O+

Perzik/honingdouchegels hier :P

En heren Dove deo :9
pi_189866000
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 14:49 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Categorie snoep net als Meeuwenflatsen en Poepluiers zoals in de jaren 90 O+ O+ O+
bah bah :{w
pi_189866022
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:12 schreef Molo het volgende:

[..]

En heren Dove deo :9
Geil idee wel dat jouw oksels eender ruiken aan die van J. :Y)
pi_189866026
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Snow fairy _O_
Al vind ik die eigenlijk iets té zoet. Ik heb nu een klein flesje wat ik meeneem naar het zwembad zodat ik daar meteen de chloor eruit kan geuren O+

En kokos is ook dikke prima. Wij zouden best samen kunnen douchen :+
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:15:33 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866031
Net twee ontbindende muizen gevonden achter de keukeplint

Blijkt een geheime ingang vanuit de kruipruimte te zijn daar... En buurman heeft de gevels en vloer open liggen dus dus beesten kunnen er vrij makkelijk bij :')
pi_189866035
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En kokos is ook dikke prima. Wij zouden best samen kunnen douchen :+
Geinig meet-idee wel! :s)
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:16:01 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866037
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Geil idee wel dat jouw oksels eender ruiken aan die van J. :Y)
I aim to please!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189866040
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef Molo het volgende:

Blijkt een geheime ingang vanuit de kruipruimte te zijn daar... En buurman heeft de gevels en vloer open liggen dus dus beesten kunnen er vrij makkelijk bij :')
Jakkes! Succes met opruimen!
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:16:51 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866044
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Is aan te raden met Cat!
pi_189866048
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Ach zolang je je eigen handdoek bij hebt zit je altijd goed ^O^
pi_189866049
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef Molo het volgende:

rip aan de nabestaanden
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:17:27 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866051
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Jakkes! Succes met opruimen!
Ja die zijn inmiddels foetsie

Moet alleen even staalwol gaan regelen en muizenkorrels

Just to be sure, want ieuwlll en die luchttttt
pi_189866055
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Is aan te raden met Cat!
Was fijn he, samen douchen O+
pi_189866063
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja die zijn inmiddels foetsie

Moet alleen even staalwol gaan regelen en muizenkorrels

Just to be sure, want ieuwlll en die luchttttt
O gadver!

Als je een kat had gehad was dit vast niet gebeurd :+
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:18:53 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866072
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Was fijn he, samen douchen O+
Had ik jou nou ook douchegel gegeven? O+
pi_189866073
Over zoet gesproken: warme choco met marshmallows en flinterdunne koekjes met chocolade :9~
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:19:13 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866076
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O gadver!

Als je een kat had gehad was dit vast niet gebeurd :+
Die neuten 24/7, dus dat is zeker geen optie :+
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:19:23 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866080
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over zoet gesproken: warme choco met marshmallows en flinterdunne koekjes met chocolade :9~
Pics van de koekjes
pi_189866090
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Had ik jou nou ook douchegel gegeven? O+
Geen idee :@ Ik heb teveel flesjes. Deels door mezelf maar ook doordat velen in mijn omgeving weten dst ik daar in het algemeen best blij van word.
pi_189866108
Hmm ik kocht wodka...
en vraag: wat is dat voor wodka?
Antwoord: donkere wodka
(Zwarte fles.. zo ver was ik ook)
Wel mijn favo merk.
Ja maar... donkere wodka? En dat is?
Antwoord: mja geen idee... dat kopen alleen vrouwen dus dat heb ik nooit gedronken.

Goed, pak maar in dan _O-
pi_189866113
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Pics van de koekjes
Zie WA
pi_189866126
Huuuuuuugh. Druk. Kapper geweest (jeej!), kinderverjaardag geweest (boeh!), tuigjes ontvangen voor mup (heuj!), wel per ongeluk 2 besteld bij 2 verschillende webshops ( :') ), beide tuigjes te klein (boeh!).

Boodschappen zijn gedaan, nog steeds hoofdpijn, even op de bank nu, pakketjes wegbrengen, taxi spelen, eten koken (boeh!), mensen over de vloer (jeuj!)
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:25:48 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866158
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen idee :@ Ik heb teveel flesjes. Deels door mezelf maar ook doordat velen in mijn omgeving weten dst ik daar in het algemeen best blij van word.
Ik bedoel daar onder die douche _O-

Verwarrende zin zie ik nu :D
pi_189866159
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:23 schreef Lonaa het volgende:
Huuuuuuugh. Druk. Kapper geweest (jeej!), kinderverjaardag geweest (boeh!), tuigjes ontvangen voor mup (heuj!), wel per ongeluk 2 besteld bij 2 verschillende webshops ( :') ), beide tuigjes te klein (boeh!).

Boodschappen zijn gedaan, nog steeds hoofdpijn, even op de bank nu, pakketjes wegbrengen, taxi spelen, eten koken (boeh!), mensen over de vloer (jeuj!)
Druk :D
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:26:31 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866170
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zie WA
:9~
pi_189866177
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik bedoel daar onder die douche _O-

Verwarrende zin zie ik nu :D
Nee, vast niet. Al-tijd mijn eigense bij :Y
Omdat de meeste mensen standaard tegenvallend spul bij zich hebben en daar kan dit luxepaardje uiteraard niks mee.
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:27:50 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866189
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, vast niet. Al-tijd mijn eigense bij :Y
Omdat de meeste mensen standaard tegenvallend spul bij zich hebben en daar kan dit luxepaardje uiteraard niks mee.
Snap ik!

:D
pi_189866202
3u in de auto gezeten voor 15min shoppen, maar dan heb je ook wat.
pi_189866206
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:29 schreef Sarabi het volgende:
wat dan?
pi_189866217
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Druk :D
Ja. Ook nog bijna 2 uur met muppet gelopen. :Y (of naja, 1 uur, dat andere uur heeft ze zostraks gespeeld met 3 andere honden. O+ )
pi_189866218
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

wat dan?
Nieuwe ingrediënten voor bierbrouwen en ook wat nieuw apparatuur *O*
De cadeaubon van het NK was alleen daar geldig, vandaar de wereldreis ;)
pi_189866219
Morgen doe ik lekker niks. Beetje wandelen, beetje koken. Aju.
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:32:13 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866232
quote:
Trouwring?
  zaterdag 9 november 2019 @ 15:32:49 #114
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189866236
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nieuwe ingrediënten voor bierbrouwen en ook wat nieuw apparatuur *O*
De cadeaubon van het NK was alleen daar geldig, vandaar de wereldreis ;)
Ah!
pi_189866242
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:32 schreef Molo het volgende:

[..]

Trouwring?
Die heb ik toen gewoon online bij Lucardi besteld :D

Dit was voor het bierbrouwen
pi_189866498
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ach zolang je je eigen handdoek bij hebt zit je altijd goed ^O^
O+
pi_189866529
Op naar een familieverjaardag. Schoonzusje heeft vast een prima taart gebakken, dus jeuj!
Tevens veel jonge religekkies (20-25 jaar) van de plaatselijke evangelistische gemeente, maar kudos voor ze omdat ze altijd wel te porren zijn voor een wildfanatiek potje verstoppertje buiten met de nķg jongere gasten :)
pi_189866580
Ik ben tķch nog 20 minuten gaan roeien en tķch nog een half uur gaan lopen buiten. Ondanks totaaaaaaal geen zin :s)
pi_189866608
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 15:57 schreef minilot het volgende:

[..]

O+
A’Tuin deed niks voor je? ;(

Waar is @fietsie als je hem nodig hebt?
pi_189866625
quote:
:D
  zaterdag 9 november 2019 @ 16:19:29 #121
112545 Muck
pi_189866659
Oeh, straks boerenkool bij mijn ouders O+
Uit eigen tuin en de aardappelen ook :9
pi_189866682
Thuis.
De vrouwen wodka eens proeven maar _O-
pi_189866721
Goed gesprek met onze burgerblauw mannen mbt afval in de straat.

Weer wat geleerd.
Als je de container zo vol grof vuil gooit dat ze er niet bij kunnen wordt ie gewoon niet geleegd.
Niet uit luiheid of irritatie.... maar puur omdat ze geen melding kunnen maken dat ze er niet bij kunnen om hem te legen en geen tijd hebben om alles met de hand eraf te halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Uhmmpie op 09-11-2019 16:33:52 ]
pi_189866932
Laatst hadden we het hier over whatsapp groep apps:

https://www.iculture.nl/n(...)en-groepen-afwijzen/
pi_189866955
@minilot
Foto's van de tafel uit het zomerkamp waar mjn grootouders elkaar ontmoetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189867075
Heerlijk zo'n tafel en tuurlijk willen we dat (ik spreek even voor de rest)
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 17:01:21 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189867082
Vandaag aan het metselen geweest. Dat valt ook nog niet mee. Gelukkig is het een binnenmuur. Wordt een kantoor voor onze stichting :Y

Oja, dat honden een gevoelig gehoor hebben is ook een hoax volgens mij. Was aan het slijpen en met de boorhamer bezig. Had er twee op de neus bij zitten :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189867155
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:01 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag aan het metselen geweest. Dat valt ook nog niet mee. Gelukkig is het een binnenmuur. Wordt een kantoor voor onze stichting :Y [ afbeelding ]

Oja, dat honden een gevoelig gehoor hebben is ook een hoax volgens mij. Was aan het slijpen en met de boorhamer bezig. Had er twee op de neus bij zitten :')
Het vriest daar vannacht niet, hoop ik? Uithardend cement kan *niet* tegen vorst. En zorg dat je stenen nat genoeg zijn (of heb je wel eens vaker een muurtje gemetseld? Droge stenen is zo'n typische beginnersfout).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189867157
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:48 schreef sigme het volgende:
@:minilot
Foto's van de tafel uit het zomerkamp waar mjn grootouders elkaar ontmoetten.

SPOILER
SPOILER
Tav spoiler: oh hell yeah! Is de paus katholiek?
pi_189867166
quote:
Vandaag aan het metselen geweest. Dat valt ook nog niet mee. Gelukkig is het een binnenmuur. Wordt een kantoor voor onze stichting :Y [ afbeelding ]

Ligt ook aan de leeftijd. Mijn labrador heeft een zeer scherp gehoor ook al is hij negen. Onze Jack Russel is 16,5 geworden. Maar daar konden we de laatste jaren een bom naast ontploffen hoorde toch niks meer _O-
pi_189867269
Wel grappig om het verschil qua publiek in de verschillende brouwwinkels nu gezien te hebben.
In Almere waren er erg veel hipsters :D in België zijn het meer oude mannen.
pi_189867475
quote:

Cool ^O^ Wat een bijzondere constructie zo met dat matras half onder dat statief.

Wij hebben weer wat nutteloze stukken schutting gesloopt en de omheining aan de voorkant is helemaal klaar. Verder wassen, vogelvoer, etc. Lekker dagje wel, alles op het gemak.
Spoilers!
pi_189867543
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Tav spoiler: oh hell yeah! Is de paus katholiek?
:D Ik zal een post ervan proberen te maken, ook voor @Kaatje1. Vroeger hadden we daar toch een topic voor? Om je huis van binnen te laten zien? Ik heb daar 1 keer een heel klein beetje minder juigend gedaan (en dan ook nog in het algemeen, niet gericht tegen een persoon die wat gepost had ofzo, en dat is me nog járen nagedragen :') )

Oh, en ik heb een vriend die de uitdrukking heeft verbeterd tot 'houdt de paus van kleine jongetjes?'.
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 17:49:52 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189867608
@sigme geen zorgen. En nee, het gaat niet vriezen.

@LS ja dat matras lag er nog, wel handig als je op de knieën zit. En die lamp stond in de weg voor iets anders. Geen opgeruimde werkplek idd :P

@tp deze waren nog geen 5
  zaterdag 9 november 2019 @ 17:53:45 #135
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189867656
@sigme,wat een enorm leuk drankjebankje O+ ^O^ meer ,meer!

En Ludolf aan het metselen..

Daar steekt mijn project dan wat bleekjes bij af:
SPOILER
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189867740
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
@:sigme,wat een enorm leuk drankjebankje O+ ^O^ meer ,meer!

SPOILER
Wat wordt dat? Ziet er ook wel netjes en doordacht uit! Alfof je een plan en een tekening hebt enzo. Als ik wat knutsel is het altijd uit de losse pols geflans (daarom mag ik ook geen 'echte' dingen maken, dat doet mijn lief wel ;)).
pi_189867942
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
@:sigme,wat een enorm leuk drankjebankje O+ ^O^ meer ,meer!

SPOILER
Lijkt op een soort tuinbank/ligbank? Ziet er ontzettend netjes uit.
pi_189867961
Ik heb net een dutje van 2 uur gedaan. O+ Ik was compleet van de wereld.
pi_189868042
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar kon na douchevoorstel ook weer niet té eager overkomen. :Y)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 november 2019 @ 18:25:22 #140
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189868045
Kaag heeft met haar speech een flinke aftrap gegeven aan haar campagne vandaag
Het was een een open sollicitatie. :Y

Maar het belangrijkste op het congres is toch wel de koffie en nu het bier. 🍺
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189868056
Oh heerlijk dutje O+

Wij zijn naar de stort geweest. Er stond nog een halve keuken in de garage
pi_189868058
Bedankt voor tafelfoto's alvast @sigme - ik bewaar ze nog even tot ik weer achter een laptop zit :)

En ja, van een tof een origineel huis willen we vanzelfsprekend alles zien :Y

[ Bericht 15% gewijzigd door minilot op 09-11-2019 18:45:45 ]
  zaterdag 9 november 2019 @ 18:35:25 #143
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189868166
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Wat wordt dat? Ziet er ook wel netjes en doordacht uit! Alfof je een plan en een tekening hebt enzo. Als ik wat knutsel is het altijd uit de losse pols geflans (daarom mag ik ook geen 'echte' dingen maken, dat doet mijn lief wel ;)).
Het wordt een plateau om de fietsen op te stallen...

SPOILER
Hardhouten planken dit-dat..

Maar straks loodzwaar om te tillen..

En terwijl ik dit in elkaar klus staat K. boven te koken. :+
pi_189868187
Dat was huilen😢bij het schillen van 4 grote sjalotten et aanwas voor
https://www.hellofresh.nl(...)e08fc58fa845675ff37a

Vanmiddag aan tafel de krant gelezen met een behaaglijke warmtevan de gashaard in de rug.
Mn.X ontbladerde de tuin ondertussen.

@sigme: bijzonder dat je 3e generatie gebruiker bentvan meubilair.
Hier staan 2 Artifort stoeltjes van mijn ouders.
Zitten heerlijk, na opnieuw vullen bekleden door een vakman.
pi_189868208
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:37 schreef AnneX het volgende:
Dat was huilen😢bij het schillen van 4 grote sjalotten et aanwas voor
https://www.hellofresh.nl(...)e08fc58fa845675ff37a

Vanmiddag aan tafel de krant gelezen met een behaaglijke warmtevan de gashaard in de rug.
Mn.X ontbladerde de tuin ondertussen.
Lijkt me wel een erg lekker gerecht. :9
pi_189868283
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:24 schreef minilot het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, maar kon na douchevoorstel ook weer niet té eager overkomen. :Y)
Gelukkig maar, ik schrok al :D
pi_189868300
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Het wordt een plateau om de fietsen op te stallen...

SPOILER
Hardhouten planken dit-dat..

Maar straks loodzwaar om te tillen..

En terwijl ik dit in elkaar klus staat K. boven te koken. :+
Wat tof! Specifieke reden voor fietsen niet gewoon op de vloer?
  zaterdag 9 november 2019 @ 18:59:34 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189868449
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat tof! Specifieke reden voor fietsen niet gewoon op de vloer?
Het was toch nog niet donker toen je aan belde? :P

Er is daar een trap.
pi_189868456
LUCKY! Ik had die japanse pannenkoekjes. Lekker :9
pi_189868526
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:59 schreef Lonaa het volgende:
LUCKY! Ik had die japanse pannenkoekjes. Lekker :9
Ja goed he? Ook met de saus die er bij hoort?

Gelijk trek in ook. Sowieso trek, zo maar eens aan het eten beginnen. Cefaly is bijna klaar.
Spoilers!
pi_189868540
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:09 schreef Blues het volgende:
Ik ben tķch nog 20 minuten gaan roeien en tķch nog een half uur gaan lopen buiten. Ondanks totaaaaaaal geen zin :s)
Fier op je *O* Ondanks geen zin toch gaan _O_
pi_189868550
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Er is daar een trap.
Ik snap er echt helemaal niets van geloof ik. Maak je een soort plateau op voordeurhoogte? Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden.
Spoilers!
pi_189868624
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lijkt me wel een erg lekker gerecht. :9
Het was verrukkelijk.
In de 5 jaar HF heb ik 1 x een maaltijd in de kliko gedaan.
De hf recepten zonder hf toevoegingen deel ik hiero ter inspiratie.
quote:

[..]

Er is daar een trap.
Kan/ mag de fiets niet aan de lantaarnpaal?
pi_189868631
Ah, een soort oprit om makkelijker de fietsen trap op en af te krijgen?
pi_189868668
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, een soort oprit om makkelijker de fietsen trap op en af te krijgen?
Ws. een plateau voor de deur boven de trap naar het souterrain. B-)
pi_189868675
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 18:26 schreef minilot het volgende:
Bedankt voor tafelfoto's alvast @:sigme - ik bewaar ze nog even tot ik weer achter een laptop zit :)

En ja, van een tof een origineel huis willen we vanzelfsprekend alles zien :Y
Oh, heb ik wel eens verteld dat we dit huis zelf gebouwd hebben? Gewoon -alles-. Alles wat je ziet hebben wij gemaakt: vloer, muren, plafond en alles daartussen. Een nieuwbouwhuis dus, gevuld met oma-spullen.

SPOILER: dit is 't
pi_189868699
@ISA: 10 jaar JRoss en bijna 10 jaar cul chat. w/
Remember the Dutch dinner treat? at your home?
pi_189868718
Gave tafellamp. O+

Voor de rest vind ik het wel grappig om te horen dat het een zelfgebouwd nieuwbouwhuis is. :D Het ziet er juist heel oud uit.
pi_189868722
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:15 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, heb ik wel eens verteld dat we dit huis zelf gebouwd hebben? Gewoon -alles-. Alles wat je ziet hebben wij gemaakt: vloer, muren, plafond en alles daartussen. Een nieuwbouwhuis dus, gevuld met oma-spullen.

SPOILER: dit is 't
Wat een leuk huis O+
pi_189868763
Wat gaaf Sigme die kachel is schitterend. Werkt dat ook als een oven?

Echt een heel gezellig huis, en zelf gebouwd _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 09-11-2019 19:28:11 ]
pi_189868826
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gaaf Sigme die kachel is schitterend. Werk dat ook als een oven?
Dat vroeg ik me ook af :Y
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:29:12 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189868919
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waar is @:fietsie als je hem nodig hebt?
Hoe kan ik van dienst zijn? Ik stond op een ladder LED verlichting te monteren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189868971
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hoe kan ik van dienst zijn? Ik stond op een ladder LED verlichting te monteren
Even aanslaan op A’Tuin graag.

Al heeft mini het inmiddels wel weer goed gemaakt.
pi_189869012
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gaaf Sigme die kachel is schitterend. Werk dat ook als een oven?

Echt een heel gezellig huis, en zelf gebouwd _O_
Ja, de kachel heeft een ingebouwde oven. Ik gebruik 'm vooral voor stoofschotels en voor het drogen van fruit.

Ook de kachel hebben we zelf gebouwd, al is het binnenwerk wel gekocht, en heeft de kachelleverancier het stap-voor-stap bouwplan gemaakt.
Er hoort natuurlijk een topic bij, maar de foto's zijn photobucketblur -O- K&W / sigme's zelfbouw gemetselde finoven
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:35:44 #165
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189869048
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Oow de handdoek was volgens mij uit Hitchhikers Guide to the Galaxy dingetje:

quote:
A towel, [The Hitchhiker's Guide to the Galaxy] says, is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value. You can wrap it around you for warmth as you bound across the cold moons of Jaglan Beta; you can lie on it on the brilliant marble-sanded beaches of Santraginus V, inhaling the heady sea vapors; you can sleep under it beneath the stars which shine so redly on the desert world of Kakrafoon; use it to sail a miniraft down the slow heavy River Moth; wet it for use in hand-to-hand-combat; wrap it round your head to ward off noxious fumes or avoid the gaze of the Ravenous Bugblatter Beast of Traal (such a mind-boggingly stupid animal, it assumes that if you can't see it, it can't see you); you can wave your towel in emergencies as a distress signal, and of course dry yourself off with it if it still seems to be clean enough.

A'Tuin is dan weer uit een ander genre; het is aan het toen nog geniale brein van Terry Pratchett ontsproten:

quote:
Great A'Tuin is a turtle. So what if it has four World Elephants and a disc-shaped world on top of it? It's still a turtle, of the species Chelys galactica. Nobody knows where it goes, or why, except probably Great A'Tuin itself. Its gender is unknown too, even though a space ship has been built to go and have a look. It has been known to alter its course to avoid meteorite hits, and even to snap at them with its beak or send them away with its flippers; whereas on less sensibly-designed worlds people have to rely on Bruce Willis.

[ Bericht 4% gewijzigd door fietsie op 09-11-2019 19:42:19 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189869052
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja goed he? Ook met de saus die er bij hoort?

Gelijk trek in ook. Sowieso trek, zo maar eens aan het eten beginnen. Cefaly is bijna klaar.
Ja :Y

F. ging helemaal zeuren '1 pannenkoek!??!?!'

'Oh vult best...'

:')
pi_189869184
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow de handdoek was volgens mij uit Hitchhikers Guide to the Galaxy dingetje:
[..]

[ afbeelding ]

A'Tuin is dan weer uit een ander genre; het is aan het toen nog geniale brein van Terry Pratchett ontsproten:
[..]

[ afbeelding ]
*;
pi_189869185
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja :Y

F. ging helemaal zeuren '1 pannenkoek!??!?!'

'Oh vult best...'

Herkenbaar +1
Spoilers!
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:44:28 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189869220
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:14 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ws. een plateau voor de deur boven de trap naar het souterrain. B-)
^O^

Ik zal morgen eens een fotootje maken als ie geplaatst is..

En Lucky en loon, okonomiyaki?
pi_189869302
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Herkenbaar +1
:D O+

Net 2 paracetamol en 1 ibu naar binnen. Zo feestje. :')

Ik ben wel een beetje klaar met die hoofdpjin DE HELE TIJD. ;(
pi_189869314
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

^O^

Ja die!
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:48:58 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189869326
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D O+

Net 2 paracetamol en 1 ibu naar binnen. Zo feestje. :')

Ik ben wel een beetje klaar met die hoofdpjin DE HELE TIJD. ;(
Ssssssst. Niet zo schreeuwen, daar krijg je hoofdpijn van...
pi_189869364
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:44 schreef Barreltje het volgende:

[..]

^O^

Sorry voor antwoorden voor mijn beurt. O+ ik was er ook. w/
Ben jij zķ handig?

@sigme: De foto’s en sfeer van jullie huis ken ik uit eerdere topics.
Nooit duidelijk geweest voor mij, dat jullie zélf hebben gebouwd. _O_
pi_189869372
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ssssssst. Niet zo schreeuwen, daar krijg je hoofdpijn van...
;(
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:00:02 #175
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189869542
Oh ik wist ook niet dat jullie je huis zelf gebouwd hadden! Wat tof!

Wat is de redenering voor jullie geweest om alles in 1 ruimte te hebben?
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:02:30 #176
63722 z80
I fink you freaky
pi_189869599
30 jaar geleden inmiddels dat de muur viel.
het weekeind 11/12 november 1989 liep klein zetje in berlijn rond. De muur over mocht toen voor buitenlanders enkel nog via checkpoint charlie. Paspoort met verlopen stempels ligt nog ergens in de kast.
De maandag ging de bulldozer door de muur en was de grens open voor iedereen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189869873
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:00 schreef Barreltje het volgende:
Oh ik wist ook niet dat jullie je huis zelf gebouwd hadden! Wat tof!

Wat is de redenering voor jullie geweest om alles in 1 ruimte te hebben?
Om te beginnen de verwarming; met meerdere kamer zouden we dat heel anders moeten oplossen. Het is ook niet echt groot, in totaal 50m2, dus het wordt snel hokkerig.

Verder zie ik ook niet veel nut in kamers, en woonden we hiervoor in een huisje met 1 open benedenverdieping en boven ook 1 ruimte; dat huisje is zo klein dat er ook geen kamers in zouden kunnen (vloeroppervlak 3,5 x 5m, ongeveer), dus we waren het ook al tamelijk gewend.
K&W / De verbouwing van sigme's pied-ā-terre #2, ook al geblurd

Ons huisje in Spanje is ook klein (20m2) en ook alles in 1 ruimte, al is daar keuken, douche , poepton gewoon buitenshuis. K&W / sigme's olijfboomgaard deel 2, niet geblurd
SPOILER
Ik hoop toch zo in febr/maart wel naar Spanje te kunnen voor een week of 3..
pi_189869966
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:19 schreef sigme het volgende:

[..]

Om te beginnen de verwarming; met meerdere kamer zouden we dat heel anders moeten oplossen. Het is ook niet echt groot, in totaal 50m2, dus het wordt snel hokkerig.

Verder zie ik ook niet veel nut in kamers, en woonden we hiervoor in een huisje met 1 open benedenverdieping en boven ook 1 ruimte; dat huisje is zo klein dat er ook geen kamers in zouden kunnen (vloeroppervlak 3,5 x 5m, ongeveer), dus we waren het ook al tamelijk gewend.

Ons huisje in Spanje is ook klein (20m2) en ook alles in 1 ruimte, al is daar keuken, douche , poepton gewoon buitenshuis. K&W / sigme's olijfboomgaard deel 2, niet geblurd
SPOILER
Gaaf hoe jullie het aanpakken en bijzonder (in deze maatschappij dan) om zo klein te wonen.
pi_189869991
De eenvoud is wel erg gaaf, ja.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:27:30 #180
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189869994
Jullie houden dus gewoon van een klein huisje? ^O^
pi_189870000
Al snap ik zelf vaak niet zo goed waarom mensen een huisje in het buitenland zouden willen. Lijkt me vooral veel onderhoud op je vakanties.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:40:14 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_189870196
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:27 schreef Myraela het volgende:
Al snap ik zelf vaak niet zo goed waarom mensen een huisje in het buitenland zouden willen. Lijkt me vooral veel onderhoud op je vakanties.
Waarom zou je in de randstad willen wonen?
  Moderator zaterdag 9 november 2019 @ 20:43:23 #183
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189870245
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:02 schreef z80 het volgende:
het weekeind 11/12 november 1989 liep klein zetje in berlijn rond. De muur over mocht toen voor buitenlanders enkel nog via checkpoint charlie. Paspoort met verlopen stempels ligt nog ergens in de kast.
Kennis van me was met de vrachtwagen onderweg naar Oost Duitsland (dus niet transit naar Berlijn). Stond in de hele lange rij en plotseling mochten ze doorrijden.
pi_189870261
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:19 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
Paar maanden geleden al je topics achter elkaar lezen En genoten. Maar zie dat ik het huis/oven topic nog moet.
pi_189870275
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:40 schreef z80 het volgende:
Waarom zou je in de randstad willen wonen?
Omdat ik er werk lijkt me bijvoorbeeld een prima reden. Snap de vergelijking niet als ik zeg dat ik een vakantiehuisje in het buitenland niet begrijp, maar toch bedankt voor je bijdrage.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:45:38 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_189870282
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kennis van me was met de vrachtwagen onderweg naar Oost Duitsland (dus niet transit naar Berlijn). Stond in de hele lange rij en plotseling mochten ze doorrijden.
Transit weg zowel heen als terug moesten we een visum kopen. In Westmarken. De Ostmarken troep van plastic moesten ze zelf niet hebben.
pi_189870300
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:45 schreef z80 het volgende:
Ostmarken troep van plastic
Wat bedoel je? Plastic geld? :?
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:47:41 #188
63722 z80
I fink you freaky
pi_189870324
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat ik er werk lijkt me bijvoorbeeld een prima reden. Snap de vergelijking niet als ik zelf dat ik een vakantiehuisje in het buitenland niet begrijp, maar toch bedankt voor je bijdrage.
Jij snapt blijkbaar niet dat sommige mensen vrijheid willen. Graag langere tijd ergens anders verblijven dan het "standaard" woonadres. Dat dit wat werk meebrengt maakt niet heel veel uit.
Ik snap niet dat mensen in een mierenhoop willen wonen en daar grofgeld voor betalen.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:48:49 #189
63722 z80
I fink you freaky
pi_189870352
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Plastic geld? :?
Wel eens Ostmarken in je vingers gehad? Zo ja dan weet je wat ik bedoel.
Dat spul was van kunststof en woog helemaal niets.
  zaterdag 9 november 2019 @ 20:49:02 #190
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189870356
Zo, thuis. En morgen ga ik ook nergens heen. O+
pi_189870442
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:47 schreef z80 het volgende:
Jij snapt blijkbaar niet dat sommige mensen vrijheid willen. Graag langere tijd ergens anders verblijven dan het "standaard" woonadres. Dat dit wat werk meebrengt maakt niet heel veel uit.
Ik snap niet dat mensen in een mierenhoop willen wonen en daar grofgeld voor betalen.
Je kunt die vrijheid toch ook prima hebben door ergens een huisje te huren of te gaan kamperen oid. Dan hoef je niet elk jaar terug naar dezelfde plek.
pi_189870480
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:48 schreef z80 het volgende:

[..]

Wel eens Ostmarken in je vingers gehad? Zo ja dan weet je wat ik bedoel.
Dat spul was van kunststof en woog helemaal niets.
Ik heb nog weleens een bankbiljetje in de vingers hier of daar ja. En ik kan je verklappen dat de biljetten van de Ostmark niet van kunststof waren, welke serie dan ook. Polymeer biljetten kwamen pas aan het eind van de jaren '90 in gebruik. Munten zou kunnen, ook nog nooit van gehoord trouwens, maar daar zit ik niet zo dicht op :) Dus vandaar dat ik wel benieuwd was naar wat je precies bedoelde :)
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:00:05 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_189870550
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ik heb nog weleens een bankbiljetje in de vingers hier of daar ja. En ik kan je verklappen dat de biljetten van de Ostmark niet van kunststof waren, welke serie dan ook. Polymeer biljetten kwamen pas aan het eind van de jaren '90 in gebruik. Munten zou kunnen, ook nog nooit van gehoord trouwens, maar daar zit ik niet zo dicht op :) Dus vandaar dat ik wel benieuwd was naar wat je precies bedoelde :)
Het muntgeld is bij de verhuizing naar Duitsland helaas verloren gegaan. Anders had ik er even wat foto's van kunnen maken. Hoe het papiergeld aanvoelde weet ik niet meer. Zal wel niet heel speciaal geweest zijn.
pi_189870585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:47 schreef z80 het volgende:

[..]

Zoveel mensen, zoveel meningen he ;)
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:03:18 #195
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189870615
Hapje gegeten bij https://redorchids.nl/ (met Bib Gourmand). :9
Morgen zal ik een korte review schrijven.
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:05:34 #196
63722 z80
I fink you freaky
pi_189870655
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zoveel mensen, zoveel meningen he ;)
Klopt.

En IK ben van mening dat het bedtijd is. :W
pi_189870656
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Fier op je *O* Ondanks geen zin toch gaan _O_
Danku Evi :D
Ik wil persé fit blijven dus het mot :Y
pi_189870772
Goh het sigmehuis, nog nooit gezien, alles in 1 ruimte mét omaspullen.
Wat er voor mij uitspringt is dat bankje t/o de eettafel.
En dan is er nog een spaanssigmehuisje, wat heerlijk zo'n huis in Spanje.
Is dat een huis voor 'later'? Om permanent te gaan wonen dan?
pi_189870819
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:00 schreef z80 het volgende:

[..]

Het muntgeld is bij de verhuizing naar Duitsland helaas verloren gegaan. Anders had ik er even wat foto's van kunnen maken. Hoe het papiergeld aanvoelde weet ik niet meer. Zal wel niet heel speciaal geweest zijn.
Nee dat zal niet al te veel indruk gemaakt hebben inderdaad. Is gewoon papier met katoen namelijk :) Die munten vind ik ook niet zo interessant verder :)
pi_189870841
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:05 schreef z80 het volgende:

[..]

Klopt.

En IK ben van mening dat het bedtijd is. :W
Oke welterusten :W
pi_189871169
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:16 schreef AnneX het volgende:
@:Isa: 10 jaar JRoss en bijna 10 jaar cul chat. w/
Remember the Dutch dinner treat? at your home?
Nee joh, in de cul chat zat ik al veel langer! En die HF maaltijd hebben wij ook, die je linkte _O_
Overmorgen of zo. Krijgen nieuwe box altijd op woensdagavond.
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:41:52 #202
112545 Muck
pi_189871432
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

The great a'tuin _O_
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:44:30 #203
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189871490
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:41 schreef Muck het volgende:

[..]

The great a'tuin _O_
Ik verdwaalde net tijdens het quoten ook al in pagina na pagina met beschouwingen, quotes, plaatjes...
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:46:19 #204
112545 Muck
pi_189871517
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik verdwaalde net tijdens het quoten ook al in pagina na pagina met beschouwingen, quotes, plaatjes...
Ik heb om meerdere Pratchett-reeksen zķ hard gelachen :D
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:47:03 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189871523
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:46 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik heb om meerdere Pratchett-reeksen zķ hard gelachen :D
Zie mijn Fobo :P
pi_189871558
@sigme ik vind je huis bijzonder sfeervol en ik begrijp helemaal wat je bedoelt met dat je niet veel kamers nodig hebt. Dit is geweldig zo O+
pi_189871628
Lekker overzichtelijk is het sigmehuis wel inderdaad ^O^

ik heb iig een lekker rustig dagje achter de rug en ik ga zo maar eens slapen :s)
pi_189871669
Ik heb mijn kleren voor mijn werk aan. Dus straks werken.
pi_189871690
Werk ze dan Isa :W
  zaterdag 9 november 2019 @ 21:59:13 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189871726
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn kleren voor mijn werk aan. Dus straks werken.
Morgen jullie je werkkleding mee naar huis nemen?
pi_189871928
Morgen maar eens dit eten :D

pi_189871941
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Morgen jullie je werkkleding mee naar huis nemen?
Moeten waarschijnlijk. En zelf wassen ook. Hadden we bij de Efteling ook.
pi_189872220
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Moeten waarschijnlijk. En zelf wassen ook. Hadden we bij de Efteling ook.
In de zorg is dat niet altijd vanzelfsprekend ivm hygiëne en zo.
pi_189872266
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Oh dat kan. Dawiknie :)
  zaterdag 9 november 2019 @ 22:29:25 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189872291
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit; ik mag het het gebouw niet uit meenemen; moet bij vertrek robot in, en daar kan je het sochtends ook weer ophalen. Is gekoppeld aan rooster e.d. dus weet ook hoeveel verschoningen ie moet aanbieden (minimaal)
pi_189872360
Ooh, goed feestje :s) :9
Té goed voor bijlees. Kus vanaf de dansvloer.
pi_189872363
Veel plezier mini :W
pi_189872403
nou fijne avond nog allen, ik ga :z
  zaterdag 9 november 2019 @ 22:41:27 #219
112545 Muck
pi_189872451
Truste fles! :*
  zaterdag 9 november 2019 @ 22:44:34 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189872517
QI is nog te leuk om te gaan slapen
pi_189872584
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee joh, in de cul chat zat ik al veel langer! En die HF maaltijd hebben wij ook, die je linkte _O_
Overmorgen of zo. Krijgen nieuwe box altijd op woensdagavond.
Wat grappig: het is mijn box nog van vorige zaterdag!

Jij al veul langer en ik dan 10 jaar in de culchat w/

En rustige dienst @ Isa!

Die mini...vanaf de dansvloer. Have fun.

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 09-11-2019 22:56:46 ]
  zaterdag 9 november 2019 @ 23:00:43 #222
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189872830
Alweer 10 jaar met JRoss, Isa? Als de dag van gisteren...
Nou ja, wij kennen elkaar ook intussen alweer 18 of 19 jaar.
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 9 november 2019 @ 23:10:39 #223
112545 Muck
pi_189873015
De tijd vliegt soms...
  zaterdag 9 november 2019 @ 23:20:38 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189873200
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 november 2019 23:10 schreef Muck het volgende:
De tijd vliegt soms...
:B
pi_189873400
Gefeliciteerd Isa ^O^ En werk ze.
Spoilers!
pi_189873716
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 23:00 schreef golfer het volgende:
Alweer 10 jaar met JRoss, Isa? Als de dag van gisteren...
Nou ja, wij kennen elkaar ook intussen alweer 18 of 19 jaar.
Alweer 10 jaar sinds mei/september hoor! We wonen samen vanaf 30 december 2009.

En ja, de tijd vliegt :X Ik herinner me nog dat ik het FOK!forum vond online :') Geen flauw idee dat het zo'n rol zou spelen in mijn leven en dat ik mijn dagelijkse beslommeringen hier zou bespreken.
pi_189874060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 23:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ja, de tijd vliegt :X Ik herinner me nog dat ik het FOK!forum vond online :') Geen flauw idee dat het zo'n rol zou spelen in mijn leven en dat ik mijn dagelijkse beslommeringen hier zou bespreken.
_O- Herkenbaar :+

Na een nacht bij G, een ochtend in IKEA, een goede lunch bij mij thuis, wat klusacties in Spijkenisse en een kookactie bij mij thuis (sate, gebakken aardappeltjes en sperziebonen) nu op Schiphol om vrienden op te halen die een week in Israel zijn geweest.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189874187
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 00:13 schreef PdeHoog het volgende:

Na een nacht bij G, een ochtend in IKEA, een goede lunch bij mij thuis, wat klusacties in Spijkenisse en een kookactie bij mij thuis (sate, gebakken aardappeltjes en sperziebonen) nu op Schiphol om vrienden op te halen die een week in Israel zijn geweest.
Zo, jij had een drukke dag zeg! :o
pi_189874392
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 00:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zo, jij had een drukke dag zeg! :o
Ja. Geloof niet dat dat helemaal slim was maar goed....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 10 november 2019 @ 00:59:21 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189874561
Kwam zomaar opeens weer op in mijn gedachten. 81 jaar geleden. :'(
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 10 november 2019 @ 05:24:18 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_189875144
Beetje rustige nacht Isa.
Hier ook werk... :O
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_189875183
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 05:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Beetje rustige nacht Isa.
Hier ook werk... :O
Net zo rustig als vorige week :o
pi_189875261
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 23:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Woeiiiii! 10 jaar! Gefeliciteerd :*

Hier een heel fijn weekend in Leerdam bij lieve vriend. Jeroentje natuurlijk ook mee die echt de grootste lol heeft met zijn hont O+

Ik had zijn jongste zoon van 16 jaar al anderhalf jaar niet gezien. Destijds was hij al een halve kop groter dan dat ik ben maar nu is hij inmiddels bijna 2 meter lang :o
Echt zo erg veel lieve knuffels gehad van hem omdat hij zo blij was dat hij me zag.
Hij blijft voor mij nog het kleutertje zoals vroeger O+

/liefdagboek
/zoveelliefde
pi_189875317
Fijn mk O+ Gelukkig zijn er heel veel lieve en fantastische mensen op de wereld.

Ik zit naast twee papa's en twee heel drukke jongetjes die naar Ajax gaan. Ik heb helemaal niks met voetbal, maar hoe vet is het om als klein jochie met je pa naar een wedstrijd te gaan!
  zondag 10 november 2019 @ 07:53:34 #235
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189875408
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 07:35 schreef Isabeau het volgende:
Fijn mk O+ Gelukkig zijn er heel veel lieve en fantastische mensen op de wereld.

Ik zit naast twee papa's en twee heel drukke jongetjes die naar Ajax gaan. Ik heb helemaal niks met voetbal, maar hoe vet is het om als klein jochie met je pa naar een wedstrijd te gaan!
Zo vroeg al onderweg naar Ajax? :o
pi_189875418
:O Kort. Nachtje. Kater.
pi_189875429
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 00:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja, details 'goede lunch' nog, graag! :)
pi_189875459
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 07:56 schreef minilot het volgende:
:O Kort. Nachtje. Kater.
Maar wel lekker gedanst *O*
pi_189875463
gisteren overdag veel te veel geslapen. De afgelopen nacht daardoor heel vreemd in slaap gevallen. Soort van wakker bewust, maar toch ook al aan het dromen. :’)

Maar wel lekker tot half acht uitgeslapen. O+
pi_189875467
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 07:35 schreef Isabeau het volgende:

Alles is liefde O+

En dat is vetgaaf volgens mij!
pi_189875475
Mogge. Straks op pad naar Zeeland. Vanuit noord Nederland is dat een flink end rijden. Vanavond weer terug, dus zowat ter waarde van een hele werkdag in de auto zitten. Broembroem.
Als verjaarskado neem ik een ham en een lamszadel mee.
pi_189875479
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 07:53 schreef Barreltje het volgende:

Zo vroeg al onderweg naar Ajax? :o
Wedstrijd is om 12.15 zie ik. Ze moesten 2x overstappen en komen uit Groningen. Ben je wel even onderweg :+

Je gaat wel wat kilometers maken vandaag, sigme :Y
pi_189875490
Ik wilde nog even gaan slapen maar Jeroen ligt op mijn plek _O-

Wilde nog mooie foto van haar en vriend maken maar het licht werkt niet mee.

@sigme , ik heb zo erg genoten van het Spanje-topic O+

Fijne reis vandaag. Zeeland is mooi :)
  zondag 10 november 2019 @ 08:13:07 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189875493
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 08:07 schreef sigme het volgende:
Mogge. Straks op pad naar Zeeland. Vanuit noord Nederland is dat een flink end rijden. Vanavond weer terug, dus zowat ter waarde van een hele werkdag in de auto zitten. Broembroem.
Als verjaarskado neem ik een ham en een lamszadel mee.
Ik nodig jou ook uit voor mijn verjaardag.. goede kado's _O_
  zondag 10 november 2019 @ 08:14:05 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189875497
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 08:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wedstrijd is om 12.15 zie ik. Ze moesten 2x overstappen en komen uit Groningen. Ben je wel even onderweg :+

Je gaat wel wat kilometers maken vandaag, sigme :Y
Oh Ja.. da's wel een endje.. vroeg op! Al zullen die liters de halve nacht toch wel niet geslapen hebben van de spanning.. :+
pi_189875509
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 08:14 schreef Barreltje het volgende:

Oh Ja.. da's wel een endje.. vroeg op! Al zullen die liters de halve nacht toch wel niet geslapen hebben van de spanning.. :+
Ze waren zo heerlijk uitgelaten :D Ik weet niet of iedereen in de trein dat waardeerde zo 's morgens vroeg :7 (zitten vaak veel jongeren in die in Groningen zijn wezen stappen en dan wachten tot de treinen weer gaan rijden en dit is de eerste trein)
pi_189875517
Had ik al gezegd dat mijn boerenkwark zo lekker is _O_ En toch ga ik er maar geen gewoonte van maken. Zit wel heul veel energie en vet in 8-) Maar zo nu en dan moet kunnen.
pi_189875518
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:27 schreef Barreltje het volgende:
Jullie houden dus gewoon van een klein huisje? ^O^
Ik sowieso wel. Maar ik hou vooral van de kleine huisjes van @sigme *;
pi_189875522
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 20:02 schreef z80 het volgende:
Woah! Hoe raakte je daar zo verzeild, als kleine Zet? :)
pi_189875527
quote:

[..]

Er is daar een trap.
Ik snap het nog steeds niet, Barrel! Help!
pi_189875540
Wij hadden Jip vrijdagavond meegenomen naar Excelsior :P in de rust ben ik wel met hem naar huis gegaan. Hij leek het wel leuk te vinden :D Was wel echt de bal aan het volgen steeds.
SPOILER
Gisteravond was ie mee naar Andiamo, dat ging ook goed. Een aanrader wel voor mensen die uit de regio Rijnmond komen. Heerlijke pizza's en pasta's O+ ( en limoncello :9 )
SPOILER
pi_189875550
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 08:25 schreef Aure het volgende:
Wij hadden Jip vrijdagavond meegenomen naar Excelsior :P in de rust ben ik wel met hem naar huis gegaan. Hij leek het wel leuk te vinden :D Was wel echt de bal aan het volgen steeds.
SPOILER
Gisteravond was ie mee naar Andiamo, dat ging ook goed. Een aanrader wel voor mensen die uit de regio Rijnmond komen. Heerlijke pizza's en pasta's O+ ( en limoncello :9 )
SPOILER
O+
pi_189875551
Mogguh :O 5 uur slaap -O-
pi_189875561
MeeneemJip! _O_ Die tafelfoto is fantastisch! :D
pi_189875567
En wat zitten jullie hier allemaal lang :P Ik zit bijna 10 jaar in de culchat (en op fok), hoewel ik natuurlijk lange tijd afwezig ben geweest :P Toch voel ik me een beetje jullie kleine zusje die eindelijk volwassen is geworden ofzo :')
pi_189875571
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 08:29 schreef minilot het volgende:
MeeneemJip! _O_ Die tafelfoto is fantastisch! :D
Hoe was Baroeg en Wunderbar?
pi_189875597
quote:
SPOILER
SPOILER
Oh dat ziet er gezellig uit :)
En op fietsafstand van mijn huis O+
pi_189875618
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 08:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh dat ziet er gezellig uit :)
En op fietsafstand van mijn huis O+
Dan zeker een keer gaan! Ik ga sowieso nog een keer terug voor de truffelpasta, want we hadden nu een shared dinner vanwege de grote groep. Dus had ik maar een klein beetje, maar dat kleine beetje smaakte naar meer :9
pi_189875630
quote:
SPOILER
SPOILER
_O_ wat een leuke foto's! Allebei O+

En ik nu naar bed :O
pi_189875647
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ wat een leuke foto's! Allebei O+

En ik nu naar bed :O
Welterusten en zoete dromen O+
  zondag 10 november 2019 @ 08:46:25 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189875661
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 08:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik snap het nog steeds niet, Barrel! Help!
Jaja.. straks foto's.. nu nog in mn lekkere warme bed liggen.. :+
pi_189875664
https://email.ibood.com/o(...)vnSbidkWH_t4WJPQcCNh

Hier ging 't toch over die siliconen wraps laatst?
pi_189875683
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 08:47 schreef FranticDJ het volgende:

Hmm.
Spoilers!
pi_189875921
Mogguh. Nog niet bijgelezen, gisteren halsoverkop s avonds naar loosdrecht om te helpen met zoekactie naar jonge hond (8mnd, Friese stabij ) van ex collega.

Het arme dier had eergisteren (avond) een schrikdraad geraakt hun boerderij geraakt en is van angst van Hollandse Rading naar Hilversum gerend, en vervolgens gesignaleerd in Loosdrecht. Speurhond was er gisteren in middag nog bij geweest, ook hier en daar aangeslagen, maar was op een gegeven te moe.

Ik, mijn vriend en een stel andere collega's hebben gisteren dus helpen zoeken, maar helaas. Hopelijk wordt ze toch snel gevonden.

Nú eerst ontbijten en dan naar verjaardag schoonvader.
pi_189875926
FOK!wet: ze is terecht 😁 lees k echt net!
pi_189875962
Ugh. Ik had ook nog wel iets langer kunnen slapen. Gisteren was wel gezellig. O+
pi_189875977
Gelukkig candaas! Gaat het goed met haar?
pi_189876024
Goedemorgen! Wat fijn Candaas! En wat is Jip daar lekker het mannetje :D De kindwekker ging hier om 7 uur, wat best netjes is. Sindsdien ontbeten, krant gelezen, opgeruimd en wasjes gedraaid. Vrouw en kind gaan nu sporten en in de tussentijd ga ik yoga doen en een poging wagen om het rolgordijn te bevestigen aan het nieuwe dakraam. En daarna moet er huiswerk gemaakt worden en koekjes gebakken geloof ik :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 10 november 2019 @ 09:54:30 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189876056
quote:

Ik vind deze deksels ook wel wat

https://easyecoshop.nl/products/easyeco™;-siliconen-vershoud-deksels-set-van-6
pi_189876064
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 09:35 schreef Candaasje het volgende:
FOK!wet: ze is terecht 😁 lees k echt net!
Fijn *O*
pi_189876090
Warme appeltjes met kaneel en rozijnen als ontbijt. O+ Extra bonus, het huis ruikt meteen extra lekker.
  zondag 10 november 2019 @ 10:02:21 #272
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876103
Mogguh.
Hier een rustige zondag voor de boeg. Zit nog in pyjama op de bank, zo maar eens aankleden. Straks nog wel thuiswerken, beetje papierwerk. Niet inspannend, gelukkig.
Gisteren was uk niet lekker, maar die kletste zojuist weer voor 10. O+ En hij at weer normale porties. O+
  zondag 10 november 2019 @ 10:04:20 #273
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876123
quote:

Dát ziet er handig uit! Ter vervanging van huishoudfolie. Ik probeer steeds meer eenmalig plastic te vervangen/voorkomen, dus deze tip is zeer welkom.
pi_189876172
Mogge, heerlijk uitgeslapen en nu lui op de bank.
Gisteravond naar Rocketman gekeken en me best vermaakt. Maar baal wel, had een engelse serie opgenomen, ging het bij de laatste 2 afleveringen niet goed. Weet ik dus niet wie de moordenaar is 😡

Niet veel plannen vandaag. Tuniek afmaken en een nieuw kookboek doorbladeren, de groene bakplaat, een zien of ik daar wat leuk recepten kan halen
pi_189876197
Hier weer voornamelijk bankhangen vandaag. En misschien maak ik de badkamer schoon. Ik heb nog een en ander te online shoppen.
Spoilers!
pi_189876219
Ik ga straks even lunchen met een vriendin, voor de rest alleen wat schoonmaken. Gister was ik niet zo lekker, maar vandaag voel ik me gelukkig weer top. O+
  zondag 10 november 2019 @ 10:17:47 #277
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876226
Ik moet nog stofzuigen. -O-
pi_189876246
Vandaag 2 verschillende biertjes bottelen (in totaal zo'n 8 kratjes).
En misschien zelfs ook al weer een nieuwe batch brouwen.
pi_189876468
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag 2 verschillende biertjes bottelen (in totaal zo'n 8 kratjes).
En misschien zelfs ook al weer een nieuwe batch brouwen.
Hoeveel flesjes zitten er in zo’n krat? Lust geen bier maar ik vind het zo grappig/leuk om te zien dat jullie dat gewoon in de keuken maken
pi_189876483
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoeveel flesjes zitten er in zo’n krat? Lust geen bier maar ik vind het zo grappig/leuk om te zien dat jullie dat gewoon in de keuken maken
24 per krat :)
En yep lekker bezig in de keuken
  zondag 10 november 2019 @ 10:47:23 #281
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189876515
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:17 schreef Zilverberk het volgende:
Ja ik ook. Vandeweek een keertje denk ik :')
pi_189876568
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 08:31 schreef Aure het volgende:
En wat zitten jullie hier allemaal lang :P Ik zit bijna 10 jaar in de culchat (en op fok), hoewel ik natuurlijk lange tijd afwezig ben geweest :P Toch voel ik me een beetje jullie kleine zusje die eindelijk volwassen is geworden ofzo :')
Zo voelt t ook wel :D :*
Wat n leuke foto bij de Italiaan!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_189876604
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga straks even lunchen met een vriendin, voor de rest alleen wat schoonmaken. Gister was ik niet zo lekker, maar vandaag voel ik me gelukkig weer top. O+
Fijn dat je je alweer beter voelt en veel lunchplezier.

Ik lig 2 uur in bed te niksen. Heerlijk. Vandaag ff naar stad fietsen, boodschap doen. Dan komt beste vriend en gaan we denk wandelen en ook lunchen of wandelen, film kijken en avondeten. Koud maar zon schijnt.
pi_189876612
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:17 schreef Zilverberk het volgende:
Oja. Shit dat eerst ook nog.
  zondag 10 november 2019 @ 10:56:26 #285
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876618
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja ik ook. Vandeweek een keertje denk ik :')
Ik kan het ook uistellen tot morgen en dan de robot aan t werk zetten ja. Die is voor vandaag te rumoerig.
pi_189876632
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lust geen bier
Toch zou ik je graag wat willen laten proeven, er is zoveel verschil dat er bijna wel iets bij moet zitten wat je lust.
  zondag 10 november 2019 @ 10:57:36 #287
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189876636
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:56 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ik kan het ook uistellen tot morgen en dan de robot aan t werk zetten ja. Die is voor vandaag te rumoerig.
Oh ja randje Bible belt woon jij he :P
  zondag 10 november 2019 @ 10:59:22 #288
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876654
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2019 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh ja randje Bible belt woon jij he :P
Zo luid is de robot nou ook weer niet. :D Heb zelf geen zin in herrie.
  zondag 10 november 2019 @ 10:59:58 #289
63722 z80
I fink you freaky
pi_189876662
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 08:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Woah! Hoe raakte je daar zo verzeild, als kleine Zet? :)
Bij mijn ouders samen met de rest van het gezin in de auto stappen.
Pa en ma hadden bij berichten dat de muur plat ging 24 uur Berlijn bedacht. O+ Dan konden we nog de echte oude ddr zien.
Dus s ochtends belachelijk vroeg in de auto met een papieren kaart en een koelbox met eten.
Dan daar in de morgen aankomen. Hele dag rondlopen. op straat geld wisselen. En in een duure tent eten. Koste dankzij de wisselkoers op straat slechts een 5e. En in de avond weer in de auto terug.
Het was niet echt een vetpot thuis. Maar dit soort dingen werden dan wel gedaan.
  zondag 10 november 2019 @ 11:00:59 #290
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189876673
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:59 schreef z80 het volgende:

[..]

Pa en ma hadden bij berichten dat de muur plat ging 24 uur Berlijn bedacht. O+ Dan konden we nog de echte oude ddr zien.
Dus s ochtends belachelijk vroeg in de auto met een papieren kaart en een koelbox met eten.
Dan daar in de morgen aankomen. Hele dag rondlopen. op straat geld wisselen. En in een duure tent eten. Koste dankzij de wisselkoers op straat slechts een 5e. En in de avond weer in de auto terug.
Het was niet echt een vetpot thuis. Maar dit soort dingen werden dan wel gedaan.
Dat is dan wel weer gruwelijk vet _O_
  zondag 10 november 2019 @ 11:02:01 #291
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876689
quote:

[..]

Wat een helden, jouw ouders. _O_
pi_189876716
quote:

[..]

Wel de dingen die je bij blijven O+

Een stuk meer dan 4x per jaar op vakantie lijkt me zo
pi_189876764
Och, ik ging vroeger vast wel 4x per jaar op vakantie en daar heb ik nog veel levendige herinneringen aan ;) Wat niet wegneemt dat dit wel een heel tof verhaal is. Ik had een babyzusje in 1989 en mijn ouders waren niet zo avontuurlijk dus dit soort dingen deden we niet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_189876777
Zal ik dit of dit badspeelgoed kopen voor een 1-jarige?
Spoilers!
pi_189876781
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Clubsoda het volgende:
Och, ik ging vroeger vast wel 4x per jaar op vakantie en daar heb ik nog veel levendige herinneringen aan ;) Wat niet wegneemt dat dit wel een heel tof verhaal is. Ik had een babyzusje in 1989 en mijn ouders waren niet zo avontuurlijk dus dit soort dingen deden we niet.
Mijne ook niet hoor.
Net zo min als 4x per jaar op vakantie trouwens :)
En nog steeds een prima jeugd gehad ook.

Het is niet zwartwit he
pi_189876785
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Octopus.
  zondag 10 november 2019 @ 11:09:52 #297
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189876787
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Clubsoda het volgende:
mijn ouders waren niet zo avontuurlijk dus dit soort dingen deden we niet.
Nee mijne ook niet. Maar we gingen wel naar West-Duitsland op vakantie, en ook wel in de buurt van Kassel en zo, en dan gingen wel weleens een middagje kijken bij de muur. Toch zo van "Ik vind het belangrijk dat je dit gezien hebt" :Y
  zondag 10 november 2019 @ 11:10:35 #298
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189876792
quote:
Ik zou die octopus doen :)
  zondag 10 november 2019 @ 11:10:42 #299
63722 z80
I fink you freaky
pi_189876793
quote:
1s.gif Op zondag 10 november 2019 11:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel de dingen die je bij blijven O+

Een stuk meer dan 4x per jaar op vakantie lijkt me zo
Vakantie was zuid Duitsland in een Zimmer Frei huisje/verdieping. Of dagtochtjes door Nederland en België. Waarschijnlijk meer van Nederland gezien dan de meeste hier. Er blijken heel veel kleine musea te zijn.
pi_189876796
quote:
Ik vind die eerste leuker... maar deed me denken aan iets anders dat ik heel cool vond.
Ff zoeken
  zondag 10 november 2019 @ 11:11:16 #301
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189876804
quote:
2s.gif Op zondag 10 november 2019 11:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Octopus.
Inderdaad, de octopus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties