Je wil niet weten wat er als eerste door mijn hoofd schoot toen ik dit lasquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:Isabeau inderdaad lastig om dan iets te vinden.
Altijd het nare: heb je een handicap en word je daardoor ook nog gedwongen iets te zoeken wat duurder is.
Hof van Saksen schijnt wel erg goed te zijn. En vakantie is vakantie, ook als het vlakbij huis is.
Niet verkeerdquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]oog laten vallen op 8 persoons borderijhuisje met sauna
Hof van saksen vind ik echt superquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]oog laten vallen op 8 persoons borderijhuisje met sauna
Oeh, dat zou ik ook geen tweede keer regelenquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over vakantie gesproken: blijkbaar moeten de agenda’s mee om met het koor een repetitieweekend te plannen
Vorige keren heb ik dat georganiseerd maar daar trap ik niet meer in.
Want ze willen goedkoop en desgevraagd (nog foto laten zien) zijn stapelbedden prima maar als we er zijn, blijken er opeens stapelbedden te zijn en dat was niet de bedoeling...
Zelf ontbijt regelen is ook prima. Ik liet weten dat men ontbijtwensen qua boodschappen aan me kan doorgeven. Vroeg ik elke keer voor het dagelijkse tripje supermarkt.
Na drie dagen kwam iemand haast in tranen bij me: ze at thuis altijd zemelen en die had ze nu niet dus ze was hopeloos verstopt en ziek ervanDit na drie dagen aangeven dat we zulke dingen best willen halen, of ze had zelf een zakje van haar zemelen mee kunnen nemen...
En bij een ander tripje vond men het inbegrepen diner wat beperkt qua keuze. JULLIE WILDEN GOEDKOOP![]()
Wijven
quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Want ze willen goedkoop en desgevraagd (nog foto laten zien) zijn stapelbedden prima maar als we er zijn, blijken er opeens stapelbedden te zijn en dat was niet de bedoeling...
Ik moest het in twee keer leren.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik ook geen tweede keer regelen
Zoooo daar zou ik ook heel snel klaar mee zijn. Wat een gezeik.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over vakantie gesproken: blijkbaar moeten de agenda’s mee om met het koor een repetitieweekend te plannen
Zelf ontbijt regelen is ook prima. Ik liet weten dat men ontbijtwensen qua boodschappen aan me kan doorgeven. Vroeg ik elke keer voor het dagelijkse tripje supermarkt.
Na drie dagen kwam iemand haast in tranen bij me: ze at thuis altijd zemelen en die had ze nu niet dus ze was hopeloos verstopt en ziek ervanDit na drie dagen aangeven dat we zulke dingen best willen halen, of ze had zelf een zakje van haar zemelen mee kunnen nemen...
En bij een ander tripje vond men het inbegrepen diner wat beperkt qua keuze. JULLIE WILDEN GOEDKOOP![]()
Wijven
Nog nooit geweest, alleen maar goede verhalen over gehoordquote:
Ik vind het brood juist dikke prima daar. Net een stuk meergranen stokbrood.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:03 schreef Blues het volgende:
Lidl.
Ik eet nu het brood dat we kochten bij diezaak
echt niet lekker!
Ik hoef definitief nooit meer naar die winkel
Ik ben er 2 keer geweest. We hebben er ontzettend vermaakt. Gaan er niet vaak heen want één van de duurste parken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog nooit geweest, alleen maar goede verhalen over gehoordMijn moeder wilde graag naar de Huttenheugte, maar daar hebben ze dus welgeteld 0 rolstoeltoegankelijke bungalows. En Center Parcs heeft wel bungalows voor rolstoelen, maar wat zien die er lelijk uit zeg en allemaal voor max 4 personen.
Oh, dat klinkt ook als een idee. Er gaat een (bijna) 4 jarige uk mee!quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:25 schreef Tally het volgende:
Ik ben er 2 keer geweest. We hebben er ontzettend vermaakt. Gaan er niet vaak heen want één van de duurste parken.
Bosrijk Efteling heeft ook leuke huisjes en rolstoelvriendelijke
De 3 jarige is nog gratis.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt ook als een idee. Er gaat een (bijna) 4 jarige uk mee!
Zit niet zo te... Eh...quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wijven
Die zijn ook meer dan prima.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het brood juist dikke prima daar. Net een stuk meergranen stokbrood.
Eeuwig versquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh man die voorverpakte broden kregen wij altijd bij scouting. Ik vind dat zo ontzettend goor.
Bij ons draait het tosti-ijzer altijd overuren als we buiten Nederland brood krijgenquote:Dat kreeg ik echt alleen weg in de vorm van een tosti.. Desnoods boven het nog nagloeiende kampvuur.. Brrr.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:49 schreef minilot het volgende:
Die zijn ook meer dan prima.Het zijn de voorverpakte halve en hele boterhambroden die zo ellendig slecht zijn
Als je het van jezelf weet valt het zeikerige vaak best mee. Omdat je inderdaad eigen oplossingen gaat zoeken. Omdat mijn gedoetje gaat om repetitie- en concertreizen is niet meegaan een lastige. Want je bent deel van een team en dat laat je dan in de steek.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik zou waarschijnlijk ook zo'n zeikwijf zijn met een groepsreis. Maar dan zou ik gewoon mijn eigen oplossingen zoeken. Of nouja, eigenlijk ga ik gewoon niet mee op reis, als het even kan.
Tsja, mensenquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wijven
Dan doe jij het bij de juiste clubjesquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, mensen![]()
Organiseren
Super leuk om te doen, en over het algemeen ook best dankbaar werk
Vind ik.
Preciesquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan doe jij het bij de juiste clubjes
Nee waar doe je dat mee dan? Pasta verkruimelen of zo?quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Iemand weleens aardappelvtrije stampot gemaakt?
Tips and tricks?
Ja, met zoete aardappel, maar dat bedoel je zeker nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Tips and tricks?
Ongetwijfeld. En zoals ik al zei: clubje. Bij elkaar gekomen voor één activiteit van 2 uur per week en in principe niet voor een paar dagen samen zijn. En dan worden vinden mensen het moeilijk.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PreciesCollega's
en Fok!kers. Wel allemaal mensen die wat flexibel van geest zijn zeg maar, misschien is dat een beetje jouw probleem
Oh daarvan vind ik het maisbrood nog wel lekker.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:49 schreef minilot het volgende:
Die zijn ook meer dan prima.Het zijn de voorverpakte halve en hele boterhambroden die zo ellendig slecht zijn
Geen varianten die ik echt een succes vond. Blijft toch al snel wat nattig.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Tips and tricks?
ja, misschien te weinig met elkaar gemeen voor zoietsquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. En zoals ik al zei: clubje. Bij elkaar gekomen voor één activiteit van 2 uur per week en in principe niet voor een paar dagen samen zijn. En dan worden vinden mensen het moeilijk.
Met pastinaak en boerenkoolquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Tips and tricks?
Regelmatig. Rauwe andijvie met pastinaak en knolselderij.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Tips and tricks?
Ik heb thuis alleen Allinson brood en dat vinden de meeste mensen vreselijk. Als toast echt prima te etenquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:05 schreef Myraela het volgende:
Oh daarvan vind ik het maisbrood nog wel lekker.
Maar ik eet tegenwoordig alleen nog maar volkorenbrood doordeweeks, en dat vind ik eigenlijk nergens lekker. Vind het volkorenbrood van de Albert Heijn nog slechter. Maarja, daar hebben ze natuurlijk de luxere en duurdere broden ook nog. Maar ik vind niet dat je dat echt met elkaar kan vergelijken.
Pastinaak klinkt wat te weeīg zoet. Ooit puree mee gemaakt en ik vond het maar niks. Knolselderij lijkt me wel een goede vervanging voor aardappels.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:13 schreef golfer het volgende:
Regelmatig. Met pastinaak en knolselderij.
Hmm als het maar geen aardappel is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, met zoete aardappel, maar dat bedoel je zeker niet
Nee.. maar geen optie in dit geval helaas.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:17 schreef FranticDJ het volgende:
Bonen al genoemd als aardappelvervanger?
Hmm of allebei..quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pastinaak klinkt wat te weeīg zoet. Ooit puree mee gemaakt en ik vond het maar niks. Knolselderij lijkt me wel een goede vervanging voor aardappels.
De combi pastinaak en knolselderij met echte boter, mosterd, nootmuskaat, peper en zout is heerlijk als stamppotpuree.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Pastinaak klinkt wat te weeīg zoet. Ooit puree mee gemaakt en ik vond het maar niks. Knolselderij lijkt me wel een goede vervanging voor aardappels.
Dat dus.quote:
Hmm en de verhouding pastinaak/knolselderij?quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
De combi pastinaak en knolselderij met echte boter, mosterd, nootmuskaat, peper en zout is heerlijk als stamppotpuree.
Dit jaquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
De combi pastinaak en knolselderij met echte boter, mosterd, nootmuskaat, peper en zout is heerlijk als stamppotpuree.
3 pastinaaks en 1 knolselderij (allemaal in kleine blokjes, 13 minuten koken met klein laagje water en boter) gebruik ik altijd voor 2 personen. Daarna stampen met de rest erbij.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm en de verhouding pastinaak/knolselderij?
Klinkt namelijk als prima
Wil weleens gewoon stampot eten
Oh en niet onbelangrijk.. gewoon opbalbaar denk ik?
Ik eet nooit zo veel dat ik het in 1 dag op heb
Die lust geen dingen met chocolade erin, tenzij 90% cacaoquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kind kladkakka voeren( evtmet valium erin
)
Oh walgelijk, zo zoetquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:46 schreef minilot het volgende:
Snert @ singlesweekendkortingen, maar afgelopen week verse dosis van het door @:Molo zo gehate Flowerbomb van Viktor & Rolf besteld!
quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Die lust geen dingen met chocolade erin, tenzij 90% cacao
Met bloemkool, yep.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Tips and tricks?
Sounds good.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:34 schreef golfer het volgende:
[..]
3 pastinaaks en 1 knolselderij (allemaal in kleine blokjes, 13 minuten koken met klein laagje water en boter) gebruik ik altijd voor 2 personen. Daarna stampen met de rest erbij.
Die bewaar ik ook meteenquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Met bloemkool, yep.
En dan schepje amandelmeel erdoor voor het vochtige ervan
Ik zat echt enorm te denken wat je met onbalbaar bedoeldequote:Op zaterdag 9 november 2019 14:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ook echt niet gezienquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zat echt enorm te de ken wat je met onbalbaar bedoelde
Alles is opbalbaarquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou ik snap je heel goed.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eeuwig versof zo hard dat je er iemand mee de kop kan inslaan
[..]
Bij ons draait het tosti-ijzer altijd overuren als we buiten Nederland brood krijgen
Ja iddquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:Molo nog iemand voor de Camel Balls
whut whutquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:Molo nog iemand voor de Camel Balls
True, thatquote:
quote:
Ha! Ik heb ook jaren langer dan verantwoord kinderparfum van Oilily gebruikt!quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha! Ik heb ook jaren langer dan verantwoord kinderparfum van Oilily gebruikt!
Sla rond feestdagen altijd de limited edition Snow Fairy-douchegel (gemaakt van, denk ik, gesmolten elfjes) van Lush in. Douchen in een zee van snoepjesquote:
Jaquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:58 schreef minilot het volgende:
Ik maak wel eens stamppot met van die grote witte reuzenbonen in plaats van aardappelen. Erg lekker!
Perzik/honingdouchegels hierquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Sla rond feestdagen altijd de limited edition Snow Fairy-douchegel (gemaakt van, denk ik, gesmolten elfjes) van Lush in. Douchen in een zee van snoepjes
(Uiteraard niet in combinatie met vervolgens ook nog Flowerbomb)
In de zomer meestal kokosnootgeurig, 's winters wat liefzoetiger
bah bahquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:49 schreef Molo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Categorie snoep net als Meeuwenflatsen en Poepluiers zoals in de jaren 90![]()
![]()
Geil idee wel dat jouw oksels eender ruiken aan die van J.quote:
Snow fairyquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Sla rond feestdagen altijd de limited edition Snow Fairy-douchegel (gemaakt van, denk ik, gesmolten elfjes) van Lush in. Douchen in een zee van snoepjes
(Uiteraard niet in combinatie met vervolgens ook nog Flowerbomb)
In de zomer meestal kokosnootgeurig, 's winters wat liefzoetiger
Geinig meet-idee wel!quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En kokos is ook dikke prima. Wij zouden best samen kunnen douchen
I aim to please!quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Geil idee wel dat jouw oksels eender ruiken aan die van J.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jakkes! Succes met opruimen!quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef Molo het volgende:
Net twee ontbindende muizen gevonden achter de keukeplint
Blijkt een geheime ingang vanuit de kruipruimte te zijn daar... En buurman heeft de gevels en vloer open liggen dus dus beesten kunnen er vrij makkelijk bij
Ach zolang je je eigen handdoek bij hebt zit je altijd goedquote:
rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef Molo het volgende:
Net twee ontbindende muizen gevonden achter de keukeplint
Blijkt een geheime ingang vanuit de kruipruimte te zijn daar... En buurman heeft de gevels en vloer open liggen dus dus beesten kunnen er vrij makkelijk bij
Ja die zijn inmiddels foetsiequote:
Was fijn he, samen douchenquote:
O gadver!quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die zijn inmiddels foetsie
Moet alleen even staalwol gaan regelen en muizenkorrels
Just to be sure, want ieuwlll en die luchttttt
Had ik jou nou ook douchegel gegeven?quote:
Die neuten 24/7, dus dat is zeker geen optiequote:Op zaterdag 9 november 2019 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O gadver!
Als je een kat had gehad was dit vast niet gebeurd
Pics van de koekjesquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Over zoet gesproken: warme choco met marshmallows en flinterdunne koekjes met chocolade
Geen ideequote:Op zaterdag 9 november 2019 15:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Had ik jou nou ook douchegel gegeven?
Zie WAquote:
Ik bedoel daar onder die douchequote:Op zaterdag 9 november 2019 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geen ideeIk heb teveel flesjes. Deels door mezelf maar ook doordat velen in mijn omgeving weten dst ik daar in het algemeen best blij van word.
Drukquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:23 schreef Lonaa het volgende:
Huuuuuuugh. Druk. Kapper geweest (jeej!), kinderverjaardag geweest (boeh!), tuigjes ontvangen voor mup (heuj!), wel per ongeluk 2 besteld bij 2 verschillende webshops (), beide tuigjes te klein (boeh!).
Boodschappen zijn gedaan, nog steeds hoofdpijn, even op de bank nu, pakketjes wegbrengen, taxi spelen, eten koken (boeh!), mensen over de vloer (jeuj!)
Nee, vast niet. Al-tijd mijn eigense bijquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bedoel daar onder die douche![]()
Verwarrende zin zie ik nu
Snap ik!quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, vast niet. Al-tijd mijn eigense bij
Omdat de meeste mensen standaard tegenvallend spul bij zich hebben en daar kan dit luxepaardje uiteraard niks mee.
wat dan?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:29 schreef Sarabi het volgende:
3u in de auto gezeten voor 15min shoppen, maar dan heb je ook wat.
Ja. Ook nog bijna 2 uur met muppet gelopen.quote:
Nieuwe ingrediënten voor bierbrouwen en ook wat nieuw apparatuurquote:
Trouwring?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:29 schreef Sarabi het volgende:
Ah!quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nieuwe ingrediënten voor bierbrouwen en ook wat nieuw apparatuur
De cadeaubon van het NK was alleen daar geldig, vandaar de wereldreis
quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach zolang je je eigen handdoek bij hebt zit je altijd goed
quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:29 schreef Sarabi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Het vriest daar vannacht niet, hoop ik? Uithardend cement kan *niet* tegen vorst. En zorg dat je stenen nat genoeg zijn (of heb je wel eens vaker een muurtje gemetseld? Droge stenen is zo'n typische beginnersfout).quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:01 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag aan het metselen geweest. Dat valt ook nog niet mee. Gelukkig is het een binnenmuur. Wordt een kantoor voor onze stichting[ afbeelding ]
Oja, dat honden een gevoelig gehoor hebben is ook een hoax volgens mij. Was aan het slijpen en met de boorhamer bezig. Had er twee op de neus bij zitten
quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:48 schreef sigme het volgende:
@:minilot
Foto's van de tafel uit het zomerkamp waar mjn grootouders elkaar ontmoetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tav spoiler: oh hell yeah! Is de paus katholiek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt ook aan de leeftijd. Mijn labrador heeft een zeer scherp gehoor ook al is hij negen. Onze Jack Russel is 16,5 geworden. Maar daar konden we de laatste jaren een bom naast ontploffen hoorde toch niks meerquote:Op zaterdag 9 november 2019 17:01 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag aan het metselen geweest. Dat valt ook nog niet mee. Gelukkig is het een binnenmuur. Wordt een kantoor voor onze stichting[ afbeelding ]
Oja, dat honden een gevoelig gehoor hebben is ook een hoax volgens mij. Was aan het slijpen en met de boorhamer bezig. Had er twee op de neus bij zitten
Coolquote:Op zaterdag 9 november 2019 17:01 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Tav spoiler: oh hell yeah! Is de paus katholiek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
@:sigme,wat een enorm leuk drankjebankje![]()
meer ,meer!
En Ludolf aan het metselen..
Daar steekt mijn project dan wat bleekjes bij af:Wat wordt dat? Ziet er ook wel netjes en doordacht uit! Alfof je een plan en een tekening hebt enzo. Als ik wat knutsel is het altijd uit de losse pols geflans (daarom mag ik ook geen 'echte' dingen maken, dat doet mijn lief welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
@:sigme,wat een enorm leuk drankjebankje![]()
meer ,meer!
En Ludolf aan het metselen..
Daar steekt mijn project dan wat bleekjes bij af:Lijkt op een soort tuinbank/ligbank? Ziet er ontzettend netjes uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Tuurlijk wel, maar kon na douchevoorstel ook weer niet té eager overkomen.quote:
Het wordt een plateau om de fietsen op te stallen...quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat wordt dat? Ziet er ook wel netjes en doordacht uit! Alfof je een plan en een tekening hebt enzo. Als ik wat knutsel is het altijd uit de losse pols geflans (daarom mag ik ook geen 'echte' dingen maken, dat doet mijn lief wel).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardhouten planken dit-dat..
Maar straks loodzwaar om te tillen..
En terwijl ik dit in elkaar klus staat K. boven te koken.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Lijkt me wel een erg lekker gerecht.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:37 schreef AnneX het volgende:
Dat was huilen😢bij het schillen van 4 grote sjalotten et aanwas voor
https://www.hellofresh.nl(...)e08fc58fa845675ff37a
Vanmiddag aan tafel de krant gelezen met een behaaglijke warmtevan de gashaard in de rug.
Mn.X ontbladerde de tuin ondertussen.
Gelukkig maar, ik schrok alquote:Op zaterdag 9 november 2019 18:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar kon na douchevoorstel ook weer niet té eager overkomen.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het wordt een plateau om de fietsen op te stallen...Wat tof! Specifieke reden voor fietsen niet gewoon op de vloer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardhouten planken dit-dat..
Maar straks loodzwaar om te tillen..
En terwijl ik dit in elkaar klus staat K. boven te koken.Let me see you stripped down to the bone
Het was toch nog niet donker toen je aan belde?quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat tof! Specifieke reden voor fietsen niet gewoon op de vloer?
Ja goed he? Ook met de saus die er bij hoort?quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:59 schreef Lonaa het volgende:
LUCKY! Ik had die japanse pannenkoekjes. Lekker
Fier op jequote:Op zaterdag 9 november 2019 16:09 schreef Blues het volgende:
Ik ben tķch nog 20 minuten gaan roeien en tķch nog een half uur gaan lopen buiten. Ondanks totaaaaaaal geen zin
Ik snap er echt helemaal niets van geloof ik. Maak je een soort plateau op voordeurhoogte? Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het was toch nog niet donker toen je aan belde?![]()
Er is daar een trap.
Het was verrukkelijk.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me wel een erg lekker gerecht.
Kan/ mag de fiets niet aan de lantaarnpaal?quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Er is daar een trap.
Ws. een plateau voor de deur boven de trap naar het souterrain.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah, een soort oprit om makkelijker de fietsen trap op en af te krijgen?
Oh, heb ik wel eens verteld dat we dit huis zelf gebouwd hebben? Gewoon -alles-. Alles wat je ziet hebben wij gemaakt: vloer, muren, plafond en alles daartussen. Een nieuwbouwhuis dus, gevuld met oma-spullen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:26 schreef minilot het volgende:
Bedankt voor tafelfoto's alvast @:sigme - ik bewaar ze nog even tot ik weer achter een laptop zit
En ja, van een tof een origineel huis willen we vanzelfsprekend alles zien
SPOILER: dit is 'tOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, heb ik wel eens verteld dat we dit huis zelf gebouwd hebben? Gewoon -alles-. Alles wat je ziet hebben wij gemaakt: vloer, muren, plafond en alles daartussen. Een nieuwbouwhuis dus, gevuld met oma-spullen.Wat een leuk huisSPOILER: dit is 'tOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gaaf Sigme die kachel is schitterend. Werk dat ook als een oven?
Hoe kan ik van dienst zijn? Ik stond op een ladder LED verlichting te monterenquote:Op zaterdag 9 november 2019 16:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
A’Tuin deed niks voor je?
Waar is @:fietsie als je hem nodig hebt?
Even aanslaan op A’Tuin graag.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kan ik van dienst zijn? Ik stond op een ladder LED verlichting te monteren
Ja, de kachel heeft een ingebouwde oven. Ik gebruik 'm vooral voor stoofschotels en voor het drogen van fruit.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gaaf Sigme die kachel is schitterend. Werk dat ook als een oven?
Echt een heel gezellig huis, en zelf gebouwd
Oow de handdoek was volgens mij uit Hitchhikers Guide to the Galaxy dingetje:quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Even aanslaan op A’Tuin graag.
Al heeft mini het inmiddels wel weer goed gemaakt.
quote:A towel, [The Hitchhiker's Guide to the Galaxy] says, is about the most massively useful thing an interstellar hitchhiker can have. Partly it has great practical value. You can wrap it around you for warmth as you bound across the cold moons of Jaglan Beta; you can lie on it on the brilliant marble-sanded beaches of Santraginus V, inhaling the heady sea vapors; you can sleep under it beneath the stars which shine so redly on the desert world of Kakrafoon; use it to sail a miniraft down the slow heavy River Moth; wet it for use in hand-to-hand-combat; wrap it round your head to ward off noxious fumes or avoid the gaze of the Ravenous Bugblatter Beast of Traal (such a mind-boggingly stupid animal, it assumes that if you can't see it, it can't see you); you can wave your towel in emergencies as a distress signal, and of course dry yourself off with it if it still seems to be clean enough.
quote:Great A'Tuin is a turtle. So what if it has four World Elephants and a disc-shaped world on top of it? It's still a turtle, of the species Chelys galactica. Nobody knows where it goes, or why, except probably Great A'Tuin itself. Its gender is unknown too, even though a space ship has been built to go and have a look. It has been known to alter its course to avoid meteorite hits, and even to snap at them with its beak or send them away with its flippers; whereas on less sensibly-designed worlds people have to rely on Bruce Willis.
Jaquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja goed he? Ook met de saus die er bij hoort?
Gelijk trek in ook. Sowieso trek, zo maar eens aan het eten beginnen. Cefaly is bijna klaar.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow de handdoek was volgens mij uit Hitchhikers Guide to the Galaxy dingetje:
[..]
[ afbeelding ]
A'Tuin is dan weer uit een ander genre; het is aan het toen nog geniale brein van Terry Pratchett ontsproten:
[..]
[ afbeelding ]
Herkenbaar +1quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja![]()
F. ging helemaal zeuren '1 pannenkoek!??!?!'
'Oh vult best...'
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ws. een plateau voor de deur boven de trap naar het souterrain.
quote:
Ja die!quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Ik zal morgen eens een fotootje maken als ie geplaatst is..
En Lucky en loon, okonomiyaki?
Ssssssst. Niet zo schreeuwen, daar krijg je hoofdpijn van...quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
![]()
Net 2 paracetamol en 1 ibu naar binnen. Zo feestje.
Ik ben wel een beetje klaar met die hoofdpjin DE HELE TIJD.
Sorry voor antwoorden voor mijn beurt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Ik zal morgen eens een fotootje maken als ie geplaatst is..
En Lucky en loon, okonomiyaki?
quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ssssssst. Niet zo schreeuwen, daar krijg je hoofdpijn van...
Om te beginnen de verwarming; met meerdere kamer zouden we dat heel anders moeten oplossen. Het is ook niet echt groot, in totaal 50m2, dus het wordt snel hokkerig.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:00 schreef Barreltje het volgende:
Oh ik wist ook niet dat jullie je huis zelf gebouwd hadden! Wat tof!
Wat is de redenering voor jullie geweest om alles in 1 ruimte te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop toch zo in febr/maart wel naar Spanje te kunnen voor een week of 3..ik moet verrassend weinig
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Om te beginnen de verwarming; met meerdere kamer zouden we dat heel anders moeten oplossen. Het is ook niet echt groot, in totaal 50m2, dus het wordt snel hokkerig.
Verder zie ik ook niet veel nut in kamers, en woonden we hiervoor in een huisje met 1 open benedenverdieping en boven ook 1 ruimte; dat huisje is zo klein dat er ook geen kamers in zouden kunnen (vloeroppervlak 3,5 x 5m, ongeveer), dus we waren het ook al tamelijk gewend.
K&W / De verbouwing van sigme's pied-ā-terre #2, ook al geblurd
Ons huisje in Spanje is ook klein (20m2) en ook alles in 1 ruimte, al is daar keuken, douche , poepton gewoon buitenshuis. K&W / sigme's olijfboomgaard deel 2, niet geblurdGaaf hoe jullie het aanpakken en bijzonder (in deze maatschappij dan) om zo klein te wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop toch zo in febr/maart wel naar Spanje te kunnen voor een week of 3..Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Waarom zou je in de randstad willen wonen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:27 schreef Myraela het volgende:
Al snap ik zelf vaak niet zo goed waarom mensen een huisje in het buitenland zouden willen. Lijkt me vooral veel onderhoud op je vakanties.
Kennis van me was met de vrachtwagen onderweg naar Oost Duitsland (dus niet transit naar Berlijn). Stond in de hele lange rij en plotseling mochten ze doorrijden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:02 schreef z80 het volgende:
30 jaar geleden inmiddels dat de muur viel.
het weekeind 11/12 november 1989 liep klein zetje in berlijn rond. De muur over mocht toen voor buitenlanders enkel nog via checkpoint charlie. Paspoort met verlopen stempels ligt nog ergens in de kast.
De maandag ging de bulldozer door de muur en was de grens open voor iedereen.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Om te beginnen de verwarming; met meerdere kamer zouden we dat heel anders moeten oplossen. Het is ook niet echt groot, in totaal 50m2, dus het wordt snel hokkerig.
Verder zie ik ook niet veel nut in kamers, en woonden we hiervoor in een huisje met 1 open benedenverdieping en boven ook 1 ruimte; dat huisje is zo klein dat er ook geen kamers in zouden kunnen (vloeroppervlak 3,5 x 5m, ongeveer), dus we waren het ook al tamelijk gewend.
K&W / De verbouwing van sigme's pied-ā-terre #2, ook al geblurd
Ons huisje in Spanje is ook klein (20m2) en ook alles in 1 ruimte, al is daar keuken, douche , poepton gewoon buitenshuis. K&W / sigme's olijfboomgaard deel 2, niet geblurdPaar maanden geleden al je topics achter elkaar lezen En genoten. Maar zie dat ik het huis/oven topic nog moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop toch zo in febr/maart wel naar Spanje te kunnen voor een week of 3..We have far more in common than that which devides us..
Omdat ik er werk lijkt me bijvoorbeeld een prima reden. Snap de vergelijking niet als ik zeg dat ik een vakantiehuisje in het buitenland niet begrijp, maar toch bedankt voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:40 schreef z80 het volgende:
Waarom zou je in de randstad willen wonen?
Transit weg zowel heen als terug moesten we een visum kopen. In Westmarken. De Ostmarken troep van plastic moesten ze zelf niet hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kennis van me was met de vrachtwagen onderweg naar Oost Duitsland (dus niet transit naar Berlijn). Stond in de hele lange rij en plotseling mochten ze doorrijden.
Jij snapt blijkbaar niet dat sommige mensen vrijheid willen. Graag langere tijd ergens anders verblijven dan het "standaard" woonadres. Dat dit wat werk meebrengt maakt niet heel veel uit.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ik er werk lijkt me bijvoorbeeld een prima reden. Snap de vergelijking niet als ik zelf dat ik een vakantiehuisje in het buitenland niet begrijp, maar toch bedankt voor je bijdrage.
Wel eens Ostmarken in je vingers gehad? Zo ja dan weet je wat ik bedoel.quote:
Je kunt die vrijheid toch ook prima hebben door ergens een huisje te huren of te gaan kamperen oid. Dan hoef je niet elk jaar terug naar dezelfde plek.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:47 schreef z80 het volgende:
Jij snapt blijkbaar niet dat sommige mensen vrijheid willen. Graag langere tijd ergens anders verblijven dan het "standaard" woonadres. Dat dit wat werk meebrengt maakt niet heel veel uit.
Ik snap niet dat mensen in een mierenhoop willen wonen en daar grofgeld voor betalen.
Ik heb nog weleens een bankbiljetje in de vingers hier of daar ja. En ik kan je verklappen dat de biljetten van de Ostmark niet van kunststof waren, welke serie dan ook. Polymeer biljetten kwamen pas aan het eind van de jaren '90 in gebruik. Munten zou kunnen, ook nog nooit van gehoord trouwens, maar daar zit ik niet zo dicht opquote:Op zaterdag 9 november 2019 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Wel eens Ostmarken in je vingers gehad? Zo ja dan weet je wat ik bedoel.
Dat spul was van kunststof en woog helemaal niets.
Het muntgeld is bij de verhuizing naar Duitsland helaas verloren gegaan. Anders had ik er even wat foto's van kunnen maken. Hoe het papiergeld aanvoelde weet ik niet meer. Zal wel niet heel speciaal geweest zijn.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog weleens een bankbiljetje in de vingers hier of daar ja. En ik kan je verklappen dat de biljetten van de Ostmark niet van kunststof waren, welke serie dan ook. Polymeer biljetten kwamen pas aan het eind van de jaren '90 in gebruik. Munten zou kunnen, ook nog nooit van gehoord trouwens, maar daar zit ik niet zo dicht opDus vandaar dat ik wel benieuwd was naar wat je precies bedoelde
Zoveel mensen, zoveel meningen hequote:Op zaterdag 9 november 2019 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar niet dat sommige mensen vrijheid willen. Graag langere tijd ergens anders verblijven dan het "standaard" woonadres. Dat dit wat werk meebrengt maakt niet heel veel uit.
Ik snap niet dat mensen in een mierenhoop willen wonen en daar grofgeld voor betalen.
Klopt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel meningen he
Danku Eviquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fier op jeOndanks geen zin toch gaan
Nee dat zal niet al te veel indruk gemaakt hebben inderdaad. Is gewoon papier met katoen namelijkquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:00 schreef z80 het volgende:
[..]
Het muntgeld is bij de verhuizing naar Duitsland helaas verloren gegaan. Anders had ik er even wat foto's van kunnen maken. Hoe het papiergeld aanvoelde weet ik niet meer. Zal wel niet heel speciaal geweest zijn.
Oke welterustenquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:05 schreef z80 het volgende:
[..]
Klopt.
En IK ben van mening dat het bedtijd is.
Nee joh, in de cul chat zat ik al veel langer! En die HF maaltijd hebben wij ook, die je linktequote:Op zaterdag 9 november 2019 19:16 schreef AnneX het volgende:
@:Isa: 10 jaar JRoss en bijna 10 jaar cul chat.![]()
Remember the Dutch dinner treat? at your home?
The great a'tuinquote:Op zaterdag 9 november 2019 19:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Even aanslaan op A’Tuin graag.
Al heeft mini het inmiddels wel weer goed gemaakt.
Ik verdwaalde net tijdens het quoten ook al in pagina na pagina met beschouwingen, quotes, plaatjes...quote:
Ik heb om meerdere Pratchett-reeksen zķ hard gelachenquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik verdwaalde net tijdens het quoten ook al in pagina na pagina met beschouwingen, quotes, plaatjes...
Zie mijn Foboquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb om meerdere Pratchett-reeksen zķ hard gelachen
Morgen jullie je werkkleding mee naar huis nemen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn kleren voor mijn werk aan. Dus straks werken.
Moeten waarschijnlijk. En zelf wassen ook. Hadden we bij de Efteling ook.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Morgen jullie je werkkleding mee naar huis nemen?
In de zorg is dat niet altijd vanzelfsprekend ivm hygiëne en zo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moeten waarschijnlijk. En zelf wassen ook. Hadden we bij de Efteling ook.
Oh dat kan. Dawikniequote:Op zaterdag 9 november 2019 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In de zorg is dat niet altijd vanzelfsprekend ivm hygiëne en zo.
Dit; ik mag het het gebouw niet uit meenemen; moet bij vertrek robot in, en daar kan je het sochtends ook weer ophalen. Is gekoppeld aan rooster e.d. dus weet ook hoeveel verschoningen ie moet aanbieden (minimaal)quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In de zorg is dat niet altijd vanzelfsprekend ivm hygiëne en zo.
Wat grappig: het is mijn box nog van vorige zaterdag!quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee joh, in de cul chat zat ik al veel langer! En die HF maaltijd hebben wij ook, die je linkte
Overmorgen of zo. Krijgen nieuwe box altijd op woensdagavond.
quote:
Alweer 10 jaar sinds mei/september hoor! We wonen samen vanaf 30 december 2009.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:00 schreef golfer het volgende:
Alweer 10 jaar met JRoss, Isa? Als de dag van gisteren...
Nou ja, wij kennen elkaar ook intussen alweer 18 of 19 jaar.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alweer 10 jaar sinds mei/september hoor! We wonen samen vanaf 30 december 2009.
En ja, de tijd vliegtIk herinner me nog dat ik het FOK!forum vond online
Geen flauw idee dat het zo'n rol zou spelen in mijn leven en dat ik mijn dagelijkse beslommeringen hier zou bespreken.
Zo, jij had een drukke dag zeg!quote:Op zondag 10 november 2019 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
Herkenbaar
Na een nacht bij G, een ochtend in IKEA, een goede lunch bij mij thuis, wat klusacties in Spijkenisse en een kookactie bij mij thuis (sate, gebakken aardappeltjes en sperziebonen) nu op Schiphol om vrienden op te halen die een week in Israel zijn geweest.
Ja. Geloof niet dat dat helemaal slim was maar goed....quote:
Net zo rustig als vorige weekquote:Op zondag 10 november 2019 05:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Beetje rustige nacht Isa.
Hier ook werk...
Woeiiiii! 10 jaar! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alweer 10 jaar sinds mei/september hoor! We wonen samen vanaf 30 december 2009.
En ja, de tijd vliegtIk herinner me nog dat ik het FOK!forum vond online
Geen flauw idee dat het zo'n rol zou spelen in mijn leven en dat ik mijn dagelijkse beslommeringen hier zou bespreken.
Zo vroeg al onderweg naar Ajax?quote:Op zondag 10 november 2019 07:35 schreef Isabeau het volgende:
Fijn mkGelukkig zijn er heel veel lieve en fantastische mensen op de wereld.
Ik zit naast twee papa's en twee heel drukke jongetjes die naar Ajax gaan. Ik heb helemaal niks met voetbal, maar hoe vet is het om als klein jochie met je pa naar een wedstrijd te gaan!
Ja, details 'goede lunch' nog, graag!quote:Op zondag 10 november 2019 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Herkenbaar
Na een nacht bij G, een ochtend in IKEA, een goede lunch bij mij thuis, wat klusacties in Spijkenisse en een kookactie bij mij thuis (sate, gebakken aardappeltjes en sperziebonen) nu op Schiphol om vrienden op te halen die een week in Israel zijn geweest.
Alles is liefdequote:Op zondag 10 november 2019 07:35 schreef Isabeau het volgende:
Fijn mkGelukkig zijn er heel veel lieve en fantastische mensen op de wereld.
Ik zit naast twee papa's en twee heel drukke jongetjes die naar Ajax gaan. Ik heb helemaal niks met voetbal, maar hoe vet is het om als klein jochie met je pa naar een wedstrijd te gaan!
Wedstrijd is om 12.15 zie ik. Ze moesten 2x overstappen en komen uit Groningen. Ben je wel even onderwegquote:
Ik nodig jou ook uit voor mijn verjaardag.. goede kado'squote:Op zondag 10 november 2019 08:07 schreef sigme het volgende:
Mogge. Straks op pad naar Zeeland. Vanuit noord Nederland is dat een flink end rijden. Vanavond weer terug, dus zowat ter waarde van een hele werkdag in de auto zitten. Broembroem.
Als verjaarskado neem ik een ham en een lamszadel mee.
Oh Ja.. da's wel een endje.. vroeg op! Al zullen die liters de halve nacht toch wel niet geslapen hebben van de spanning..quote:Op zondag 10 november 2019 08:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wedstrijd is om 12.15 zie ik. Ze moesten 2x overstappen en komen uit Groningen. Ben je wel even onderweg
Je gaat wel wat kilometers maken vandaag, sigme
Ze waren zo heerlijk uitgelatenquote:Op zondag 10 november 2019 08:14 schreef Barreltje het volgende:
Oh Ja.. da's wel een endje.. vroeg op! Al zullen die liters de halve nacht toch wel niet geslapen hebben van de spanning..
Ik sowieso wel. Maar ik hou vooral van de kleine huisjes van @sigmequote:Op zaterdag 9 november 2019 20:27 schreef Barreltje het volgende:
Jullie houden dus gewoon van een klein huisje?
Woah! Hoe raakte je daar zo verzeild, als kleine Zet?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:02 schreef z80 het volgende:
30 jaar geleden inmiddels dat de muur viel.
het weekeind 11/12 november 1989 liep klein zetje in berlijn rond. De muur over mocht toen voor buitenlanders enkel nog via checkpoint charlie. Paspoort met verlopen stempels ligt nog ergens in de kast.
De maandag ging de bulldozer door de muur en was de grens open voor iedereen.
Ik snap het nog steeds niet, Barrel! Help!quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Er is daar een trap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond was ie mee naar Andiamo, dat ging ook goed. Een aanrader wel voor mensen die uit de regio Rijnmond komen. Heerlijke pizza's en pasta's( en limoncello
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 november 2019 08:25 schreef Aure het volgende:
Wij hadden Jip vrijdagavond meegenomen naar Excelsiorin de rust ben ik wel met hem naar huis gegaan. Hij leek het wel leuk te vinden
Was wel echt de bal aan het volgen steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteravond was ie mee naar Andiamo, dat ging ook goed. Een aanrader wel voor mensen die uit de regio Rijnmond komen. Heerlijke pizza's en pasta's( en limoncello
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe was Baroeg en Wunderbar?quote:Op zondag 10 november 2019 08:29 schreef minilot het volgende:
MeeneemJip!Die tafelfoto is fantastisch!
![]()
Wij hadden Jip vrijdagavond meegenomen naar Excelsiorin de rust ben ik wel met hem naar huis gegaan. Hij leek het wel leuk te vinden
)
Oh dat ziet er gezellig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op fietsafstand van mijn huis![]()
Dan zeker een keer gaan! Ik ga sowieso nog een keer terug voor de truffelpasta, want we hadden nu een shared dinner vanwege de grote groep. Dus had ik maar een klein beetje, maar dat kleine beetje smaakte naar meerquote:Op zondag 10 november 2019 08:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh dat ziet er gezellig uit
En op fietsafstand van mijn huis
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een leuke foto's! Allebei
En ik nu naar bed
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Welterusten en zoete dromenquote:Op zondag 10 november 2019 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]wat een leuke foto's! Allebei
En ik nu naar bed
Jaja.. straks foto's.. nu nog in mn lekkere warme bed liggen..quote:Op zondag 10 november 2019 08:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet, Barrel! Help!
Hmm.quote:Op zondag 10 november 2019 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
https://email.ibood.com/o(...)vnSbidkWH_t4WJPQcCNh
Hier ging 't toch over die siliconen wraps laatst?
Ik vind deze deksels ook wel watquote:Op zondag 10 november 2019 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
Fijnquote:Op zondag 10 november 2019 09:35 schreef Candaasje het volgende:
FOK!wet: ze is terecht 😁 lees k echt net!
Dát ziet er handig uit! Ter vervanging van huishoudfolie. Ik probeer steeds meer eenmalig plastic te vervangen/voorkomen, dus deze tip is zeer welkom.quote:Op zondag 10 november 2019 08:47 schreef FranticDJ het volgende:
Hoeveel flesjes zitten er in zo’n krat? Lust geen bier maar ik vind het zo grappig/leuk om te zien dat jullie dat gewoon in de keuken makenquote:Op zondag 10 november 2019 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag 2 verschillende biertjes bottelen (in totaal zo'n 8 kratjes).
En misschien zelfs ook al weer een nieuwe batch brouwen.
24 per kratquote:Op zondag 10 november 2019 10:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel flesjes zitten er in zo’n krat? Lust geen bier maar ik vind het zo grappig/leuk om te zien dat jullie dat gewoon in de keuken maken
Ja ik ook. Vandeweek een keertje denk ikquote:
Zo voelt t ook welquote:Op zondag 10 november 2019 08:31 schreef Aure het volgende:
En wat zitten jullie hier allemaal langIk zit bijna 10 jaar in de culchat (en op fok), hoewel ik natuurlijk lange tijd afwezig ben geweest
Toch voel ik me een beetje jullie kleine zusje die eindelijk volwassen is geworden ofzo
Fijn dat je je alweer beter voelt en veel lunchplezier.quote:Op zondag 10 november 2019 10:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ga straks even lunchen met een vriendin, voor de rest alleen wat schoonmaken. Gister was ik niet zo lekker, maar vandaag voel ik me gelukkig weer top.
Ik kan het ook uistellen tot morgen en dan de robot aan t werk zetten ja. Die is voor vandaag te rumoerig.quote:Op zondag 10 november 2019 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Vandeweek een keertje denk ik
Toch zou ik je graag wat willen laten proeven, er is zoveel verschil dat er bijna wel iets bij moet zitten wat je lust.quote:
Oh ja randje Bible belt woon jij hequote:Op zondag 10 november 2019 10:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik kan het ook uistellen tot morgen en dan de robot aan t werk zetten ja. Die is voor vandaag te rumoerig.
Zo luid is de robot nou ook weer niet.quote:Op zondag 10 november 2019 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja randje Bible belt woon jij he
Bij mijn ouders samen met de rest van het gezin in de auto stappen.quote:Op zondag 10 november 2019 08:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah! Hoe raakte je daar zo verzeild, als kleine Zet?
Dat is dan wel weer gruwelijk vetquote:Op zondag 10 november 2019 10:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij mijn ouders samen met de rest van het gezin in de auto stappen.
Pa en ma hadden bij berichten dat de muur plat ging 24 uur Berlijn bedacht.Dan konden we nog de echte oude ddr zien.
Dus s ochtends belachelijk vroeg in de auto met een papieren kaart en een koelbox met eten.
Dan daar in de morgen aankomen. Hele dag rondlopen. op straat geld wisselen. En in een duure tent eten. Koste dankzij de wisselkoers op straat slechts een 5e. En in de avond weer in de auto terug.
Het was niet echt een vetpot thuis. Maar dit soort dingen werden dan wel gedaan.
Wat een helden, jouw ouders.quote:Op zondag 10 november 2019 10:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Pa en ma hadden bij berichten dat de muur plat ging 24 uur Berlijn bedacht.Dan konden we nog de echte oude ddr zien.
Dus s ochtends belachelijk vroeg in de auto met een papieren kaart en een koelbox met eten.
Dan daar in de morgen aankomen. Hele dag rondlopen. op straat geld wisselen. En in een duure tent eten. Koste dankzij de wisselkoers op straat slechts een 5e. En in de avond weer in de auto terug.
Het was niet echt een vetpot thuis. Maar dit soort dingen werden dan wel gedaan.
Wel de dingen die je bij blijvenquote:Op zondag 10 november 2019 10:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Mijne ook niet hoor.quote:Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Clubsoda het volgende:
Och, ik ging vroeger vast wel 4x per jaar op vakantie en daar heb ik nog veel levendige herinneringen aanWat niet wegneemt dat dit wel een heel tof verhaal is. Ik had een babyzusje in 1989 en mijn ouders waren niet zo avontuurlijk dus dit soort dingen deden we niet.
Octopus.quote:Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zal ik dit of dit badspeelgoed kopen voor een 1-jarige?
Nee mijne ook niet. Maar we gingen wel naar West-Duitsland op vakantie, en ook wel in de buurt van Kassel en zo, en dan gingen wel weleens een middagje kijken bij de muur. Toch zo van "Ik vind het belangrijk dat je dit gezien hebt"quote:Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Clubsoda het volgende:
mijn ouders waren niet zo avontuurlijk dus dit soort dingen deden we niet.
Ik zou die octopus doenquote:Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vakantie was zuid Duitsland in een Zimmer Frei huisje/verdieping. Of dagtochtjes door Nederland en België. Waarschijnlijk meer van Nederland gezien dan de meeste hier. Er blijken heel veel kleine musea te zijn.quote:Op zondag 10 november 2019 11:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel de dingen die je bij blijven
Een stuk meer dan 4x per jaar op vakantie lijkt me zo
Ik vind die eerste leuker... maar deed me denken aan iets anders dat ik heel cool vond.quote:Op zondag 10 november 2019 11:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |