"Ja maar PL"quote:
Zat van de moedermelk die jongenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gutierrez, beter dan Frenkie de Jong.
SCARFACED
tweecijferig IQ genotquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gijp denkt dat Karsdorp intelligentie heeft.
Oh ja dat was fucking briljant hahahaquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gutierrez, beter dan Frenkie de Jong.
SCARFACED
Scarlimero idd, zie ook een van zijn illustere uitspraken hierbovenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:47 schreef Scorpie het volgende:
Gutiwelke Fok user hier was zo idolaat van die gast, was dat @:Scarface88 ?
Zit hier hardop te lachenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:48 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Scarlimero idd, zie ook een van zijn illustere uitspraken hierboven
quote:
Het is onder van Bommel een grijze muis geworden zoals elke speler kapot wordt gemaakt door Mark. Zelfs Frenkie zou met Bommeltje een matige speler worden volgestopt met instructies en gesloopt zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:47 schreef Scorpie het volgende:
Gutiwelke Fok user hier was zo idolaat van die gast, was dat @:Scarface88 ?
zeker, alleen had die tweede gele kaart nooit gegeven hoeven worden als de scheidsrechter gewoon reglementair geen voordeel had gegeven uit een overtreding waar een rode kaart uit komt.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jammer dat de wedstrijd zelf zo is ondergesneeuwd door deze situatie.
Goede BBW is dat wel.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:30 schreef SaferSephy het volgende:
inb4 dat rare wijf met die dikke heupen die sommigen hier posten. Poepz0r?
niet mijn kopje thee maar wel hilarischquote:
Ditquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:34 schreef SaferSephy het volgende:
haha Paul moet dit meer doen, zo mag ik em wel
quote:
Ahjo die kleine ken balle das nie nowmaal wilfjed. Wejelds da ventje.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:01 schreef SaferSephy het volgende:
Die hele Jan Boskamp voegt eigenlijk ook geen drol toe he. Armoede
Dat klopt. Leuk dat jij er nu ook achter bentquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:01 schreef SaferSephy het volgende:
Die hele Jan Boskamp voegt eigenlijk ook geen drol toe he. Armoede
Hejeeee scheie ejeens uit joh heeé zeg er eens wah van Wilfjedquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ahjo die kleine ken balle das nie nowmaal wilfjed. Wejelds da ventje.
@:powerloungen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@PowerLoungen
@Wereldgozer
![]()
Nu heeft 'ie weer tijd voor Tai-Chitwitter:veronicainside twitterde op maandag 11-11-2019 om 13:07:24VVV-Venlo ontslaat Maaskant na reeks slechte resultatenhttps://t.co/qZFieGo2qb#veronicainside https://t.co/Rh67nGI3WN reageer retweet
voor zover het ooit het geval was, deze mannen lullen alles vanuit onderbuik en hebben buiten hun eigen clubje (Derksen met NEC Genee met Cambuur etc) na geen enkel weet wat er bij een club gaande is. dat mensen hier nog serieus naar kijken gaat mij te boven.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze hebben ook totaal geen weet van het wanbeleid bij Barça hè.
er luistert geen hol naar, dus reclame maken is wel nodig ja.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wilfred vindt zijn radioshows altijd zo ontzettend interessant.
ook bij psv dit jaar een kerstboom zonder stamquote:
Café Hendriks & Genee definitief grote televisieflopquote:Op maandag 11 november 2019 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe ging het met de nieuwe show van Genee?
Verrassend zeg.quote:Op maandag 11 november 2019 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Café Hendriks & Genee definitief grote televisieflop![]()
![]()
Het eerste seizoen van Café Hendriks & Genee was al een kijkcijferdrama en het tweede seizoen doet het momenteel ook verschrikkelijk slecht. De slechte start van een week geleden is gisterenavond niet goedgemaakt op Veronica. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Na 159.000 kijkers (4,6 procent) voor de aftrap van het tweede seizoen, kwam de talkshow van Wilfred Genee en Hélène Hendriks gisterenavond om half elf niet verder dan een magere 134.000 kijkers (4,1 procent).
Het lijkt erop dat de Veronica-kijker het programma definitief niet te waarderen. Het is echt uitgesloten dat het programma met deze cijfers nog een derde seizoen krijgt op dit tijdstip. Hooguit mogen de presentatoren het nog een keertje proberen op vlaggenschip SBS 6, maar dat lijkt onwaarschijnlijk.
https://www.mediacourant.(...)grote-televisieflop/
Waarom die vreugde?quote:Op maandag 11 november 2019 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Het eerste seizoen van Café Hendriks & Genee was al een kijkcijferdrama en het tweede seizoen doet het momenteel ook verschrikkelijk slecht. De slechte start van een week geleden is gisterenavond niet goedgemaakt op Veronica. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Na 159.000 kijkers (4,6 procent) voor de aftrap van het tweede seizoen, kwam de talkshow van Wilfred Genee en Hélène Hendriks gisterenavond om half elf niet verder dan een magere 134.000 kijkers (4,1 procent).
Het lijkt erop dat de Veronica-kijker het programma definitief niet te waarderen. Het is echt uitgesloten dat het programma met deze cijfers nog een derde seizoen krijgt op dit tijdstip. Hooguit mogen de presentatoren het nog een keertje proberen op vlaggenschip SBS 6, maar dat lijkt onwaarschijnlijk.
Vanavond Bridget Inside. (lol)quote:Op maandag 11 november 2019 14:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Genee de gladjakker op zijn plek zetten is altijd
dat is hij zeker maar koppeltjes op tv is altijd moeilijk en de zondagavond is ook niet echt een geschikte avond voor zoietsquote:Op maandag 11 november 2019 15:05 schreef fetX het volgende:
Ik vind het wel zonde. Genee is misschien een klootzak, maar wel een prima interviewer/host.
VTBLEDquote:Op maandag 11 november 2019 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
Hens Creyquote:Op maandag 11 november 2019 15:33 schreef SaferSephy het volgende:
Wie is vanavond gast? Toch niet valentijn he?? Wimpie Kieft plz!
naja beter dan de Draak Driessen. 2,5 uur PSV afzeiken GENOTquote:
quote:Op maandag 11 november 2019 13:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]@Anneloos goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:powerloungen
@:wereldgozer
quote:Op maandag 11 november 2019 20:25 schreef Toverheks het volgende:
Ben benieuwd of de mannen van VI er ook wat over zeggen, ik zeg kom er maar in Johan Derksen
quote:Op maandag 11 november 2019 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja! Dat kan leuk worden want natúúrlijk zeggen die er wat van. Kun je op rekenen![]()
Op de radio is hij prima hoorquote:
Iedereen wil wel x een milf, maar hij maakt het wel erg bondquote:
bondquote:Op maandag 11 november 2019 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Iedereen wil wel x een milf, maar hij maakt het wel erg bond
007quote:Op maandag 11 november 2019 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
James Bond?quote:Op maandag 11 november 2019 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zie dat die vorige blonde van hem ook in de veertig zit, wat bezielt dit soort simpel volk.quote:Op maandag 11 november 2019 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die was wel geil, had haar ook gedaan.quote:Op maandag 11 november 2019 20:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zie dat die vorige blonde van hem ook in de veertig zit, wat bezielt dit soort simpel volk.
Maar hij leest het welquote:Op maandag 11 november 2019 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het interesseert mij allemaal geen ene reet.
Pics?quote:Op maandag 11 november 2019 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die was wel geil, had haar ook gedaan.
Arme kinderen. Worden de dupe van dit soort ongein.quote:Op maandag 11 november 2019 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die was wel geil, had haar ook gedaan.
Is je lul gelijk bevrorenquote:Op maandag 11 november 2019 20:35 schreef fetX het volgende:
Ik zou Bridget ook doen.
Voor een keertje.
Sowiesoquote:Op maandag 11 november 2019 20:35 schreef fetX het volgende:
Ik zou Bridget ook doen.
Voor een keertje.
quote:Op maandag 11 november 2019 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
quote:
Elke keer beetje onpasselijkquote:Op maandag 11 november 2019 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Is het playboy? Dan mag het niet he, dan krijgt FOK een dikke boete man.quote:Op maandag 11 november 2019 20:40 schreef Coco. het volgende:
Al zal er vast iemand een TR geplaatst hebben.
Ik noem geen namen.
MODDEDquote:Op maandag 11 november 2019 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
geen blote kutten ook niet in een spoiler. weet je best joh
Ja, ik heb het al weggehaald.quote:Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het playboy? Dan mag het niet he, dan krijgt FOK een dikke boete man.
En dan geen voorbeelden geven van goede spelersquote:Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
Hahaha Hans komt met feiten:
Johan ja je noemt nu wel namen maar de rest is heel goed
Tieten wel maar geen playboy tieten.quote:Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef superniger het volgende:
Sinds wanneer mag je weer tieten posten op FOK!?
Ik zou het niet eens in mijn hoofd halen om zulke rare dingen te plaatsen.quote:Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het playboy is gewoon niet doen.
jajaquote:Op maandag 11 november 2019 20:42 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens in mijn hoofd halen om zulke rare dingen te plaatsen.
Ik krijg ze altijd netjes in mijn DM bezorgd.quote:Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef superniger het volgende:
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef superniger het volgende:
Mocht toch al in VBL? Of is dat weer afgeschaft?quote:Op maandag 11 november 2019 20:41 schreef superniger het volgende:
quote:Op maandag 11 november 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo Feyenoord? Die hebben gisteren toch de CL gewonnen?
Talpa-invloedenquote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Ze laten eerst alles zien waar niemand op zit te wachten, zo tevens eerst wat reclameblokken
Dat was tijdje terug ook bij de samenvattingen van de eredivisie bij talpa toch?quote:Op maandag 11 november 2019 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Ze laten eerst alles zien waar niemand op zit te wachten, zo tevens eerst wat reclameblokken
4 punten tussen PSV en Feyenoord, de nummer 3 en de nummer 10 (lol)quote:
"Alfons Groenendijk zou ook de halve finale CL halen met Ajax. "quote:Op maandag 11 november 2019 20:51 schreef fetX het volgende:
Ah, de ‘trainers hebben geen invloed’ act van Derksen
VVV, Zwolle en Den Haag weg.quote:Op maandag 11 november 2019 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
VVV mag sowieso weg met dat kutveld. Laat RKC maar blijven.
Dat inderdaad. Komt niks van terecht. Hou het gewoon bij seks en neem dan geen Kids.quote:Op maandag 11 november 2019 20:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Arme kinderen. Worden de dupe van dit soort ongein.
Zoet komt uit Veendam. Dan weet je het wel.quote:Op maandag 11 november 2019 20:52 schreef Coco. het volgende:
Ik snap Mark wel, Zoet kijkt als een 16 jarig jochie die moet poepen.
Ado is de grootste kutclub van Nederlandquote:
quote:Op maandag 11 november 2019 20:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ado is de grootste kutclub van Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |