Sowieso printersquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:48 schreef ijs_beer het volgende:
En ik heb echt een enorme hekel gekregen aan toen. En hun stomme printers die doen alsof cartridges leeg zijn terwijl ze nog voor de helft vol zijn.
Heb het opgezocht, 450 euroquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:49 schreef I het volgende:
[..]
Hm, ja, dan kan je daar ook niet heel veel van verwachten nee.
Maar idd, als je verder denkt; Ik kan er nog prima mee door, en laat dit voor wat het is totdat hij het helemaal begeeft; Vooral doen.'t is alleen even heel frustrerend als ie het weer begeeft.
Waarom zijn alle verwijzingen en smilies uit deze quote weg.quote:
Nee maar dat zijn links. Misschien hebben die bij jou dezelfde kleur als je achtergrond?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb het opgezocht, 450 euro
Zien jullie ook de woorden laptop en HP enzo wegvallen?
HUH mysterieus!!!quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dankquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hulde voor je gedicht.![]()
En ik heb echt een enorme hekel gekregen aan HP toen.En hun stomme printers die doen alsof cartridges leeg zijn terwijl ze nog voor de helft vol zijn.
Da's wel tricky jaquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik zelf ook al. Het zijn namelijk geen dode pixels, want soms doen ze het wel. En als ik vanonder op de scharnier duw of er vanachter tegenaan druk wordt het soms iets beter![]()
Maar dit is ook typisch zoiets waarvan je vergeet dat het zo is, ik leer er omheen klikkenEn repareren is waarschijnlijk te duur voor hoeveel mijn laptop nog waard is
![]()
Het moet alleen niet veel breder worden, want dan kun je niets meerNu kan ik nog gokken waar de uitknop ongeveer zit
Ja dat is wel vaker bij quotenquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Waarom zijn alle verwijzingen en smilies uit deze quote weg.
Ik wou het net zeggen ja.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:52 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee huh de adblock stond aan, dan zie je ze niet
Huh maar mijn adblock staat altijd aan en normaal zie ik ze welquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:52 schreef Guanabana het volgende:
Oh nee huh de adblock stond aan, dan zie je ze niet
Nee, bij mij worden ze groen (iPhone).quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb het opgezocht, 450 euro
Het enige nadeel is dat ik Sims nu niet fullscreen kan spelenquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:52 schreef I het volgende:
[..]
Da's wel tricky jaEn een schermreparatie is vrij prijzig ja, dus als je het nog prima uithoudt met dat ding, vooral lekker mee doorgaan.
Update van adblock.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh maar mijn adblock staat altijd aan en normaal zie ik ze wel
Ahh okeequote:Op vrijdag 8 november 2019 17:53 schreef I het volgende:
[..]
Update van adblock.Blokkeert nu ook ad-linkjes
Ja maar de CPU en grafische kaart worden volgens dat meetprogramaatje nu tegen de 90 graden. Is dat slecht/erg?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:49 schreef I het volgende:
[..]
Hm, ja, dan kan je daar ook niet heel veel van verwachten nee.
Maar idd, als je verder denkt; Ik kan er nog prima mee door, en laat dit voor wat het is totdat hij het helemaal begeeft; Vooral doen.'t is alleen even heel frustrerend als ie het weer begeeft.
Wel als je er niks bijzonders mee aan het doen bent, denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar de CPU en grafische kaart worden volgens dat meetprogramaatje nu tegen de 90 graden. Is dat slecht/erg?
HAHA JE BENT ER INGETRAPT!!!quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:55 schreef Meke het volgende:
Huh als je een abo hebt hoor je toch geen advertenties te zienIk ga mn adblock weer aanzetten geloof ik, want wordt gebombardeerd met advertenties nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |