Zeg, je bent toch niks van plan he?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:24 schreef I het volgende:
Ik eis een vervolg op dit verhaal. Morgen nóg een leuke foutcode ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Meh zondequote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben ik weer. Was even naar het café voor een pubquiz die verplaatst was en uiteindelijk niet door ging omdat veel mensen blijkbaar niet wisten dat ie verplaatst was en de opkomst dus te laag was.
Heb ik nog iets gemist?
Ja, al jouw medekandidaten wisten best dat het verplaatst was, maar ze kwamen met het vliegtuig uit Spanje, geloof ik.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ben ik weer. Was even naar het café voor een pubquiz die verplaatst was en uiteindelijk niet door ging omdat veel mensen blijkbaar niet wisten dat ie verplaatst was en de opkomst dus te laag was.
Heb ik nog iets gemist?
7501 t/m 7509 zijn voor koffie, 7510 t/m 7519 voor thee, daarna krijg je nog de blokken voor broodjes, donuts, tosti's, kleine snacks, McDonald's, sterke drank, parfum en sigaretten. Spreekt voor zichquote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet systeem als in een andere kist.
Meer als een lijst emergency codes en een lijst codes voor andere dingen etc.
Neem dat plaatje hierboven van Momo. Ik zie daar code 7500 gevolgd door 7600. Ik vraag me dan toch af wat 7501 tm 7599 doen.
Ja. Had wel gewoon een hele avond willen meelezen met alles wat er ingezet zou worden, mensen die beelden delen van uit het vliegtuig, die dan al kumbaya zingend een vuurtje in het gangpad stoken en een zakje platgedrukte spekjes opentrekken om ze vervolgens op potloden te drukken en boven datzelfde vuurtje te roosteren, waarna het brandalarm afgaat en iedereen zeiknat wordt door de sprinklers, waarna het vuurtje gedoofd wordt en alles afloopt met een letterlijke sisser, maar tóch spannender dan wat er nu is gebeurd.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tis een beetje een bummer dit he.. Super dat er geen gewonden zijn, maar het had wel iets spannender (maar wel goed) mogen aflopen.
Het hoeft nog niet afgelopen te zijn. Misschien zitten er handlangers van de terrorist bij de vrouw en kinderen van de piloot en moet de piloot braaf doen of er niks aan de hand is want anders...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja tis een beetje een bummer dit he.. Super dat er geen gewonden zijn, maar het had wel iets spannender (maar wel goed) mogen aflopen.
Specukaap, lekker in de herfstquote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Meh zonde![]()
Nee, niets gemist verder. Gebruikelijke woensdagavond wel, gekaapt vliegtuigje erbij![]()
Een Schiphol-kaping die geen kaping bleek te zijn (vals alarm); verkeerde code ingetoetstquote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Don't meke jokes about cookies.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Meh zonde![]()
Nee, niets gemist verder. Gebruikelijke woensdagavond wel, gekaapt vliegtuigje erbij![]()
Naastgelegen reeksen lijken gereserveerd.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Neem dat plaatje hierboven van Momo. Ik zie daar code 7500 gevolgd door 7600. Ik vraag me dan toch af wat 7501 tm 7599 doen.
Ik hoop nog op een lekkere rel met die piloot die het fout had ingetikt.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Meh zonde![]()
Het "fake-gekaapte" vliegtuig ging juist náár Spanje!quote:Op woensdag 6 november 2019 21:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, al jouw medekandidaten wisten best dat het verplaatst was, maar ze kwamen met het vliegtuig uit Spanje, geloof ik.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef I het volgende:
[..]
Ja. Had wel gewoon een hele avond willen meelezen met alles wat er ingezet zou worden, mensen die beelden delen van uit het vliegtuig, die dan al kumbaya zingend een vuurtje in het gangpad stoken en een zakje platgedrukte spekjes opentrekken om ze vervolgens op potloden te drukken en boven datzelfde vuurtje te roosteren, waarna het brandalarm afgaat en iedereen zeiknat wordt door de sprinklers, waarna het vuurtje gedoofd wordt en alles afloopt met een letterlijke sisser, maar tóch spannender dan wat er nu is gebeurd.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Don't meke jokes about cookies.
[ afbeelding ]
Misschien wil Air Europa het voor je testen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stel dat een scherpschutter een vlucht mist, is dat goed of slecht nieuws?
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Don't meke jokes about cookies.
[ afbeelding ]
Schijnt wel een gewillige stagiair te zitten, inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2019 21:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien wil Air Europa het voor je testen.
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het "fake-gekaapte" vliegtuig ging juist náár Spanje!
Jaquote:Op woensdag 6 november 2019 21:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stel dat een scherpschutter een vlucht mist, is dat goed of slecht nieuws?
Leuke katquote:Op woensdag 6 november 2019 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ] That's what they want you to think...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook de bakker werd bedreigd, maar die durfde het aan om terug te vechten. Hij gebruikte daarvoor een wapenstokbrood en een tarwepistolet
ik waardeer deze matige grappenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook de bakker werd bedreigd, maar die durfde het aan om terug te vechten. Hij gebruikte daarvoor een wapenstokbrood en een tarwepistolet
Dank je, ik ookquote:Op woensdag 6 november 2019 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
ik waardeer deze matige grappen
Ik waardeer die grappen ook als matig.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
ik waardeer deze matige grappen
Oh ja dat kan! Maar dat is weer heel zielig voor die kindjes dus doe dan toch maar de saaie afloop.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het hoeft nog niet afgelopen te zijn. Misschien zitten er handlangers van de terrorist bij de vrouw en kinderen van de piloot en moet de piloot braaf doen of er niks aan de hand is want anders...
Ok, geen zielige kindjes. De handlangers van de terrorist hebben de hond en 16 katten van de piloot ontvoerd en daarom moet de piloot braaf doen of er niks aan de hand is.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat kan! Maar dat is weer heel zielig voor die kindjes dus doe dan toch maar de saaie afloop.
Ik heb niet het idee dat hier in dit topic huisdieren nou per sé als waardeloos worden gezienquote:Op woensdag 6 november 2019 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, geen zielige kindjes. De handlangers van de terrorist hebben de hond en 16 katten van de piloot ontvoerd en daarom moet de piloot braaf doen of er niks aan de hand is.
DIT IS NOG ERGER DAN KINDJES.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, geen zielige kindjes. De handlangers van de terrorist hebben de hond en 16 katten van de piloot ontvoerd en daarom moet de piloot braaf doen of er niks aan de hand is.
Poll: Welcome to this Air Europe flight, enter transponder codequote:Op woensdag 6 november 2019 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toen ik hem maakte leek hij grappiger.
Nee, maar in de vergelijking met zijn kinderen durf ik wel een gokje te maken waar de piloot meer waarde aan hecht.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat hier in dit topic huisdieren nou per sé als waardeloos worden gezien
Hello intern, welcome to Air Europa. So, I have very uncomfortable question for you: 7500 is code for coffee?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:45 schreef Dave het volgende:
[..]
Poll: Welcome to this Air Europe flight, enter transponder code
• 5700 - Trainee demonstration
• 7500 - Hijack
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maar misschien waren die kindjes wel met 20!quote:
Sjoerd was altijd al vervelendquote:Op woensdag 6 november 2019 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar misschien waren die kindjes wel met 20!![]()
Hm, nou ja, dan kan hij er misschien ook wel een paar missen idd.![]()
"Moet Igor het maar wezen?", "Nee, want Igor speelt viool"quote:Op woensdag 6 november 2019 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sjoerd was altijd al vervelend
Als grote zus van een Sjoerd kan ik dit bevestigenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sjoerd was altijd al vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |