Scheids laat doorspelen tot Chelsea wint.quote:
Ik heb een snelle verbidingquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:42 schreef T3hTommay het volgende:
Godverdomme @:Coco. wat ben je snel met die topics, ik hou van je.
Dat het een overtreding op Blind was, en daar daarvoor al gefloten had moeten worden.quote:
ben jij voor Ajax ja?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, leuk. Trieste anti Ajax supporter
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
Chelsea schaam je dood
Chelsea schaam je dood
We jatten je boot
En branden je vloot
Chelsea schaam je dood
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax dit nog wint kiest @:coco. 1 maand mijn UI
Nee, dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
Chelsea schaam je dood
Chelsea schaam je dood
We jatten je boot
En branden je vloot
Chelsea schaam je dood
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax dit nog wint kiest @:coco. 1 maand mijn UI
Ehhhh?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
Chelsea schaam je dood
Chelsea schaam je dood
We jatten je boot
En branden je vloot
Chelsea schaam je dood
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
Chelsea schaam je dood
Chelsea schaam je dood
We jatten je boot
En branden je vloot
Chelsea schaam je dood
5-1 ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Met 1-4 naar buiten gaan en dan in de auto horen dat het 5-1 geworden is![]()
![]()
jij snapt het niet zo goedquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
City that never sleeps.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef Themeparktommy het volgende:
En het bleef nog lang onrustig in Londen
Huhquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
Ik vind hem mooi.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
Chelsea schaam je dood
Chelsea schaam je dood
We jatten je boot
En branden je vloot
Chelsea schaam je dood
5-1quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, maar in Europa wel gewoon voor alle Nederlandse clubs.
Schaam jij je niet dood nu?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef LelijKnap het volgende:
Chelsea schaam je dood
Chelsea schaam je dood
We jatten je boot
En branden je vloot
Chelsea schaam je dood
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Schaam jij je niet dood nu?
Alle grote beslissingen waren terecht, zeur niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Achteraf wel logisch dat er geen uitfans bij deze omgekochte wedstrijd mochten zijn.
Slim ook. Helemaal weg uit de verdediging.quote:
Huilenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Achteraf wel logisch dat er geen uitfans bij deze omgekochte wedstrijd mochten zijn.
Echt wtfquote:
Veltman heeft niets verkeerds gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle grote beslissingen waren terecht, zeur niet.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alle grote beslissingen waren terecht, zeur niet.
Blind leek er weinig last van te hebben, stond op en ramde de Chelsea speler onderuit. Geel en dus terecht rood.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:42 schreef Merkie het volgende:
[ afbeelding ]
100% overtreding op Blind.
ik kan het niet goed zienquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat het een overtreding op Blind was, en daar daarvoor al gefloten had moeten worden.
Dit!! Kijk dit soort inzichten tonen nou intelligentie.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:44 schreef skysherrif het volgende:
Last of niet is een overtreding ouwe reusquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blind leek er weinig last van te hebben, stond op en ramde de Chelsea speler onderuit. Geel en dus terecht rood.
Terecht hoor. Je hebt er 4 gemaakt, en alsnog de spelers op het veld om het mee te flikken. Alles of niets wmbquote:
mooi toch, fuck dit, je bent aan alle kanten genaaid, dan maar in stijl ten onderquote:
Aan de andere kant had ik als het mijn cluppie was geweest in de emotie mij ook genaaid gevoeld, dus begrijp het welquote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit!! Kijk dit soort inzichten tonen nou intelligentie.
haha wat?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
mooi toch, fuck dit, je bent aan alle kanten genaaid, dan maar in stijl ten onder
Wat werd de thuiswedstrijd?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Godver, met 11 man wint Ajax hier altijd.
Ja dat zeg ik. En als Blind was blijven liggen was er niks aan de hand geweest, maar zo erg was het schijnbaar niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Last of niet is een overtreding ouwe reus
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
mooi toch, fuck dit, je bent aan alle kanten genaaid, dan maar in stijl ten onder
want?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:47 schreef BB-King het volgende:
Als de scheids ballen heeft fluit hij meteen na 90 minuten af.
Ma ik voorspel voor nu helaas een 5-4
En ik zeg dat hij gewoon had moeten fluiten of Blind nu doorspeelt of niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. En als Blind was blijven liggen was er niks aan de hand geweest, maar zo erg was het schijnbaar niet.
Calimerogejankquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En ik zeg dat hij gewoon had moeten fluiten of Blind nu doorspeelt of niet.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:48 schreef -Chakotay- het volgende:
ik zou het knap vinden als het 4-4 zou blijven
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mag Ajax blij zijn dat ze een puntje pakken
Ajax publiektwitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 22:33:17Good heavens, Reece James has made it 4-4. The bloke in front of us who left 10 minutes ago when it was 4-1 will be gutted when he finds out. 🤣🤣 reageer retweet
@KingRolandquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:49 schreef -Chakotay- het volgende:
vandaag staat in het teken van het cijfer 4
We verdienen gewoon 3 punten lolquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:49 schreef SaferSephy het volgende:
We verdienen hier eigenlijk wel gewoon een punt hoor, jongens knokken zich helemaal de tyfus
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:49 schreef RipCity het volgende:
Ajax publiektwitter:GaryLineker twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 22:33:17Good heavens, Reece James has made it 4-4. The bloke in front of us who left 10 minutes ago when it was 4-1 will be gutted when he finds out. 🤣🤣 reageer retweet
Shat on bloke.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:49 schreef RipCity het volgende:
Verzonnen verhalenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:49 schreef RipCity het volgende:
Mwah vindt Ajax en Chelsea aardig gelijkwaardig dus puntje is wel terecht.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We verdienen gewoon 3 punten lol
Als we dit met 4-4 afronden verdienen we de beker.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We verdienen gewoon 3 punten lol
quote:
Qua veldspel was gelijkspel opzich wel terecht ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mwah vindt Ajax en Chelsea aardig gelijkwaardig dus puntje is wel terecht.
nog steeds de lijntjes niet gezien bij de offside goal van Chelsea...quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:51 schreef BB-King het volgende:
Gezien de scheidsrechterlijke dwalingen moet je alsnog blij zijn met het punt.
Mijn godquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:51 schreef TLC het volgende:
Chelsea mag blij zijn met een puntje, en wellicht gaat de scheids een mooi appartementje vinden in Londen
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:51 schreef LelijKnap het volgende:
Chelsea maakt 1 goal in 20 min tegen 9 man
BIANCONERIGODquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Het was weer zo'n lucky Ajax avond. Vanaf minuut 1 zat alles mee. De scheids zat constant mee, eigen doelpunten, balletjes echt alles zat vanavond mee en dat zorgt voor een punt.
Dit Chelsea gaat verkracht worden in de KO fase op zekerquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:53 schreef -Chakotay- het volgende:
volgens mij zijn we alweer genaaid met een doelpunt.. en 2 onterechte rode kaarten
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:52 schreef bianconeri het volgende:
Het was weer zo'n lucky Ajax avond. Vanaf minuut 1 zat alles mee. De scheids zat constant mee, eigen doelpunten, balletjes echt alles zat vanavond mee en dat zorgt voor een punt.
Huldequote:Op dinsdag 5 november 2019 22:52 schreef bianconeri het volgende:
denk het ookquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit Chelsea gaat verkracht worden in de KO fase op zeker
als je normaal stippellijntjes vanaf de schouder krijgt en nu niks dan weet je het wel, offside maar Chelsea had hulp nodigquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil die 2-4 nog wel eens zien, durf er veel op te zetten dat dat buutenspel was...
Verder in ieder geval nog een soort van resultaat
HOLY SHIT, dit wist ik niet!quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Zodra een overtreding een tweede gele kaart of een directe rode kaart oplevert, mag er geen voordeel worden gegeven. Met andere woorden, reglementair had Rocchi die penalty nooit mogen geven, en had Veltman dus ook die tweede gele kaart niet mogen/kunnen krijgen.
KOEKOEK
Dit idd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
Zodra een overtreding een tweede gele kaart of een directe rode kaart oplevert, mag er geen voordeel worden gegeven. Met andere woorden, reglementair had Rocchi die penalty nooit mogen geven, en had Veltman dus ook die tweede gele kaart niet mogen/kunnen krijgen.
KOEKOEK
!!quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
KOEKOEK
Blind moet dat slimmer doen, maar die handsbal van Veltman leek me meer pech dan onkundequote:Op dinsdag 5 november 2019 22:53 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kun je je kansen voor de volgende ronde zo verpesten.![]()
Dit dusquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
KOEKOEK
Misschien kreeg die hem voor praten? Maargoed dan alsnog geen pingelquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
KOEKOEK
https://media.giphy.com/media/TKvW5u3toFjl6L5WvX/giphy.gifquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:52 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
KOEKOEK
Wacht jij keek niet of wel?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:51 schreef TLC het volgende:
Chelsea mag blij zijn met een puntje, en wellicht gaat de scheids een mooi appartementje vinden in Londen
Idd, schijnbaar wou de scheids dat Ajax 3 punten kreeg. Maar helaas voor de scheids.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:51 schreef BB-King het volgende:
Gezien de scheidsrechterlijke dwalingen moet je alsnog blij zijn met het punt.
Idd zeg. Wel een beetje te vroeg. Zowel 1e en 2e helft veel te vroeg gefloten. Constant alles wat Chelsea doet affluitenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:52 schreef -Chakotay- het volgende:
deze scheidsrechter kan het dus wel fluiten
Zodra een overtreding een tweede gele kaart of een directe rode kaart oplevert, mag er geen voordeel worden gegeven. Met andere woorden, reglementair had Rocchi die penalty nooit mogen geven, en had Veltman dus ook die tweede gele kaart niet mogen/kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blind moet dat slimmer doen, maar die handsbal van Veltman leek me meer pech dan onkunde
Dat is daarna pas. Hij mag GEEN voordeel geven als een speler (Blind dus) eraf zou moeten.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien kreeg die hem voor praten?
scherpquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien kreeg die hem voor praten? Maargoed dan alsnog geen pingel
Door depayquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit Chelsea gaat verkracht worden in de KO fase op zeker
Hoor je niks meer van.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
HOLY SHIT, dit wist ik niet!
Dit gaat nog een staartje krijgen dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als scheids had je ook alleen Veltman zijn tweede kunnen geven. Dit was echt overkillquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blind moet dat slimmer doen, maar die handsbal van Veltman leek me meer pech dan onkunde
nee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
KOEKOEK
Toevallig bron ergens?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
KOEKOEK
Die scheids was gaar iddquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:54 schreef Poepz0r het volgende:
KOEKOEK
Zodra een overtreding een tweede gele kaart of een directe rode kaart oplevert, mag er geen voordeel worden gegeven. Met andere woorden, reglementair had Rocchi die penalty nooit mogen geven, en had Veltman dus ook die tweede gele kaart niet mogen/kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:56 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Als scheids had je ook alleen Veltman zijn tweede kunnen geven. Dit was echt overkill
je mag altijd geel geven voor kutgedragquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is daarna pas. Hij mag GEEN voordeel geven als een speler (Blind dus) eraf zou moeten.
Zodra de speler in kwestie echter een constant peen- en uiengezicht trekt (zoals in deze kwestie Veltman) mag er worden afgeweken van deze regel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat op voor alle ploegen in deze poule. Is echt het baby poultje in de CL met 4 noob ploegen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:52 schreef Poepz0r het volgende:
Dit Chelsea - als het doorgaat - gaat mokerhard gesloopt worden in de knockout fase
Dat zou wel des Veltman's zijnquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien kreeg die hem voor praten? Maargoed dan alsnog geen pingel
Dit.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodra de speler in kwestie echter een constant peen- en uiengezicht trekt (zoals in deze kwestie Veltman) mag er worden afgeweken van deze regel.
ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodra de speler in kwestie echter een constant peen- en uiengezicht trekt (zoals in deze kwestie Veltman) mag er worden afgeweken van deze regel.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:57 schreef KennyPowers het volgende:
Een schande dat Ajax een 1-4 voorsprong heeft weggegeven tegen Chelsea in de CL. Ajax had vandaag moeten winnen en ze mogen zich net als 2 weken geleden weer erg schamen voor deze wanprestatie
Ah jij bent uit je kuil gekropen na de 4-4?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gaat op voor alle ploegen in deze poule. Is echt het baby poultje in de CL met 4 noob ploegen.
Gast, hij liet van Ajax alles door gaan en floot alles van Chelsea af en telkens maar een gele kaart.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Die scheids was gaar idd
Ook bij kleine dingen als die scheidsrechterballen of dat fluiten bij voordeel neres
Je snapt de regel niet maatquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
je mag altijd geel geven voor kutgedrag
als dat zo is dan is veltman een enorme lulhoofd
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gaat op voor alle ploegen in deze poule. Is echt het baby poultje in de CL met 4 noob ploegen.
Waar haal je die info vandaan?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je snapt de regel niet maat
Als een speler al geel heeft en zijn TWEEDE GEEL krijgt MOET de scheids DIRECT affluiten en het spel stilleggen. Voordeel geldt dan niet. Dus dan was de situatie met Veltman ook nooit gebeurd.
Je denkt dat ik dit even bedenkquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die jij ter plekke hebt bedacht?
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
jij snapt mij niet!quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als een speler al geel heeft en zijn TWEEDE GEEL krijgt MOET de scheids DIRECT affluiten en het spel stilleggen. Voordeel geldt dan niet. Dus dan was de situatie met Veltman ook nooit gebeurd.
Lekker zelf zoeken.quote:
neequote:Op dinsdag 5 november 2019 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja lees anders even terug stelletje lamzakken
Waarom doet er niet terzake. Spel had stilgelegd moeten worden om Blind eraf te sturenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:58 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
jij snapt mij niet!
we weten niet waarom veltman geel heeft gekregen..
Klopt, wat deze user zegt klopt. Discussie dood gemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:58 schreef De_Kraam het volgende:
Uitzondering: Veltman mag altijd rood krijgen.
Uit de scheidsrechtersregelementen.
Dus als Veldman 'm daar een doodschop gegeven had had ie ook geen rood gekregenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Krijgt hij normaal geen kans voor, want een goede scheids legt het spel stil om Blind eraf te sturenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:59 schreef x3rius het volgende:
[..]
Dus als Veldman 'm daar een doodschop gegeven had had ie ook geen rood gekregen
Dat las ik net ja... Bizarquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar zo werkt het niet. Dat betekent dat ik in principe iemand kan neerslaan vlak voordat de tegenstander scoort, waardoor er geen voordeel gegeven mag worden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je denkt dat ik dit even bedenk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |