Jawel hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Veltman hem niet raakt
Of Megafoon Mindy.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:10 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Beter dan dat kinderachtige gefluit in de Arena.
JPC heeft niets verkeerds gedaanquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:10 schreef Slobeend het volgende:
Feulyenoord had ook een penal moeten hebben tegen Ajax.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat Veltman hem niet raakt
Chelsea heeft meer inhoud dan ajax hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
Laat Chelsea maar blijven jagen. 1 steekbal en hij ligt erin genot.
Omdat Chelsea welquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ajax niet met de traditionele witte kousen speelt?
Vind het niks bijzonders dit Chelsea.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Chelsea heeft meer inhoud dan ajax hoor
Omdat je moeder een hoer isquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef bjanaan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Ajax niet met de traditionele witte kousen speelt?
Omdat Chelsea witte kousen heeftquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:11 schreef bjanaan het volgende:
kokosnoten zijn geen specerijenquote:
Meestal zo met 2 aanvallende ploegen. City Spurs vorig jaar zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:13 schreef VacaLoca het volgende:
Wordt wel weer zelfde fouten festival als de heenwedstrijd vrees ik
Ik zet mijn geld op veltman.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand bij ajax krijgt sowieso rood
Die was precies op maat idd.quote:
Veltmanquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iemand bij ajax krijgt sowieso rood
Dan bepaal je meestal niet het tempoquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar verbaasde je moeder zich gisteren ook over toen ze lekker bovenop zat.
Tuurlijk wel ouwe baas. Lekker die billen vastpakken en stoempen genot.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan bepaal je meestal niet het tempo
Ja, 0,4045 cent bij de vomarquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:14 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ja? heeft hij een streepjescode op zn arm?
Stuur maar een mail naar forum@chelsea.co.ukquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:14 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft Sjelsie dat uitvak niet gewoon in de verkoop gegooid? Ziet er niet uit zo
hoaxquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel ouwe baas. Lekker die billen vastpakken en stoempen genot.
Lijkt me sterk, Engelsen hebben meestal wél een goed gevoel voor humorquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar forum@chelsea.co.uk
De Engelse versie van GGMM gaat je vraag in behandeling nemen.
Welkom allenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Valentijn wel![]()
En die heeft er kijk op
Hele spaarrekening op Chelsea dus.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Valentijn wel![]()
En die heeft er kijk op
Had ie maar richtingsgevoel.quote:
Afgehandeld dus.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Engelsen hebben meestal wél een goed gevoel voor humor
Koekoek.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, Engelsen hebben meestal wél een goed gevoel voor humor
Aletha is geen vrouw.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
Gelukkig post die @:RamboDirk hier niet met zijn "dit is een vrouw"
Specsavers Caland. Het is nog niet te laat.quote:
Gewoon wisselen mag ook.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Kan iemand Veltman even vastbinden nu
Wil je mij eens vastbinden?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Kan iemand Veltman even vastbinden nu
Het juichen is niet meer hetzelfdequote:Op dinsdag 5 november 2019 21:21 schreef Karina het volgende:
Ik haat die var elke keer denk je: oe er zal toch niks zijn he
Nee altijd even inhouden want je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het juichen is niet meer hetzelfde
Allemaal business mensen die gratis kaartjes kregen.quote:
Ja normaal ga je toch helemaal los in zo’n livetopic op FOK!quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het juichen is niet meer hetzelfde
Kepa walgelijke act van een keeper. Kan er geen klote van.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
netjes getimed op de stuit
[ afbeelding ]
Nee joh, gewoon juichen, schijt aan die VAR.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee altijd even inhouden want je weet het maar nooit
Buiten de tijd toch?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon juichen, schijt aan die VAR.
Ja en daarna zit je zoquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooie hoekquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:22 schreef 3rr0r het volgende:
netjes getimed op de stuit
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zelfs Te Ligt dat waard isquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
Kepa marktwaarde 60 miljoen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die neger van Antwerp zal dat ook gedacht hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die neger van Antwerp zal dat ook gedacht hebben.
Meer dan de twee andere "topclubs" van NL bij elkaarquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
Kepa marktwaarde 60 miljoen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
Feyenoord zit ongeveer op dezelfde hoogte als RKC volgens Krabbendam, 13 a 14 miljoen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:23 schreef -Chakotay- het volgende:
wat is de waarde van Ajax ivm Feyenoord?
graag uitdrukken in miljarden
Dat is geen keeper. Dat er ooit meer dan 10 miljoen is betaald voor Kepa is mij een raadsel. Nog niet eens bij de beste 10 keepers vd wereld.quote:
Dat was echt goud idd.quote:
Moeten ze maar sneller oversteken genotquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuk feitje is dat Alonso iemand onder invloed heeft doodgereden. Nou dat was het weer.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuk feitje is dat Alonso iemand onder invloed heeft doodgereden. Nou dat was het weer.
Een soort blanke Kluivert dusquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lopen is voor paupersquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Woest.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef LelijKnap het volgende:
Smerig ranzig kutvoetbal dit van Neres. Hierom was ik jaren geledej gestopt met kijken
Morgen te zien op Youtube, bij Kluivert in de auto.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het commentaarquote:
Voor leuke feitjes kun je @Zipportal een DM sturenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
sowquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:16 schreef Zipportal het volgende: [..] @:de_boswachter heeft het niet zo op Joden.
Alleen mogelijk als je het spel liefhebt.quote:
als je 40-45 feitjes terug wilt krijgenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor leuke feitjes kun je @:zipportal een DM sturen
Ik had je ook nog dm gestuurdquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor leuke feitjes kun je @:zipportal een DM sturen
Ik kijk zonder geluid. (Dit wordt het nieuwe "Ik kijk bij de Belg".)quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het commentaar
“WAT VOOR BAAT HEEFT NERES ER DAN BIJ!” Na een overduidelijke schwalbe
Niet bij Ziggy?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kijk zonder geluid. (Dit wordt het nieuwe "Ik kijk bij de Belg".)
Einde gaat heel pittig worden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Ajax jaagt zich helemaal het leplazurus
Bijzondere ontwikkeling. In de jaren 40 werd er op ze gejaagd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:28 schreef Maver24 het volgende:
Ajax jaagt zich helemaal het leplazurus
Oh ja ik heb een maand gratis Ziggo sport. Was ik alweer vergeten. Op dat open kanaal hebben schakelen ze steeds.quote:
Zal wel meevallen. Vorig jaar waren ze juist in eindfases super sterk tegen Real en Juve en conditioneel ook beter.quote:
Tegenwoordig gaan ze vrijwillig met de treinquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bijzondere ontwikkeling. In de jaren 40 werd er op ze gejaagd.
Hmm k.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Vorig jaar waren ze juist in eindfases super sterk tegen Real en Juve en conditioneel ook beter.
quote:Hij is fysieker en ik moet het met mijn slimheid doen. Als ik iets moet noemen waarin ik beter ben, zou dat het zijn.'
net nog pauper.. hij schoot de bal wegquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:31 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Heeft nagenoeg nog niks goeds gedaan inderdaad
Een geit met choleraquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:32 schreef VacaLoca het volgende:
Wat zijn de alternatieven voor veltman?
Schijnt dat Juve nog wel een redelijke CV heeft. Spreekt de taal ook nog.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:32 schreef VacaLoca het volgende:
Wat zijn de alternatieven voor veltman?
zoek je ruzie gap?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:32 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
net nog pauper.. hij schoot de bal weg
Alvarez gewoon centrum of Schuursquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Schijnt dat Juve nog wel een redelijke CV heeft. Spreekt de taal ook nog.
goed verhaalquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:32 schreef RipCity het volgende:
Ajax wordt hier in Amerika gewoon op een van de grootste zenders live uitgezonden.
Het Sergio Dest effect!
Oké Scarface.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:32 schreef RipCity het volgende:
Ajax wordt hier in Amerika gewoon op een van de grootste zenders live uitgezonden.
Het Sergio Dest effect!
Doet hij nooit. Snap niet waarom die gast nog in de basis staat.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:31 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Heeft nagenoeg nog niks goeds gedaan inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pulisic bedoel jequote:Op dinsdag 5 november 2019 21:32 schreef RipCity het volgende:
Het Sergio Dest effect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |