Rob kan makkelijk voor het servies hebben gekozen als Mol, aangezien er geknipt is toen ze stonden te babbelen welke keuze ze moesten maken. Als Mol kun je dan heel makkelijk roepen SERVIES, terwijl hij al wist dat dat niet ging gebeuren. Rob blijft een van mijn verdachte, mede doordat hij nog steeds een zwarte vrijstelling heeft. Kandidaat zet die meestal wel snel in denk ik zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Rob was voor mij een beetje uit beeld nadat hij vorige week voor het servies koos (wat een Mol met voorkennis niet zou doen), maar was vandaag wel opvallend bezig met die vazen, maar dat leek me meer gespeeld en te opzichtig.
En toch word Buddy het meeste verdacht binnen de groep en ik durf te beweren dat straks bijna de hele (overgebleven) groep wel op hem zal inzetten (al is het maar voor een deel). Kan zijn dan hij alsnog voor de finale vertrekt, maar dan heb je geen reservemol meer in de finale.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Buddy lijkt me ook veel te veel opvallen als Mol in de groep. Dat begon al in aflevering 1 door onnodig te liegen over het feit van de zwarte of groene vrijstellling. Hij is slim genoeg om af en toe wat geks te doen waardoor de groep hem niet vertrouwd.
Blijft er voor mij eigenlijk maar een echte Molkandidaat over die zowel vorige week voor het geld koos, vanavond voor de groep en bij de vazen een middelmatig bedrag qua stok koos terwijl hij eigenlijk voor de 450 EUR had kunnen gaan: Nathan
...en Leonie.quote:Op zondag 2 februari 2020 00:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En toch word Buddy het meeste verdacht binnen de groep...
Of Rob die met dat kruis de mis leidquote:Op zondag 2 februari 2020 17:08 schreef Ludo het volgende:
Aflevering was getiteld "Misleid". Anagram van "Mil is de"
quote:Op zondag 2 februari 2020 09:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Een van de kentekens komt vrijwel overeen met de tatoeages die nathan op zijn arm heeft
Nathan is de mol, slotje
https://mobile.twitter.co(...)Finstant-articles%2F
quote:Op zondag 2 februari 2020 09:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Een van de kentekens komt vrijwel overeen met de tatoeages die nathan op zijn arm heeft
Nathan is de mol, slotje
https://mobile.twitter.co(...)Finstant-articles%2F
Of ze zaten op die datum en tijd midden in een opdracht?quote:Op maandag 3 februari 2020 16:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iemand de leader frame op frame gevolgt? Net vóór nathan komt er een telefoon met widm achtergrond, waarop’ woensdag 29 mei 18:10’ staat.
Op woensdag 29 mei 2019 om 18:10 werd er een samenvatting van sparta rdam uitgezonden op TV, waar nathan trainer is bij de jeugd.
Ik zit in een tunnel vrees ik
Klopt, maar het houdt de kijker wel alertquote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:38 schreef DaMart het volgende:
Het lijkt me sterk dat ze hints voor widm in een reclame voor iets anders gaan stoppen en niet in de afleveringen.
In Trust Nobody hadden ze het hier ook over en alle beelden komen uit aflevering 1. Waarschijnlijk gewoon een ontzettend sterke marketing actiequote:Op dinsdag 4 februari 2020 12:46 schreef Schanu het volgende:
[..]
Klopt, maar het houdt de kijker wel alertBovendien is het gratis reclame voor Netflix want het is ondertussen een veelbesproken serie, alleen al hierdoor
En NPO zag een samenwerking met Netflix al wel zitten:
https://www.nu.nl/media/6(...)tflix-en-disney.html
Wie weet
Leuk gevonden, dit zou zeker een hint kunnen zijn; is simpel uit te leggen tijdens de laatste aflevering ookquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:02 schreef cygnusx het volgende:
Het valt me op dat er bij sommige opdrachten stukken tussen haakjes staan. Zo had je in de laatste aflevering een opdracht "Verkeer(d)" en eerder hadden we "Lijn(ver)diensten". Zou het niet zijn dat we iets moeten met de tekens tussen haakjes?
Zo kun je met V E R D de achternaam maken van Buddy Vedder... Wellicht komen er nog meer letters tussen haakjes bij binnenkort?
Of het wordt VERDEDIGENDE MIDDENVELDERquote:Op woensdag 5 februari 2020 22:02 schreef cygnusx het volgende:
Het valt me op dat er bij sommige opdrachten stukken tussen haakjes staan. Zo had je in de laatste aflevering een opdracht "Verkeer(d)" en eerder hadden we "Lijn(ver)diensten". Zou het niet zijn dat we iets moeten met de tekens tussen haakjes?
Zo kun je met V E R D de achternaam maken van Buddy Vedder... Wellicht komen er nog meer letters tussen haakjes bij binnenkort?
Heb even gekeken, van 2015 tot dit jaartal zijn er verder nooit haakjes gebruikt in titels van opdrachten, dit jaar al twee keer tot zover...
Edit: middenvelder zou ook nog kunnen. Nathan rutjes was middenvelder. Zou het wellicht iets cryptischer maken..
Ik denk dat ze het niet zo obvious zouden maken. Denk dat het 'gewoon' een verwijzing naar mogelijke dubbele betekenissen is.quote:Op woensdag 5 februari 2020 22:02 schreef cygnusx het volgende:
Heb even gekeken, van 2015 tot dit jaartal zijn er verder nooit haakjes gebruikt in titels van opdrachten, dit jaar al twee keer tot zover...
Edit: middenvelder zou ook nog kunnen. Nathan rutjes was middenvelder. Zou het wellicht iets cryptischer maken..
Ik gok dat ze die waaier net niet op beeld hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:35 schreef Breekfast het volgende:
Nou, wie gaat de aflevering beeld voor beeld terugkijken om de waaier met de naam van de mol eruit te halen?
De afleveringstitel van volgende week isquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
WIDM Nathan
Welvarend
I
D
Misleid
N
Afgeschermd
Tegendraads
H
Aangeraakt
N
(alleen zal dit leiden tot finalekandidaten die ik helemaal niet voorspel op dit moment)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claes ging vol op Buddy maar ligt er niet uit?
Dan vallen Leonie en Mil wel af.
SPOILER: mogelijke afvallerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Moira op 09-02-2020 02:55:31 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
SPOILER: mogelijke afvallerspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Moira op 09-02-2020 02:56:04 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[ Bericht 11% gewijzigd door Moira op 09-02-2020 02:56:38 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |