Je weet, als je een beetje naar zijn tweets etc kijkt, dat hij trollt he?quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, Gerard de Boer op Facebook. Dus het is waar.
Heb jij een andere goede reden om kerst geen kerst meer te noemen dan?quote:Op maandag 4 november 2019 23:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het erge is dat veel mensen dit echt denken ook...
Boeit mijn mening dan? Nee.quote:Op maandag 4 november 2019 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb jij een andere goede reden dan om kerst geen kerst meer te noemen dan?
Dat kun je ook van de moslims zeggen...quote:Op maandag 4 november 2019 20:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is maar waarover je druk kan maken.
Doe mij Zeus maar. Iets meer humor en dergelijke.quote:Op dinsdag 5 november 2019 05:10 schreef Kassamiep het volgende:
Prima lijkt me. Kerst is vanouds een paganistisch feest waar hebberige christenen vervolgens een baby Jezus op gekwakt hebben en VAN MIJ ! hebben geroepen.
Terug naar de basis BIJ WODAN ! Of iig erkennen dat het geen exclusief christenfeestje is.
👍👍quote:Op maandag 4 november 2019 20:20 schreef Sickert het volgende:
Godverdomme, gaat allemaal eens ff dood met je gejank. Overigens heeft deze post geen enkele onderbouwing nodig. Eens is delen of een duimpje omhoog #vindikleuk
Die hebben Lidl nergens toe gedwongenquote:Op dinsdag 5 november 2019 00:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kun je ook van de moslims zeggen...
Jou gedachten in deze zijn... opmerkelijk.quote:Op maandag 4 november 2019 20:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
...Bovendien heeft kerst niks met je volvreten en voldrinken te maken, dus ik snap niet waarom die critici überhaupt in zo'n blaadje aan het gluren zijn. Hypocriet misschien?
Maar wel to the point.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:03 schreef TomStall het volgende:
[..]
Jou gedachten in deze zijn... opmerkelijk.
Waarom zou je boycotten? Er staat tig keer kerst in die folder, of denk je werkelijk dat een of andere Geert op FaceBook de wijsheid in pacht heeft omdat hij verzint dat er "feest" staat om moslims niet voor het hoofd te stoten?quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:16 schreef derLudolf het volgende:
Kom nooit bij de Lidl, dus kan het helaas niet boycotten. Boycotten, mag dat nog? Of human-beingcotten.
De zoekfunctie werkt helaas niet, maar op de pagina waar jij het over hebt al minimaal 4 keer.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:22 schreef Leandra het volgende:
https://www.lidl.nl/folders
Het eerste product dat met prijs in de folder staat is nota bene "Luxe kerstcrackers"
Jammer dat mijn telefoon niet aangeeft hoeveel keer het woord kerst in de folder voorkomt, maar ik gok dat dat zomaar eens meer is dan dit jaar nog dagen heeft.
Is het ook. De liefhebbers hebben hun feestboom al een maand staan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
Ik maar denken dat het de eerste week van November is.
In veel binnensteden hangt de feestverlichting ook al.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Is het ook. De liefhebbers hebben hun feestboom al een maand staan.
Als ik zoiets bij iemand zie, dan kap ik het contact direct af. Eerst Sint en Zwarte Piet verdomme!quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:57 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Is het ook. De liefhebbers hebben hun feestboom al een maand staan.
Dat inderdaad. Die folders slaan niet alleen op kerst, maar op de feesten in december in het algemeen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:01 schreef Leandra het volgende:
Die hele folder staat vol met kerst-dit en ketst-dat, maar omdat een of andere mentaal uitgedaagde heeft geroepen dat er "feest" wordt gebruikt als vervanging voor "kerst" is half Nederland over de flos over een folder die ze helemaal niet gezien hebben.
December wordt al jaren als feestmaand aangeduid, of doen we nou net alsof al die winkels tussen kerst en oud en nieuw nog even een andere jaarwisselingsfolder uitbrengen?
Dat is bij ons feestverlichting, van Halloween tot en met Driekoningen, alle winterfeesten worden erdoor verlicht. Dus daar is de naam feestverlichting correct.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
In veel binnensteden hangt de feestverlichting ook al.
Snollebollekesquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:02 schreef marzman het volgende:
Maria Carrey heeft toch wel het ultieme feestnummer.
Eens, eens. En ik vind het onbegrijpelijk dat de hele zooi er dan op 27 december uitgerost wordt, en niet pas op 6 januari, zoals het hoort.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als ik zoiets bij iemand zie, dan kap ik het contact direct af. Eerst Sint en Zwarte Piet verdomme!
Daar valt toch met de beste wil van de wereld niet naar te luisteren?quote:
Ja, december is een feestmaand, maar je gaat niet met een al dan niet foute kersttrui Sinterklaas vieren, dat zijn dingen die specifiek bij een bepaald feest horen, kerst in dit voorbeeld, dus is het een kersttrui. We hebben geen Sinterklaasboom en geen Oudejaarsavondstol, geen Nieuwjaarslampions en geen pepernoten met Driekoningen (en die zwarte koning heet niet Piet). Dus noem het zoals het heet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:02 schreef Jake_Skywalker het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Die folders slaan niet alleen op kerst, maar op de feesten in december in het algemeen.
We groeten elkaar ook al tijden met 'prettige feestdagen'. Is dat dan ook ineens links-Marxistisch cultuurverraad?
Weet je nog van vorig jaar? Toen waren de rechtse sneeuwvlokjes helemaal van de leg omdat er in de Kerst-Allerhande iets minder dooie beesten stonden dan normaal
Als je dronken genoeg bent is alles een feest.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daar valt toch met de beste wil van de wereld niet naar te luisteren?
Overigens is Snollebollekes ook geen feest voor de oren.
Kerst is toch gewoon die periode waarin we criminelen feestelijk mishandelen?quote:Op maandag 4 november 2019 23:37 schreef TTSS het volgende:
Kerst is sowieso een heidens feest. Verbieden die hap!
https://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_in_Puritan_New_England
Okay. Dan volgend jaar dus de Kerstborrel-op-het-werk-Kerst-met-familie-Kliekjes-recyclen-op-derde-kerstdag-en-dan-door-naar-borrelhapjes-voor-oud-en-nieuw-folder. Got itquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:11 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, december is een feestmaand, maar je gaat niet met een al dan niet foute kersttrui Sinterklaas vieren, dat zijn dingen die specifiek bij een bepaald feest horen, kerst in dit voorbeeld, dus is het een kersttrui. We hebben geen Sinterklaasboom en geen Oudejaarsavondstol, geen Nieuwjaarslampions en geen pepernoten met Driekoningen (en die zwarte koning heet niet Piet). Dus noem het zoals het heet.
De unisex speelgoedfolder ook niet te vergeten.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:02 schreef Jake_Skywalker het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Die folders slaan niet alleen op kerst, maar op de feesten in december in het algemeen.
We groeten elkaar ook al tijden met 'prettige feestdagen'. Is dat dan ook ineens links-Marxistisch cultuurverraad?
Weet je nog van vorig jaar? Toen waren de rechtse sneeuwvlokjes helemaal van de leg omdat er in de Kerst-Allerhande iets minder dooie beesten stonden dan normaal
Ja. Halverwege augustus trappen we af met de eerste rel rond Zwarte Piet. Daarmee begint officieel de ophef periode. Drieënhalf maand vol grote en kleine relletjes, waarin we aftellen naar Kerst en Oud en Nieuw. Bij ieder nieuw rel topic op fok mag je een chocolaatje uit dje ophefkalender pakken...quote:Op dinsdag 5 november 2019 07:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Elk jaar is er dezelfde ophef.
Er is een ophefkalender, die klopt redelijk
https://drive.google.com/(...)qncBrH0sYIvVE5U/viewquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:20 schreef Jake_Skywalker het volgende:
[..]
Ja. Halverwege augustus trappen we af met de eerste rel rond Zwarte Piet. Daarmee begint officieel de ophef periode. Drieënhalf maand vol grote en kleine relletjes, waarin we aftellen naar Kerst en Oud en Nieuw. Bij ieder nieuw rel topic op fok mag je een chocolaatje uit dje ophefkalender pakken...
quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
https://drive.google.com/(...)qncBrH0sYIvVE5U/view
Nee hoor, ik zeg altijd ''zalig kerstfeest, moge de Here met U zijn'' ook tegen moslims.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:02 schreef Jake_Skywalker het volgende:
[..]
Leg uit wat er opmerkelijk aan is?quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:03 schreef TomStall het volgende:
[..]
Jou gedachten in deze zijn... opmerkelijk.
Nederlanders zijn tegenwoordig een verzuurd volk geworden helaasch.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:47 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een druktemakerij om niks.
Waar hebben we het over???
Een fucking folder!
Kom op zeg!
Dit. Ik vind LIDL een supermarketing maken, dan hoeven ze de hele maand december geen aparte reclame te maken voor sinterklaas, kerstdagen en nieuwjaarquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:47 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een druktemakerij om niks.
Waar hebben we het over???
Een fucking folder!
Kom op zeg!
George Michaelquote:Op dinsdag 5 november 2019 09:02 schreef marzman het volgende:
Maria Carrey heeft toch wel het ultieme feestnummer.
quote:Op maandag 4 november 2019 23:11 schreef LXIV het volgende:
[..]twitter:ZihniOzdil twitterde op maandag 04-11-2019 om 21:51:16@:GeertenWaling @:jjvpeperstraten @:dsuurland Heel jammer. Maar wij gaan door tot er geen Kerst meer te bekennen is in Nederland. Over multirelationalisme polder je niet. reageer retweet
Sta ook wel even raar te kijken als iemand 'moge de Here met U zijn' tegen mij zegt. Doet mij denken aan die maffe Jehova's die onaangekondigd voor je deur staan of zwarte kousen die folders uitdelen in de binnenstad.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:39 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zeg altijd ''zalig kerstfeest, moge de Here met U zijn'' ook tegen moslims.
Die verbijsterde linkse kutkoppen van deugdebielen zijn het altijd waard.
uitleggen wat jouw opmerkelijke gedachten zijn imho, zodat jij mijn mening en uitleg met jouw kronkelgedachten kan gaan af fakkelen? Bitch please. I wasn't born yesterday.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Leg uit wat er opmerkelijk aan is?
Kerst wordt allang niet meer gevierd om zijn eigenlijke reden. Maar in plaats daarvan een punt te maken gaan ze zeikstralen over de inhoud van een Lidl boekje wat volstaat met eten en drinken.
Maar goed, ik heb niet de illusie dat het heldere lichten zijn die hierover vallen.
Oh, sorry hoogheid dat ik het niet met u eens ben. Het zal niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:53 schreef TomStall het volgende:
[..]
uitleggen wat jouw opmerkelijke gedachten zijn imho, zodat jij mijn mening en uitleg met jouw kronkelgedachten kan gaan af fakkelen? Bitch please. I wasn't born yesterday.
quote:Op maandag 4 november 2019 21:49 schreef Quotidien het volgende:
Hoe sneu ben je wel niet als je je hier druk om gaat maken.
"Lidl onder vuur" ja, door simpele mensjes die gaan lopen schuimbekken om dit soort dingen. Lekker de boel gaan opblazen allemaal.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:44 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Deze extreemlinkse deugpartij is ook lekker bezigLandverraders! Cultuurmarxisten!
[ afbeelding ]
Ik vraag me werkelijk af of iedereen zo onheilspellend dom is om te denken dat er begin november al kerstfolders worden verspreid.quote:Op maandag 4 november 2019 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb jij een andere goede reden om kerst geen kerst meer te noemen dan?
Of denk je echt dat het 'zomaar'is.
Ook niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:12 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Als je dronken genoeg bent is alles een feest.
Dat is wel een goede grap, spruitjes in chocola dopen en dan aanbieden als bonbons.quote:Op maandag 4 november 2019 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat doe ik ook altijd als ik ergens niet van hou.
Ik vind spruitjes niet lekker, dus noem ik ze bonbons. Lekker dat ze dan ineens zijn!
Zomaar wat roepen is tenslotte veel gemakkelijker.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nog steeds geen bron voor de bewering dat dit is gedaan voor moslims.
Moslimhaters trekken zich daar geen reet van aan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:35 schreef HSG het volgende:
Deed de HEMA ook, kerst en Pasen in de ban doen, en vervolgens vol het Suikerfeest promoten.
Het is inmiddels al een paar geleden dat ze dat deden maar toen kwamen ze ook landelijk onder vuur. Zelfs de tweede kamer vond het nogal bizar.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:44 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben het KEIHARD in de ban gedaan inderdaadWalgelijke gutmenschen.
Dat klinkt heel redelijk, maar die sokken voor dwergen noemen ze kindersokken. Als dwerg kan ik dat niet accepteren.quote:Op dinsdag 5 november 2019 09:17 schreef noodgang het volgende:
Wat kunnen mensen zich druk maken om niks zeg. Het is november. Genoeg mensen die rond Sinterklaas ook de fonduepan en gourmetset aanknallen. Best logisch om een actiefolder voor heel de decembermaand te maken. Er komt vast ook nog wel een specifieke kerstfolder/
Verder wordt er genoeg over kerst gesproken in die folder. En óók gewoon kersttruien.
[ afbeelding ]
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:42 schreef babylon het volgende:
[..]
Moslimhaters trekken zich daar geen reet van aan.
Suikerfeest is kwetsend voor mensen met diabetes. Kan dat ook verbannen worden uit alle openbare ruimtes en publicaties?quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:33 schreef TomStall het volgende:
Ik vind "offerfeest" ook een vervelend woord aan het worden met al die slacht"offers" die de moslim extremisten maken. Kan dat woord svp ook even ter discussie gesteld worden svp?
Dat is ook onzin.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh ja, toen hadden ze op een folder met "vrolijk voorjaar" voorop. Toen was het domrechtse slachtoffergehuil ook niet van de lucht.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is inmiddels al een paar geleden dat ze dat deden maar toen kwamen ze ook landelijk onder vuur. Zelfs de tweede kamer vond het nogal bizar.
Dan snap jij de context niet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:58 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Oh ja, toen hadden ze op een folder met "vrolijk voorjaar" voorop. Toen was het domrechtse slachtoffergehuil ook niet van de lucht.
Natuurlijk. Als bij jou de traantjes niet over je wangen biggelen als er in een reclamefolder te weinig het woord pasen voorkomt snap je gewoon de context niet.quote:
Oh bij mij zelfs. Phoe he. Jij hebt wel lange teentjes hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:16 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als bij jou de traantjes niet over je wangen biggelen als er in een reclamefolder te weinig het woord pasen voorkomt snap je gewoon de context niet.
Ik ben niet de degene die loopt te jammeren over het aantal keer dat kerst en pasen voorkomen in reclamefolders.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Oh bij mij zelfs. Phoe he. Jij hebt wel lange teentjes hoor.
Waar haal jij uit dat ik loopt te jammeren?quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:23 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Ik ben niet de degene die loopt te jammeren over het aantal keer dat kerst en pasen voorkomen in reclamefolders.
Omdat jij beweert dat HEMA kerst en pasen in de ban heeft gedaan terwijl ze omdat ze een keer vrolijk voorjaar op een folder hebben gezet.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dat ik loopt te jammeren?
Het woord "vrolijk" alleen al in deze tijden van omvolking en terreur..quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:27 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Omdat jij beweert dat HEMA kerst en pasen in de ban heeft gedaan terwijl ze omdat ze een keer vrolijk voorjaar op een folder hebben gezet.
Kun jij eens uitleggen wat het verband is tussen "he zoiets heeft de Hema ook ooit gedaan" en "jammeren"?quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:27 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Omdat jij beweert dat HEMA kerst en pasen in de ban heeft gedaan terwijl ze omdat ze een keer vrolijk voorjaar op een folder hebben gezet.
Ik pleit voor een verbod op het woord ‘omvolking’. Pure bangmakerij, die succes heeft bij het minder intelligente deel van de bevolking. Toevallig ook de verzameling die de verzameling PVV- en FVD stemmers overlapt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het woord "vrolijk" alleen al in deze tijden van omvolking en terreur..
Die Gedanken sind freiquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik pleit voor een verbod op het woord ‘omvolking’. Pure bangmakerij, die succes heeft bij het minder intelligente deel van de bevolking. Toevallig ook de verzameling die de verzameling PVV- en FVD stemmers overlapt.
Het is gewoon gejat van Trump en zijn bange blanke mannen partij, die ook liepen te beweren dat je geen ‘Merry Christmas’ meer mag zeggen, maar alleen nog maar ‘Happy Holidays’.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:27 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Je zou jezelf er inderdaad gewoon voor moeten schamen dat je het gebruikt. Maar ja alt right en schamen, het zijn geen termen die samen gaan.quote:
De ironie in mijn post is je -zoals gewoonlijk- weer volledig ontgaanquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou jezelf er inderdaad gewoon voor moeten schamen dat je het gebruikt. Maar ja alt right en schamen, het zijn geen termen die samen gaan.
Heb je het bericht wel gelezen? Dat zegt een Facebook gebruiker, ene Gerard de Boer. Ben jij dat misschien?quote:Op maandag 4 november 2019 20:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Flikker toch een keer op met deze onzin.
Waarom blijven we maar buigen voor deze haatreligie?
Jij zei niet "He de hema heeft ook ooit zoiets gedaan" maar "hema heeft kerst en pasen in de ban gedaan". Dat vind ik gejammer. Vooral omdat de Hema van voor tot achter vol lag met paasartikelen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:30 schreef HSG het volgende:
[..]
Kun jij eens uitleggen wat het verband is tussen "he zoiets heeft de Hema ook ooit gedaan" en "jammeren"?
En vervolgens ga jij jammeren om andermans uitspraken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:41 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Jij zei niet "He de hema heeft ook ooit zoiets gedaan" maar "hema heeft kerst en pasen in de ban gedaan". Dat vind ik gejammer. Vooral omdat de Hema van voor tot achter vol lag met paasartikelen.
Als iemand onzin verkoopt zeg ik daar wat van inderdaad. Dat mag je gejammer noemen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:58 schreef HSG het volgende:
[..]
En vervolgens ga jij jammeren om andermans uitspraken.
Ich denke was ich will und was mich beglücket,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |