Waar gaat dit topic over? Dat men wegens een multiculturele samenleving de naam van een feestdag willen veranderen. Dat werkt dan toch het beste beide kanten op?quote:Op maandag 4 november 2019 20:34 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Maar wat hebben wij in godsnaam met de islam te maken?
Er bestaat niet zoiets als een multiculturele samenleving.quote:Op maandag 4 november 2019 20:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
Waar gaat dit topic over? Dat men wegens een multiculturele samenleving de naam van een feestdag willen veranderen. Dat werkt dan toch het beste beide kanten op?
Ja, ik wil ook dat alle verwijzingen naar Allah en Mohammed uit het Suikerfeest worden gehaald. Vanaf nu is het een seculier feest waar iedereen zich welkom bij voelt, ook atheisten.quote:Op maandag 4 november 2019 20:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
Waar gaat dit topic over? Dat men wegens een multiculturele samenleving de naam van een feestdag willen veranderen. Dat werkt dan toch het beste beide kanten op?
Racistquote:Op maandag 4 november 2019 21:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook dat alle verwijzingen naar Allah en Mohammed uit het Suikerfeest worden gehaald. Vanaf nu is het een seculier feest waar iedereen zich welkom bij voelt, ook atheisten.
Sowieso Suikerfeest, Teveel suiker is slecht, dus we noemen het geen Suikerfeest meer.quote:Op maandag 4 november 2019 21:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook dat alle verwijzingen naar Allah en Mohammed uit het Suikerfeest worden gehaald. Vanaf nu is het een seculier feest waar iedereen zich welkom bij voelt, ook atheisten.
Dag van Mohamed vind ik wat hebbenquote:Op maandag 4 november 2019 21:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Sowieso Suikerfeest, Teveel suiker is slecht, dus we noemen het geen Suikerfeest meer.
Maar gewoon feest, of huppeldepup viering.
Maar ja dan is het hek van de Dam zeker.
De overheid en bedrijven zien geloof ik niet in dat ze de verkeerde kant op gaan qua culturen en assimilatie.
Nou als Halloween wat meer een ding word dan word dat al wat meer werkelijkheid.quote:Op maandag 4 november 2019 21:08 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dag van Mohamed vind ik wat hebben
Waar we ons allemaal verkleden in jurken en kleine meisjes lastigvallen
Nee. Dit is Nederland, niet Marokko.quote:Op maandag 4 november 2019 20:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
Er zijn een heleboel allochtonen die gewoon kerst vieren hoor.quote:Op maandag 4 november 2019 21:26 schreef Eendenkooi het volgende:
Lidl heeft veel allochtone klanten dus die stoten ze liever niet voor het hoofd.
Lol ja vast...quote:Op maandag 4 november 2019 20:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Gaan we straks ook het Suikerfeest vervangen door Lidl Smuldagen ofzo?
En dit de onofficiële lezing:quote:Lidl Nederland: Wij richten ons als Lidl op het gehele decembergevoel en scharen daar tal van momenten onder, zoals het Sinterklaasfeest, Kerst en de jaarwisseling. Dit komt in deze campagne samen onder de noemer 'feest'.
quote:Lidl Nederland: Zit niet zo te zeuren schijt Nederlanders, wij hebben veel multiculturele lui over de vloer en die pruimen de traditionele Nederlandse feesten minder en die willen we hiermee tegemoet komen!
Precies ja.quote:Op maandag 4 november 2019 21:35 schreef Bocaj het volgende:
Dit is de officiële lezing:
[..]
En dit de onofficiële lezing:
[..]
Op niks gebaseerde aanname.quote:Op maandag 4 november 2019 21:35 schreef Bocaj het volgende:
Dit is de officiële lezing:
[..]
En dit de onofficiële lezing:
[..]
Steek jij je koppie maar weer in het zand!quote:
Dat is meer de tactiek van IS ed...quote:Op maandag 4 november 2019 21:49 schreef Quotidien het volgende:
Hoe sneu ben je wel niet als je je hier druk om gaat maken.
"Lidl onder vuur" ja, door simpele mensjes die gaan lopen schuimbekken om dit soort dingen. Lekker de boel gaan opblazen allemaal.
Je post wordt tactisch genegeerd door alle boze islam-is-slecht roepers.quote:Op maandag 4 november 2019 20:43 schreef Eiwitshake het volgende:
Als deze hypocriete zak nu eens elke zondag naast me zat op de kerkbankjes dan had hij misschien recht van spreken. Iedereen die zijn bek opentrekt over kerst zonder de kerk verder te bezoeken is net zo hypocriet als de Lidl zelf.
Spannend.quote:Op maandag 4 november 2019 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
2 weken geleden is de LIDL kerstreclame opgenomen in Purmerend en Egmond. Te zien is een kerstboom en jong meisje wat naar de boom wijst. Reclame zal vanaf 6 december te zien zijn. De plastic tas van LIDL zal een rol spelen in de reclame
je kan ook niks doen ja.. dan bestaat geen enkele nederlandse tradies/gebruik volgend jaar(lees binnen afzienbare tijd) niet meer, en bestaan alleen nog buitenlandse tradities, want die hoeven niet aangepast te worden, gek genoegquote:Op maandag 4 november 2019 21:49 schreef Quotidien het volgende:
Hoe sneu ben je wel niet als je je hier druk om gaat maken.
"Lidl onder vuur" ja, door simpele mensjes die gaan lopen schuimbekken om dit soort dingen. Lekker de boel gaan opblazen allemaal.
Ik geef de EO nog een jaar of twee en dan gaat ook de Passion van de 'paasaanbidders' in de banquote:Op maandag 4 november 2019 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook niks doen ja.. dan bestaat geen enkele nederlandse tradies/gebruik volgend jaar(lees binnen afzienbare tijd) niet meer, en bestaan alleen nog buitenlandse tradities, want die hoeven niet aangepast te worden, gek genoeg
Waar ik het niet perse mee oneens ben. Maar begin bij jezelf voor je kritiek op anderen gaat uitten vind ik.quote:Op maandag 4 november 2019 21:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Je post wordt tactisch genegeerd door alle boze islam-is-slecht roepers.
quote:Op maandag 4 november 2019 22:17 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Waar ik het niet perse mee oneens ben. Maar begin bij jezelf voor je kritiek op anderen gaat uitten vind ik.
Bezint eer gij begint.
Kerk?quote:Op maandag 4 november 2019 20:43 schreef Eiwitshake het volgende:
Als deze hypocriete zak nu eens elke zondag naast me zat op de kerkbankjes dan had hij misschien recht van spreken. Iedereen die zijn bek opentrekt over kerst zonder de kerk verder te bezoeken is net zo hypocriet als de Lidl zelf.
suiker choco noten feestquote:Op maandag 4 november 2019 20:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Flikker toch een keer op met deze onzin.
Waarom blijven we maar buigen voor deze haatreligie?
Kerst gaat over veel geld uitgegeven aan kerstversiering, kersteten en kerstkado's.quote:Op maandag 4 november 2019 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerk?
Kerst gaat toch over de kerstman die door drie wijzen is gekruisigd, waarna hij is gestorven voor onze zonden?
nou nou nouquote:Op maandag 4 november 2019 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kerst gaat over veel geld uitgegeven aan kerstversiering, kerstsletten en kerstkado's.
Precies, en een paar weken later herrijst hij uit de dood en komt met een vikingschip terug uit Walhalla.quote:Op maandag 4 november 2019 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerk?
Kerst gaat toch over de kerstman die door drie wijzen is gekruisigd, waarna hij is gestorven voor onze zonden?
Kerst gaat over bezinning.quote:Op maandag 4 november 2019 22:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies, en een paar weken later herrijst hij uit de dood en komt met een vikingschip terug uit Walhalla.
Wie zegt dat? Al staat heel Nederland op z'n kop ik vier alles op mijn manier in mijn kennissenkring.quote:Op maandag 4 november 2019 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap best dat Zwarte Piet wordt aangepast want enig racisme is er wel in spel. Maar ditDit gaat helemaal nergens over. Een volksfeest wat we van oudsher vieren moet nu opeens ook worden aangepast voor een klein groepje die er waarschijnlijk ook helemaal geen fuck om geeft.
Pics van je zusje.quote:Op maandag 4 november 2019 20:36 schreef vosss het volgende:
Flikker toch godverdomme op met deze kutzooi.
Man man man.
Hier, neem al mijn feestdagen en neem mijn dochter er ook maar bij. Trouwens, moet je mijn huis en auto en geld ook hebben muzelman?
Heb ik nietquote:
... suikerfeest, divali, samhain, mijn verjaardag en 20 JAAR FOK!!!quote:Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bakkers maken tegenwoordig geen kerststollen meer. Het zijn nu feeststollen, want die kan je het hele jaar door verkopen. Met Pasen, Allerheiligen, Sinterklaas, ...
quote:Op maandag 4 november 2019 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook niks doen ja.. dan bestaat geen enkele nederlandse tradies/gebruik volgend jaar(lees binnen afzienbare tijd) niet meer, en bestaan alleen nog buitenlandse tradities, want die hoeven niet aangepast te worden, gek genoeg
twitter:ZihniOzdil twitterde op maandag 04-11-2019 om 21:51:16@GeertenWaling @jjvpeperstraten @dsuurland Heel jammer. Maar wij gaan door tot er geen Kerst meer te bekennen is in Nederland. Over multirelationalisme polder je niet. reageer retweet
Wie is dat nou weer?quote:Op maandag 4 november 2019 23:11 schreef LXIV het volgende:
[..]twitter:ZihniOzdil twitterde op maandag 04-11-2019 om 21:51:16@:GeertenWaling @:jjvpeperstraten @:dsuurland Heel jammer. Maar wij gaan door tot er geen Kerst meer te bekennen is in Nederland. Over multirelationalisme polder je niet. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |