Er zijn een heleboel allochtonen die gewoon kerst vieren hoor.quote:Op maandag 4 november 2019 21:26 schreef Eendenkooi het volgende:
Lidl heeft veel allochtone klanten dus die stoten ze liever niet voor het hoofd.
Lol ja vast...quote:Op maandag 4 november 2019 20:21 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Gaan we straks ook het Suikerfeest vervangen door Lidl Smuldagen ofzo?
En dit de onofficiële lezing:quote:Lidl Nederland: Wij richten ons als Lidl op het gehele decembergevoel en scharen daar tal van momenten onder, zoals het Sinterklaasfeest, Kerst en de jaarwisseling. Dit komt in deze campagne samen onder de noemer 'feest'.
quote:Lidl Nederland: Zit niet zo te zeuren schijt Nederlanders, wij hebben veel multiculturele lui over de vloer en die pruimen de traditionele Nederlandse feesten minder en die willen we hiermee tegemoet komen!
Precies ja.quote:Op maandag 4 november 2019 21:35 schreef Bocaj het volgende:
Dit is de officiële lezing:
[..]
En dit de onofficiële lezing:
[..]
Op niks gebaseerde aanname.quote:Op maandag 4 november 2019 21:35 schreef Bocaj het volgende:
Dit is de officiële lezing:
[..]
En dit de onofficiële lezing:
[..]
Steek jij je koppie maar weer in het zand!quote:
Dat is meer de tactiek van IS ed...quote:Op maandag 4 november 2019 21:49 schreef Quotidien het volgende:
Hoe sneu ben je wel niet als je je hier druk om gaat maken.
"Lidl onder vuur" ja, door simpele mensjes die gaan lopen schuimbekken om dit soort dingen. Lekker de boel gaan opblazen allemaal.
Je post wordt tactisch genegeerd door alle boze islam-is-slecht roepers.quote:Op maandag 4 november 2019 20:43 schreef Eiwitshake het volgende:
Als deze hypocriete zak nu eens elke zondag naast me zat op de kerkbankjes dan had hij misschien recht van spreken. Iedereen die zijn bek opentrekt over kerst zonder de kerk verder te bezoeken is net zo hypocriet als de Lidl zelf.
Spannend.quote:Op maandag 4 november 2019 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
2 weken geleden is de LIDL kerstreclame opgenomen in Purmerend en Egmond. Te zien is een kerstboom en jong meisje wat naar de boom wijst. Reclame zal vanaf 6 december te zien zijn. De plastic tas van LIDL zal een rol spelen in de reclame
je kan ook niks doen ja.. dan bestaat geen enkele nederlandse tradies/gebruik volgend jaar(lees binnen afzienbare tijd) niet meer, en bestaan alleen nog buitenlandse tradities, want die hoeven niet aangepast te worden, gek genoegquote:Op maandag 4 november 2019 21:49 schreef Quotidien het volgende:
Hoe sneu ben je wel niet als je je hier druk om gaat maken.
"Lidl onder vuur" ja, door simpele mensjes die gaan lopen schuimbekken om dit soort dingen. Lekker de boel gaan opblazen allemaal.
Ik geef de EO nog een jaar of twee en dan gaat ook de Passion van de 'paasaanbidders' in de banquote:Op maandag 4 november 2019 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan ook niks doen ja.. dan bestaat geen enkele nederlandse tradies/gebruik volgend jaar(lees binnen afzienbare tijd) niet meer, en bestaan alleen nog buitenlandse tradities, want die hoeven niet aangepast te worden, gek genoeg
Waar ik het niet perse mee oneens ben. Maar begin bij jezelf voor je kritiek op anderen gaat uitten vind ik.quote:Op maandag 4 november 2019 21:54 schreef probeer het volgende:
[..]
Je post wordt tactisch genegeerd door alle boze islam-is-slecht roepers.
quote:Op maandag 4 november 2019 22:17 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Waar ik het niet perse mee oneens ben. Maar begin bij jezelf voor je kritiek op anderen gaat uitten vind ik.
Bezint eer gij begint.
Kerk?quote:Op maandag 4 november 2019 20:43 schreef Eiwitshake het volgende:
Als deze hypocriete zak nu eens elke zondag naast me zat op de kerkbankjes dan had hij misschien recht van spreken. Iedereen die zijn bek opentrekt over kerst zonder de kerk verder te bezoeken is net zo hypocriet als de Lidl zelf.
suiker choco noten feestquote:Op maandag 4 november 2019 20:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Flikker toch een keer op met deze onzin.
Waarom blijven we maar buigen voor deze haatreligie?
Kerst gaat over veel geld uitgegeven aan kerstversiering, kersteten en kerstkado's.quote:Op maandag 4 november 2019 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerk?
Kerst gaat toch over de kerstman die door drie wijzen is gekruisigd, waarna hij is gestorven voor onze zonden?
nou nou nouquote:Op maandag 4 november 2019 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kerst gaat over veel geld uitgegeven aan kerstversiering, kerstsletten en kerstkado's.
Precies, en een paar weken later herrijst hij uit de dood en komt met een vikingschip terug uit Walhalla.quote:Op maandag 4 november 2019 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerk?
Kerst gaat toch over de kerstman die door drie wijzen is gekruisigd, waarna hij is gestorven voor onze zonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |