Je weet, als je een beetje naar zijn tweets etc kijkt, dat hij trollt he?quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, Gerard de Boer op Facebook. Dus het is waar.
Heb jij een andere goede reden om kerst geen kerst meer te noemen dan?quote:Op maandag 4 november 2019 23:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het erge is dat veel mensen dit echt denken ook...
Boeit mijn mening dan? Nee.quote:Op maandag 4 november 2019 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Heb jij een andere goede reden dan om kerst geen kerst meer te noemen dan?
Dat kun je ook van de moslims zeggen...quote:Op maandag 4 november 2019 20:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is maar waarover je druk kan maken.
Doe mij Zeus maar. Iets meer humor en dergelijke.quote:Op dinsdag 5 november 2019 05:10 schreef Kassamiep het volgende:
Prima lijkt me. Kerst is vanouds een paganistisch feest waar hebberige christenen vervolgens een baby Jezus op gekwakt hebben en VAN MIJ ! hebben geroepen.
Terug naar de basis BIJ WODAN ! Of iig erkennen dat het geen exclusief christenfeestje is.
👍👍quote:Op maandag 4 november 2019 20:20 schreef Sickert het volgende:
Godverdomme, gaat allemaal eens ff dood met je gejank. Overigens heeft deze post geen enkele onderbouwing nodig. Eens is delen of een duimpje omhoog #vindikleuk
Die hebben Lidl nergens toe gedwongenquote:Op dinsdag 5 november 2019 00:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat kun je ook van de moslims zeggen...
Jou gedachten in deze zijn... opmerkelijk.quote:Op maandag 4 november 2019 20:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
...Bovendien heeft kerst niks met je volvreten en voldrinken te maken, dus ik snap niet waarom die critici überhaupt in zo'n blaadje aan het gluren zijn. Hypocriet misschien?
Maar wel to the point.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:03 schreef TomStall het volgende:
[..]
Jou gedachten in deze zijn... opmerkelijk.
Waarom zou je boycotten? Er staat tig keer kerst in die folder, of denk je werkelijk dat een of andere Geert op FaceBook de wijsheid in pacht heeft omdat hij verzint dat er "feest" staat om moslims niet voor het hoofd te stoten?quote:Op dinsdag 5 november 2019 00:16 schreef derLudolf het volgende:
Kom nooit bij de Lidl, dus kan het helaas niet boycotten. Boycotten, mag dat nog? Of human-beingcotten.
De zoekfunctie werkt helaas niet, maar op de pagina waar jij het over hebt al minimaal 4 keer.quote:Op dinsdag 5 november 2019 08:22 schreef Leandra het volgende:
https://www.lidl.nl/folders
Het eerste product dat met prijs in de folder staat is nota bene "Luxe kerstcrackers"
Jammer dat mijn telefoon niet aangeeft hoeveel keer het woord kerst in de folder voorkomt, maar ik gok dat dat zomaar eens meer is dan dit jaar nog dagen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |