Je kunt staatsburgers niet uitzetten puur op basis van hun afkomst. Dat gaat in tegen de Grondwet en tegen alle internationale verdragen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat jij aardig naar rechts opgeschoven bent was mij al wel duidelijk. Dat dat automatisch ook leidt tot selectieve blindheid is een logisch gevolg. Alleen al in dit topic werd de standaard riedel afgedraaid dat een Marokkaanse-Nederlander nooit een Nederlander kan zijn. Die woorden komen regelmatig terug in NWS, en dat weet je donders goed. Dan hebben we natuurlijk nog de remigratie-activisten en de oproep om ' oprotpremies' in te stellen zodat een bepaalde bevolkingsgroep gestimuleerd wordt te vertrekken. Logisch ook als men deze groepen inherent als niet-Nederlands ziet.
Maar laten we het gewoon wat mensen vragen...
@:Oostwoud
@:Lelijknap
@:Harvest89
@:Eendenkooi
@:Hoogslaper
@:Scarface88
Is een einde aan massa-immigratie en terugsturen van uitgeprocedeerden voldoende, of dienen ook staatsburgers van niet-Nederlandse komaf die hier reeds (soms generaties) wonen eveneens 'gestimuleerd' te worden om te vertrekken naar zogenaamd 'land van herkomst'?
Een 90 jaar geleden was er een Duitse partij die dezelfde (retorische) vraag in zijn 20 punten plan opnam iver een bepaalde bevolkingsgroep.quote:Tweede vraag: zijn staatsburgers van niet-Nederlandse komaf, voornamelijk Marokkaans, Turks, Surinaams en Antilliaans, in jullie ogen wel of geen echte Nederlanders? Zo niet, kunnen zij ooit Nederlander worden?
Voor jou misschien.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:39 schreef KefirKater het volgende:
[..]
Dat is gewoon mythologie, Einstein.
[/quote]quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je kunt staatsburgers niet uitzetten puur op basis van hun afkomst. Dat gaat in tegen de Grondwet en tegen alle internationale verdragen.
Tweede vraag: zijn staatsburgers van niet-Nederlandse komaf, voornamelijk Marokkaans, Turks, Surinaams en Antilliaans, in jullie ogen wel of geen echte Nederlanders? Zo niet, kunnen zij ooit Nederlander worden?
De grondwet is gemaakt in een periode waarin Europa niet de problemen heeft die we nu hebben. En de grondwet is ook geen betonnen constructie wat nooit veranderd. Het is door de jaren heen een aantal keren aangepast.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat wordt in sommige hoekjes nogal als 'deugerij' gezien, de Grondwet en het recht van het individu beschermen.
Echt. Bange blanke mannen zijn zo bang dat ze bereid zijn grondwettelijke bescherming op te geven om hun eigen boze bruine boemannen te kunnen bestrijden. En dan janken als hun kinderen geen baan krijgen omdat ze protestant zijn en de baas van het bedrijf is katholiek.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De grondwet is gemaakt in een periode waarin Europa niet de problemen heeft die we nu hebben. En de grondwet is ook geen betonnen constructie wat nooit veranderd. Het is door de jaren heen een aantal keren aangepast.
In Artikel 1 mag van mij het woordje religie geschrapt worden.
Is een Fries, een Hollander, een Zeeuw etc., een Nederlander ?quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat jij aardig naar rechts opgeschoven bent was mij al wel duidelijk. Dat dat automatisch ook leidt tot selectieve blindheid is een logisch gevolg. Alleen al in dit topic werd de standaard riedel afgedraaid dat een Marokkaanse-Nederlander nooit een Nederlander kan zijn. Die woorden komen regelmatig terug in NWS, en dat weet je donders goed. Dan hebben we natuurlijk nog de remigratie-activisten en de oproep om ' oprotpremies' in te stellen zodat een bepaalde bevolkingsgroep gestimuleerd wordt te vertrekken. Logisch ook als men deze groepen inherent als niet-Nederlands ziet.
Maar laten we het gewoon wat mensen vragen...
@:Oostwoud
@:Lelijknap
@:Harvest89
@:Eendenkooi
@:Hoogslaper
@:Scarface88
Is een einde aan massa-immigratie en terugsturen van uitgeprocedeerden voldoende, of dienen ook staatsburgers van niet-Nederlandse komaf die hier reeds (soms generaties) wonen eveneens 'gestimuleerd' te worden om te vertrekken naar zogenaamd 'land van herkomst'?
Tweede vraag: zijn staatsburgers van niet-Nederlandse komaf, voornamelijk Marokkaans, Turks, Surinaams en Antilliaans, in jullie ogen wel of geen echte Nederlanders? Zo niet, kunnen zij ooit Nederlander worden?
Dit is het beste wat je kunt doen? De "bange blanke mannen" kaart trekken? Oke dan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Echt. Bange blanke mannen zijn zo bang dat ze bereid zijn grondwettelijke bescherming op te geven om hun eigen boze bruine boemannen te kunnen bestrijden. En dan janken als hun kinderen geen baan krijgen omdat ze protestant zijn en de baas van het bedrijf is katholiek.
Op dit moment is de grondwet geen bescherming maar juist een bedreiging voor de Nederlandse cultuur en identiteit.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Echt. Bange blanke mannen zijn zo bang dat ze bereid zijn grondwettelijke bescherming op te geven om hun eigen boze bruine boemannen te kunnen bestrijden. En dan janken als hun kinderen geen baan krijgen omdat ze protestant zijn en de baas van het bedrijf is katholiek.
Nou, toe, wat stel je voor? Wat gaan we aanpassen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:58 schreef Eendenkooi het volgende:
[..]
Op dit moment is de grondwet geen bescherming maar juist een bedreiging voor de Nederlandse cultuur en identiteit.
Ja en door religie uit artikel 1 te halen geef je die vrijheid elkaar weer dwars te gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is het beste wat je kunt doen? De "bange blanke mannen" kaart trekken? Oke dan.
Lees mijn posts nog eens, katholicisme en protestantisme zijn ook religies.
Als het een Vlaamse staatsburger met Marokkaanse achtergrond betrof is het voor de wet gewoon een Vlaming... met een Marokkaanse achtergrond.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:31 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Is een Fries, een Hollander, een Zeeuw etc., een Nederlander ?
Ja.
Is een Nederlander een Fries en etc. ?
Nee.
En dat is het probleem
Een Marokkaans joch reed zicht te pletter op een wagentje op het strand in Casablanca en de media berichtte het als Vlaming verongelukt.
Ene persoon schreef dat het geen Vlaming was.
Werd meteen bestraft en gemuilkorfd.
Er ligt geen Vlaam op de kaartquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als het een Vlaamse staatsburger met Marokkaanse achtergrond betrof is het voor de wet gewoon een Vlaming... met een Marokkaanse achtergrond.
Ja, ik kan hier geen chocola van maken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:27 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Er ligt geen Vlaam op de kaart
dat is een volk
maar dat mag niet met blanken , dat zijn geen volk en hebben geen rechten
zijn hooguit stripfiguur
[ afbeelding ]
maar ben verder wel van mening dat iemand met een Vlaam paspoort een Vlaam is.
Totdat die er patat van gaat snijden.
De turken wel, die hebben de belgische bonbons opgekocht en de alcohol eruit gehaaldquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, ik kan hier geen chocola van maken.
Van welke bron heb je die informatie want de gegevens van het CBS geven een ander beeld?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Triest inderdaad. Meeste mensen nemen hierdoor geen kinderen terwijl gemiddelde migranten familie vijf kinderen heeft.
Ik denk dat hij een beetje refereert naar de "weg met ons" mentaliteit.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De wereld is te complex voor 'masterplannen'. Maar dat wil niet zeggen dat bepaalde NGO's, groepjes geen agenda hebben. Er zijn altijd mensen die gebruik maken van de situatie. Er aanzien mee krijgen, geld mee verdienen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Klopt. Ik geloof ook niet dat er een masterplan achter zit, maar het is gewoon een neveneffect van jarenlange import.
Zonder het nazisme, had jij geen argumenten gehad.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je kunt staatsburgers niet uitzetten puur op basis van hun afkomst. Dat gaat in tegen de Grondwet en tegen alle internationale verdragen.
[..]
Een 90 jaar geleden was er een Duitse partij die dezelfde (retorische) vraag in zijn 20 punten plan opnam iver een bepaalde bevolkingsgroep.
De argumenten worden er niet echt beter op.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
ach, kom opquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Iedereen met een NL-pp is NL.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:46 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben geen volksnationalist, dus ben het er niet mee eens dat iemand met Marokkaanse roots geen Nederlander zou kunnen zijn. Zulk radicalisme is ook helemaal niet nodig. Als wij strenger worden aan de immigratiepoort,asielzoekers die zich misdragen remigreren dan zijn we al een heel eind.
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:48 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Iedereen met een NL-pp is NL.
en daar houdt t dan mee op.
Net een nummerbord sticker op je kentekentplaat
meer niet.
prima, je hoeft het er niet mee eens te zijnquote:
O, oke.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:51 schreef TomLuny het volgende:
[..]
prima, je hoeft het er niet mee eens te zijn
ik geef toe, het is ook niet voor alle gevallen
duurt enkel een jaartje of honderd voordat een sioux immigrant zelf een sioux is.
hemzelf zal het niet lukken, misschien zn kleinkinderen.
en we zitten nu al in de 3e generatie en ze kunnen nog steeds geen wigwam bouwen
Nope, snap er nog steeds geen reet van.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:42 schreef TomLuny het volgende:
[..]
ach, kom op
iemand met een Belgisch paspoort zal nooit ineens een Vlaming zijn en iemand met een Nederlands paspoort zal nooit ineens een Brabander zijn.
Dit zijn Brabanders :
[ afbeelding ]
En dit zijn Marokkanen :
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)in-marokko~aa333003/
En al zouden die gasten dan best een Belgisch paspoortje kunnen hebben gehad ze gingen patat snijden van de Belgen.
Dus dat waren sowieso al geen Vlamingen, en nu ook geen Belgen meer.
Ik hoop dat je er nu wel chocola van kan maken ook al is de chocola ook al niet meer wat het geweest was.
Ik koop die troep in ieder geval niet meer.
Turkish-Owned Godiva Appeases Muslims by Going Booze-Free
Eventually, Godiva was sold to Campbell Soup Company. And then, in November 2007, with annual sales of nearly $500 million, it was sold again, this time to Yildiz, a Turkish company.
In April 2017, Godiva quietly changed forever when Yildiz removed alcohol from the recipe.
https://observer.com/2017(...)from-recipe-muslims/
voor mij is het beneden de rivierquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nope, snap er nog steeds geen reet van.
Maar fijn dat je Brabant noemt, want boven alles ben ik vurig Brabants Patriot.
Tot zover 'één Nederlandse identiteit'.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef TomLuny het volgende:
[..]
voor mij is het beneden de rivier
daarom heb ik de slag tegen de barbaren vastgelegd
[ afbeelding ]
https://www.kunstkopie.nl/a/luny-thomas.html
Heb ik het over één NL-ID gehad ?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tot zover 'één Nederlandse identiteit'.
Ik ben Zuiderling en daar trots op. Liever naar België dan boven de rivieren moeten vertoeven.
Amen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben Zuiderling en daar trots op. Liever naar België dan boven de rivieren moeten vertoeven.
Echt he. Ik dacht bijna dat ik op Stormfront was met de posts van sommige kneusjes hier.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die komen er ook niet.
Wat een treurnis dat mensen zo in angst voor wat nieuwkomers leven ook, man man man.
Groningen is anders best een leuke stad.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tot zover 'één Nederlandse identiteit'.
True. Leiden en Haarlem ook.quote:Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Groningen is anders best een leuke stad.
Zwolle, zonder dollen, wat een einde stad!quote:
Een keer volledig eens met jouquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet aangejaagd worden gezinnen starten. Tienduizenden jaren lang was dat niet nodig, het ging allemaal vanzelf net als ademen en poepen, maar het modernisme heeft voor gezorgd dat we opeens zijn opgehouden met nageslacht krijgen. We steken alleen onze klabanus in een vrouw haar vagijn voor plezier maar niet meer met het oog op de toekomst. Niemand op hoge posities/signatuur die het aankaart bij het proletariaat. We kunnen een eind in de verte lullen op fora maar heeft geen zin. Het begint met aankaarten, heel duidelijk/stevig aankaarten over een tijdsbestek van maanden, en kijken hoe het proletariaat daar op reageert. Daarna steeds radicaler te werk gaan om het probleem op te lossen. Desnoods alles op de schop. Als je het niet aankaart laat staan radicaal stimuleert dan verandert nooit iets. Ik probeer na te denken heel breed niet met wetjes en achter gesloten deuren-maatregelen maar revolutionaire maatregelen zijn volgens mij nodig om dit probleem aan te pakken.quote:Op zondag 3 november 2019 03:20 schreef Oblomov12345 het volgende:
Vernietiging, vernietiging. Met een gemiddelde van 1.5 kind per vrouw hebben de Duitsers geen migranten nodig hoor om uiteindelijk zichzelf van de kaart te vegen.
En als we geen zin hebben in gezinnen zoals vroeger? Mijn oma deed wat jij suggereerde, 7 kinderen. Haar kinderen? Maximaal twee. 7 kinderen, 6 kleinkinderen. Niemand had zin in 7 kinderen, als je niet begrijpt waarom dan zou ik zeggen ga even terug in de tijd en leef een paar jaar met 9 mensen in een (klein) huis.quote:Op zondag 3 november 2019 16:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Moet aangejaagd worden gezinnen starten. Tienduizenden jaren lang was dat niet nodig, het ging allemaal vanzelf net als ademen en poepen, maar het modernisme heeft voor gezorgd dat we opeens zijn opgehouden met nageslacht krijgen. We steken alleen onze klabanus in een vrouw haar vagijn voor plezier maar niet meer met het oog op de toekomst. Niemand op hoge posities/signatuur die het aankaart bij het proletariaat. We kunnen een eind in de verte lullen op fora maar heeft geen zin. Het begint met aankaarten, heel duidelijk/stevig aankaarten over een tijdsbestek van maanden, en kijken hoe het proletariaat daar op reageert. Daarna steeds radicaler te werk gaan om het probleem op te lossen. Desnoods alles op de schop. Als je het niet aankaart laat staan radicaal stimuleert dan verandert nooit iets. Ik probeer na te denken heel breed niet met wetjes en achter gesloten deuren-maatregelen maar revolutionaire maatregelen zijn volgens mij nodig om dit probleem aan te pakken.
Minder decadentie meer aan de toekomst denken. Minder denken aan genot en ongelimiteerde vrijheid want dat heeft enorme gevolgen. We moeten een pad vinden om het geboortecijfer op te krikken richting een gemiddelde van 2/2,5 kinderen per dame voor een gezonde toekomst. Anders glijdende instortende demografieën en dat heeft groteske gevolgen voor de toekomst. Ik denk ook niet aan zeven kinderen (dat is extreem en zorgt weer voor andere problemen) maar meer aan gezinnen van drie kinderen en dat op nationale schaal. Zo niet, succes met de zwarte desolate toekomst. Dat mensen zo makkelijk en luchtig praten over dit probleem, ongelofelijk, neem het toch een keer serieus. Veel mensen werken liever ook niet maar het is nodig om de economie/maatschappij draaiende te houden. Tenzij men kinderen in massa-labs ter wereld kan brengen moet men zich toch blijven voortplanten want we hebben niet het eeuwige leven. Het is een kwestie van civilisatie en bestaan. Zeer essentieel, gaat terug naar de basis van evolutie en overleven, geen discussie mogelijk.quote:Op zondag 3 november 2019 17:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En als we geen zin hebben in gezinnen zoals vroeger? Mijn oma deed wat jij suggereerde, 7 kinderen. Haar kinderen? Maximaal twee. 7 kinderen, 6 kleinkinderen. Niemand had zin in 7 kinderen, als je niet begrijpt waarom dan zou ik zeggen ga even terug in de tijd en leef een paar jaar met 9 mensen in een (klein) huis.
En dit kleinkind heeft nooit de behoefte gevoeld om zelf kinderen te hebben, ik heb een mooi leven zonder al 55 jaar en als daardoor het "blanke Nederlandse ras" uitsterft over een paar honderd jaar, soit, lekker belangrijk.
Zolang er geen bergen lijken zijn die je als bewijs kunt aandragen dat genocide heeft plaatsgevonden geef ik dit geen enkele kans in de rechtszaal. Dat bevolkingsgroepen mede door bestuurlijke dwaling/achteloosheid/(opzet(Rwanda)) in burgeroorlog kunnen belanden is geen genocide op zichzelf. Genocide zou eruit kunnen voortkomen maar dat is niet automatisch het geval.quote:“Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.
Waarom? Als wij in Nederland niet meer dan 2 kinderen gemiddeld willen dan is dat toch prima?quote:Op zondag 3 november 2019 19:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Minder decadentie meer aan de toekomst denken. Minder denken aan genot en ongelimiteerde vrijheid want dat heeft enorme gevolgen. We moeten een pad vinden om het geboortecijfer op te krikken richting een gemiddelde van 2/2,5 kinderen per dame voor een gezonde toekomst. Anders glijdende instortende demografieën en dat heeft groteske gevolgen voor de toekomst. Ik denk ook niet aan zeven kinderen (dat is extreem en zorgt weer voor andere problemen) maar meer aan gezinnen van drie kinderen en dat op nationale schaal. Zo niet, succes met de zwarte desolate toekomst. Dat mensen zo makkelijk en luchtig praten over dit probleem, ongelofelijk, neem het toch een keer serieus. Veel mensen werken liever ook niet maar het is nodig om de economie/maatschappij draaiende te houden. Tenzij men kinderen in massa-labs ter wereld kan brengen moet men zich toch blijven voortplanten want we hebben niet het eeuwige leven. Het is een kwestie van civilisatie en bestaan. Zeer essentieel, gaat terug naar de basis van evolutie en overleven, geen discussie mogelijk.
Ik hoor het al. Wetenschap is mogelijk de enige uitweg uit deze hel. Blijf stevig investeren in onderzoek naar een 100% werkende kunstmatige baarmoeder luitjes en stap over de ethiek heen van kinderen kweken in massa-labs. Geen idee of dat binnen bereik is voor 2050. Ik schat de kans heel klein in. Als het wel ooit mogelijk is dan gaan mij die kweek-labs een legendarische hoeveelheid energie kosten met geen pen te beschrijven. Sleutelen met genetica, ook daar stevig in investeren zodat men kan sleutelen met genen en kan zorgen voor vitalere ouderen, en dus minder geld kwijt is aan de zorg voor ouderenquote:Op zondag 3 november 2019 19:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom? Als wij in Nederland niet meer dan 2 kinderen gemiddeld willen dan is dat toch prima?
Voortplanten is duidelijk niet het probleem op Aarde, of wel? Het enige "probleem" is dat er minder kinderen in het Westen worden geboren. Soit, lijkt mij nauwelijks een existentieel probleem
Maar goed, hoeveel van de mensen die hier klagen over omvolking hebben er meer dan 2 kinderen, eigenlijk? Ik vermoed niet eentje en de politieke leiders, Baudet en Wilders, hebben er ook nul. Dus blijkbaar is het allemaal niet zo belangrijk.
PS: Wet van de gemiddelden houd in dat je veel gezinnen met 7 kinderen nodig gaat hebben om aan een gemiddelde van 3 te komen.![]()
Ik niet gezien de ontwikkelingen op dit gebied.quote:Op zondag 3 november 2019 19:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Wetenschap is mogelijk de enige uitweg uit deze hel. Blijf stevig investeren in onderzoek naar een 100% werkende kunstmatige baarmoeder luitjes en stap over de ethiek heen van kinderen kweken in massa-labs. Geen idee of dat binnen bereik is voor 2050. Ik schat de kans heel klein in.
quote:Artificial womb: Dutch researchers given ¤2.9m to develop prototype
The team hope to have a working prototype of their artificial womb ready for use in clinics within five years – meaning it could be a world first. The funding has come from the Horizon 2020 EU programme.
In 2017 researchers at the Children’s Hospital of Philadelphia demonstrated that an artificial womb, known as the “biobag”, could keep alive lambs that were born at the equivalent of 23 weeks of a human pregnancy. Over the weeks they were in the biobags, the lambs continued to develop, turning from bald to fluffy in the process. After being removed from the biobags, the lambs grew up normally.
Laten we het hopen. En nu even het artikel lezen.quote:Op zondag 3 november 2019 20:01 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ik niet gezien de ontwikkelingen op dit gebied.
[..]
Het moeilijkste deel is juist de latere ontwikkeling omdat dan veel voedingsstoffen en zuurstof nodig zijn evenals de afvoer van veel afvalstoffen en CO2 Dat blijkt men ondertussen te beheersen. Het wordt in 1e instantie gezien als een oplossing voor veel te vroeg geboren kindjes.quote:Op zondag 3 november 2019 20:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Laten we het hopen. En nu even het artikel lezen.
Leg eens uit waarom dan? De wereldbevolking neemt nog altijd toe, de mensheid sterft in het geheel niet uit dus wat is het probleem eigenlijk?quote:Op zondag 3 november 2019 19:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Wetenschap is mogelijk de enige uitweg uit deze hel. Blijf stevig investeren in onderzoek naar een 100% werkende kunstmatige baarmoeder luitjes en stap over de ethiek heen van kinderen kweken in massa-labs. Geen idee of dat binnen bereik is voor 2050. Ik schat de kans heel klein in. Als het wel ooit mogelijk is dan gaan mij die kweek-labs een legendarische hoeveelheid energie kosten met geen pen te beschrijven. Sleutelen met genetica, ook daar stevig in investeren zodat men kan sleutelen met genen en kan zorgen voor vitalere ouderen, en dus minder geld kwijt is aan de zorg voor ouderen
Maar de blanke mensen sterven wel uit en daar maakt men zich hier druk om.quote:Op zondag 3 november 2019 21:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom dan? De wereldbevolking neemt nog altijd toe, de mensheid sterft in het geheel niet uit dus wat is het probleem eigenlijk?
Is dat zo? Volgens mij zijn er nog nooit zoveel blanke mensen geweest als nu?quote:Op zondag 3 november 2019 21:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar de blanke mensen sterven wel uit en daar maakt men zich hier druk om.
Als alle volkeren het modernisme gaan omhelzen dan gaan ze uiteindelijk ook die kant op de vruchtbaarheid van een panda. Je ziet het al van mijlenver aankomen. Daarom in blijven investeren zodat een panklare oplossing ligt als het vijf voor twaalf is.quote:Op zondag 3 november 2019 21:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom dan? De wereldbevolking neemt nog altijd toe, de mensheid sterft in het geheel niet uit dus wat is het probleem eigenlijk?
Ja, het staat nog in de kinderschoenen maar bemoedigend.quote:Op zondag 3 november 2019 20:04 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Het moeilijkste deel is juist de latere ontwikkeling omdat dan veel voedingsstoffen en zuurstof nodig zijn evenals de afvoer van veel afvalstoffen en CO2 Dat blijkt men ondertussen te beheersen. Het wordt in 1e instantie gezien als een oplossing voor veel te vroeg geboren kindjes.
Wat is dat, het "modernisme"? En wanneer is het vijf voor twaalf dan en waarom? We zitten nu op een totaal van 7.5 miljard, dat is ongeveer een verdubbeling sinds 1960 dus waarom zou een kleine daling (wat voorlopig niet aan de orde is) ineens de ondergang inluiden?quote:Op zondag 3 november 2019 22:01 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als alle volkeren het modernisme gaan omhelzen dan gaan ze uiteindelijk ook die kant op de vruchtbaarheid van een panda. Je ziet het al van mijlenver aankomen. Daarom in blijven investeren zodat een panklare oplossing ligt als het vijf voor twaalf is.
Wetenschap is natuurlijk wel voornamelijk de reden dat we nu minder kinderen hebben.quote:Op zondag 3 november 2019 19:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Wetenschap is mogelijk de enige uitweg uit deze hel. Blijf stevig investeren in onderzoek naar een 100% werkende kunstmatige baarmoeder luitjes en stap over de ethiek heen van kinderen kweken in massa-labs. Geen idee of dat binnen bereik is voor 2050. Ik schat de kans heel klein in. Als het wel ooit mogelijk is dan gaan mij die kweek-labs een legendarische hoeveelheid energie kosten met geen pen te beschrijven. Sleutelen met genetica, ook daar stevig in investeren zodat men kan sleutelen met genen en kan zorgen voor vitalere ouderen, en dus minder geld kwijt is aan de zorg voor ouderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |