abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189751644
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

Ja, ik kan hier geen chocola van maken.
ach, kom op
iemand met een Belgisch paspoort zal nooit ineens een Vlaming zijn en iemand met een Nederlands paspoort zal nooit ineens een Brabander zijn.
Dit zijn Brabanders :

En dit zijn Marokkanen :

https://www.ad.nl/buitenl(...)in-marokko~aa333003/

En al zouden die gasten dan best een Belgisch paspoortje kunnen hebben gehad ze gingen patat snijden van de Belgen.
Dus dat waren sowieso al geen Vlamingen, en nu ook geen Belgen meer.

Ik hoop dat je er nu wel chocola van kan maken ook al is de chocola ook al niet meer wat het geweest was.
Ik koop die troep in ieder geval niet meer.

Turkish-Owned Godiva Appeases Muslims by Going Booze-Free

Eventually, Godiva was sold to Campbell Soup Company. And then, in November 2007, with annual sales of nearly $500 million, it was sold again, this time to Yildiz, a Turkish company.

In April 2017, Godiva quietly changed forever when Yildiz removed alcohol from the recipe.

https://observer.com/2017(...)from-recipe-muslims/
shift-knop defekt
pi_189751718
Ik ben geen volksnationalist, dus ben het er niet mee eens dat iemand met Marokkaanse roots geen Nederlander zou kunnen zijn. Zulk radicalisme is ook helemaal niet nodig. Als wij strenger worden aan de immigratiepoort,asielzoekers die zich misdragen remigreren dan zijn we al een heel eind.
pi_189751788
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 21:46 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben geen volksnationalist, dus ben het er niet mee eens dat iemand met Marokkaanse roots geen Nederlander zou kunnen zijn. Zulk radicalisme is ook helemaal niet nodig. Als wij strenger worden aan de immigratiepoort,asielzoekers die zich misdragen remigreren dan zijn we al een heel eind.
Iedereen met een NL-pp is NL.
en daar houdt t dan mee op.
Net een nummerbord sticker op je kentekentplaat
meer niet.
shift-knop defekt
pi_189751807
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 21:48 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Iedereen met een NL-pp is NL.
en daar houdt t dan mee op.
Net een nummerbord sticker op je kentekentplaat
meer niet.
Nee.
pi_189751835
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 21:49 schreef theunderdog het volgende:

Nee.
prima, je hoeft het er niet mee eens te zijn
ik geef toe, het is ook niet voor alle gevallen
duurt enkel een jaartje of honderd voordat een sioux immigrant zelf een sioux is.
hemzelf zal het niet lukken, misschien zn kleinkinderen.
en we zitten nu al in de 3e generatie en ze kunnen nog steeds geen wigwam bouwen
shift-knop defekt
pi_189751972
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 21:51 schreef TomLuny het volgende:

[..]

prima, je hoeft het er niet mee eens te zijn
ik geef toe, het is ook niet voor alle gevallen
duurt enkel een jaartje of honderd voordat een sioux immigrant zelf een sioux is.
hemzelf zal het niet lukken, misschien zn kleinkinderen.
en we zitten nu al in de 3e generatie en ze kunnen nog steeds geen wigwam bouwen
O, oke.
  zaterdag 2 november 2019 @ 22:55:35 #207
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189753283
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 21:42 schreef TomLuny het volgende:

[..]

ach, kom op
iemand met een Belgisch paspoort zal nooit ineens een Vlaming zijn en iemand met een Nederlands paspoort zal nooit ineens een Brabander zijn.
Dit zijn Brabanders :

[ afbeelding ]

En dit zijn Marokkanen :

[ afbeelding ]

https://www.ad.nl/buitenl(...)in-marokko~aa333003/

En al zouden die gasten dan best een Belgisch paspoortje kunnen hebben gehad ze gingen patat snijden van de Belgen.
Dus dat waren sowieso al geen Vlamingen, en nu ook geen Belgen meer.

Ik hoop dat je er nu wel chocola van kan maken ook al is de chocola ook al niet meer wat het geweest was.
Ik koop die troep in ieder geval niet meer.

Turkish-Owned Godiva Appeases Muslims by Going Booze-Free

Eventually, Godiva was sold to Campbell Soup Company. And then, in November 2007, with annual sales of nearly $500 million, it was sold again, this time to Yildiz, a Turkish company.

In April 2017, Godiva quietly changed forever when Yildiz removed alcohol from the recipe.

https://observer.com/2017(...)from-recipe-muslims/
Nope, snap er nog steeds geen reet van.

Maar fijn dat je Brabant noemt, want boven alles ben ik vurig Brabants Patriot.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189753479
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

Nope, snap er nog steeds geen reet van.

Maar fijn dat je Brabant noemt, want boven alles ben ik vurig Brabants Patriot.
voor mij is het beneden de rivier
daarom heb ik de slag tegen de barbaren vastgelegd

https://www.kunstkopie.nl/a/luny-thomas.html
shift-knop defekt
  zaterdag 2 november 2019 @ 23:07:25 #209
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189753494
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef TomLuny het volgende:

[..]

voor mij is het beneden de rivier
daarom heb ik de slag tegen de barbaren vastgelegd

[ afbeelding ]
https://www.kunstkopie.nl/a/luny-thomas.html
Tot zover 'één Nederlandse identiteit'.

Ik ben Zuiderling en daar trots op. Liever naar België dan boven de rivieren moeten vertoeven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189753527
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

Ik ben Zuiderling en daar trots op. Liever naar België dan boven de rivieren moeten vertoeven.
Heb ik het over één NL-ID gehad ?
Ik heb al vier volken genoemd binnen dit kikkerlandje.
en dat was vóór 1950.
shift-knop defekt
  zaterdag 2 november 2019 @ 23:28:33 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189753843
quote:

[..]

Amen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 3 november 2019 @ 00:28:10 #212
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189754614
Als lichtgetinte kleurling sta ik totaal achter deze advocaat. Die advocaat verdient een stevige hand. Gekke liberale westerlingen met hun ongeremde immigratie dat inderdaad veel weg heeft van bevolkingsvervanging. Je hoeft niet heel pienter te zijn om te zien welke richting het uit gaat, zieke geesten. Het zeer strikt vasthouden aan verdragen/wetten ook al heeft dat wereldschokkende gevolgen voor de toekomst. Volgens mij een gevolg van de Verlichting (rule of law, rechtsstaat, om absoluten als Lodewijk XIV en hun misdaden te voorkomen,mooie waarden van denkers als Voltaire maar het gaat heel ver het liberalisme heeft rustig aan religieuze trekjes gekregen, en tijden/problemen veranderen het is net als moslims die voor oplossingen vast blijven houden aan Mohammed, flexibiliteit om het anders te doen is not done want men is bang voor een glijdende schaal aan misdaden en andere onheilspellende gebeurtenissen, rigide).

Niet dat ik dol ben op conservatieven want die zijn ook een ziekte hoor maar dan anders met hun smerige liefde voor hyperimperialisme/neoliberalisme, neerkijken op milieu en oorlog omdat anderen niet naar hun pijpen dansen als een gedomesticeerde hond: misdaden tegen de menselijkheid a la Irak 2003 en Libië en de lijst is heel lang maar ander onderwerp. Het is beiden gif westers links en rechts: de vraag is alleen welke gif drink je het liefste. Daarom stem ik niet. Ik zie het liefst een partij die een mix is van beiden: laat de rottigheid uit, en pik de goede idealen uit van beide, en huppa cocktailmix. Afijn. Als westerlingen ergens in geloven dan is het aftellen wanneer ze dat over de rest van de wereld gaan verspreiden a la neoliberalisme en andere ziekten. Hier bestrijden in West-Europa des te minder kans dat het zich als een ziekte/virus naar andere gebieden verspreidt. Ik wens die advocaat veel succes.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jellereppe op 03-11-2019 01:03:37 ]
pi_189754770
Opknopen aan de hoogste boom. Dat mens is knettergek.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189754771
Figuurlijk dan bedoel ik; niet letterlijk.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 3 november 2019 @ 01:05:58 #215
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189754890
Jezus, wat een roman is uit mijn toetsenbord gekomen. Excuses luitjes. Twee drie regels genoeg. Nog even en ik ga Rowling achterna wat betreft dikte van de pillen.
pi_189755242
Dat mens loopt tegenwoordig bibberend rond last van geweten denk ik
I will do what i must !!
  zondag 3 november 2019 @ 02:46:10 #217
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189755293
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die komen er ook niet.

Wat een treurnis dat mensen zo in angst voor wat nieuwkomers leven ook, man man man.
Echt he. Ik dacht bijna dat ik op Stormfront was met de posts van sommige kneusjes hier.
  zondag 3 november 2019 @ 03:20:49 #218
479813 Oblomov12345
Busulba san Nohchi cho'
pi_189755460
Vernietiging, vernietiging. Met een gemiddelde van 1.5 kind per vrouw hebben de Duitsers geen migranten nodig hoor om uiteindelijk zichzelf van de kaart te vegen.
pi_189757318
quote:

[..]

Groningen is anders best een leuke stad. :o
ROBODEMONS..................|:(
pi_189758190
quote:
11s.gif Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Groningen is anders best een leuke stad. :o
True. Leiden en Haarlem ook.
  zondag 3 november 2019 @ 11:31:43 #221
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189758324
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:22 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

True. Leiden en Haarlem ook.
Zwolle, zonder dollen, wat een einde stad!
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_189759794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 23:28 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Amen.
Idem.
pi_189760829
quote:
Een keer volledig eens met jou ^O^
  zondag 3 november 2019 @ 16:12:31 #224
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_189763078
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 03:20 schreef Oblomov12345 het volgende:
Vernietiging, vernietiging. Met een gemiddelde van 1.5 kind per vrouw hebben de Duitsers geen migranten nodig hoor om uiteindelijk zichzelf van de kaart te vegen.
Moet aangejaagd worden gezinnen starten. Tienduizenden jaren lang was dat niet nodig, het ging allemaal vanzelf net als ademen en poepen, maar het modernisme heeft voor gezorgd dat we opeens zijn opgehouden met nageslacht krijgen. We steken alleen onze klabanus in een vrouw haar vagijn voor plezier maar niet meer met het oog op de toekomst. Niemand op hoge posities/signatuur die het aankaart bij het proletariaat. We kunnen een eind in de verte lullen op fora maar heeft geen zin. Het begint met aankaarten, heel duidelijk/stevig aankaarten over een tijdsbestek van maanden, en kijken hoe het proletariaat daar op reageert. Daarna steeds radicaler te werk gaan om het probleem op te lossen. Desnoods alles op de schop. Als je het niet aankaart laat staan radicaal stimuleert dan verandert nooit iets. Ik probeer na te denken heel breed niet met wetjes en achter gesloten deuren-maatregelen maar revolutionaire maatregelen zijn volgens mij nodig om dit probleem aan te pakken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jellereppe op 03-11-2019 16:29:10 ]
pi_189764883
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 16:12 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Moet aangejaagd worden gezinnen starten. Tienduizenden jaren lang was dat niet nodig, het ging allemaal vanzelf net als ademen en poepen, maar het modernisme heeft voor gezorgd dat we opeens zijn opgehouden met nageslacht krijgen. We steken alleen onze klabanus in een vrouw haar vagijn voor plezier maar niet meer met het oog op de toekomst. Niemand op hoge posities/signatuur die het aankaart bij het proletariaat. We kunnen een eind in de verte lullen op fora maar heeft geen zin. Het begint met aankaarten, heel duidelijk/stevig aankaarten over een tijdsbestek van maanden, en kijken hoe het proletariaat daar op reageert. Daarna steeds radicaler te werk gaan om het probleem op te lossen. Desnoods alles op de schop. Als je het niet aankaart laat staan radicaal stimuleert dan verandert nooit iets. Ik probeer na te denken heel breed niet met wetjes en achter gesloten deuren-maatregelen maar revolutionaire maatregelen zijn volgens mij nodig om dit probleem aan te pakken.
En als we geen zin hebben in gezinnen zoals vroeger? Mijn oma deed wat jij suggereerde, 7 kinderen. Haar kinderen? Maximaal twee. 7 kinderen, 6 kleinkinderen. Niemand had zin in 7 kinderen, als je niet begrijpt waarom dan zou ik zeggen ga even terug in de tijd en leef een paar jaar met 9 mensen in een (klein) huis.

En dit kleinkind heeft nooit de behoefte gevoeld om zelf kinderen te hebben, ik heb een mooi leven zonder al 55 jaar en als daardoor het "blanke Nederlandse ras" uitsterft over een paar honderd jaar, soit, lekker belangrijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2019 17:27:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')