ach, kom opquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, ik kan hier geen chocola van maken.
Iedereen met een NL-pp is NL.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:46 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben geen volksnationalist, dus ben het er niet mee eens dat iemand met Marokkaanse roots geen Nederlander zou kunnen zijn. Zulk radicalisme is ook helemaal niet nodig. Als wij strenger worden aan de immigratiepoort,asielzoekers die zich misdragen remigreren dan zijn we al een heel eind.
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:48 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Iedereen met een NL-pp is NL.
en daar houdt t dan mee op.
Net een nummerbord sticker op je kentekentplaat
meer niet.
prima, je hoeft het er niet mee eens te zijnquote:
O, oke.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:51 schreef TomLuny het volgende:
[..]
prima, je hoeft het er niet mee eens te zijn
ik geef toe, het is ook niet voor alle gevallen
duurt enkel een jaartje of honderd voordat een sioux immigrant zelf een sioux is.
hemzelf zal het niet lukken, misschien zn kleinkinderen.
en we zitten nu al in de 3e generatie en ze kunnen nog steeds geen wigwam bouwen
Nope, snap er nog steeds geen reet van.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:42 schreef TomLuny het volgende:
[..]
ach, kom op
iemand met een Belgisch paspoort zal nooit ineens een Vlaming zijn en iemand met een Nederlands paspoort zal nooit ineens een Brabander zijn.
Dit zijn Brabanders :
[ afbeelding ]
En dit zijn Marokkanen :
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)in-marokko~aa333003/
En al zouden die gasten dan best een Belgisch paspoortje kunnen hebben gehad ze gingen patat snijden van de Belgen.
Dus dat waren sowieso al geen Vlamingen, en nu ook geen Belgen meer.
Ik hoop dat je er nu wel chocola van kan maken ook al is de chocola ook al niet meer wat het geweest was.
Ik koop die troep in ieder geval niet meer.
Turkish-Owned Godiva Appeases Muslims by Going Booze-Free
Eventually, Godiva was sold to Campbell Soup Company. And then, in November 2007, with annual sales of nearly $500 million, it was sold again, this time to Yildiz, a Turkish company.
In April 2017, Godiva quietly changed forever when Yildiz removed alcohol from the recipe.
https://observer.com/2017(...)from-recipe-muslims/
voor mij is het beneden de rivierquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nope, snap er nog steeds geen reet van.
Maar fijn dat je Brabant noemt, want boven alles ben ik vurig Brabants Patriot.
Tot zover 'één Nederlandse identiteit'.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef TomLuny het volgende:
[..]
voor mij is het beneden de rivier
daarom heb ik de slag tegen de barbaren vastgelegd
[ afbeelding ]
https://www.kunstkopie.nl/a/luny-thomas.html
Heb ik het over één NL-ID gehad ?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tot zover 'één Nederlandse identiteit'.
Ik ben Zuiderling en daar trots op. Liever naar België dan boven de rivieren moeten vertoeven.
Amen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben Zuiderling en daar trots op. Liever naar België dan boven de rivieren moeten vertoeven.
Echt he. Ik dacht bijna dat ik op Stormfront was met de posts van sommige kneusjes hier.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die komen er ook niet.
Wat een treurnis dat mensen zo in angst voor wat nieuwkomers leven ook, man man man.
Groningen is anders best een leuke stad.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tot zover 'één Nederlandse identiteit'.
True. Leiden en Haarlem ook.quote:Op zondag 3 november 2019 10:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Groningen is anders best een leuke stad.
Zwolle, zonder dollen, wat een einde stad!quote:
Een keer volledig eens met jouquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet aangejaagd worden gezinnen starten. Tienduizenden jaren lang was dat niet nodig, het ging allemaal vanzelf net als ademen en poepen, maar het modernisme heeft voor gezorgd dat we opeens zijn opgehouden met nageslacht krijgen. We steken alleen onze klabanus in een vrouw haar vagijn voor plezier maar niet meer met het oog op de toekomst. Niemand op hoge posities/signatuur die het aankaart bij het proletariaat. We kunnen een eind in de verte lullen op fora maar heeft geen zin. Het begint met aankaarten, heel duidelijk/stevig aankaarten over een tijdsbestek van maanden, en kijken hoe het proletariaat daar op reageert. Daarna steeds radicaler te werk gaan om het probleem op te lossen. Desnoods alles op de schop. Als je het niet aankaart laat staan radicaal stimuleert dan verandert nooit iets. Ik probeer na te denken heel breed niet met wetjes en achter gesloten deuren-maatregelen maar revolutionaire maatregelen zijn volgens mij nodig om dit probleem aan te pakken.quote:Op zondag 3 november 2019 03:20 schreef Oblomov12345 het volgende:
Vernietiging, vernietiging. Met een gemiddelde van 1.5 kind per vrouw hebben de Duitsers geen migranten nodig hoor om uiteindelijk zichzelf van de kaart te vegen.
En als we geen zin hebben in gezinnen zoals vroeger? Mijn oma deed wat jij suggereerde, 7 kinderen. Haar kinderen? Maximaal twee. 7 kinderen, 6 kleinkinderen. Niemand had zin in 7 kinderen, als je niet begrijpt waarom dan zou ik zeggen ga even terug in de tijd en leef een paar jaar met 9 mensen in een (klein) huis.quote:Op zondag 3 november 2019 16:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Moet aangejaagd worden gezinnen starten. Tienduizenden jaren lang was dat niet nodig, het ging allemaal vanzelf net als ademen en poepen, maar het modernisme heeft voor gezorgd dat we opeens zijn opgehouden met nageslacht krijgen. We steken alleen onze klabanus in een vrouw haar vagijn voor plezier maar niet meer met het oog op de toekomst. Niemand op hoge posities/signatuur die het aankaart bij het proletariaat. We kunnen een eind in de verte lullen op fora maar heeft geen zin. Het begint met aankaarten, heel duidelijk/stevig aankaarten over een tijdsbestek van maanden, en kijken hoe het proletariaat daar op reageert. Daarna steeds radicaler te werk gaan om het probleem op te lossen. Desnoods alles op de schop. Als je het niet aankaart laat staan radicaal stimuleert dan verandert nooit iets. Ik probeer na te denken heel breed niet met wetjes en achter gesloten deuren-maatregelen maar revolutionaire maatregelen zijn volgens mij nodig om dit probleem aan te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |