abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189743616
TOP! Dit mag ik graag zien. Hulde voor deze top advocaat :)
Eens kijken
pi_189743801
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:28 schreef Peligrosso het volgende:

Nee dat doe ik nooit. En er hebben mods gepost in dit topic, dus men heeft het al gezien.
Nu je het zegt, ik ook.

quote:
Dat zegt ook niemand.
Daar leek het anders toch wel sterk op

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 09:26 schreef Peligrosso het volgende:
Wat is dit trouwens voor kuttopic? Een oud flutartikel van een obscure fake-news-site en iedereen gaat er serieus op in.
TS heeft zijn doel weer bereikt.
Maar nu zeg je, het is geen nep of zeg je we weten niet dat het nep is ?
Maar als het geen nep is wat is dan precies het probleem ?
Dat Merkel met bloederige handjes bovenaan het bericht staat ?
Dan ken ik nog wel een paar Nos berichten waar een komiek met een bungelend Trump hoofd staat te zwaaien of waar Trump het hoofd van het vrijheidsbeeld eraf snijdt.

Afin, ik weet niet of het nep is, ik heb net een reden gegeven waarom het waarschijnlijk geen nep is omdat ze in Duitsland nogal panisch zijn geworden tegen nep nieuws en er tamelijk hard tegen optreden. Tegen echt nieuws ook trouwens.
En bedenk nu net dat als het nep is dat het niet zo handig zou zijn om dat over een bekende advocaat te gaan doen want dan daagt die je meteen voor de rechter wegens smaad.
shift-knop defekt
  zaterdag 2 november 2019 @ 12:00:08 #153
462265 Peligrosso
Radio Espantoso
pi_189743892
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:54 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik ook.
[..]

Daar leek het anders toch wel sterk op
[..]

Maar nu zeg je, het is geen nep of zeg je we weten niet dat het nep is ?
Maar als het geen nep is wat is dan precies het probleem ?

Ik was duidelijk volgens mij:

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:01 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Een of andere gast spant een kansloze rechtzaak aan waar we waarschijnlijk nooit meer iets over horen, behalve wanneer een TS als Oostwoud het van stal haalt. In dit geval via een obscure site die hetzelfde doet.
Dat is wat dit topic is.
Autocratie bv - Anne Applebaum
Het uur van de wolven - Giuliano da Empoli
pi_189743945
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:33 schreef FYazz het volgende:

:?

Ik vraag alleen wat Fenixx is, niets meer niets minder.
Jij post een link naar deze site, dus vraag ik aan jou wat voor een site het is.

Volgens mij een hele normale vraag en waarom je nu TS, zijn bericht of wel/niet nep erbij sleept is mij dan ook een raadsel.
Zo ging het niet helemaal, na jouw vraag postte jij nog een keer.
En ik linkte niet opzettelijk naar fenixx want ik weet allang dat daar de haren van overeind gaan staan. Iemand stelde een vraag over immigratie en ik herinnerde mij daar iets over gelezen te hebben maar wist enkel niet meer waar. Ik zoek het terug, blijkt het op fenixx te staan en geschreven door Blonde mevrouw. Dat is alles.

Maar ik moet zeggen, het werkt behoorlijk effectief deze sociale tot orde roeping, het zal een hoop mensen afschrikken nog naar die website te verwijzen.

En als antwoord op jouw huidige vraag, het is een grof asociale rechtse site met een anti-semitische inslag en openlijke afkeer voor (geweldzuchtige) buitenlanders.

[ Bericht 3% gewijzigd door TomLuny op 02-11-2019 12:17:32 ]
shift-knop defekt
pi_189744067
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:00 schreef Peligrosso het volgende:

Ik was duidelijk volgens mij:

Een of andere gast spant een kansloze rechtzaak aan waar we waarschijnlijk nooit meer iets over horen, behalve wanneer een TS als Oostwoud het van stal haalt. In dit geval via een obscure site die hetzelfde doet.
Dat is wat dit topic is.
Misschien is het juist heel zorgelijk als men er niets meer over hoort.
Het is nogal wat als een landsregering zn primaire taak opzettelijk zou verzaken, namelijk het beschermen van zn burgers.
shift-knop defekt
  zaterdag 2 november 2019 @ 12:13:28 #156
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_189744098
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

En vanwege de culturele verschillen en het gewenningsverschil vereisen deze ook minder ruimte; die proppen met gemak 60m2 vol met vijf vervangingsbabies.
Vervangingsbabies?

Jezus dit forum wordt steeds meer en meer een plek voor loslopende gekken :N

Ik heb niks tegen kritiek op het immigratiebeleid of het beleid omtrend de huizenmarkt, maar wat ik in dit topic allemaal lees :'(

Waarbij jij denk ik de kroon spant :'(

Laat de dehumanisatie van "de vijand" beginnen... :N

[ Bericht 6% gewijzigd door KreKkeR op 02-11-2019 12:21:25 ]
Krekker is de bom!
pi_189744598
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 12:13 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Vervangingsbabies?

Jezus dit forum wordt steeds meer en meer een plek voor loslopende gekken :N

Ik heb niks tegen kritiek op het immigratiebeleid of het beleid omtrend de huizenmarkt, maar wat ik in dit topic allemaal lees :'(

Waarbij jij denk ik de kroon spant :'(

Laat de dehumanisatie van "de vijand" beginnen... :N
Overdrijf niet zo joh. Als de VN het over vervangingsmigratie mag hebben dan kan ik het product daarvan toch gewoon vervangingsbabies noemen?
pi_189744965
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 13:00 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Overdrijf niet zo joh. Als de VN het over vervangingsmigratie mag hebben dan kan ik het product daarvan toch gewoon vervangingsbabies noemen?
Hij overdrijft niet. Jij bent redelijk geschift samen met de andere 'alt-rechtsten'/'nazi is vrede' debielen. Heb je een link naar dat verhaal over vervangingsmigratie van de VN?
  zaterdag 2 november 2019 @ 13:52:40 #159
22565 asco
Los in deze tent
pi_189745064
Over 30 jaar zal zo´n beetje iedereen het hier wel mee eens zijn.
Helaas is het gewoonweg te laat om nog iets op te lossen.

Jullie kinderen, kleinkinderen etc zullen genadeloos de klos zijn.
Merkel ligt dan echter al een tijdje vredig onder de grond.
  zaterdag 2 november 2019 @ 13:55:49 #160
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189745081
Belooft iedereen dan ook plechtig om op te houden met jammeren als de aanklacht niet ontvankelijk wordt verklaard of als ze wordt vrijgesproken?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189745105
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 november 2019 13:55 schreef SicSicSics het volgende:
Belooft iedereen dan ook plechtig om op te houden met jammeren als de aanklacht niet ontvankelijk wordt verklaard of als ze wordt vrijgesproken?
Alleen als we mogen blijven volhouden dat ze een onneukbare dikke kont heeft.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189745195
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 10:25 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Dan is er in streken als het Midden-Oosten etc nog flink wat te heterogeniseren!
Probeer je nu, al dan niet indirect, mijn te punt te onderschrijven, en doel je op bijvoorbeeld Arabische lente? Of probeer je het juist te weerleggen op basis van de etnische spanningen in de regio?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2019 15:02:00 ]
  zaterdag 2 november 2019 @ 14:12:47 #163
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_189745202
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 13:58 schreef Hathor het volgende:
Alleen als we mogen blijven volhouden dat ze een onneukbare dikke kont heeft.
Dat mag! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_189745699
Is dit echt?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_189746453
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 13:40 schreef The_End het volgende:

[..]

Hij overdrijft niet. Jij bent redelijk geschift samen met de andere 'alt-rechtsten'/'nazi is vrede' debielen. Heb je een link naar dat verhaal over vervangingsmigratie van de VN?
https://www.un.org/en/dev(...)cement-migration.asp
  zaterdag 2 november 2019 @ 16:40:17 #166
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_189746603
Deze advocaat dient direct geroyeerd te worden wegens misbruik van het recht. Dis is natuurlijk totale kolder net als jankerds die meteen beginnen over ‘omvolking’ van andere landen. Als dit serieus genomen wordt zie ik nog wel een paar mogelijkheden. Aboriginsls die de Engelase staat aanklagen wegens volkerenmoord en omvolking. Indianen die hetzelfde doen in de VS, om nog maar te zwijgen van de inheemse stammen in Zuid Amerika die Spanje en Portugal gaan aanklagen.

En partijloos? Dit is duidelijk een advocaat die erg gecharmeerd is van types zoals in de AfD rondlopen en in het verlengde daarvan dus van Wilders, Baudet en andere alt rechtse engnekken.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 2 november 2019 @ 16:58:48 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189746838
Ik hoop dat Merkel deze man juridisch kapot maakt wegens smaad en haatzaaien
pi_189746889
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Als dit serieus genomen wordt zie ik nog wel een paar mogelijkheden. Aboriginsls die de Engelase staat aanklagen wegens volkerenmoord en omvolking. Indianen die hetzelfde doen in de VS, om nog maar te zwijgen van de inheemse stammen in Zuid Amerika die Spanje en Portugal gaan aanklagen.
Precies, dat valt allemaal in dezelfde categorie!
  zaterdag 2 november 2019 @ 17:07:13 #169
66444 Lord_Vetinari
pi_189746926
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 17:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Oh god, jij wou beweren van niet?
pi_189746956
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 17:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh god, jij wou beweren van niet?
Jawel, samen met wat Europa aangedaan wordt.
pi_189746991
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 16:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Deze advocaat dient direct geroyeerd te worden wegens misbruik van het recht. Dis is natuurlijk totale kolder net als jankerds die meteen beginnen over ‘omvolking’ van andere landen. Als dit serieus genomen wordt zie ik nog wel een paar mogelijkheden.

En partijloos? Dit is duidelijk een advocaat die erg gecharmeerd is van types zoals in de AfD rondlopen en in het verlengde daarvan dus van Wilders, Baudet en andere alt rechtse engnekken.
Dit. Dit soort ideologische BNW onzin over omvolking en 'volkerenmoord' bewijst maar weer eens dat gezond verstand en redelijkheid vandaag de dag echt ver te zoeken zijn.
pi_189747408
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:38 schreef Tengano het volgende:

Moest een beetje aan deze denken :D

En ik nu aan deze 8-)

Theo van Gogh, 15 jarige herdenking
Rust in Vrede, opdat wij niet vergete

https://tpo.nl/2019/11/02(...)otsen-in-het-parool/
shift-knop defekt
  zaterdag 2 november 2019 @ 18:23:01 #173
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189747991
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 07:47 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Geef eens voorbeelden. Want dit is voornamelijk een lange tekst vol hysterie en aannames.

Daarbij lijkt mij de gedachte 'massa-immigratie komt door kapitalisme, dus niet door omvolking' nogal simplistisch. Er zijn meerdere redenen voor immigratie, maar de globalisatie heeft het allemaal makkelijker gemaakt met haar technologische ontwikkelingen. Globalisatie is niets meer dan een conditie, dus geen gestuurd plan. Maar, binnen het globalistische systeem heb je uiteraard winnaars en verliezers. Mensen die verdienen aan massa-immigratie en mensen die er vooral de nadelen van inzien.
Dat jij aardig naar rechts opgeschoven bent was mij al wel duidelijk. Dat dat automatisch ook leidt tot selectieve blindheid is een logisch gevolg. Alleen al in dit topic werd de standaard riedel afgedraaid dat een Marokkaanse-Nederlander nooit een Nederlander kan zijn. Die woorden komen regelmatig terug in NWS, en dat weet je donders goed. Dan hebben we natuurlijk nog de remigratie-activisten en de oproep om ' oprotpremies' in te stellen zodat een bepaalde bevolkingsgroep gestimuleerd wordt te vertrekken. Logisch ook als men deze groepen inherent als niet-Nederlands ziet.

Maar laten we het gewoon wat mensen vragen...

@Oostwoud
@LelijKnap
@Harvest89
@Eendenkooi
@Hoogslaper
@Scarface88

Is een einde aan massa-immigratie en terugsturen van uitgeprocedeerden voldoende, of dienen ook staatsburgers van niet-Nederlandse komaf die hier reeds (soms generaties) wonen eveneens 'gestimuleerd' te worden om te vertrekken naar zogenaamd 'land van herkomst'?

Tweede vraag: zijn staatsburgers van niet-Nederlandse komaf, voornamelijk Marokkaans, Turks, Surinaams en Antilliaans, in jullie ogen wel of geen echte Nederlanders? Zo niet, kunnen zij ooit Nederlander worden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189748069
Omvolking is toch gewoon een feit? :)

Over de opzet/toedracht etc. valt van mening te verschillen, maar jullie willen de trend an sich toch niet ontkennen? :?

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 17:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

West-Europa kiest er, democratisch, zelf voor. Dat is wel van een andere orde dus.
  zaterdag 2 november 2019 @ 18:34:40 #175
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189748197
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is een einde aan massa-immigratie en terugsturen van uitgeprocedeerden voldoende, of dienen ook staatsburgers van niet-Nederlandse komaf die hier reeds (soms generaties) wonen eveneens 'gestimuleerd' te worden om te vertrekken naar zogenaamd 'land van herkomst'?
Het is voor mij voldoende, zodat we ons dan beter kunnen focussen om te de-islamiseren. Stoppen met subsidies, stoppen met religieus onderwijs, bij het geval van dubbele paspoorten gedwongen een keuze maken, geen nieuwe moskeeën erbij, verbod op hoofddoeken etc.
We zijn nu aan het dweilen met de kraan open.

Kortom, alles wat met abrahamitische religies te maken heeft moet door de staat ontmoedigt worden.

quote:
Tweede vraag: zijn staatsburgers van niet-Nederlandse komaf, voornamelijk Marokkaans, Turks, Surinaams en Antilliaans, in jullie ogen wel of geen echte Nederlanders? Zo niet, kunnen zij ooit Nederlander worden?
Dat kun je beter aan hun vragen. Mijn ervaring is dat ze zichzelf niet eens als echte Nederlanders zien. Ze zijn trots op hun Marokkaanse/Turkse cultuur en roots, en de enige reden waarom ze daar niet heen verkassen is omdat er hier meer geld te halen valt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Harvest89 op 02-11-2019 18:40:08 ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 2 november 2019 @ 18:35:47 #176
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189748219
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:28 schreef Hamzoef het volgende:
Omvolking is toch gewoon een feit?
Klopt. Ik geloof ook niet dat er een masterplan achter zit, maar het is gewoon een neveneffect van jarenlange import.
pi_189748292
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:34 schreef Harvest89 het volgende:

Kortom, alles wat met religie te maken heeft moet door de staat ontmoedigt worden.
Zegt iemand met een UI met daarop Odin, Sleipnir, Valknut en nog meer religieuze uitingen. :') :') :')
pi_189748312
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Zegt iemand met een UI met daarop Odin, Sleipnir, Valknut en nog meer religieuze uitingen. :') :') :')
Dat is gewoon mythologie, Einstein.
  zaterdag 2 november 2019 @ 18:40:30 #179
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189748327
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

is niet echt een religie maar heb het voor de zekerheid aangepast.
pi_189748329
quote:
_O- Je hebt niet echt begrepen waar dat over gaat he?
  zaterdag 2 november 2019 @ 18:42:57 #181
66444 Lord_Vetinari
pi_189748361
quote:

[..]

Dat jij aardig naar rechts opgeschoven bent was mij al wel duidelijk. Dat dat automatisch ook leidt tot selectieve blindheid is een logisch gevolg. Alleen al in dit topic werd de standaard riedel afgedraaid dat een Marokkaanse-Nederlander nooit een Nederlander kan zijn. Die woorden komen regelmatig terug in NWS, en dat weet je donders goed. Dan hebben we natuurlijk nog de remigratie-activisten en de oproep om ' oprotpremies' in te stellen zodat een bepaalde bevolkingsgroep gestimuleerd wordt te vertrekken. Logisch ook als men deze groepen inherent als niet-Nederlands ziet.

@:Oostwoud
@:Lelijknap
@:Harvest89
@:Eendenkooi
@:Hoogslaper
@:Scarface88

Je kunt staatsburgers niet uitzetten puur op basis van hun afkomst. Dat gaat in tegen de Grondwet en tegen alle internationale verdragen.

quote:
Een 90 jaar geleden was er een Duitse partij die dezelfde (retorische) vraag in zijn 20 punten plan opnam iver een bepaalde bevolkingsgroep.
pi_189748372
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:39 schreef KefirKater het volgende:

[..]

Dat is gewoon mythologie, Einstein.
Voor jou misschien. :')
  zaterdag 2 november 2019 @ 18:43:47 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189748374
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je kunt staatsburgers niet uitzetten puur op basis van hun afkomst. Dat gaat in tegen de Grondwet en tegen alle internationale verdragen.

[/quote]
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat wordt in sommige hoekjes nogal als 'deugerij' gezien, de Grondwet en het recht van het individu beschermen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189748392
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:43 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Voor jou misschien. :')
Die religie bestaat niet meer.
  zaterdag 2 november 2019 @ 18:51:11 #185
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189748471
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat wordt in sommige hoekjes nogal als 'deugerij' gezien, de Grondwet en het recht van het individu beschermen.
De grondwet is gemaakt in een periode waarin Europa niet de problemen heeft die we nu hebben. En de grondwet is ook geen betonnen constructie wat nooit veranderd. Het is door de jaren heen een aantal keren aangepast.

In Artikel 1 mag van mij het woordje religie geschrapt worden.
  zaterdag 2 november 2019 @ 19:21:17 #186
66444 Lord_Vetinari
pi_189748818
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De grondwet is gemaakt in een periode waarin Europa niet de problemen heeft die we nu hebben. En de grondwet is ook geen betonnen constructie wat nooit veranderd. Het is door de jaren heen een aantal keren aangepast.

In Artikel 1 mag van mij het woordje religie geschrapt worden.
Echt. Bange blanke mannen zijn zo bang dat ze bereid zijn grondwettelijke bescherming op te geven om hun eigen boze bruine boemannen te kunnen bestrijden. En dan janken als hun kinderen geen baan krijgen omdat ze protestant zijn en de baas van het bedrijf is katholiek.
pi_189748923
quote:

[..]

@:Oostwoud
@:Lelijknap
@:Harvest89
@:Eendenkooi
@:Hoogslaper
@:Scarface88

Is een Fries, een Hollander, een Zeeuw etc., een Nederlander ?
Ja.
Is een Nederlander een Fries en etc. ?
Nee.

En dat is het probleem
Een Marokkaans joch reed zicht te pletter op een wagentje op het strand in Casablanca en de media berichtte het als Vlaming verongelukt.
Ene persoon schreef dat het geen Vlaming was.
Werd meteen bestraft en gemuilkorfd.
shift-knop defekt
  zaterdag 2 november 2019 @ 19:39:30 #188
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189749019
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 19:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Echt. Bange blanke mannen zijn zo bang dat ze bereid zijn grondwettelijke bescherming op te geven om hun eigen boze bruine boemannen te kunnen bestrijden. En dan janken als hun kinderen geen baan krijgen omdat ze protestant zijn en de baas van het bedrijf is katholiek.
Dit is het beste wat je kunt doen? De "bange blanke mannen" kaart trekken? Oke dan.
Lees mijn posts nog eens, katholicisme en protestantisme zijn ook religies.
  zaterdag 2 november 2019 @ 19:58:36 #189
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189749350
quote:

[..]

Op dit moment is de grondwet geen bescherming maar juist een bedreiging voor de Nederlandse cultuur en identiteit.
  zaterdag 2 november 2019 @ 20:10:38 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189749672
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 19:58 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Op dit moment is de grondwet geen bescherming maar juist een bedreiging voor de Nederlandse cultuur en identiteit.
Nou, toe, wat stel je voor? Wat gaan we aanpassen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 2 november 2019 @ 20:15:50 #191
66444 Lord_Vetinari
pi_189749825
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 19:39 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit is het beste wat je kunt doen? De "bange blanke mannen" kaart trekken? Oke dan.
Lees mijn posts nog eens, katholicisme en protestantisme zijn ook religies.
Ja en door religie uit artikel 1 te halen geef je die vrijheid elkaar weer dwars te gaan zitten.
  zaterdag 2 november 2019 @ 20:16:53 #192
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189749855
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 19:31 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Is een Fries, een Hollander, een Zeeuw etc., een Nederlander ?
Ja.
Is een Nederlander een Fries en etc. ?
Nee.

En dat is het probleem
Een Marokkaans joch reed zicht te pletter op een wagentje op het strand in Casablanca en de media berichtte het als Vlaming verongelukt.
Ene persoon schreef dat het geen Vlaming was.
Werd meteen bestraft en gemuilkorfd.
Als het een Vlaamse staatsburger met Marokkaanse achtergrond betrof is het voor de wet gewoon een Vlaming... met een Marokkaanse achtergrond.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189750133
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

Als het een Vlaamse staatsburger met Marokkaanse achtergrond betrof is het voor de wet gewoon een Vlaming... met een Marokkaanse achtergrond.
Er ligt geen Vlaam op de kaart
dat is een volk
maar dat mag niet met blanken , dat zijn geen volk en hebben geen rechten
zijn hooguit stripfiguur

maar ben verder wel van mening dat iemand met een Vlaam paspoort een Vlaam is.
Totdat die er patat van gaat snijden.
shift-knop defekt
  zaterdag 2 november 2019 @ 20:32:12 #194
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_189750230
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 20:27 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Er ligt geen Vlaam op de kaart
dat is een volk
maar dat mag niet met blanken , dat zijn geen volk en hebben geen rechten
zijn hooguit stripfiguur

[ afbeelding ]

maar ben verder wel van mening dat iemand met een Vlaam paspoort een Vlaam is.
Totdat die er patat van gaat snijden.
Ja, ik kan hier geen chocola van maken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_189750292
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

De turken wel, die hebben de belgische bonbons opgekocht en de alcohol eruit gehaald
shift-knop defekt
pi_189750446
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2019 18:12 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Triest inderdaad. Meeste mensen nemen hierdoor geen kinderen terwijl gemiddelde migranten familie vijf kinderen heeft.
Van welke bron heb je die informatie want de gegevens van het CBS geven een ander beeld?

CBS: Geboorte; vruchtbaarheid, migratieachtergrond en generatie moeder
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  zaterdag 2 november 2019 @ 21:29:05 #197
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189751319
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 20:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik denk dat hij een beetje refereert naar de "weg met ons" mentaliteit.
Bij de Nederlandse en westerse cultuur wordt vaak afgevraagd wat die cultuur nu werkelijk is.

Dit zie je zelden gebeuren bij Marokkaanse cultuur, Chinese cultuur, of voor mij part Mexicaanse cultuur. Dat wordt zelden in twijfel getrokken.

Ik denk dat hij dat bedoelt, anders kan ik er ook geen chocola van maken, en ook geen bonbons.
pi_189751527
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Klopt. Ik geloof ook niet dat er een masterplan achter zit, maar het is gewoon een neveneffect van jarenlange import.
De wereld is te complex voor 'masterplannen'. Maar dat wil niet zeggen dat bepaalde NGO's, groepjes geen agenda hebben. Er zijn altijd mensen die gebruik maken van de situatie. Er aanzien mee krijgen, geld mee verdienen.
pi_189751576
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 18:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]

Een 90 jaar geleden was er een Duitse partij die dezelfde (retorische) vraag in zijn 20 punten plan opnam iver een bepaalde bevolkingsgroep.
Zonder het nazisme, had jij geen argumenten gehad.
pi_189751595
quote:

[..]

De argumenten worden er niet echt beter op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')