Stelling: Terechte klachtquote:Fenixx.news: Vanwege volkerenmoord: Duitse topadvocaat klaagt Merkel aan
De gerenommeerde Duitse advocaat Wilfried Schmitz heeft sensatie gewekt met een aanklacht tegen Angela Merkel en haar ambtelijke medewerkers “wegens betrokkenheid bij de volkerenmoord ten nadele van de Duitse bevolking”.
“Het is van bijzonder historisch belang dat we eindelijk te weten komen wat de werkelijke redenen waren voor de ‘binnenkomst toestemmingen’ van eind augustus/begin september 2015”, aldus de partijloze mensenrechtenactivist Schmitz in zijn strafrechtelijke aanklacht. Deze is gebaseerd op verdenking van genocide volgens § 6 Abs. 1 Nr. 3 VStGB.
Levenslange gevangenisstraf als strafmaat
In de precieze formulering staat: “Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.
Precies. Ze zou dan ook in Den-Haag berecht moeten worden imo.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:29 schreef LXIV het volgende:
De aanklacht had beter kunnen zijn genocide op de Germaanse volkeren, want behalve Duitsland worden Nederland, Belgiė en Zweden ook omgevolkt.
Er is niets grappigs aan het wegkomen met het vernietigen van meerdere volkeren.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:46 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Als dit waar is goeie grap![]()
Gaat hem natuurlijk nooit lukken, maar blijft grappig.
Ow ik ben het met hem eens hoor, de verantwoordelijken voor de alsmaar toenemende ellende mogen van mij hard gestraft worden. Maar we weten beiden dat het nooit zal gebeuren met de huidige rechters, die zijn al jaren niet meer neutraal en laten zich teveel beļnvloeden door hun eigen politieke voorkeuren en voordelen die ze daaruit halen. Daarbij hoe wil je een democratisch gekozen politicus vervolgen als miljoenen mensen op haar en haar partij gestemd hebben? Zij zijn mede verantwoordelijk voor dat beleid gezien ze willens en wetens haar aan de macht hebben geholpen en gehouden. Je kan democratie niet aanklagen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is niets grappigs aan het wegkomen met het vernietigen van meerdere volkeren.
Dat maakt juridisch gezien helemaal niets uit. Dat je -om wie weet om wat voor een redenenen- herkozen betekent niet dat al wat je gedaan hebt of zal doen legaal is. Al helemaal niet als je dit voor een internationaal strafhof uitspeelt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Daarbij hoe wil je een democratisch gekozen politicus vervolgen als miljoenen mensen op haar en haar partij gestemd hebben? Zij zijn mede verantwoordelijk voor dat beleid gezien ze willens en wetens haar aan de macht hebben geholpen en gehouden. Je kan democratie niet aanklagen.
Moet het ministerie van V&J ook boeten voor iedere recidivist? Of werkt dat dan ineens anders?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat maakt juridisch gezien helemaal niets uit. Dat je -om wie weet om wat voor een redenenen- herkozen betekent niet dat al wat je gedaan hebt of zal doen legaal is.
Heb helaas geen juridische kennis dus zou het eerlijk gezegd niet weten. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het hem lukt, ik houd die vrouw ook (mede)verantwoordelijk voor de ellende die zij voor veel Europeanen heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat maakt juridisch gezien helemaal niets uit. Dat je -om wie weet om wat voor een redenenen- herkozen betekent niet dat al wat je gedaan hebt of zal doen legaal is.
Ik snap de vergelijking niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:02 schreef Xa1pt het volgende:
Moet het ministerie van V&J ook boeten voor iedere recidivist? Of werkt dat dan ineens anders?
Ik heb er ook geen vertrouwen in, maar grappig vind ik het niet. Het zal eerst genormaliseerd gedachtengoed moeten worden dat Merkel inderdaad verantwoordelijk is voor de vernietiging van volkeren. Als deze advocaat inderdaad gerenommeerd is dan hoop ik dat deze actie daar aan bijdraagt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Heb helaas geen juridische kennis dus zou het eerlijk gezegd niet weten. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het hem lukt, ik houd die vrouw ook (mede)verantwoordelijk voor de ellende die zij voor veel Europeanen heeft veroorzaakt.
Ah, de aanklacht doelt niet op daadwerkelijk fysieke schade maar op culturele schade, wat dat dan ook moge zijn?quote:
“Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, de aanklacht doelt niet op daadwerkelijk fysieke schade maar op culturele schade, wat dat dan ook moge zijn?
Volledig kansloos dus, want dit is natuurlijk helemaal niet aan de ordequote:Op vrijdag 1 november 2019 18:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
“Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.
En met fysieke vernietiging wordt wat precies bedoelt? Dat het aantal nieuwkomers en mensen met een andere etnische achtergrond stijgt? Of op geweld van die eerdergenoemde groep?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:07 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
“Eenieder die, met het oog op de gehele of gedeeltelijke vernietiging van een nationale, raciale, godsdienstige of etnische groep als zodanig, die groep onder levensomstandigheden plaatst die tot gehele of gedeeltelijke fysieke vernietiging ervan kunnen leiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf”.
Rutte is eigenlijk nog erger bezig omdat hij met het beknellen van de huizenmarkt het de oorspronkelijke bevolking moeilijker maakt om een gezin te starten onderwijl hij talloze vreemdelingen binnenloodst.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:08 schreef Scarface88 het volgende:
Terecht. Germaanse volk is stervende dankzij frau Merkel.
Klaag 'm aan, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Rutte is eigenlijk nog erger bezig omdat hij met het beknellen van de huizenmarkt het de oorspronkelijke bevolking moeilijker maakt om een gezin te starten onderwijl hij talloze vreemdelingen binnenloodst.
Triest inderdaad. Meeste mensen nemen hierdoor geen kinderen terwijl gemiddelde migranten familie vijf kinderen heeft.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Rutte is eigenlijk nog erger bezig omdat hij met het beknellen van de huizenmarkt het de oorspronkelijke bevolking moeilijker maakt om een gezin te starten onderwijl hij talloze vreemdelingen binnenloodst.
Als het enigszins lijkt op de definitie in de 1948 Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (VN) kan je er vanuit gaan dat je het breder moet opvatten:quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:10 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En met fysieke vernietiging wordt wat precies bedoelt? Dat het aantal nieuwkomers en mensen met een andere etnische achtergrond stijgt? Of op geweld van die eerdergenoemde groep?
Dus voor het geweld vanuit 'nieuwkomers' ook?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als het enigszins lijkt op de definitie in de 1948 Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (VN) kan je er vanuit gaan dat je het breder moet opvatten:
Definition
Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide
Article II
In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:
Killing members of the group;
Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
Imposing measures intended to prevent births within the group;
Forcibly transferring children of the group to another group.
https://www.un.org/en/genocideprevention/genocide.shtml
Dat lijkt me niet van relevantie voor de genocide-aanklacht, alhoewel de schade die eruit volgt de natuurlijk wel drukt op de veiligheid en (economische) vrijheid van volkerenen.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus voor het geweld vanuit 'nieuwkomers' ook?
En die allemaal wel van huisvesting voorziet. Die hoeven ook niet met z’n tweeėn fulltime te werken, zodat er tijd is voor de voortplantingquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:11 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dus het gaat niet om fysiek geweld, maar er is ook geen sprake van dwang. Goed verhaal zo.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet van relevantie voor de genocide-aanklacht, alhoewel de schade die eruit volgt de natuurlijk wel drukken op de veiligheid, vrijheid en welvaart van volkerenen.
En vanwege de culturele verschillen en het gewenningsverschil vereisen deze ook minder ruimte; die proppen met gemak 60m2 vol met vijf vervangingsbabies.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
En die allemaal wel van huisvesting voorziet. Die hoeven ook niet met z’n tweeėn fulltime te werken, zodat er tijd is voor de voortplanting
Die komen er ook niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:27 schreef Hoogslaper het volgende:
Het lastige is dat er nog geen goede wet is om de Europese bevolking te beschermen.
De 'vluchteling' wordt binnengelaten en dan is het hek van de dam. Er zijn namelijk nog geen verboden op -al dan niet islamitische- fokprogramma's.
Er is spraken van het opleggen van maatregelen danwel het voeren van beleid met tot gevolg; (zie de VN-definities). Geen idee uit welke reet je de vereiste 'dwang' getrokken hebt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dus het gaat niet om fysiek geweld, maar er is ook geen sprake van dwang. Goed verhaal zo.
Niet dat niet op voorhand al duidelijk was dat dit op z'n zachtst gezegd lachwekkend is, maar toch.
Dit heeft Merkel allemaal 'deliberate' gedaan, ja?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als het enigszins lijkt op de definitie in de 1948 Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide (VN) kan je er vanuit gaan dat je het breder moet opvatten:
Definition
Convention on the Prevention and Punishment of the Crime of Genocide
Article II
In the present Convention, genocide means any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnical, racial or religious group, as such:
Killing members of the group;
Causing serious bodily or mental harm to members of the group;
Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part;
Imposing measures intended to prevent births within the group;
Forcibly transferring children of the group to another group.
https://www.un.org/en/genocideprevention/genocide.shtml
Ja, schandalig dat de treinen weer rijden maar dit keer de roomblanke Duitser in een concentratiekamp wordt gepropt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is spraken van het opleggen van maatregelen danwel het voeren van beleid met tot gevolg; (zie de VN-definities).
Uit de definitie die je net post. Daar staat o.a. 'deliberate'.quote:Geen idee uit welke reet je de vereiste 'dwang' getrokken hebt.
Het is niet mijn angst. Het is mijn wens dat mijn volk blijft bestaan.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:29 schreef Xa1pt het volgende:
Wat een treurnis dat mensen zo in angst voor wat nieuwkomers leven
Er zit in principe 'dwang' achter elke wet; dwz deze wordt gehanteerd door de geweldsmonopolie van de staat.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:34 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, schandalig dat de treinen weer rijden maar dit keer de roomblanke Duitser in een concentratiekamp wordt gepropt.
quote:
Geen idee uit welke reet je de vereiste 'dwang' getrokken hebt.
Uit de definitie die je net post. Daar staat o.a. 'deliberate'.
Ik weet niet in wat voor fantasiewereld jij leeft, maar als je denkt dat 'jouw volk' (wat dat dan verder ook mag betekenen) ophoudt met bestaan wordt het tijd om een psychiater te zien.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:35 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Het is niet mijn angst. Het is mijn wens dat mijn volk blijft bestaan.
Moest een beetje aan deze denkenquote:Op vrijdag 1 november 2019 18:29 schreef Xa1pt het volgende:
Wat een treurnis dat mensen zo in angst voor wat nieuwkomers leven ook, man man man.
De Joden zijn er in vergelijking op vooruitgegaan met het verkrijgen van Israėl. De Duitser heeft straks niets meer.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:34 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, schandalig dat de treinen weer rijden maar dit keer de roomblanke Duitser in een concentratiekamp wordt gepropt.
No shit Sherlock. Maar uit het ontwijkende gedraai kunnen we dus concluderen dat je er zelf ook niet zoveel heil in ziet?quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er zit in principe 'dwang' achter elke wet; dwz deze wordt gehanteerd door het machtsmonopolie van de staat.
Wat gek, ik dacht altijd te hebben begrepen dat extreemlinks de grootste bedreiging vormt.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ondertussen is vandaag de noodtoestand uitgeroepen in een deel van Duitsland. Niet vanwege immigranten, maar juist vanwege nazi's.
https://www.telegraaf.nl/(...)azi-noodtoestand-uit
Daar denkt de Duitse politiek anders over.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Maar uit het ontwijkende gedraai kunnen we dus concluderen dat je er zelf ook niet zoveel heil in ziet?
[..]
Wat gek, ik dacht altijd te hebben begrepen dat extreemlinks de grootste bedreiging vormt.
Precies, Frau Merkel heeft opzettelijk danwel doelbewust aangestuurd op de ondergang van haar volk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er zit in principe 'dwang' achter elke wet; dwz deze wordt gehanteerd door de geweldsmonopolie van de staat.
Deliberate betekent opzettelijk danwel doelbewust.
Wat ontwijk ik? Ik ben dankzij de VN-definitie juist zekerder geworden van de legitimiteit van de aanklacht.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:39 schreef Xa1pt het volgende:
No shit Sherlock. Maar uit het ontwijkende gedraai kunnen we dus concluderen dat je er zelf ook niet zoveel heil in ziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |