Integendeel...quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ben jij nu echt zo simpel?
De bevolkingssamenstelling is aan het veranderen door immigratie. Helemaal goed dat dat jouw niet interesseert, maar sommige willen wel dat de inheemse Nederlander blijft bestaan, dat West-Europa ook daadwerkelijk West-Europa blijft. Met haar waarden en normen.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, iemand die geen onderscheid maakt op basis van huidskleuren of andersoortig kankerdom gelul.
Goede vraag.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:10 schreef Xa1pt het volgende:
En met fysieke vernietiging wordt wat precies bedoelt? Dat het aantal nieuwkomers en mensen met een andere etnische achtergrond stijgt? Of op geweld van die eerdergenoemde groep?
Ik dacht dat er nog meer dingen speelden, zoals het ongrondwettelijk opheffen van de grensbewaking. Zo zijn er vele, tot een paar honderdduizend aan toe, vreemdelingen het land binnen gedrongen van wie de Duitse overheid niet eens weet wie het zijn.quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dit heeft Merkel allemaal 'deliberate' gedaan, ja?
Maar natuurlijk... die hoort ook bij de complotterende 'elite'.
De desbetreffende landen zijn altijd gevormd door nieuwkomers. Vwb Nederland: Bataven die de Rijn afzakten, Joden, Protestanten uit België avant la lettre, Hugenoten, Indiërs (bv Molukkers).quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:29 schreef LXIV het volgende:
De aanklacht had beter kunnen zijn genocide op de Germaanse volkeren, want behalve Duitsland worden Nederland, België en Zweden ook omgevolkt.
Geef eens voorbeelden. Want dit is voornamelijk een lange tekst vol hysterie en aannames.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel...
Van mij mag de grens acuut dicht met al die drukte hier in Nederland; 17,5 miljoen is wel genoeg. En wat de islam betreft, wanneer men zich hier niet kan vinden in de geldende wetten, waarden en normen, is een enkeltje Saudi-Arabië iets wat ik al jaren aanbied. Ga lekker daar lopen blèren uit een minaret.
Mij gaat het dan ook echt om massa-immigratie (een uitwas van kapitalisme bovenal, alle fabeltjes over omvolking en zion en cultuur-marxisten ten spijt); de potentiële kampbeulen hier die hun digitale bijltjes al aan het slijpen zijn voor de Grote Dag hebben het helemaal niet over massa-immigratie maar grijpen die zaak aan om over Nederlandse staatsburgers van andere komaf - voornamelijk Marokkaans en Turks - te praten alsof het eveneens per definitie onwenselijke elementen zijn die alsnog op dienen te krassen 'wanneer de tijd daar is', ongeacht natuurlijk individuele karakters, of het feit dat ze staatsburgerschap hebben, of hier reeds generaties vertoeven.
Simpel is dat jij niet eens door hebt waar het de usual suspects hier om te doen is: het ondermijnen van de rechtsstaat, de Grondwet en de Mensenrechten. Denk jij nou echt dat die club tevreden is wanneer de grenzen dicht gaan, en de massa-immigratie stopt? Natuurlijk niet, die hebben hun pijlen al lang gericht op Nederlandse staatsburgers die hier al generaties wonen, en die niet meer als individuen gezien worden maar als representanten van een monolithisch blok nep-Nederlanders. En natuurlijk op al die verderfelijke politici die dit allemaal mogelijk gemaakt hebben.
Maar dat aankaarten is een 'deugargument' voor 'deugmensen', islam-verdedigers, en, uiteraard, want dat is nu eenmaal het jargon van de bijltjesdragers, 'daad van landverraad'. Simpel gedacht. Punt is dat als we die kant op gaan, ook jij en ik onherroepelijk aan de beurt komen om in het dossiermapje 'ongewenst' te belanden. Is dus nog eens een argument t.b.v. zelfbehoud ook.
Exact. Maar dat doen met niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, wil je het stichten van gezinnen stimuleren, voer dan het basisinkomen in óf draai die achterlijke flexibilisering van de arbeidsmarkt terug, zodat mensen weer eens tijd, zekerheid en rust hebben om huisje, boompje, beestje te spelen.
Ik las jouw post en er ging een belletje rinkelen, was enkel niet zo makkelijk terug te vinden.quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:32 schreef Morrigan het volgende:
Dat vraag ik me dus af. Hoe meer mensen op elkaar lijken, des te makkelijker afwijkingen te vinden zijn. En ook makkelijker te controleren.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel...
Van mij mag de grens acuut dicht met al die drukte hier in Nederland; 17,5 miljoen is wel genoeg. En wat de islam betreft, wanneer men zich hier niet kan vinden in de geldende wetten, waarden en normen, is een enkeltje Saudi-Arabië iets wat ik al jaren aanbied. Ga lekker daar lopen blèren uit een minaret.
Mij gaat het dan ook echt om massa-immigratie (een uitwas van kapitalisme bovenal, alle fabeltjes over omvolking en zion en cultuur-marxisten ten spijt); de potentiële kampbeulen hier die hun digitale bijltjes al aan het slijpen zijn voor de Grote Dag hebben het helemaal niet over massa-immigratie maar grijpen die zaak aan om over Nederlandse staatsburgers van andere komaf - voornamelijk Marokkaans en Turks - te praten alsof het eveneens per definitie onwenselijke elementen zijn die alsnog op dienen te krassen 'wanneer de tijd daar is', ongeacht natuurlijk individuele karakters, of het feit dat ze staatsburgerschap hebben, of hier reeds generaties vertoeven.
Simpel is dat jij niet eens door hebt waar het de usual suspects hier om te doen is: het ondermijnen van de rechtsstaat, de Grondwet en de Mensenrechten. Denk jij nou echt dat die club tevreden is wanneer de grenzen dicht gaan, en de massa-immigratie stopt? Natuurlijk niet, die hebben hun pijlen al lang gericht op Nederlandse staatsburgers die hier al generaties wonen, en die niet meer als individuen gezien worden maar als representanten van een monolithisch blok nep-Nederlanders. En natuurlijk op al die verderfelijke politici die dit allemaal mogelijk gemaakt hebben.
Maar dat aankaarten is een 'deugargument' voor 'deugmensen', islam-verdedigers, en, uiteraard, want dat is nu eenmaal het jargon van de bijltjesdragers, 'daad van landverraad'. Simpel gedacht. Punt is dat als we die kant op gaan, ook jij en ik onherroepelijk aan de beurt komen om in het dossiermapje 'ongewenst' te belanden. Is dus nog eens een argument t.b.v. zelfbehoud ook.
Helemaal eensquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Overigens, wil je het stichten van gezinnen stimuleren, voer dan het basisinkomen in óf draai die achterlijke flexibilisering van de arbeidsmarkt terug, zodat mensen weer eens tijd, zekerheid en rust hebben om huisje, boompje, beestje te spelen.
Mjah, dit dus.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Integendeel...
Dus der Anwalt Wilfried Schmitz bestaat niet en de zogenaamde aanklacht is nooit ingediend ?quote:Op zaterdag 2 november 2019 09:26 schreef Peligrosso het volgende:
Wat is dit trouwens voor kuttopic? Een oud flutartikel van een obscure fake-news-site en iedereen gaat er serieus op in.
TS heeft zijn doel weer bereikt.
Dan is er in streken als het Midden-Oosten etc nog flink wat te heterogeniseren!quote:Op vrijdag 1 november 2019 19:39 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Homogene samenleving kent veel meer sociale cohesie. Sociale cohesie kan bij sterke onvrede eerder leiden tegen een front tegen de machthebbenden. Bij een sterk heterogene samenleving is die sociale cohesie minder,
Het punt is dat het geen nieuws is, want die website haalt gewoon nieuws van 13 mei 2019 aan en voegt verder niets nieuws toe.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:18 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Dus der Anwalt Wilfried Schmitz bestaat niet en de zogenaamde aanklacht is nooit ingediend ?
Je hebt gelijk, het is al een paar maanden geleden gebeurd. Dat het nu pas in Nederland wordt opgepikt komt waarschijnlijk omdat iets wat onder een tapijt ligt gepropt enige tijd nodig kan hebben om aan de oppervlakte te verschijnen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:35 schreef Peligrosso het volgende:
Het punt is dat het geen nieuws is, want die website haalt gewoon nieuws van 13 mei 2019 aan en voegt verder niets nieuws toe. En kijk voor de gein eens op die site, die kun je onmogelijk serieus nemen toch?
Wat is dat ineens met al die links naar ene nieuwssite Fenixx?quote:Op zaterdag 2 november 2019 08:30 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik las jouw post en er ging een belletje rinkelen, was enkel niet zo makkelijk terug te vinden.
Toch is het een bericht van gisteren, vrij recent dus.
.
Niet zelden vragen mensen zich af waarom de elite een moordzuchtige veroveringsideologie importeert in onze westerse samenleving. Een samenleving die zich onder andere kenmerkt door keuzevrijheid, persoonlijke ontwikkeling, de rede als basis, een hoog niveau van beschaving, wetenschap en een relatief grote mate van veiligheid. Islam staat haaks op deze zaken. Heeft de elite de islam onderschat? Is men naïef? Of zit er een bewust idee achter?
>
Blonde mevrouw via fenixx
https://fenixx.news/2019/(...)de-islam-importeert/
Plaatsing betekent niet automatisch 100% instemming, dat is trouwens bij iedere post van mij, tenzij anders aangegeven.
Ook is het gezegde bekend van verdeel en heers dus vandaar dat een diverse bevolking makkelijker controleerbaar zou kunnen zijn, nog afgezien van het gegeven dat door alle daardoor ontstane conflicten en chaos de macht van de Staat heeft kunnen toenemen.
Al die links ? Ik linkte naar Blonde mevrouw en dat die toevallig op fenixx staat doet niet zoveel ter zake.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:53 schreef FYazz het volgende:
Wat is dat ineens met al die links naar ene nieuwssite Fenixx?
Wat voor een site is Fenixx eigenlijk, wie zitten hier achter?
Een of andere gast spant een kansloze rechtzaak aan waar we waarschijnlijk nooit meer iets over horen, behalve wanneer een TS als Oostwoud het van stal haalt. In dit geval via een obscure site die hetzelfde doet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:49 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is al een paar maanden geleden gebeurd. Dat het nu pas in Nederland wordt opgepikt komt waarschijnlijk omdat iets wat onder een tapijt ligt gepropt enige tijd nodig kan hebben om aan de oppervlakte te verschijnen.
En kan best begrijpen dat jij de vormgeving van de site onsmakelijk vindt maar om het daardoor nep-nieuws te noemen, 'het valt niet serieus te nemen' te noemen, kan je pas zeggen als je het bericht gecontroleerd hebt.
Zo heb ik hier een stuk over dezelfde gebeurtenis door een andere website.
Dat is al nummer drie dan en hoewel de ene het van de andere zou kunnen overnemen mag je best aannemen denk ik, dat als het volledige des-informatie vervalst nieuws zou zijn dat dan Compact door de Netz-DG allang was gebarricadeerd.
Je bent niet de enige die links naar deze site post.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:59 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Al die links ? Ik linkte naar Blonde mevrouw en dat die toevallig op fenixx staat doet niet zoveel ter zake.
Fenixx is de posbode en Blonde mevrouw was de afzender.
Wie achter fenixx zit kan je misschien beter aan hun zelf vragen want ik weet het niet.
Ik ken de website ook niet, maar 1 blik op die site en je weet genoeg.quote:Op zaterdag 2 november 2019 10:53 schreef FYazz het volgende:
[..]
Wat is dat ineens met al die links naar ene nieuwssite Fenixx?
Wat voor een site is Fenixx eigenlijk, wie zitten hier achter?
Ja, prima, dien een melding in bij de moderator, ik ga daar niet over en het enige wat ik zeg is dat het volgens mij geen nep bericht is, maar kan me vergissen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:01 schreef Peligrosso het volgende:
Een of andere gast spant een kansloze rechtzaak aan waar we waarschijnlijk nooit meer iets over horen, behalve wanneer een TS als Oostwoud het van stal haalt. In dit geval via een obscure site die hetzelfde doet.
Dat is wat dit topic is.
Ik heb in de vorige post net een hele verificatie geprobeerd uit te voeren, in plaats van verdachtmakingen, waarom toon jij dan niet gewoon zelf aan dat het nep is en kan dit topic meteen dicht en een blok voor de TS wegens het verspreiden ervan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:09 schreef FYazz het volgende:
Je bent niet de enige die links naar deze site post.
En ook niet de enige die niet weet wie achter deze site zit.
Persoonlijk vind ik het wel verontrustend dat men steeds vaker naar een site verwijst waarvan we niet weten wie er achter zit, waarvan we niet weten vanuit welk motief zij schrijven en ook niet weten hoe zij aan informatie komen dan wel deze kunnen verifiëren.
Als je op Fenixx zoekt krijg je vele hoaxmeldingen, dus dat in combinatie met bovenstaande lijkt het mij geen betrouwbare bron om naar te verwijzen via FOK!.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:29 schreef LXIV het volgende:
De aanklacht had beter kunnen zijn genocide op de Germaanse volkeren, want behalve Duitsland worden Nederland, België en Zweden ook omgevolkt.
Nee dat doe ik nooit. En er hebben mods gepost in dit topic, dus men heeft het al gezien.quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:17 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ja, prima, dien een melding in bij de moderator, ik ga daar niet over
Dat zegt ook niemand.quote:en het enige wat ik zeg is dat het volgens mij geen nep bericht is, maar kan me vergissen.
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2019 11:17 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ja, prima, dien een melding in bij de moderator, ik ga daar niet over en het enige wat ik zeg is dat het volgens mij geen nep bericht is, maar kan me vergissen.
[..]
Ik heb in de vorige post net een hele verificatie geprobeerd uit te voeren, in plaats van verdachtmakingen, waarom toon jij dan niet gewoon zelf aan dat het nep is en kan dit topic meteen dicht en een blok voor de TS wegens het verspreiden ervan.
En hopelijk kan je ook enigzins begrijpen dat met alle moslim- en linkse terreur mensen niet meer hun volledige naam en adres openlijk gaan publiceren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |