We moeten snel handelen in deze barre topic tijdenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je was bijzonder snel, Poepiescheetzak.
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
We moeten snel handelen in deze barre topic tijden
Ik ga al wat langer meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je was bijzonder snel, Poepiescheetzak.
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Op een beeldscherm in letters is prima. Naast je op de bank is dan weer minder.
uhuquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat dat is met die Groot, maar ik smelt als ik hem zie
Dat zei L2B er dan weer niet bijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Op een beeldscherm in letters is prima. Naast je op de bank is dan weer minder.
Wie heeft die vakantie gefaciliteerd?quote:
Was enkele reis toch?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie heeft die vakantie gefaciliteerd?
Groot is ook niet zo grootquote:
quote:
ik mist jeal?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
nnee dat kenn ik nietquote:
Ik verkoop groot alquote:
Heeft ze zelf geboektquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind Zwelgje leukerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik verkoop groot al
T-shirts, kettingen, oorbellen en sleutelhangers met goot
Omdenken?quote:
Pistolen en Rozen.quote:
Vreselijk ! Ongelofelijk dat dat soort meuk wordt verkochtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik verkoop groot al
T-shirts, kettingen, oorbellen en sleutelhangers met goot
Is ook leuk, maar heb ik geen merchandise van gevonden voor mijn winkelquote:
kopen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk ! Ongelofelijk dat dat soort meuk wordt verkocht
40+ / [40+ SC #2813] Get a roomquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Pistolen en Rozen.
IK MIS JOU OOK
Dat het verkocht wordt snap ik, dat het gekocht wordt nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vreselijk ! Ongelofelijk dat dat soort meuk wordt verkocht
Da's niks voor exhibitionisten.quote:
Nee dat vooralquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat het verkocht wordt snap ik, dat het gekocht wordt niet
ja pistolen en rozesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Pistolen en Rozen.
IK MIS JOU OOK
Laat je de deur toch open staanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Da's niks voor exhibitionisten.
Voyeurtje?quote:
Je draagt geen kleding?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat het verkocht wordt snap ik, dat het gekocht wordt niet
Ik vergat om mijn thermostaat uit de vriezer te halen.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
D. zwaait regelmatig met zijn onderbroek vanuit de auto.
Dat berust op een misverstandquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
D. zwaait regelmatig met zijn onderbroek vanuit de auto.
Ja jij sowieso maar beetje vreemde vorm tillo dood is?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
haven't founddddddd
who tillo dodis issssssssss
Met al die veredelde grasmaaiers is je zak zo kaal.quote:
ik las nakende verpleegsters, maar dat zit waarschijnlijk niet ver van je wens afquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat we nu stakende verpleegsters krijgen
dit is niemand hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
haven't founddddddd
who tillo dodis issssssssss
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik las nakende verpleegsters, maar dat zit waarschijnlijk niet ver van je wens af
ja ik vertrouw het nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja jij sowieso maar beetje vreemde vorm tillo dood is?
Waar krijg je die? En is dat gratis ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat we nu stakende verpleegsters krijgen
Zelfs geen grootquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Op dit moment wel
Maar niets met een Marvel-figuurtje erop
Ging ie soep eten? Maar z'n soepprovider is toch op vakantie?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die pan soep van @:Recce is wel erg groot vanavond, of niet.
Altijd toch op wijnsdag.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ging ie soep eten? Maar z'n soepprovider is toch op vakantie?
Ik hoorde dat dat een psychopaat wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Is ienie ook nog thuis gekomen? ik vertrouw die Kastgeiler ook voor geen meter
Ja bij z'n vader maar die zat toch in/op Texel. Maar misschien heeft hij nu zelf kippensoep gemaakt. Tradities moeten tenslotte in ere gehouden worden!quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Bij de Jumbo hebben ze van die dikke worsten zit soep in
Zit er soep in de worsten?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je nog meer t-shirts met figuurtjes dan?quote:
GADVERDAMMEquote:
Nee, alleen die met Krtek, zoal ik al zeiquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je nog meer t-shirts met figuurtjes dan?
Oh, wist ik veel dat hij het bij zijn pa at.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja bij z'n vader maar die zat toch in/op Texel. Maar misschien heeft hij nu zelf kippensoep gemaakt. Tradities moeten tenslotte in ere gehouden worden!
Soep in een worst?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor de rest van mijn voornaamquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:41 schreef drakin het volgende:
wacht, krtek begint helemaal niet met een D.
Waar staat die D dan voor?
Oh. Moeten we de vakanties van onze familie en vrinden aan jou doorgeven?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ging ie soep eten? Maar z'n soepprovider is toch op vakantie?
Dirkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Naja, het zal allicht beter smaken dan als er chocopasta in had gezetenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:43 schreef TillyB het volgende:
gadverdamme soepworstSoepworstshamingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wel zo handig, dan kan ik je hele stamboom bellingcatten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh. Moeten we de vakanties van onze familie en vrinden aan jou doorgeven?
Ik heb helemaal niks beslotenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Er was al besloten dat het Donald was, die bij Katrien hoort
GADVERDAMMEquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja, het zal allicht beter smaken dan als er chocopasta in had gezeten
Heb je het weleens gegeten? Het ziet er zo breekbaar uitquote:
Niet door jou beslotenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks besloten
En waarom pas jij bij Katrien?
gadverdamme soepworstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik ben al waar ik ben op het moment dat ik er ben en dat is het enige juiste momentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Niet door jou besloten
Je had er bij moeten zijn
Nee, ik geloof niet dat mijn ooit soep uit een soepworst in voorgezetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je het weleens gegeten? Het ziet er zo breekbaar uitof het elk moment uit elkaar kan knallen.
gadverdamme soepworstHm. Het zal weinig verschillen met een blik of zak maar toch ziet het er niet erg appetijtelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als jij niet hier bent en wij wel zijn wij er allemaal op het verkeerde moment?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben al waar ik ben op het moment dat ik er ben en dat is het enige juiste moment
Oké. Ik DM je de data wel even in een excelletje.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, wel zo handig, dan kan ik je hele stamboom bellingcatten.
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als jij niet hier bent en wij wel zijn wij er allemaal op het verkeerde moment?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oké. Ik DM je de data wel even in een excelletje.
Ah, terwijl jij daar was waren wij hier, en kwam het één en ander ter sprakequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee
Maar dan ben ik niet daar.
Maar waar ik op dat moment wel moet zijn
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, terwijl jij daar was waren wij hier, en kwam het één en ander ter sprake
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat ik je dan maar gewoon Douwe ga noemen
Heel streng kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze het in die worst krijgen.
Even hard persen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Weinig kans tenzij je naar een koud oord gaat. Maar daar zie ik je niet voor aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig zin in dat je me achterna komt wapperen
Als jou dat blij maakt, vooral doenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat ik je dan maar gewoon Douwe ga noemen
Net als een leverworst, inspuiten en afknijpenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja zo heet datquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als jou dat blij maakt, vooral doen
Als ik dan reageer, heet het dan Terugdouwe?
Ik wil nog wel een keer gaan fietsen in Zweden, maar niet als het heel koud is overigens. En dat duurt nog wel even ook. Eerst warmere oorden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weinig kans tenzij je naar een koud oord gaat. Maar daar zie ik je niet voor aan.
In de zomer goed te doen, heb er eens een dagje gefietst.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer gaan fietsen in Zweden, maar niet als het heel koud is overigens. En dat duurt nog wel even ook. Eerst warmere oorden.
Ja, vraag me af wie dat kooptquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal bijzonder ranzig uit in zo'n transparante worst.
Ik hoorde dat buiten een koud oord wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weinig kans tenzij je naar een koud oord gaat. Maar daar zie ik je niet voor aan.
Als je een scooter achter je hoort brommen, it ain't mequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer gaan fietsen in Zweden, maar niet als het heel koud is overigens. En dat duurt nog wel even ook. Eerst warmere oorden.
Want een blik ziet er erg lekker uit?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal bijzonder ranzig uit in zo'n transparante worst.
lekkorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat buiten een koud oord was
Dan kun je beter voor me uit rijden, anders heb ik er niks aanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je een scooter achter je hoort brommen, it ain't me
Laatste keer kocht ik soep uit een glazen pot.quote:
En dan stiekem afslaan zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan kun je beter voor me uit rijden, anders heb ik er niks aan
gadverdamme soepworstJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goor eh?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Let er nooit zo op.quote:
1, 2 en 3 heb ik ook, maar geen ervaring met 4, maar feit dat het zichtbaar is spreekt me wel aanquote:
Dan graag met zonder wind.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
10 graden en Zonnig dat zou het ideale klimaat zijn
Je hebt worstervaringen opgedaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Let er nooit zo op.Maar die worstverpakking zorgt voor een verkleuring van de inhoud, waardoor het net lijkt of het al in verre staat van ontbinding is.
Nee joh ben je leip ik dacht dat het voor halloween wasquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een fantastische dag weer vandaag
Ja dat is ook wel zo. Kan je meteen zien hoe goor het is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
1, 2 en 3 heb ik ook, maar geen ervaring met 4, maar feit dat het zichtbaar is spreekt me wel aan
Kun je zien welk vlees soep je in de kuip hebt
Nou ik ook wel even op het dak hoor, met die commanderende dwerg uit het raamquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:01 schreef TillyB het volgende:
[..]ik durf het bijna niet te zeggen maar ik had het bloedheet. Maar dat ligt aan mijn interne toestand.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee joh ben je leip ik dacht dat het voor halloween was
Noteer hem even voor het UWV gelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij kan het gewoon niet. Soephandicap
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
met die commanderende dwerg uit het raam
Nou je zat mij je zowat huwelijkspartner uit te godverenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ook wel even op het dak hoor, met die commanderende dwerg uit het raam
Ik heb de zin 4x gelezen maar ik snap hem nog niet. Probeer het nog eens en dan in het Nederlands?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou je zat mij je zowat huwelijkspartner uit te godveren
Ja hoor bladeren opvegenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]Is het goed gegaan? Whatever de fuck je daar deed.
Ik mag heel Zweden wel vast gaan streetviewen voor het geval je me in de steek laat.quote:
oh ik vergat JE huwelijkspartner uit te godverenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb de zin 4x gelezen maar ik snap hem nog niet. Probeer het nog eens en dan in het Nederlands?
Dan krijg je een Anja die je elke dag komt voerenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Noteer hem even voor het UWV gelijk
Ga je een roadmovie maken? zie je 2 uur een lege snelwegquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik mag heel Zweden wel vast gaan streetviewen voor het geval je me in de steek laat.
Ik snap er geen zak van GB.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
oh ik vergat JE huwelijkspartner uit te godveren
Dat blinde vertrouwen is ook rap verdwenen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik mag heel Zweden wel vast gaan streetviewen voor het geval je me in de steek laat.
Wel veel enge beesten in Zweden. Van die grote ehh... Elanden?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga je een roadmovie maken? zie je 2 uur een lege snelweg
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een fantastische dag weer vandaag
En ramen zemen met een soort dwerg Tillyquote:
Je raakt snel dingen kwijt als je blind bentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat blinde vertrouwen is ook rap verdwenen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef Voxs het volgende:
Ik snap vanavond geheel niks van jullie.
Sja, dat heb je weer met rosbief.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef Voxs het volgende:
Toch fijn dat je Tillons van alle soorten en maten in je leven hebt. Blessedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En ramen zemen met een soort dwerg Tilly
hier zit nog een vlekje en hier
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch fijn dat je Tillons van alle soorten en maten in je leven hebt. Blessed
quote:
achja, volstrekt logischquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat heb je weer met rosbief.
Daar komt dan dat vertrouwen om de hoek kijken (quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je raakt snel dingen kwijt als je blind bent
Pullup weet het antwoord op deze vraag.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Er gaat toch niemand als je van boven naar beneden bent gegaan met een trekker, nog een keer in een vierkant met de trekker weer
Vraag mij niks over trekkersquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Er gaat toch niemand als je van boven naar beneden bent gegaan met een trekker, nog een keer in een vierkant met de trekker weer
Nou, al die boeren van de afgelopen tijd doen aardig hun best.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pullup weet het antwoord op deze vraag.
Soepquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef Voxs het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik moest aan je raam denken nog vanmiddag
Dat was mijn laatste keer ook in die periodequote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Ik heb de ramen nog steeds niet opnieuw gelapt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, al die boeren van de afgelopen tijd doen aardig hun best.
Meer dan dit kom je niet te weten:quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
@:Recce ik kan er niet tegen dat ik niet weet wat die X-37B space plane daarboven 780 dagen aan het doen was. Dan zeggen ze "classified" en "topsecret". Arghh.
Hier kwam ie binnen
Als het ding satellietjes heeft losgelaten, hebben ze die niet gemeld. Dat zou in strijd zijn met een conventie van de VN.quote:One experiment that flew on the fifth X-37B mission was the Air Force Research Laboratory’s Advanced Structurally Embedded Thermal Spreader payload. The experiment was designed to to test electronics and oscillating heat pipe technologies for future satellite thermal control systems.
No other mission objectives were released by the Air Force, other than statements suggesting the X-37B mission provided a ride for other undisclosed small satellites.
Door mijn eigen schaduw. Ik moest werken voor 2 vandaag dus morgen doe ik niets.quote:
Hij ligt ook nog opgestapeldquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan ligt je vloer echt te hoog hoor.
Dat had ik al gevonden ja. 780 dagen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Meer dan dit kom je niet te weten:
[..]
Als het ding satellietjes heeft losgelaten, hebben ze die niet gemeld. Dat zou in strijd zijn met een conventie van de VN.
Je bent gewoon viesdik geef maar toe dat mag hierquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Door mijn eigen schaduw. Ik moest werken voor 2 vandaag dus morgen doe ik niets.
Doe niet zo raar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je bent gewoon viesdik geef maar toe dat mag hier
Vergaderen morgen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Door mijn eigen schaduw. Ik moest werken voor 2 vandaag dus morgen doe ik niets.
No soup for me vandaag! De soepprovider is inderdaad op vakantie. Vandaag heb ik mijn moeder dus maar eens bezocht.quote:
Hm. Nah. Ik vind 't niks voor jou, vandaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ach die beledigde mijn hele Famillie dus nee
Gisteren was rampzalig, vandaag was heel zwaar, maar heel veel gedaan gekregen, dus zit er tevreden brak bijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ging het trouwens een beetje met je rug met al dat gesjouw?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij kan het gewoon niet. Soephandicap
Wat is deze?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Noteer hem even voor het UWV gelijk
Inmiddels ben ik volledig kwijt waarom ik je eigenlijk ging achtervolgen naar Sverige. Maar het had vast een goede reden, daar vertrouw ik op.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar komt dan dat vertrouwen om de hoek kijken ()
Normaal gesproken doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Nah. Ik vind 't niks voor jou, vandaar.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren was rampzalig, vandaag was heel zwaar, maar heel veel gedaan gekregen, dus zit er tevreden brak bij
Wil je mee de volgende keer? Dat ding is op zich wel groot genoeg voor je!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat had ik al gevonden ja. 780 dagen.
ZEVENHONDERDTACHTIG!! Wtf man
Ach wat leuk voor mamaloequote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:17 schreef Recce het volgende:
[..]
No soup for me vandaag! De soepprovider is inderdaad op vakantie. Vandaag heb ik mijn moeder dus maar eens bezocht.
Misschien een leuk idee voor jullie eerste date.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Wil je mee de volgende keer? Dat ding is op zich wel groot genoeg voor je!Ook wel grappig dat ze de baan af en toe veranderden en dat amateurs 'm steeds weer terugvonden.
Het ging over GBquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Wat is deze?Ik kan heel goed soep eten.
Yups.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ach wat leuk voor mamaloehebben jullie samen gegeten?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het ging over GBdie haat soep want hij kan het niet eten zonder 3/4 naast z'n muil te gooien
Het ding is veel te klein voor mij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien een leuk idee voor jullie eerste date.
lolquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het ging over GBdie haat soep want hij kan het niet eten zonder 3/4 naast z'n muil te gooien
Een 'that's what she said' grapje zal wel te makkelijk zijn hm.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn knieën en handen zijn ook even aan rust toe
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Het ding is veel te klein voor mij.
EDIT: Die minishuttle dan hè?![]()
Misschien kan-ie z'n hex vragen 'm te voeren.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan zou zo'n worstsoepding wel een uitkomst zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moet kunnenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een 'that's what she said' grapje zal wel te makkelijk zijn hm.
Die zag ik net voorbijkomen. Zo'n ding past wel in z'n muil, gok ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan zou zo'n worstsoepding wel een uitkomst zijn.
Gaan we lekker of wah?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zag ik net voorbijkomen. Zo'n ding past wel in z'n muil, gok ik.
Kun je vast ook anaal inbrengenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zag ik net voorbijkomen. Zo'n ding past wel in z'n muil, gok ik.
Ik maak soep van allesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is de enige uitzondering
Er zit een worst in zijn muil.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog even over dat niveau hè...
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kunnen we gezamenlijk tot een aanvaardbare TT komen
Voor GB he, dan knoeit ie minderquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog even over dat niveau hè...
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb er al eentjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
ik weet niet wat mij bezieldequote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:31 schreef Lyza666 het volgende:
Als Voxs ook al grofgebekt gaat zijn, weet ik het ook niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |