Je raakt snel dingen kwijt als je blind bentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat blinde vertrouwen is ook rap verdwenen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef Voxs het volgende:
Ik snap vanavond geheel niks van jullie.
Sja, dat heb je weer met rosbief.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef Voxs het volgende:
Toch fijn dat je Tillons van alle soorten en maten in je leven hebt. Blessedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En ramen zemen met een soort dwerg Tilly
hier zit nog een vlekje en hier
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch fijn dat je Tillons van alle soorten en maten in je leven hebt. Blessed
quote:
achja, volstrekt logischquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, dat heb je weer met rosbief.
Daar komt dan dat vertrouwen om de hoek kijken (quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je raakt snel dingen kwijt als je blind bent
Pullup weet het antwoord op deze vraag.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Er gaat toch niemand als je van boven naar beneden bent gegaan met een trekker, nog een keer in een vierkant met de trekker weer
Vraag mij niks over trekkersquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Er gaat toch niemand als je van boven naar beneden bent gegaan met een trekker, nog een keer in een vierkant met de trekker weer
Nou, al die boeren van de afgelopen tijd doen aardig hun best.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pullup weet het antwoord op deze vraag.
Soepquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:07 schreef Voxs het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik moest aan je raam denken nog vanmiddag
Dat was mijn laatste keer ook in die periodequote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Ik heb de ramen nog steeds niet opnieuw gelapt.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, al die boeren van de afgelopen tijd doen aardig hun best.
Meer dan dit kom je niet te weten:quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
@:Recce ik kan er niet tegen dat ik niet weet wat die X-37B space plane daarboven 780 dagen aan het doen was. Dan zeggen ze "classified" en "topsecret". Arghh.
Hier kwam ie binnen
Als het ding satellietjes heeft losgelaten, hebben ze die niet gemeld. Dat zou in strijd zijn met een conventie van de VN.quote:One experiment that flew on the fifth X-37B mission was the Air Force Research Laboratory’s Advanced Structurally Embedded Thermal Spreader payload. The experiment was designed to to test electronics and oscillating heat pipe technologies for future satellite thermal control systems.
No other mission objectives were released by the Air Force, other than statements suggesting the X-37B mission provided a ride for other undisclosed small satellites.
Door mijn eigen schaduw. Ik moest werken voor 2 vandaag dus morgen doe ik niets.quote:
Hij ligt ook nog opgestapeldquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan ligt je vloer echt te hoog hoor.
Dat had ik al gevonden ja. 780 dagen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Meer dan dit kom je niet te weten:
[..]
Als het ding satellietjes heeft losgelaten, hebben ze die niet gemeld. Dat zou in strijd zijn met een conventie van de VN.
Je bent gewoon viesdik geef maar toe dat mag hierquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Door mijn eigen schaduw. Ik moest werken voor 2 vandaag dus morgen doe ik niets.
Doe niet zo raar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je bent gewoon viesdik geef maar toe dat mag hier
Vergaderen morgen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Door mijn eigen schaduw. Ik moest werken voor 2 vandaag dus morgen doe ik niets.
No soup for me vandaag! De soepprovider is inderdaad op vakantie. Vandaag heb ik mijn moeder dus maar eens bezocht.quote:
Hm. Nah. Ik vind 't niks voor jou, vandaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ach die beledigde mijn hele Famillie dus nee
Gisteren was rampzalig, vandaag was heel zwaar, maar heel veel gedaan gekregen, dus zit er tevreden brak bijquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ging het trouwens een beetje met je rug met al dat gesjouw?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij kan het gewoon niet. Soephandicap
Wat is deze?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Noteer hem even voor het UWV gelijk
Inmiddels ben ik volledig kwijt waarom ik je eigenlijk ging achtervolgen naar Sverige. Maar het had vast een goede reden, daar vertrouw ik op.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Daar komt dan dat vertrouwen om de hoek kijken ()
Normaal gesproken doe ik dat ook nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Nah. Ik vind 't niks voor jou, vandaar.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Gisteren was rampzalig, vandaag was heel zwaar, maar heel veel gedaan gekregen, dus zit er tevreden brak bij
Wil je mee de volgende keer? Dat ding is op zich wel groot genoeg voor je!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat had ik al gevonden ja. 780 dagen.
ZEVENHONDERDTACHTIG!! Wtf man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |