1, 2 en 3 heb ik ook, maar geen ervaring met 4, maar feit dat het zichtbaar is spreekt me wel aanquote:
Dan graag met zonder wind.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
10 graden en Zonnig dat zou het ideale klimaat zijn
Je hebt worstervaringen opgedaan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Let er nooit zo op.Maar die worstverpakking zorgt voor een verkleuring van de inhoud, waardoor het net lijkt of het al in verre staat van ontbinding is.
Nee joh ben je leip ik dacht dat het voor halloween wasquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een fantastische dag weer vandaag
Ja dat is ook wel zo. Kan je meteen zien hoe goor het is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
1, 2 en 3 heb ik ook, maar geen ervaring met 4, maar feit dat het zichtbaar is spreekt me wel aan
Kun je zien welk vlees soep je in de kuip hebt
Nou ik ook wel even op het dak hoor, met die commanderende dwerg uit het raamquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:01 schreef TillyB het volgende:
[..]ik durf het bijna niet te zeggen maar ik had het bloedheet. Maar dat ligt aan mijn interne toestand.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee joh ben je leip ik dacht dat het voor halloween was
Noteer hem even voor het UWV gelijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij kan het gewoon niet. Soephandicap
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
met die commanderende dwerg uit het raam
Nou je zat mij je zowat huwelijkspartner uit te godverenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ook wel even op het dak hoor, met die commanderende dwerg uit het raam
Ik heb de zin 4x gelezen maar ik snap hem nog niet. Probeer het nog eens en dan in het Nederlands?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou je zat mij je zowat huwelijkspartner uit te godveren
Ja hoor bladeren opvegenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:03 schreef TillyB het volgende:
[..]Is het goed gegaan? Whatever de fuck je daar deed.
Ik mag heel Zweden wel vast gaan streetviewen voor het geval je me in de steek laat.quote:
oh ik vergat JE huwelijkspartner uit te godverenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb de zin 4x gelezen maar ik snap hem nog niet. Probeer het nog eens en dan in het Nederlands?
Dan krijg je een Anja die je elke dag komt voerenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Noteer hem even voor het UWV gelijk
Ga je een roadmovie maken? zie je 2 uur een lege snelwegquote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik mag heel Zweden wel vast gaan streetviewen voor het geval je me in de steek laat.
Ik snap er geen zak van GB.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
oh ik vergat JE huwelijkspartner uit te godveren
Dat blinde vertrouwen is ook rap verdwenen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik mag heel Zweden wel vast gaan streetviewen voor het geval je me in de steek laat.
Wel veel enge beesten in Zweden. Van die grote ehh... Elanden?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga je een roadmovie maken? zie je 2 uur een lege snelweg
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een fantastische dag weer vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |