GADVERDAMMEquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja, het zal allicht beter smaken dan als er chocopasta in had gezeten
Heb je het weleens gegeten? Het ziet er zo breekbaar uitquote:
Niet door jou beslotenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks besloten
En waarom pas jij bij Katrien?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:43 schreef TillyB het volgende:
gadverdamme soepworstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik ben al waar ik ben op het moment dat ik er ben en dat is het enige juiste momentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Niet door jou besloten
Je had er bij moeten zijn
Nee, ik geloof niet dat mijn ooit soep uit een soepworst in voorgezetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je het weleens gegeten? Het ziet er zo breekbaar uitof het elk moment uit elkaar kan knallen.
gadverdamme soepworstHm. Het zal weinig verschillen met een blik of zak maar toch ziet het er niet erg appetijtelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als jij niet hier bent en wij wel zijn wij er allemaal op het verkeerde moment?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben al waar ik ben op het moment dat ik er ben en dat is het enige juiste moment
Oké. Ik DM je de data wel even in een excelletje.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, wel zo handig, dan kan ik je hele stamboom bellingcatten.
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als jij niet hier bent en wij wel zijn wij er allemaal op het verkeerde moment?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oké. Ik DM je de data wel even in een excelletje.
Ah, terwijl jij daar was waren wij hier, en kwam het één en ander ter sprakequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee
Maar dan ben ik niet daar.
Maar waar ik op dat moment wel moet zijn
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, terwijl jij daar was waren wij hier, en kwam het één en ander ter sprake
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat ik je dan maar gewoon Douwe ga noemen
Heel streng kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze het in die worst krijgen.
Even hard persen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Weinig kans tenzij je naar een koud oord gaat. Maar daar zie ik je niet voor aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb er weinig zin in dat je me achterna komt wapperen
Als jou dat blij maakt, vooral doenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat ik je dan maar gewoon Douwe ga noemen
Net als een leverworst, inspuiten en afknijpenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja zo heet datquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als jou dat blij maakt, vooral doen
Als ik dan reageer, heet het dan Terugdouwe?
Ik wil nog wel een keer gaan fietsen in Zweden, maar niet als het heel koud is overigens. En dat duurt nog wel even ook. Eerst warmere oorden.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weinig kans tenzij je naar een koud oord gaat. Maar daar zie ik je niet voor aan.
In de zomer goed te doen, heb er eens een dagje gefietst.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer gaan fietsen in Zweden, maar niet als het heel koud is overigens. En dat duurt nog wel even ook. Eerst warmere oorden.
Ja, vraag me af wie dat kooptquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal bijzonder ranzig uit in zo'n transparante worst.
Ik hoorde dat buiten een koud oord wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weinig kans tenzij je naar een koud oord gaat. Maar daar zie ik je niet voor aan.
Als je een scooter achter je hoort brommen, it ain't mequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer gaan fietsen in Zweden, maar niet als het heel koud is overigens. En dat duurt nog wel even ook. Eerst warmere oorden.
Want een blik ziet er erg lekker uit?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal bijzonder ranzig uit in zo'n transparante worst.
lekkorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat buiten een koud oord was
Dan kun je beter voor me uit rijden, anders heb ik er niks aanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als je een scooter achter je hoort brommen, it ain't me
Laatste keer kocht ik soep uit een glazen pot.quote:
En dan stiekem afslaan zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan kun je beter voor me uit rijden, anders heb ik er niks aan
gadverdamme soepworstJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goor eh?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Let er nooit zo op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |