quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
D. zwaait regelmatig met zijn onderbroek vanuit de auto.
Dat berust op een misverstandquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
D. zwaait regelmatig met zijn onderbroek vanuit de auto.
Ja jij sowieso maar beetje vreemde vorm tillo dood is?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
haven't founddddddd
who tillo dodis issssssssss
Met al die veredelde grasmaaiers is je zak zo kaal.quote:
ik las nakende verpleegsters, maar dat zit waarschijnlijk niet ver van je wens afquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat we nu stakende verpleegsters krijgen
dit is niemand hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
haven't founddddddd
who tillo dodis issssssssss
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik las nakende verpleegsters, maar dat zit waarschijnlijk niet ver van je wens af
ja ik vertrouw het nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja jij sowieso maar beetje vreemde vorm tillo dood is?
Waar krijg je die? En is dat gratis ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat we nu stakende verpleegsters krijgen
Zelfs geen grootquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Op dit moment wel
Maar niets met een Marvel-figuurtje erop
Ging ie soep eten? Maar z'n soepprovider is toch op vakantie?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die pan soep van @:Recce is wel erg groot vanavond, of niet.
Altijd toch op wijnsdag.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ging ie soep eten? Maar z'n soepprovider is toch op vakantie?
Ik hoorde dat dat een psychopaat wasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Is ienie ook nog thuis gekomen? ik vertrouw die Kastgeiler ook voor geen meter
Ja bij z'n vader maar die zat toch in/op Texel. Maar misschien heeft hij nu zelf kippensoep gemaakt. Tradities moeten tenslotte in ere gehouden worden!quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Bij de Jumbo hebben ze van die dikke worsten zit soep in
Zit er soep in de worsten?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je nog meer t-shirts met figuurtjes dan?quote:
GADVERDAMMEquote:
Nee, alleen die met Krtek, zoal ik al zeiquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je nog meer t-shirts met figuurtjes dan?
Oh, wist ik veel dat hij het bij zijn pa at.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja bij z'n vader maar die zat toch in/op Texel. Maar misschien heeft hij nu zelf kippensoep gemaakt. Tradities moeten tenslotte in ere gehouden worden!
Soep in een worst?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Voor de rest van mijn voornaamquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:41 schreef drakin het volgende:
wacht, krtek begint helemaal niet met een D.
Waar staat die D dan voor?
Oh. Moeten we de vakanties van onze familie en vrinden aan jou doorgeven?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ging ie soep eten? Maar z'n soepprovider is toch op vakantie?
Dirkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Naja, het zal allicht beter smaken dan als er chocopasta in had gezetenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:43 schreef TillyB het volgende:
gadverdamme soepworstSoepworstshamingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wel zo handig, dan kan ik je hele stamboom bellingcatten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh. Moeten we de vakanties van onze familie en vrinden aan jou doorgeven?
Ik heb helemaal niks beslotenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Er was al besloten dat het Donald was, die bij Katrien hoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |