GADVERDAMMEquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja, het zal allicht beter smaken dan als er chocopasta in had gezeten
Heb je het weleens gegeten? Het ziet er zo breekbaar uitquote:
Niet door jou beslotenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks besloten
En waarom pas jij bij Katrien?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:43 schreef TillyB het volgende:
gadverdamme soepworstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ik ben al waar ik ben op het moment dat ik er ben en dat is het enige juiste momentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Niet door jou besloten
Je had er bij moeten zijn
Nee, ik geloof niet dat mijn ooit soep uit een soepworst in voorgezetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je het weleens gegeten? Het ziet er zo breekbaar uitof het elk moment uit elkaar kan knallen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:43 schreef TillyB het volgende:
gadverdamme soepworstHm. Het zal weinig verschillen met een blik of zak maar toch ziet het er niet erg appetijtelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als jij niet hier bent en wij wel zijn wij er allemaal op het verkeerde moment?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben al waar ik ben op het moment dat ik er ben en dat is het enige juiste moment
Oké. Ik DM je de data wel even in een excelletje.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, wel zo handig, dan kan ik je hele stamboom bellingcatten.
Neequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dus als jij niet hier bent en wij wel zijn wij er allemaal op het verkeerde moment?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oké. Ik DM je de data wel even in een excelletje.
Ah, terwijl jij daar was waren wij hier, en kwam het één en ander ter sprakequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee
Maar dan ben ik niet daar.
Maar waar ik op dat moment wel moet zijn
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, terwijl jij daar was waren wij hier, en kwam het één en ander ter sprake
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat ik je dan maar gewoon Douwe ga noemen
Heel streng kijken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze het in die worst krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |