Gewoon op rol in de verpakking laten zitten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die schijven zijn wel makkelijker om te verdelen denk ik
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
En zo jong is die broodmongool niet ook
Let it goquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
En zo jong is die broodmongool niet ook
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lopen 2 ijsblokjes in de woestijn.
Nou, die kwamen niet zo ver heur.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had MCH de lelijkste man van Europa
Ik had TILO DODISquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had MCH de lelijkste man van Europa
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:21 schreef TillyB het volgende:
@:mario390 Dit is Tillo zeker?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:21 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Lopen 2 ijsberen door de sahara. zegt de één tegen de ander het heeft hier vlink gevroren.quote:
Sterkte meid....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hartfalen, nierfalen, longemfyseem.
wat is dat?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:22 schreef sjampoeh het volgende:
Voor Tillah CONJO
Doegies, verder kijken 12 dates met slet Iris
2 verliefde ijsblokjes zitten op een terras en kijken elkaar aan, zegt de één tegen de ander: "ik smelt gewoon als ik in je ogen kijk"quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lopen 2 ijsberen door de sahara. zegt de één tegen de ander het heeft hier vlink gevroren.
iris hontquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
https://www.net5.nl/progr(...)iris-en-de-12-dates/
de kenn ik nie, de laatste keer nu,het is niemandquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:21 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kenn ik nie, de laatste keer nu,het is niemand
batterijen opquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet iemand waarom die Eend op hol is?
Hij zit aan de verkeerde kant van de oven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet iemand waarom die Eend op hol is?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij zit aan de verkeerde kant van de oven.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je niet kaapt krijg je Ramona
Je hebt niet veel meer dan die conjo hè....quote:
quote:
Pak je favo smiley man!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Als je niet kaapt krijg je Ramona
Je hebt zeker een hekel aan mensen die altijd hetzelfde zeggen en in herhaling vallen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt niet veel meer dan die conjo hè....
Gewéldig! Je krijgt op die manier lol in tuinieren. Sterk dat kreng joh.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hoe ging het met de terminator machine?
Nee, meer aan erg domme mensen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt zeker een hekel aan mensen die altijd hetzelfde zeggen en in herhaling vallen?
Wel vet zegquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewéldig! Je krijgt op die manier lol in tuinieren. Sterk dat kreng joh.
Ik vreet je rauw lamme zakquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zal ik jou eens pakken met je goddelijke 69 kilo
Nee hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebt krijg je dit gezeik weer.
Wel een prijzig ding, maar wel waard danquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en dat op 2 lullige accu's. Schrok er gewoon van toen het aangezet werd.
Hmm geen idee?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Die op die brommer is zo mooi die had ik ooit als ui
Ja ze hadden een brommer ooit, ging Ramona op rijdenquote:
Fijne avond nog, doei...quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebt krijg je dit gezeik weer.
Yep, het was een beetje een gok, maar blijkt gelukkig een aanwinst. Binnen een minuut had ik al een hele strook onkruid weg en struiken neemt ie ook net zo makkelijk mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel een prijzig ding, maar wel waard dan
Ik heb er een tijdje geleden afstand van gedaan, maar soms.quote:
damn gemistquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze hadden een brommer ooit, ging Ramona op rijden
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, het was een beetje een gok, maar blijkt gelukkig een aanwinst. Binnen een minuut had ik al een hele strook onkruid weg en struiken neemt ie ook net zo makkelijk mee.
Flikker op.quote:
Tillo Dodisquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie zou de meeste posts vandaag hebben
Hou je dat altijd bij dan?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie zou de meeste posts vandaag hebben
Als er wordt gekaapt mag ik mijn gang gaan.quote:
Ik hoop dat het opluchtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er wordt gekaapt mag ik mijn gang gaan. [ afbeelding ]
Een beetje.quote:
Je kan het beter op een scherm hebben dan in A4tjes aangeboden krijgenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je zal het als sollicitant krijgen zeg.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan het beter op een scherm hebben dan in A4tjes aangeboden krijgen
Ik had hem al 20 min klaarstaanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:44 schreef pullup het volgende:
Ik werd gekaapt omdat dat stomme forum een foutmelding gaf in eerste instantie omdat ik niet 2 berichten zo snel achter elkaar mocht posten.
Nog nooit gehad![]()
En wat kan dat bommen wijnsdag is een goede dag
Doe maar niet neequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef FANN het volgende:
5 km in 1 uur![]()
En ja was koud en ik ga niet teruglezen
Dat is iets wat bovenmaats triest is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had hem al 20 min klaarstaan
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan het beter op een scherm hebben dan in A4tjes aangeboden krijgen
Okquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets wat bovenmaats triest is.
Je hebt een prachtverhaal over Tillo Dodis gemistquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef FANN het volgende:
5 km in 1 uur![]()
Niet doen want dan lees je mijn faalberichten.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef FANN het volgende:
5 km in 1 uur![]()
oh... dat is dan jammerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je hebt een prachtverhaal over Tillo Dodis gemist
Ik denk dat men zich verveelt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
De één zegt post voor post het alfabet op, de ander krijst er ineens een liedje tussendoor, de ander post weer glitterplaatjes .....
WAT IS DIT VOOR SC?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
De één zegt post voor post het alfabet op, de ander krijst er ineens een liedje tussendoor, de ander post weer glitterplaatjes .....
WAT IS DIT VOOR SC?
Vraag het mario eensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is die Tillo Dodis in vredesnaam dan
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
WAT IS DIT VOOR SC?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is die Tillo Dodis in vredesnaam dan
Mijn faalberichten nog wel.... dat klinkt treurigquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet doen want dan lees je mijn faalberichten.
De zweep erover!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
WAT IS DIT VOOR SC?
Eigelijk denk ik aan jou.quote:
Dat moet het wel zijn hè, ik had al gecontroleerd of het soms volle maan was, maar dat is het niet.quote:
*ice tea achterover gooit en wijn gaat pakkenquote:
Het is voor het eerst echt koud, misschien is het dat.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn hè, ik had al gecontroleerd of het soms volle maan was, maar dat is het niet.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*ice tea achterover gooi en wijn gaat pakken
Misschien handiger als jij nuchter blijftquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
*ice tea achterover gooi en wijn gaat pakken
Dat heeft hij net gedaan, het alfabetquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet doen, post maar iets grappigs.
Op wijnsdag is dat ten strengste verbodenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien handiger als jij nuchter blijft
Oh, was dat om te lachenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft hij net gedaan, het alfabet
Ik heb bierquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Op wijnsdag is dat ten strengste verboden
Nou.... het ziet er heel brandgevaarlijk uit.quote:
nee dat dan weer nietquote:
Vind ik ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar. Omdat je net een uur in de kou hebt gelopen
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet doen, post maar iets grappigs.
quote:[quote]Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar Rotterdam.
Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis.
Heb je ervaring met verkopen?', vraagt de manager.
'Ja hoor', zegt het ventje. 'In Groningen verkocht ik koeien op de beestenmarkt.'
De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven.
'Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen hoe het gegaan is'.
De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet van zijn voorhoofd lopen.
De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is.
'Nou het ging best aardig', zegt het mannetje.
'Hoeveel verkopen heb je gehad?', vraagt de manager.
'Eentje', antwoordt de knul.
'Eentje?, zegt de manager verbaasd. 'De meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan?'
'Voor ¤ 389.431,27', zegt het ventje.
De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op.
'Wat heb je die klant verkocht dan?'
'Nou', zegt hij.. 'Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak.
Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat hij bij zee wilde vissen.
Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer die op de vierde verdieping staat.
De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de autoafdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.'
De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: 'Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?'
'Nee', zegt het ventje. 'Hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik gezegd: Joh, je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?'
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zie ik door de vingers, als er maar alcohol in zit.
Owquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dat dan weer niet
[..]
Vind ik ook
*twijfelt over spiritus*quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zie ik door de vingers, als er maar alcohol in zit.
Grootquote:
deswegen zwemmt het op de waterquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou.... het ziet er heel brandgevaarlijk uit.
Die hoort op de scooterquote:
Dit top ik vlintquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar iets in waar je acuut van over je nek gaat. Probeer es?
I am Grootquote:
Hij is na 1985 binnen geblevenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje achterhaald maar wel aardig
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is na 1985 binnen gebleven
Nee joh jij bent lief.quote:
Oh vandaar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is na 1985 binnen gebleven
Ah ok, doe ik niet aan. Das morgen toch of zoietsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:54 schreef mario390 het volgende:
[..]zal wel etwas zijn misschien vor allerheiligen ofzo
iets voor de Pentagon. Dat kan nooit iets goeds zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien is dat vliegtuig wel met leger dingen bezig satellieten of wiv
Heb je de Max Tailleur-geinlijn gebeld?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:58 schreef Superbadeendje het volgende:
CIA EXAMEN
De CIA organiseert een vergelijkend examen voor moordenaar. Een paar honderd kandidaten leggen een aantal proeven af, waarna er drie finalisten overblijven: twee mannen en een vrouw.
De eerste man wordt bij de jury geroepen. "Mijnheer", zegt de voorzitter, "U moet nu een allerlaatste proef afleggen om aan te tonen dat u in alle omstandigheden welk bevel ook zult uitvoeren..."
"OK", zegt de man.
"Hier is een geladen pistool. Uw vrouw zit in het lokaal hiernaast op een stoel. Ga binnen en schiet haar neer!" De man, heel verontwaardigd: "Mijn vrouw? Nooit van mijn leven!" ... en is gebuisd.
Zelfde scenario bij de tweede kandidaat. De man zegt: "Ik zal proberen", gaat het lokaal ernaast binnen... en komt na een minuut terug buiten, tranen in de ogen. "Ik hou echt teveel van haar. Ik kan het niet...!" - Gezakt!
Nu is de beurt aan de vrouw. Haar wordt verteld dat in het hiernaast haar man enz... enz... De vrouw neemt het pistool aan en gaat het lokaal binnen. De jury hoort zes schoten, vervolgens geschreeuw en een hoop hels kabaal, gevolgd door een veelzeggende stilte. De vrouw komt terug binnen bij de jury en wrijft het zweet van haar voorhoofd. "Jullie hebben me daar wat geleverd," zegt ze, "dat pistool was geladen met losse flodders! Ik heb hem met zijn stoel moeten doodslaan !!"
en een cursus snel typen zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de Max Tailleur-geinlijn gebeld?
I vind Groot liefquote:
ik ookquote:
owjjjj die issoooo kleinquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
oohhhh ik heb hem binnen gekregen vandaag![]()
[ afbeelding ]
Wat een kleintjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja en de mop werd naar mij toegefaxt. Toen moest ik hem inscannen en met ocr in tekst omzetten. Het was een heel gedoe maar de moeite waard.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de Max Tailleur-geinlijn gebeld?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet aan die bijtende kameel denken nu
Beetje Klein om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar en hoe?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt hem juist zo schattig
jaquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:05 schreef FANN het volgende:
Filmpie kijken....
ik weet nog niet welke ...
Doei!
Ik heb deze https://elvegeluk.nl/prod(...)-i-am-groot-t-shirt/quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de eerste film was hij volwassenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Een grote Groot zou ook nergens op slaan
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
In de eerste film was hij volwassen![]()
[ afbeelding ]
oorbellen!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb deze https://elvegeluk.nl/prod(...)-i-am-groot-t-shirt/
En nog meer Groot t-shirts
en deze
[ afbeelding ]
en deze oorbellen
[ afbeelding ]
Iets minder cute.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
In de eerste film was hij volwassen![]()
[ afbeelding ]
Hij was ontzettend lief maar kon ook moorden natuurlijk. Hij gaf zijn leven om de anderen te redden. Er bleef enkel een twijgje van hem over...en dat werd Baby Groot.quote:
Voor maar 4,99 verkoop ik deze, sleutelhangers en t-shirts van groot trouwens ookquote:
Ik ook niet, maar het is wel een rete grappig dinkie.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd die hele hype niet
Ik ook niet, maar ik vind die films ook niks aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ahwwwwquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar moet je deze weer voor hebben:
[ afbeelding ]
Mja okayquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is wel een rete grappig dinkie.
Het is een toffe film.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nou...hier maakt ie een blommeke voor een kindje...zo lief. Ik heb wel gehuild toen ie doodgingquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij was ontzettend lief maar kon ook moorden natuurlijk. Hij gaf zijn leven om de anderen te redden. Er bleef enkel een twijgje van hem over...en dat werd Baby Groot.
In the Avengers Infitinity War en Endgame is hij inmiddels al een tiener en heeft ie nodig een schop onder z'n hol nodig
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb deze https://elvegeluk.nl/prod(...)-i-am-groot-t-shirt/
En nog meer Groot t-shirts
en deze
[ afbeelding ]
en deze oorbellen
[ afbeelding ]
thanksquote:
samequote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat dat is met die Groot, maar ik smelt als ik hem zie
Ik heb er wel eens gezien,maar om er dan zo'n ding van te willen ...niet echtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:09 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vind die films ook niks aan.
Moet je een keertje doen, ik vind ze wel tof. Een beetje van alles.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb die films nog nooit gezien ook
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou...hier maakt ie een blommeke voor een kindje...zo lief. Ik heb wel gehuild toen ie doodging![]()
Gave muziek ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je een keertje doen, ik vind ze wel tof. Een beetje van alles.
Heerlijke muziek ookquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je een keertje doen, ik vind ze wel tof. Een beetje van alles.
Het verhaal sowieso en ook hoe het verfilmt is.quote:
James Gunnquote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het verhaal sowieso en ook hoe het verfilmt is.
Wat moeten jij en ik dan doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |